November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    krijg spontaan zin in vakanie! (zegt iemand die nog lekker verlof heeft ;) )

heb gewoon zin in een warme vakantie, iets van spanje ofzo!

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Peertje: dan groei je toch van trots als je hoort dat een ander verliefd is op je meisie! :)

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja toch!:D

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Sensee, het hangt van de spelletjes en oefeningen af eigenlijk: als er wordt gegooid met balletjes en zo doet dat kindje dan even iets anders of krijgt een 'helperstaak' en anders gewoon meedoen hoor! Kinderen passen zich zeer snel aan aan nieuwe situaties, dus ook aan zo'n pleister en minder dieptezicht...

MrsNuke, balen zeg!!!

Peertje goed dat Tess het goed heeft gedaan vandaag, wel minder dat jij je niet zo goed voelt!

Marleen,jeetje dat is niet leuk zeg!!! Maar zoals al gezegd, ik denk dat ze goed zitten met de verborgen reflux theorie! Zo klinkt het toch...
    Welke medicatie krijg je? Zantac? Omeprazole? Ik moet zeggen dat Mila sinds maandag -toen we met Zantac zijn gestart- veel blijer is en minder huilt... ik duim voor jullie!!!

Jootje, shhht ik heb ook al zo'n zin in een zonvakantie! Vorig jaar niet geweest door de zwangerschap en omdat ik zo lang ziek ben geweest van overgeven en zo... maar we beginnen volgende maand met verbouwingen in de woonkamer en ik vrees dat het budget niet veel zal toelaten, hoogstens enkele daagjes zee, ardennen of zo met de auto

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hahaha, ik was maandag op mijn werk en toen zei ik dat ik zin had in vakantie. Ze keken me echt aan van...:( Je hebt nu toch vakantie!?!? Neeeee, ik bedoel ZON. Lekker weg, even niet thuis, eruit, zonnetje, terras, wijntje....mmmmm

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@peertje: gadsie blaasontsteking weet er alles van heb het een jaar lang gehad en in het ziekenhuis gelopen gek wordt je ervan..gelukkig slaat vaak wel heel snel de ab aan en is dat rotgevoel snel weg...
    zou je niet rustig aan doen met werk? als je zoveel pijn hebt? ziektewet?

@marleen: goed dat je weer gebeld hebt en fijn dat jullie zo snel terecht konden want het is helemaal niet goed ook niet dat hij is afgevallen.. en het is zeker weinig wat hij drinkt dat doet jay in 2 flessen:$.. ik hoop dat je de med. snel aanslaan!! en dat jullie ventje weer een lekker vrolijk ventje mag worden.. jullie verdienen dit zo niet!!!!

@vakantie: ahhh hier ook wel zin in wij zijn de afgelopen 6 jaar niet op vakantie geweets:(:(:( en ik zie het komende jaar ook niet gebeuren..

@auto: morgen gaat peet samen met de man van mijn beste liefste dinnetje naar de auto kijken.. en hoop dat ze het zelf kunnen oplossen!!! want anders zullen we toch de garage moeten bellen en dan hoop ik dat ze niet moeilijk gaan doen want anders krijgen we nog problemen met de nieuwe auto ook nog :( maargoed dat zien we morgen weer...

hier vandaag weer een heerlijk vrolijk mannetje!! heel veel lachen.. alleen vanmidag hij lag net boven 30 min ofzo.. begon hij te huilen.. dus dacht huh? dus hup ik naar boven doe de deur open..... jeezuuusssss pfffff waaat een lucht zeg podjanhinnekont jay had zijn broekje weer lekker vol zitten en keek ongeveer zo:D...
    moet zeggen dat hij het heel goed doet op de omneo voeding en heb ook het idee dat hij helemaal geen krampjes meer heeft.. heb trouwens gister hilarische foto's gemaakt heb in een deuk gelegen met peet zal even kijken of ik ze even kan verkleinen en ze kan laten zien... het is net een hobit :D:D:D

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    MrsNuke: Je maakt me wel nieuwschierig met je" Hobit" foto's ;)

8. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    goeiemorgen!

T heeft in een ruk van 1.30 tot 6.30u geslapen... 5 uurtjes, das toch al goed hé?

De oorzaak was dan nog een overvolle pamper, dus mss kan hij nog langer!?

Hij was wel goed wakker, nu net pas terug aan het wegdommelen. Misschien kruip ik er ook nog even onder!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier juist een meisje die anders normaal tot 7 uur slaapt en nu om 5 uur al wakker was.
    Denk omdat ze de avondfles lang niet leeg had gedronken.
    Heb haar meegenomen en toen heeft ze nog even bij mama op het borst geslapen :) pas om 7 uur de fles gegeven.
    die weer helemaal leeg!

Lianne heeft weer spruw...alweer...
    Maak nu na elke voeding het mondje "schoon"met rode bessensap (uit de natuurwinkel) hielp de vorige keren ook goed.

Nou wij gaan even lekker te shoppen (alweer). Manlief heeft viswedstrijd.

10. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Zo, net nog even een uurtje bijgeslapen. deed deugd! Nu ontbijten voor onze schat terug wakker wordt!

Manlief slaapt nog. Die vertrekt morgenochtend naar Moskou (is enkele keren uitgesteld, wie het nog weet, het zou eerst doorgegaan zijn tijdens mijn 36ste week zwangerschap).
    Nuja, morgen dus vertrek tot woensdagavond normaalgezien.

Wij gaan vandaag ook 'shoppen'. Manlief mag van zijn werk een nieuwe auto kiezen... wij dus vandaag autokijken

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk was gisteren zo moe van gisteren. De late voeding om half 12 gegeven en we hebben hem vanmorgen om kwart voor 9 maar wakker gemaakt. :$ Wij hebben dus ook heerlijk geslapen!
    De late voeding ging redelijk, 105 en vanmorgen heeft ie 100 gedronken. Niet heel veel, maar wel beter dan de 50cc die hij gisteren overdag dronk. Ik hoop zo dat het reflux is en dat de medicatie aan slaat. Anders moeten we echt de medische molen in.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen hoop zo voor jullie dat de medicijnen aanslaan want dat getob telkens.

Grietje dus je man moet nu echt weg, niets aan maar gelukkig kon het uitgesteld worden.

Wat zijn hier al kindjes die goed slapen zeg. Isa heeft het een paar keer gedaan maar het is helemaal over. Van de week op vakantie dronk ze om half 9 en zijn we naar bed gegaan waren erg moe en toen kwam ze om 4uur pas weer dus ze kan wel lang slapen maar niet na de late fles dan drinkt ze tussen 22 en 23 en komt ze ook tussen 4 en 5 uur dus dat zit er in denk ik.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: ik loop al in de ziektewet en ben nu boventallig op mn groep....moet dinsdag naar de arbo...dus dan zien we weer verder.....wil zo graag gewoon lekker kunnen werken...maar dat zie ik voorlopig ook nog niet voor me...:(
    balen van die auto zeg....hopelijk valt t mee en komt jullie nieuwe auto maandag gewoon!
    hahaha die JAY! die moest duidelijk wat kwijt!
    6 jaar niet op vakantie:$:$:$ OMG hoe hou je t vol???

marleen: hoop echt dat t nu eens beter gaat en dat dit t is....

hier: gisteravond om 19.30 laatste flesje...vannacht om 1.30 en daarna weer geslapen tot 7.30.....
    best te doen dus.......

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier een goede nacht gehad. R. heeft geslapen van 23.15 tot 3.15 en daarna kwam hij om 8.50. Ik heb ook lekker uitgeslapen want mijn man was er al vroeg uit met de oudste.

@ MrsNuke: Ben benieuwd naar je foto's.

@ Marleen: Hoe is het nu? Gelukkig dat het drinken nu al ietsje beter gaat... Hopelijk slaan de medicijnen aan.

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    dat hebben wij met Tess dus ook....dus nu laten we dr ook maar slapen en dan kan ze lang slapen...alleeen net ff op de verkeerde tijden;)

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk heeft net 125cc op. Daar zijn we heel blij mee. Nu maar afwachten of het ook zo blijft. Hij heeft ook rustig gedronken nu. Ik ben al vaker blij geweest omdat ik dacht dat we het nu eindelijk gevonden hadden dus ik heb nu wel hoop, maar ik moet het eerst een paar dagen aankijken voor dat ik echt blij kan zijn.

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, ben er weer even....

heb even van 2 dagen bijgelezen!

@marleen, succes met Luuk....hopelijk is het dit nu ook!

nadat ik woensdag en donderdag was overvallen door de buikgriep, was het gisternacht raak bij hubbie....gelukkig ging het met mezelf een beetje. mijn schoonouders hadden en hebben het inmiddels ook, dus echt een ziekenboeg hier....

Mika drinkt sinds gisteren zijn flesjes netjes leeg, soms 20cc er nog in, maar toch...had gisterochtend een tip gehad om hem helemaal helemaal uit te laten strekken ivm ruimte in zijn maagje.....ik neem hem dus onder zijn oksels en laat hem een beetje hangen...hij boertje dan goed en begint te huilen, dit herhaal ik 1-2x onder de fles en binnen 20 minuten is die dus leeg....dacht het is een belachelijke tip, maar het werkt echt, vanaf gisterochtend dus alles flesjes van 140cc leeg, eerder kreeg ik er dus tussen de 80-100 in...

zit nu op de bank met Luka een spel te doen op de PS3, hubbie voelt zich weer iets beter dus is met de hond weg....
    vanavond gaan we gourmetten, en morgen naar mijn ma, die heeft last van haar rug, dus we gaan het bankstel op klossen zetten...en misschien nog even shoppen in het retailpark/outletcentrum

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, wat is het rustig hier zeg.

@ Luukske: Fijn dat jullie allemaal weer wat opgekanpt zijn.
    En fijn dat die gekke tip met boertje laten werkt. Ik heb ook nog nooit van die tip gehoord. Maar soms hoor je van die dingen uit "grootmoeders tijd" waarvan je denkt, ja dat zal wel, maar dan werkt het wel.

Ik werd vanmiddag gebeld door mn vriendin. Ik had een hoop babykleertjes van haar geleend. Of ik de kleertjes waar R. al uit gegroeid was weer terug kon brengen.
    Haar buurvrouw is pleegmoeder en die heeft sinds kort een baby van 6 daagjes oud in huis. Ik sta dus bij die vrouw voor de deur met die zak kleding, word ik meteen naar binnen geroepen om even te komen kijken, echt een heel lief en leuk mens. Maar als je dan dat kindje in het wiegje ziet liggen breekt je hart gewoon. Zo'n mooi en klein babietje, afgestaan door zn mama. Verschrikkelijk, ik kon wel janken. Ben er nu gewoon een beetje door van slag.

19. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja eigenlijk een beetje vanzelf.. als ik merk dat hij moe wordt dan leg ik hem op bed.. en ik merkte dat dat erg goed ging.. ik blijf dan even 10 minuutjes bij hem zitten en dan slaapt hij.
    ik merk ook als hij te lang opblijft en ik hem dan op bed leg dan kan hij niet in slaap komen of slaapt hij onrustig.

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Coco jeetje wat erg zeg, dan geloof ik zeker dat je hart breekt als je dat ziet.

Marleen heeft Luuk vanmiddag ook goed gedronken...

Luukske gedsie buikgriep, gelukkig ben je er weer bovenop.

Peertje ook een meisje die de nacht vroeg maakt dus, ach ga ervanuit dat het best steeds iets veschuift naar de ochtend of eigenlijk dat hoop ik :)

Isa kan overdag zo onrustig slapen en korte slaapjes, de ene dag gaat het prima en de andere dag minder soms best lastig ook voor haarzelf. vanmiddag een schattig spijkerrokje gekocht voor haar :)

Deel Deze Pagina