November 2010 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Marleen1979, Nov 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    oh meid het zit niet mee:(
    knuffel!

2. star34

star34 Actief lid

Aug 7, 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Jeetje zeg.... en dat idd nog ff op het laatste moment... das echt balen. heb je de auto ingeruild??:x

3. star34

star34 Actief lid

Aug 7, 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Ineke & Coco wat een mooie foto's!!:)

@Nony: je kan altijd je verhaal hier kwijt en zoals iedereen schrijft: we vinden het absoluut niet vervelend!! Hoop dat alles goed komt. veel sterkte.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja de auto is ingeruild...

5. star34

star34 Actief lid

Aug 7, 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hoop voor jullie dat het maar een klein dingetje is... !!

wat heb jij trouwens mooie foto's op je hyves staan zeg!:)

6. peertje

peertje Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: das wel balen zeg......:(

7. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Coco: knap zeg, nu al rollen. Das echt snel hoor!
    mooie foto!

nony: Je kunt je verhaal hier altijd kwijt! kan ook even opluchten om het van je af te schrijven
    veel sterkte eerst en een dikke *knuff*

Ineke: mooie foto!!

Sensee: fijn zeg, nog net even O worden nu...
    kan me voorstellen dat je nog steeds baalt van het gebeuren rond Jaime.

MrsNuke:eek:ww das echt zwaar sh*t zeg! Hoop maar dat het niet teveel is.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Peertje: wel een beetje om jezelf denken hé!!
    blaasontsteking, bah..hoop dat je snel opknapt.

Moontje: hier hetzelfde ritme zo'n beetje! grappig :)(alleen slaapt Lianne wel wat meer;))
    en wat fijn dat het zo goed gaat met Micah!!

9. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Dames een weekje niet geweest en het is een beetje veel om alles bij te lezen. Heeft iemand een update voor me?

Nony je mag altijd je hart luchten hoor ook daar zijn we voor toch.

Mrsnuke wat balen van jullie auto, hoop dat het meevalt.

Marleen jeetje in het zh met je mannetje, al uitslag gehad?

Wij zijn een midweekje naar centerparcs geweest en het was echt heerlijk. Alle tijd met zijn 4en, Tygo heeft echt genoten en wij ook. Ga weer proberen het bij te houden hier.
    Met Isa gaat het goed, alleen is er soms geen pijl op te trekken qua voedingen soms begint ze na 2,5 uur alweer voor een fles en doorslapen is een paar keer gebeurd maar nu helemaal over helaas.

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Marleen. Jeetje wat nu dan, blaasontsteking?? Hopelijk snel meer nieuws....

@Nony. Jammer dat je voorlopig niet meer komt. Ik persoonlijk ervaar het als erg prettig om hier met alles terecht te kunnen. Had nooit gedacht dat ik me zo prettig zou voelen op een forum, maar ik heb er toch een heleboel vriendinnetjes bijgekregen. En zeker niet alleen voor de leuke dingen maar ook als het even niet gaat zo lekker gaat. Maar goed, dat moet je zelf bepalen natuurlijk. In ieder geval wens ik je veel sterkte met alles. Ik hoop voor je dat je er met je man uitkomt!! Probeer maar het goede in elkaar te blijven zien! *knuff*

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Moontje. Mooi schema zo hoor. Hoe heb je het nou voor elkaar gekregen? Ging het uiteindelijk 'vanzelf'?

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Even snel.. We zijn pas net terug uit het ziekenhuis.

Vanmorgen om 11.00 eerst naar de huisarts geweest omdat Luuk weer zo hard huilde en nog minder dronk. Ze vond het ook verontrustend en zei ook dat dit niet "gewoon huilen" is, maar omdat hij pijn heeft. Ze heeft meteen met de kinderarts gebeld. We zijn daarna naar het ziekenhuis gegaan. Eerst op de poli geweest. Daarna naar de afdeling en daar heeft hij onderzoeken gehad i.v.m. een mogelijke urineweginfectie (o.a. met catheter ) . Om 19.00 uur was de uitslag er eindelijk en bleek dat dat het toch niet was. Nu is het vermoeden dat hij verborgen reflux heeft en we zijn net thuis. Luuk krijgt nu twee soorten medicijnen en nu maar hopen dat het aanslaat. Dinsdag weer overleg met de kinderarts

Luuk heeft vandaag 6 voedingen op, in totaal maar 340 cc. Het drinken gaat echt klote. Hij was ook 100 gram afgevallen in 2 dagen. We moeten het dus wel heel goed in de gaten houden.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen: jeetje zeg...lange dag. Hoop dat de medicijnen aanslaan en dat dat dan de diagnose zal zijn. Kun je verder met hopelijk een mannetje die wel lekker drinkt,groeit en lekker in zin vel zit!

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Marleen. 340cc, jeetje joh da's idd niet veel. Ik hoop dat de medicijnen voor reflux snel werken en dat dat het was!! En op tijd je bedje in hè! ;)

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Marleen jeetje zeg, hoop dat de medicijnen werken en Luuk beter kan drinken, succes en sterkte!

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik vind die foto van Tess die je nu als avatar hebt zoooo leuk hè. Echt zo'n vrolijk tevreden koppie :D
    Maar voor jou is het nu minder... Hoe gaat het met je bekken?
    En heeft Tess geslapen op het kdv?

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Goed om te horen Lot dat het zo leuk was! Welk park was je en hebben jullie een beetje redelijk weer gehad?

18. peertje

peertje Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lot;oo lekker hoor zo'n weekje! echt genoten dus!

marleen: las t net op je hyves....hoop zo dat de medicijnen snel aanslaan...arm ventje....sterkte daar! *knuffel*

jootje;thnx meid!

irene: bekken zijn klote, blaasontsteking is kut....maar TESS heeft t goed gedaan! daar ben ik dan wel super blij mee!!! leidster smste net dat ze helemaal verliefd is op dr!;)
    thnx, ja t is ook een moppie!

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Irene wij zijn naar het meerdal geweest. We hebben niet echt goed weer gehad, veel regen maar gelukkig waren we lekker binnen.

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja dat is ook zo...en er is daar genoeg te doen, lekker zwemmen of op de bank met het openhaardje aan :)

Share This Page