November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mijn kleine draakie:

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, de helft van het verschil mag ze wel aan Luuk geven :D Ik maak me op zich niet zo'n zorgen om het gewicht, maar wel over de manier waarop hij drinkt (huilen,slikken, stoppen met drinken, schudden met zn hoofd, ovestrekken e.d.) Het zou me niet verbazen als het toch reflux is.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Peertje; Wat een heerlijk vrolijk bekkie heeft je meisje!

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja dat lijkt me ook niet fijn!
    ALS dat t is, dan is er tenminste iets aan te doen!!!!

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja ze had er zin in;):D ollekebolleke

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zeg ik foto's te plaatsen vergeet ik ze...:D:D:D blond

nou hierbij een foto!

7. LittleMonsters

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Wauw!! dat is een mooie auto! kunne wij niet betalen hoor;)
    haha mijn man zegt.. Ruilen???;)

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mooi bakkie joh!!!!
    zal je vast geen spijt van krijgen!;)

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    MrsNuke, mooie auto!!! WAW wat is het?
    Peertje, wat een schattige foto zeg :)

AUW mijn tepels doen zo'n pijn! Mila heeft sinds half 6 al 3 keer aan elke borst gedronken, telkens 20min! En goed doordrinken hoor, alle nu de laatste keer 10 min en toen in slaap, maar ze rekt er de afgelopen avonden zo aan, net of ze denkt dat mijn tepels elastieken zijn! Doet ze trouwens enkel s avonds...
    Nu is ze eindelijk rustig en voldaan en ligt te dutten! OEF!
    Denk dat ze voorraad opslaat voor de nacht want ze slaapt al sinds 3 nachten door en toen dronk ze ook zeveel daarvoor...

11. LittleMonsters

het is een vw polo

auw klinkt pijnlijk.. die pijn mis ik niet hoor toen ik nog bv gaf...
    wel lekker dat ze doorslaapt!

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Leuk hoor, is blijkbaar een nieuw model dan?
    Ziet er alvast super uit ;)

Ja tot nu toe eigenlijk heel weinig last gehad van m'n tepels (op de eerste dagen na) en nu dit dus... hopelijk gaat het snel over!

Oh ja en m'n meid is alweer aan het jammeren... leuk hoor net nu mijn man de hele week 2-10 moet werken dat ze s avonds zo lastig doet! Kan me niet eens gaan wassen...

13. LittleMonsters

ja het nieuwe model.. het is niet meer zo'n trutte schutter als vroeger..

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    :D haha

15. babyproject

babyproject Niet meer actief

Je hoeft je niet aan algemene voorwaarden te houden als deze onredelijk bezwarend zijn voor de consument. Als je het interessant vindt kun je er eens naar googlen, dan vind je wel het 1 en ander.

Jen was met 57,5 cm 4790 gram, maar dit was wel met 1 maand oud, weet niet of dat uit maakt... Ze is zeker niet mager, heeft juist van die lekkere spekbeentjes :p

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    als je t niet erg vind sla ik over;) idd vind ik die 1500 euro echt belachelijk hoor!!!!

hahah mag ook hoor!;) heerlijk spekbeentjes, begint Tess nu ook te krijgen!!!

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ineke: OMG :$ geen wonder dat je pijn aan je tepels hebt!
    nou ja hopelijk slaapt ze dan vannacht weer lekker door, kunnen ze weer herstellen!;)

18. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend zeg. Weet je zeker dat je genoeg melk hebt want ik heb ergens gelezen dat dat "trekken" betekent dat de borst leeg is en ze dan nog honger hebben. Tegen de avond is je productie ook iets minder dan overdag dus het zou mss wel kunnen kloppen...

19. babyproject

@MrsNuke: leuk wagentje hoor! Very nice!

@Ineke: pfff... das niet leuk dat je zo "vast" zit. En helemaal niet dat het pijn doet, zo is er niks aan... Ik hoop dat Mila zometeen lekker lang slaapt zodat je tepels een beetje rust krijgen.

@Marleen: ja, ik zou me ook ontzettend druk maken als Jen zo zou drinken als Luuk. En dat hij een ongelukkige indruk maakt... das echt zielig :( Hopelijk heeft de KA de oplossing!

@hier: moest grotere flessen halen voor zometeen op kdv, want we hebben alleen maar kleine flesjes (van Medela) en denk dat ze inmiddels toch wel 180+6 drinkt (moet wel met maar 5 voedingen per dag). Had gekozen voor de Avent fles, maar die heeft een hele brede hals en een brede speen en het lukt Jennifer niet om de speen goed te pakken. De speen op de Medela flesjes zijn een stuk smaller en dat is geen probleem. Vind het wel raar, want mijn borsten lijken qua vorm toch meer op die bredere spenen, maar ze hapt gewoon niet goed. Niet ver genoeg op de speen... Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ze wel goed hapt?

20. babyproject

Als ze al 3 dagen elke avond elk uur aanlegt, zou ze inmiddels toch meer dan genoeg melk moeten hebben? Maar het klinkt mij ook wel bekend in de oren moet ik zeggen...

Deel Deze Pagina