@Sensee: Wat doe jij eigenlijk voor werk? Ja, is ook wel weer leuk om iets van je werk te horen he. Je wereld wordt wel kleiner als je allemaal thuis bent. Haha, die Sacha die je neus aanziet voor een speen! @Debby: hier ook een jongetje die soms ineens baby wil zijn. Hij wil ook allemaal naar beneden gedragen worden. Erg vermoeid soms. Ik laat het ook maar even zo. Hij vindt Luuk trouwens wel erg leuk en knufffelt graag met hem. @Wendy: Hier ook veel meer tevreden over Pampers dan over de luiers van het KV. Ik had ook zo'n gratis pak, maar dat absorbeert veel minder en daardoor nattere billetjes. Ik hou het maar gewoon op Pampers.
Wij zijn net terug van de sinterklaasviering op Hubby's werk. Was erg leuk. Roel heeft genoten en Luuk hadden we ook meegenomen. Roel is nu wel moe en een beetje jengelig. Ik leg m toch maar niet op bed nu, want anders slaapt ie zo lang en is ie uit zn ritme. Moet ie morgen maar wat langer slapen.
Ik had in de krant gelezen dat er schaarste dreigt voor babyvoeding omdat de chinezen heel veel babyvoeding opkopen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Mijn man is net naar 3 winkels geweest en overal is de babyvoeding op! Ik schrik hier wel een beetje van. *edit; het gaat om hypo allergene voeding)
margootje: haha ja erg he... en dat op die leeftijd! marleen: leuk sinterklaasviering! hoe vonden de kids het daar? allemaal super zenuwachtig natuuriljk?? ik vond het vroeger heel eng bij mn vader op z'n werk.. haha stom hoor! alleen daar ook maar hoor, ergens anders vond ik het hartstikke leuk. Heb net ook idd maar snel de Pampers bijgehaald....! ben blij dat ik ze weer in huis heb. is veel fijner voor mn prinsesje (en voor ons ook trouwens.. vond die kv dingen echt niet fijn om aan te doen.. en dan dat lekken! grrrrr)
ik heb ook een paar keer een natte broek gehad v an die van kv.. vind ze ook vrij stug en dik.. heb nog een pak van mijn werkgever gekregen van ah eigen merk.. die zijn ook niet zo dik en zacht.. maar maak eerst de pampers op en dan die van ah proberen
ahhhh hier ook nog steeds zo rustig... hubbie is ff naar de muziek vanaaf en heb verder niks te doen..
Hey mama's hoe is het hier? Kruidvat pampers niet goed lees ik?? Ik heb ze bij mijn dochter juist heel veel gebruikt... Heb nu Pampers en heb thuis nog allemaal kortingsbonnen van Pampers, dus ik blijf eerst ook wel een tijdje bij dit merk. Ik koop ze zowieso altijd als ze in de aanbieding zijn, net als de billendoekjes. Die waren deze week in de aanbieding bij Etos . Ons schema is vandaag een beetje in de war.. Normaal krijgt Nick om 17:00 uur, 20:00 en om 23:00. Nu heeft hij net om 18:00 uur ook alweer een flesje gehad... Dus wordt een latertje vanavond.. Doeii!!
Nou, ik zit al weer heel de middag aan de bank gekluisterd. Tess heeft weer veel last van krampjes en is weer ontroostbaar Mijn mama heeft toch een flesje inflacol gehaald en heb t haar net voor t eerst gegeven. Ik hoop echt dat t werkt want ik weet anders echt niet wat ik moet doen. Nu ligt ze vredig op mijn buik te slapen maar als ik haar in de box leg, wordt ze weer wakker dus blijven we maar zitten he gelukkig lag de ipad binnen handbereik...
margootje: hoop dat het helpt! zou wel zo fijn zijn voor jou en de kleine... heb het vandaag ook gehaald voor Yinthe en bij de vorige voeding gegeven en nu ligt ze prinsesheerlijk te slapen, maar wel in de box. mrsnuke: ow ja gezellig ff bakkie doen! hahaha.. heb alleen geen goeie auto nu... hubbie heeft de mijne mee en die van hem moet nog steeds (!) gemaakt worden... dus sla ff over.. wie weet iets leuks om naar toe te gaan met beebje? iets van een bungalow park ofzo waar ook iets te doen is maar waar we ook lekker warm binnen kunnen blijven? hubbie is deze dagen vaak chagerijnig omdat ie vakantie heeft maar het vakantiegevoel ontbreekt... vind het zo sneu voor hem want is zijn enige vakantie dit jaar dus hij is er wel aan toe om nog ff iets leuks te gaan doen met ons gezinnetje...
@Wendy, hahaha die Yinthe nu al een Armani jas, helemaal geweldig! @Sensee, wat leuk dat je weer iets van je werk hoorde! Wat dat betreft vind ik het wel moeilijk dat mijn contract niet verlengd werd . @Marleen, ik had dat helemaal niet gehoord van de babyvoeding, bizar zeg dat het dan ook echt op is! Ryan vindt Owen ook helemaal geweldig en knuffelt hem ook heel graag, dus wat dat betreft zal het inderdaad wel bijhoren. Gaat ook wel weer over . @Margootje, vervelend dat Tess zoveel last heeft van haar krampjes. Je kunt er inderdaad niets tegen doen behalve lekker bij je neerleggen, maar dat betekent dan dat je inderdaad geen kant op kan.... .
Je kan ze ook altijd wel ergens in de aanbieding kopen zo ook die billendoekjes. Michiel had vandaag bij de jumbo zo'n grote doos billendoekjes 10 eutjes... Luiers moeten we ook maar weer halen...ben al bijna door 3 pakken heen...en dat sinds ik thuis was van het zkh
MArgootje ik zie nu pas dat onze kindjes op dezelfde dag zijn geboren. Wat betreft luiers ik heb eigenlijk nooit iets anders geprobeerd dan de pampers. Ja in spanje (want ik ga dus echt geen luiers en potjes meenemen) maar ja die zijn ook wel goed, eigen merk van de super daar, maar voelen als de pampers. Maar dan wel ook het doorlekken...maar goed Jaime is nogal een slaapkoppie....acht uur naar bed en dan gewoon 10 uur wakker worden (toen hoor nu niet meer). Marleen oh Roel slaapt natuurlijk ook nog. Wel lekker hoor dat slaapje. Groot gelijk dat je hem op bed gelegd hebt. Anders is het zoveel voor ze heh. Ik ben ambtenaar... beleidsmedewerker kunst en cultuur bij gemeente Amstelveen. Er zitten daar veel instellingen voor kunst en cultuur. Die belde was de directeur van museum van der togt. Heel aardige man. hij wil langs komen..hihi. HAd late rnog gebeld maar toen was ik er weer niet.. Wendy je kan naar Landal ofzo gaan? Je hebt volgens mij bij al die parken zwembad en dan ook altijd een babybad die veel warmer is. Ik vond Landal heel leuk terwijl ik een jaar geleden dacht nou no way daar ga ik echt niet zitten. Maar is echt leuk.. VAak kleine parken en die bollo de beer is ook grappig (Jaime vindt dat natuurlijk ook super). De huisjes zijn niet groot maar efficient ingedeeld waardoor je toch ruimtelijk gevoel hebt. Je kan er opuit gaan met wandelen etc maar je kan ook op het park blijven is ook best wat te doen. Je kan er ook eten enzo. Wij gaan mss weer in januari een x... Margootje vond Tess het lekker de infacol? En mss is het gewoon dat ze lekker wil knuffelen? Als de infacol niet werkt zou ik zeker sab simplex proberen dat kan ik echt iedereen aanraden, goed spul is dat. Ik heb Jaime einde middag gehaald bij mn ouders. is 40 km verderop (bij Peertje in de buurt, is in uithoorn peertje). Maar merk dat het toch wat van mij vraagt dan. Concentratie om zo op de weg te zitten is nog niet helemaal... Lastig ook met voedingen dan heh want was pas weer terug om kwart voor zes en hij had zn laatste voeding om 14.15 gehad dus toen ik thuis kwam meteen gegeven. Hij ligt nu weer te slapen maar ben benieuwd wanneer hij dan komt. fijne avond allemaal!
@Sensee: Klinkt als een leuke baan! @Margootje: Is inbakeren een optie? Luuk wordt er helemaal rustig van, ook als ie krampjes heeft. Infacol hielp hier niet voor mijn gevoel.
Ja is ook erg leuke baan. Ook lang en hard voor gewerkt en gestudeerd. Er zijn niet veel van die banen. Het is wel druk hoor en soms ook lastig. Politiek is niet altijd even makkelijk en de mensen die 'zwak ziek en misselijk' zijn gaan dan altijd weer voor cultuur en kunst..
Lijkt me opzich wel een leuk idee om zon dag te organiseren om elkaar eens in het echt tezien... Maar we wonen wel heel ver uit elkaar en weet ook niet eens of andere dat wel leuk vinden.. Hier heeft het mannetje al 4 volle naja overvolle poepluiers zelfs zo erg dat het vanmidag overal zat en peet het ook overal had zitten hahaha hij greep er midden in hihihi... Nou ga weer even Ijn luier verschonen want hij ruikt niet echt naar bosviolen pffff
Wat voor studie heb je daar voor gedaan Sensee? Ja, kunst en cultuur is altijd de sluitpost van de begroting..