babyp: ja hier ook die geluidjes.. nja.. eigenlijk alleen nog maar de aah en nngg maar ze zijn wel schattig inderdaad.. sensee: leuk dat jullie een leuk dagje hebben gehad! pannekoekboerderij.. jummie!!! hahaha ik eet morgen pannekoeken heb ik nu besloten.. hier ook 'slaan' en eigen pampertje vastpakken tot hij om het bibsje moet.. haha. en voor de spiegel staan met haar is ook een succes. dan zwaait ook haar armpje regelmatig richting spiegelbeeld en ze kijkt me aan in het spiegelbeeld. lot23: ze is wel wakker geweest voor een voeding natuurlijk en daarna was het weer even vrolijk happy wakker en toen nog even huilen maar dat heeft geen half uur geduurd en nu slaapt ze weer.... ben benieuwd tot hoe laat maar ik gok op een uur of 7 tjilpje: heb wel zo'n soort horizontale drager maar dat vind ik helemaal niks eigenlijk, krijg ze daar niet lekker in. maar hou haar dan een poosje op mn arm in de zelfde houding en met mn duster om haar heen is dat ongeveer het zelfde idee en dat is hier ook wel een succes maar het werkt niet altijd. heb vandaag wel besloten dat ik toch iets ga halen om haar in te bakeren in bed, weet alleen nog niet wat. Yinthe heeft ook die bultjes gehad in d'r gezichtje.. zonde he.. bij haar is nu bijna helemaal weg. heeft ongeveer 1.5 week geduurd moontje: spruitjes?? ieewwwhhhhhh bah! hahahaa succes! hoop dat het goed zal smaken ineke: heel fijn dat je ze in huis had toen het nodig was! gelukkig. klinkt wel als wat Yinthe ook heeft gehad en dat was idd babyacne. vooruil bij huilen worden ze heel rood en als ze rustig is dan een stuk minder rood (hier tenminste wel) mrsnuke: hahaha bij jullie is het niet anders dan hier lees ik wel; mama doet de klusjes en papa kijkt toe of doet de afwas. ja schoonmoeder is echt vervelend nu. hebben na ludwi z'n belletje ook niks meer van haar gehoord. vrees dat ze dinsdag mee naar hier komt als pa voor de aanhanger komt en daar heb ik zo geen zin in.. niet echt fit zijn jullie momenteel dan.. citrosannetje geprobeerd? dat helpt wel hoor als je je niet zo lekker voelt. Bij Yinthe is het trouwens VEEL erger geweest in d'r gezichtje.. die houding op mn arm vind ze trouewns helemaal niet zo lekker. heb dat al een paar keer geprobeerd maar die valt niet in de smaak. luukske: leuk geshopt, gelijk heb je! heb ook nog ff snel gespiekt nu net maar ben nog steeds niet echt over te halen om oilily leuk te vinden merkte ik al snel.. gistren wel nog wat leuke dingen gescoord bij Mexx voor mn kleine meid! ik ga nog ff benee bij hubbie zitten en dan slapen.. tot morgen dames! slaap lekker!
Goedemorgen meiden, Hier een fijn weekend gehad, gister naar het bos geweest met alle kids, hoe burgerlijk Iedereen die voor prikjes moet, succes. Ik hoop dat die van jullie er net zo lekker op slaapt als die van mij. Ik ga straks eerst wat in huis doen, want dat is heel hard nodig! Nu eerst Lise naar school brengen. Tot later!
goedemorgen allemaal, Gister kraamfeest gehad was een groot succes, vreselijk verwend. Heel veel leuke kinderboeken, een schattig parel armbandje en haar eerste poppenwagen...en ook voor mama nog wat lekkere dingen. Helaas daarna weer ruzie met man... Ga zo met feline naar cb even laten wegen, heb het idee dat ze wat meer mag drinken. Ze slaapt trouwens al bijna een week van 21.30 tot 6.30.... liefs nony
goedemorgen! sensee: lekker dagje gehad dus! tjilpje: die lodger hebben wij ook en met krampjes ook veel gebruikt! marleen: blijft tobben dus.... luukske: pfff eigenwijze schoonmoeder! vermoeiend!!!!! maar mika ook al spugen? das niet fijn! mm hopelijk is t lichtje gaan branden bij hubbie olliewood is leuk!!!! jammer dat ik een shopverbod heb op t moment! mrsNuke: ben benieuwd naar t resultaat van de kamer! en het huidje van Jay is idd niet mooi....zielig! mm en die sex das ook niet fijn als t zo moet.... hier vanmiddag ook naar cb, voor de 2e prikken hoop dat t deze keer meevalt, want vorige keer was ze er goed beroerd van! ben wle benieuwd hoe zwaar mevrouw is! gisteravond om 23.00 fles van 210 gehad met friso extra en comfort ze heeft geslapen tot 4.30 toen was t echt brullen(en poep) dus toen heb ik een flesje van 120 gemaakt, ging zo op, daarna huilen...mar heb niet meer gegeven...zo'n rottijd, gelukkig wilde ze dr speen wel en viel toen vrijwel gelijk in slaap, tot vanmorgen 7.00 toen mocht ze 180+6, laat ze weer 50 staan! maar goed, op zich een redelijke nacht dus! vanavond weer proberen!
oja en zaterdag nog super leuk nieuws gekregen, we krijgen er weer een neefje/nichtje bij!!!!! schoonzusje is zwanger!!!! zo leuk!!! ze hebben al een dochtertje van 2 en nu dus eind aug/begin sept uitgerekend!
Aan het gewicht van Amé te zien moet ze flessen drinken van 180, maar ze zit nog aan de 150 flessen, en het gaat gewoon op verzoek, meestal 5 op een dag en dan krijgt zo 's morgens nog borstvoeding. Ze slaapt ook van half 10 tot ca 7 uur.
Heb nog niet bijgelezen, maar ik dacht dat Star vandaag naar het ziekenhuis moet??? In ieder geval heel veel succes meid!
Hoi dames, ik heb ook niet bijgelezen... Ik ben nog steeds niet ongi geworden, bij mijn dochter was ik ongi na 5,5 week na de bevalling, nu zit ik op 6,5 week al. Lorenzo mag op basis van zijn gewicht ook wel 180 hebben maar zit ook nog op de flessen van 150 waar hij vaak wat van laat staan. Gisteravond liet hij maar liefst 60 of 70cc staan en vanmorgen liet hij weer 50cc staan. De rest van de dag gaan de flessen redelijk leeg. Maak me er soms wel zorgen om dat hij zoveel laat staan, maar ja je kunt het er niet indrukken he. Dit weekend heeft Lorenzo 2 nachten doorgeslapen, laatste fles rond 23.30 en toen werd ie pas weer tegen 6.45 / 7.00 uur wakker..heerlijk was dat. En natuurlijk als je er 's morgens vroeg uit moet wordt meneer weer 's nachts om 3 uur wakker....en vervolgens om 5.45 weer.
Wat lief dat je eraan denkt.... het hoeft niet meer... ben woensdag in het ziekenhuis geweest voor een echo. ( had ik om gevraagd omdat na ongi geen bloedverlies meer was )Nu bleek dat het nog een heel klein stukje was (0,4cm bij 0,4 cm)... en dat vonden ze te verwaarlozen.... Was weer een opluchting.
Wendy inderdaad zoals MrsNuke beschreef, zo houden wij Mila ook altijd vast als ze krampjes heeft!!! Dat vindt ze zalig en ondertussen op de rug wrijven... Welk water drink je trouwens? De osteopaat raadde me Evian aan omdat dat niet teveel ijzer en magnesium bevat en zo minder constipatie veroorzaakt. Nony, leuk dat het kraamfeest een succes was! Wel jammer van de ruzie met je man he Peertje, joepie! Een neefje-nichtje bij om te spelen later Aan iedereen (baby's en mama's) die voor prikjes moeten: succes! Vandaag naar de kidnerarts geweest met Mila ivm haar verborgen reflux! Ze moet nu Zantac nemen en na 4 weken evalueren we het opnieuw... ik hoop dat ze er wat aan zal hebben! Het zou ook beter zijn voor de darmen dan Gaviscon EN help vooraf en niet achteraf...
CB-arts vertelde mij vorige week dat Zantac uit de handel was genomen omdat er alcohol in zou zitten maar wat vervelend dat Mila ook een verborgen reflux heeft, Rihanna had het ook en Lorenzo heeft het ook
Pff veel te lezen en hij ligt beetje te prutten inde box. Zo na vijf minuut verder typen..hij had een vieze luier. Star wat fijn dat je niet meer hoeft. Ik had er volgns mij ook overheen gelezen. Liesje ah nog twee weekjes ofzo en hij slaapt vast vaker door! Het begint met steeds af en toe, tenminste hier wel. Moedertje B jee Amé slaapt dan goed zeg! Half tien tot zeven is echt perfect! Hoeveel weegt ze nu? Peertje gefeliciteerd! Mss voor de zekerheid Tess gelijk een paracetamol geven als je thuis komt? Ik heb dat met Jaime ook wel eens gedaan. Oh tess dr ritmetje moet net ff wat verschuiven als ik het zo lees. Gaf jij nou ook nutrix? Moontje ben het met Star eens. De baby vergeet het wel die prikken maar oh als mama...ik moest bijna huilen. En dan moet er nog een prik Nony dus het gaat nog niet beter bij jullie thuis? Vervelend meid. Ik weet ook niet goed wat je eraan kan doen. Fijn iig dat het kraamfeest geslaagd was. WEndy nou ja zeg je schoonmoeder. Dat kan echt niet zeg. En dat mens bij de benzinepomp die spoort niet! Laat het haar denken maar niet zeggen dan ben je echt niet wijs. Sommige mensen denken dat ze een soort übermoeder zijn ofzo en dat ze alles weten wat goed is..vaak zijn dat die geitenwollensokken types! Ja de pannenkoek was lekker maar niet echt goed voor de lijn Luukske succes met de screening van Luka! MrsNuke dat bij zn wenkbrauwen kan ook berg zijn. Sacha heeft af en toe ook dat schrale rode ruwe op zn wangen..Heb nog niks gehaald en of gesmeerd. Hier eentje die dus echt precies zn zus is. Laatste fles om 22 of 22.15 maar hij slaapt gewoon door tot kwart over acht! en dan wordt hij wakker omdat Jaime wakker wordt. Het eten blijft lastig (ik weet dat het raar klinkt omdat er ook kindjes zijn hier die niet goed eten). Nu wil hij na de fles van ca 19.00 uur komt ie om kwart over acht en wil eten... Ik ga dus die fles maar weer naar 200cc doen want dat is wel erg vroeg heh. Hij brult nu weer dus ga maar weer eten geven. Kom straks nog ff vertellen.
Luukske, wat vervelend zeg van je polsen... kan begrijpen dat je daar ambetant van wordt! Zouden ze je hier in BE dan sneller kunnen helpen? Ik hoop het voor je... MrsNuke, amaai zo handig zeg! Welke vloer ga je leggen? Mijn man en ik hebben hier zelf de laminaat gelegd, dat vond ik nog wel kunnen maar alleen zou ik het niet aandurven vrees ik! Verven daarentegen vind ik ook superleuk Die plekjes in Jaysons gezicht lijken inderdaad op eczeem... goed dat je het gaat insmeren! En de sex, had vorige week ook pijn gehad! Net of mijn bekken te klein was geworden!!! en zo spannend allemaal! en dat terwijl ik niet eens vaginaal bevallen ben !!! Herken het helemaal, ook pijn bij het plassen en zo achteraf... we zijn dan ook halverwege gestopt, want bij m'n man begon het ook pijn te doen (te spannend en droog) en 'anders' afgemaakt Ben nu wel wat bang om nog opnieuw te proberen, maar we moeten er best zo snel mogelijk overheen anders komt het er niet van he!
Hier trouwens ook begonnen met afvallen, vorige week maandag begonnen en er al bijna 2 kilo af! (ben best wel een beetje trots)
Ineke, balen dat je het niet af kon maken..komt echt vanzelf wel weer meid! De spanning er omheen doet ook een hoop hoor...de volgende keer gewoon weer proberen
He, echt waar? Wat raar zeg! Straks toch eens de bijsluiter lezen... Maar het is toch nog een stapje minder zwaar dan omeprazole he. Ik vind het sowieso al niet leuk om medicatie te geven eigenlijk, ben er nooit gerust in en zo klein al vol medicatie pompen zindt me niet maar als ze er zo van afzien ist ook niet leuk! Wat gaf/geef jij nu? Ik zie velen hier vertellen over ritme, maar dit is hier nog helemaal niet zo hoor! Is dat misschien door de borstvoeding? Nu loopt het MEESTAL zo maar kan ook anders hoor! 09.00 voeding en verder slapen 12.00 voeding en wakker blijven in box op op doomooseat 15.00 voeding en moe zijn maar niet kunnen slapen (mama wordt gek) 18.00 voeding en even slapen 19.00 wakker en in badje 19.30 voeding en wakker 21.00 voeding en wakker 22.30 voeding, heel erg moe en proberen te slapen 23.30 in slaap vallen 04.00 voeding en meteen verder slapen Maar gisteren was het weer zo 08.00 voeding en verder slapen 11.30 voeding en wakker blijven 14.30 voeding en afwisselend slapen en wakker (tijdens de wandeling) 17.00 voeding en wakker 19.00 voeding en wakker 20.00 badje 20.30 voeding en wakker (krampen dus huilen) 22.00 voeding en moe zijn maar niet kunnen slapen, nog steeds huilerig en dan maar op de arm met buikje naar beneden en dan slaap-wakker afwisselen 23.30 voeding en slapen (meteen) En vanmorgen doorgeslapen tot 07.45 (wakker gemaakt om naar KA te gaan) en ze slaapt nu nog... Is dat normaal voor BV kindjes? Vooral het niet slapen namiddag baart me dus zorgen... als het vandaag nog zo loopt, denk ik erover om haar toch maar boven te gaan leggen ipv in de box
Goed zo Liesje! Dat loop vlotjes Ik eet me de laatste tijd soms te pletter en kom eigenlijk niets bij! Neem wel 2 borden, veel tussendoortjes, veel water maar ook veel fruit! Denk dat het door de BV komt die best veel van me vraagt...