November 2010 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Marleen1979, Nov 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Vald meestal wel mee gelukkig! Heb me puffer die ik nu gebruik werkt welwater en stoom veel door de douche loeiheet te zetten en de deur even dicht tedoen..
    Het is dagen snachts af en toe half stikkend wakker worden en dan is zijn top weer geweest.. Eigenlijk moest ik als ik weer kroep zou krijgen Nasr het ziekenhuis omdat mensen van mijn leeftijd het helemaal niet horen tehebben jonge kinderen hebben het alleen.. Maar heb even geen zin meer in ziekenhuizen na de afgelopen keer hihi

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja las op Hyves al dat normaal gesproken alleen kids dat hebben...wist ik ook niet. Dus jij bent een uitzondering, nou daar ben je dan lekker mee!!

3. LittleMonsters

Srry voor de fouten in de post maar de iPhone verandert af en toe woorden heel irie

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    MrsNuke, dat kan ik geloven dat je het zh nu even beu bent, hier ook zo hoor Brrrr
    Sterkte en veel beterschap!
    Hopelijk is het niet gevaarlijk voor Jayson?

5. LittleMonsters

Peer zegt altijd je bent 1 uit mijoenen hihih
    Ik heb het al van jongs af aan zei mams

6. LittleMonsters

Het is wel besmettelijk maar heb geen idee wat ik tegen moet doen kan moeilijk in een hotel gaan slapen hehe ik blijf wel een beetje uit de buurt van hem..

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    @ ireneh, hihi op die foto was de box
    maar lief dat je meedenkt!

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

hier een heerlijke nacht gehad, om 23.30u de laatste fles en om 6.30u begon hij een beetje zeurend te janken, dus niet eens luidskeels! hij dronk gisteravond 110 en vanochtend 120!
    volgens het cb kon het zo, mits hij 6 voedingen aangeboden krijgt. nou dat doen we gewoon, en als hij ook echt gaat doorslapen ben ik helemaal tevreden!

@irene, is hij nog geweest?

@moontjee, hoe is de nacht gegaan?
    het kan idd dat Micah de ruimte wat te ruim vindt!
    wij hebben een grote wieg, daar ligt hij nog in, maar wil hem binnenkort graag naar het ledikant overdoen.

@marleen, ja hij groeit goed, dus het cb maakte niet zo'n probleem, mits hij dus 6 voedingen kreeg....heb nog even een andere fles geprobeerd gisteren, maar heb het snel teruggedaan in de avent fles!

@peertje, doe echt maar rustig aan!

@mrsnuke, beterschap!
    en super dat de auto er bijna is! lekker!

@babyzwemmen, ik ga ook beginnen met Mika, heb het bij Luka ook gedaan, en we wonen tegenover het zwembad, en de buuf geeft de babylessen....ideaal.
    op zondag zijn we met Luka later samen gegaan, maar nu al langer niet meer...gaan het weer oppakken.

@all, gisteravond een workshop taarten maken gedaan, echt leuk, en ontspannen.
    over 2 weken ga ik weer. heb wat vormen etc gekocht, en ga binnenkort met Luka ook wat proberen....
    zal dadelijk een foto spammen!

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Inderdaad MrsNuke, je mannetje heeft je nodig he! Gewoon goed op de signalen letten bij hem zodat jullie er snel bij zijn moest het nodig zijn!

Mila heeft haar 3de nacht doorgeslapen: gisteren om 24.15 laatste keer drinken en NU moet ik haar gaan wekken ;)

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Luukske. JA! Gisteravond nog om een uurtje of acht/half negen kwam de TNT meneer langs! Dus laatste voeding gelijk weer met druppels. Hopelijk helpt het weer snel.

Lekker joh zo'n nacht. Hier was het minder. Half twaalf laatste voeding en toen 4.30 uur. Ik moet ook echt iets eerder mijn bed in want anders trek ik het niet. Ik moet gewoon genoeg uurtjes maken 's nachts. :)

Leuk die workshop taart maken, lijkt mij ook wel leuk. Zeker leuk ook om met Luka te gaan doen!!
    Ze hebben hier in IJ'stein zo'n cursusproject met ook altijd allerlei leuke cursussen. Heb al met een vriendin Wijnproeven gedaan...hahahah erg geslaagd! :D:D Lekker borrelen, hapje erbij, gezellig hoor!

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooh wat lekker Ineke! Heerlijk hĆØ doorslapen! Heb het nu twee keer gehad en wat een feest was dat :p

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Whaaahaaa oeps sorry! Dacht dat het zijn bedje was...:)

13. peertje

peertje Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    pfff ik snap er echt niks meer van....
    gisteravond om 22.30 laatste fles avn friso extra, ze had 180 op, daarna weer slapen, werd ze vannacht om 3.30 wakker, brullen....dus maar fles gemaakt, 140 op, vanmorgen om 7.30 wakker, fles 120 op................wat moet je hier nou mee....
    als ik dr wakker maak om 22.30/23.00 drinkt ze wel, maar wordt ze gewoon snachts wakker....denk dat ik dr vanavond rond 20.00 geef en dan wel weer zie hoe laat ze komt....t schiet niet op zo......:(:(

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    goedemorgen!

ineke:
    ok.. dan ga ik ook maar eens water kopen. bedankt voor de tip! zo! 5 generaties! dat hoor je niet vaak!

mrsnuke:
    beterschap hoor!

luukske:
    leuk zo'n workshop! je ziet het ook steeds vaker he die taarten maken.. wij hebben trouwns ook onze bruidstaart zelf gemaakt. was leuk!

ineke:
    zooo dat is een lekkere nacht zeg!

peertje:
    oh das wel verwarrend idd. misschien idd zo proberen en hopelijk regelt ze dan zelf dat ze uitkomt om een nachtje door te slapen..

navel:
    mijn navel is (nog steeds) helemaal donker, hebben jullie dat ook?? (hem m wel goed gewassen hoor!)

kleine meissie heeft nu een puckababy sinds een paar dagen en geloof dat die wel in de smaak valt al moest ze er de eerste keer erg aan wennen, toen vond ze het helemaal niks volgens mij, of ze had toen veel last van krampjes, dat kan ook.

ik ga zometeen eens lekker naar de kapper..
    is nu ruim 9 wkn geleden; de laatste keer was maandag voor de geboorte van Yinthe.. ;)

fijne dag allemaal!

15. Doobie

Doobie Actief lid

Sep 17, 2008
    422
    110
    43
    Female
    Leerkracht
    Betuwe
    @nachten: Als ik Luca om 23.00uur de laatste geef, weet ik zeker dat hij om een uurtje of 3 weer komt. Afgelopen nacht heb ik hem om 23.45uur de laatste gegeven en nu kwam hij om 04.30uur weer.. Hij kan nog niet zonder z'n nachtflesje..:(

@hier: Het gaat niet zo goed op het moment. Met Luca wel, maar met mij niet! Ik heb in vier dagen tijd vier migraine-aanvallen gehad en behoorlijk heftig ook. Dus alweer bij de dokter geweest. Ik heb de afgelopen dagen bijna alleen maar geslapen.. Gelukkig was mannetje thuis en kon hij voor Luca zorgen. Maar fijn voelt het niet! Hopelijk is 't voor nu effe klaar.
    En kan ik ook weer wat meer meelezen en reageren!

toedeloeiii

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Peertje balen van de nacht weer! Zwemmen vindt Jaime ook zo leuk. Maar heb het nooit gedaan toen ze baby was. Die longen moeten volgens mij goed rijpen en daarom pas vanaf 4 mnd, anders kunnen ze meer kans hebben op astma dacht ik??

Doobie sterkte met de migraine.

Wendy je navel mss ook donker omdat die nog wat slap is? Hier nog steeds zo'n gekke diepe navel (maar goed de buik is ook nog groot..)

Mrsnuke hoe i shet nu? Wist niet dat kroep besmettelijk was! Jaime had het laatst ook...

Irene haha adhd woman. Nou wel lekker toch lekker dingen doen. En die rotsneeuw is ook weg dus hup lekker naar buiten!

Ineke super dat ze doorslsaapt. Gek heh dat ze het ineens door hebben!

Hier vanmorgen maar wakker gemaakt want anders kom ik zo rot uit met de voedingen. Maar oh we zijn gister weer veels te laat gaan slapen...ik moet ff mn ritme draaien ook want krijg in de avond juist weer veel energie op de een of andere manier.
    Zo ff bso bellen...jaime is haar tuttel vergeten..sufferd. Ik zei het nog tegen haar. En huilen dat ze deed gister...en Sacha hoorde dat dus die begon ook te brullen..en jaime hoorde dat en die ging ook weer brullen...afijn dan hebben jullie een idee van hoe het was :$;).
    Wel echt balen gister want hij kon ook weer niet poepen...Dus weer tempen en toen kwam het wel maar ja was 21 uur al...dus volgens mij had hij zoiets van geef mij die fles maar dan kan ik gaan slapen.
    Gerekt tot kwart voor tien maar toen maar gegeven.

doeiii

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    OH vergeet ik helemaal...ben op de weegschaal gaan staan..ja ik durfde het. Ben 1.1 kg afgevallen. En dat ondanks de pannenkoek en croissantjes van het weekend!

18. peertje

peertje Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    doobie: bij jullie dus ook nog een fles!
    wat balen van de migraine....is ook wel heftig zeg!!! sterkte!

sensee: hihi zie t al voor me, 1 brulpartij! maar wat is een tuttel? knuffel??
    he wat goed -1.1! top hoor!

wendy: nee geen bruine navel, zie nog wel een lichte streep....
    suc6 bij de kapper!!! ben intussen al 2x geweest!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja haar tuttel is een vies ding..
    haha. Nee is zo'n bumba popje maar dan met zo'n lapje en dat hoofd erop. Dat ding gaat overal mee naartoe. Naar school mag het nu niet dus moet hij in haar tas mee..gek kind.
    Ze heeft er 2 want ze was hem al eens kwijt..maar nu heeft ze dus : mijn oude tuttel en mijn nieuwe tuttel... De oude lijkt nog iets belangrijker maar de nieuwe moet ze ook niet kwijt zijn want dan is het ook paniek..:(

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Klasse meid!! Goed hoor!

Share This Page