November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hey meiden..

even ego :(

voel me vandaag echt verscrikkelijk.. keek vanochtend in de spiegel en toen begon het.. op de 1 of andere manier viel de zwaartekracht gewoon veel meer op.. kwam ik erachter dat die stomme body oil ook voor geen meter werkte (waarscheinlijk verwacht ik binnen een week resultaat.. om het even kort te omschrijven voel me als 24 vast zitten in een lichaam van ongveer mijn moeders leeftijd (niet lullig bedoelt.. maar op die leeftijd gaat nou eenmaal het 1 en andere hangen... nou kan je vertellen dat die leeftijd voor mij naar voren is geschoven en ik niet wil weten hoe ik erop mijn moeders leeftijd bij loop..

nou goed daar van bij te zijn gekomen naar ongveer een uur te hebben gehuild.. vond ik het wel eens tijd om mijn kast uit pluizen.. en om mijn zelf even te kwellen ja vraag me niet waarom.. ging ik al mijn ouwde kleding passen. de broeken kreeg ik 9 van de 10 keer niet verder dan mijn knieen en het andere deel kreeg ik over mijn knieen maar niet verder dan mijn kont.. nou goed dan gaan we toch verder met de shirts... nou dat kon ik ook vergeten want ja ze waren er niet op voorbereid dat mijn ooit zulke mooie kleine volle b cup zou verandere naar een ellendige e cup dus wat is het probleem het zijn allemaaal naveltruitjes geworden.. meschien waren die in in de jaren 90 maar nu zeker niet meer.. dus die kunnen ook weg..

ook al mijn lingerie kan zo de prullemand in want tegenwoordig heb ik van die hoogsluitende bh's want anders rollen die elendelkingen eruit en heb ik in plaats van 2 bobbels 4 bobbels erg charmant!

nou dat was het wel zo'n beetje dus het liefst hd ik vandaag een diepe kuil gegraven en er in gaan liggen om dit llemaal te vergeten..

kort samengevat: IK WIL MIJN LICHAAM WEER TERUG!!!!!!

gelukkig lach ik weer als ik ons heerlijke ventje in mijn armen heb..
    al ben ik wel bang waar alles hangt als jay een broertje of zusje erbij krijgt... moesten we toch maar eens goed over nadenken..

einde ego zeik bericht...

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat een drama was het vandaag met de kleine man zeg, ontzettend slecht slapen en als hij sliep werd ie gewoon elk uur wakker.
    Vanavond om 19 uur heeft ie weer zijn halve fles er uitgespuugd...pfff overweeg nu serieus om toch een afspraak te maken bij de kinderarts.
    Afgelopen nacht was ook al weer zo slecht.
    We hebben nou ook zijn bedje op een andere plek gezet in de hoop dat het helpt.

Ik kan al helemaal opzien tegen de nacht...

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    MrsNuke,

het hoort er bij, ik heb het ook...meeste broeken passen niet goed (meer) en met de wat strakkere truitjes zie je mijn flubberbuik!
    Dit had ik ook wel na mijn 1e zwangerschap en het is wel weer goedgekomen, maar ik kan me voorstellen dat je het ontzettend vreselijk vindt!
    Vergeet ook niet dat je lichaam nog moet ontzwangeren en dat alles nu erger lijkt door die stomme hormonsters...ik spreek uit ervaring!

Maar in de tussentijd gewoon hier lekker je fustraties van je afschrijven hoor!

(enne misschien 1 troost, dat bio-oil helpt bij mij ook niet)

4. LittleMonsters

heb ook nog wel een beetje leuke dingen gedaan..
    nikes vooor jay gekocht.. hele lieve zal er een foto van maken morgen..
    ik ga babyzwemmen en omdat ik mijn ouwe bikini niet meer pas heb ik een nieuwe bikini gekocht maar doordat ik een beetje onzeker ben geworden over mijn lichaam heb een monokini gekocht.. is toch een beetje wat bedekt maar loop ik niet in een badpak..

oh ja en morgen gaan we de nieuwe auto halen.. oook daarvan volgen dan wel foto's

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    fijn dat het bij nony wat beter gaat! Ik hoop zo dat het allemaal goedkomt!

6. LittleMonsters

wat vervelend nou weer allemaal.. meschien last van maagzuurtjes.. gaat het niet beter als hij wat schuiner slaapt?
    en als je het niet vertrouwt bellen hoor!!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    leuk zeg Nikes! Vind ik ook geweldig maar zo duur voor dat even dat ie ze aan heeft..
    van dat geld kan ik voor mijn dochter een paar schoenen halen (bij wijze van)
    ben benieuwd naar de foto

8. LittleMonsters

ja ik dacht meschien ook wel te snel dat ik zo weer de ouwe ik zou zijn..
    ik vind het gewoon irie dat ik nog steeds mijn zwangerschapsbroeken aan heb.. moet straks weer werken en dan loop ik nog in die stomme broeken schaam me er een beetje voor..

en ik vind het gewoon moeilijk dat ik voor de zwangerschap maatje 32/34 had en nu maatje 38 heb en ik weet het het is erg maar kan er niets aan doen krijg dat stomme gevoel niet weg..

9. LittleMonsters

heb ze voor een prikkie kunnen overnemen;)
    anders doe ik het ook niet hoor ben de gek:D

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zijn bedje staat schuin,...vannacht maar eens afwachten en anders bel ik morgen gewoon.

Ik ga zo maar eens slapen, ik verwacht dat Lo vannacht nog wel minimaal 2 keer wakker wordt en morgen gaat om half 7 de wekker..

Welterusten en tot morfen!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kan me voorstellen dat je dat heel erg vindt maar geloof mij het komt allemaal goed, het heeft alleen tijd nodig!

Das beter dat je ze kon overnemen!

nou ga ik echt slapen...doeiiii!

12. LittleMonsters

Ik ook slaaplekker.. Hoop dat je een beetje rust krijgt.

13. LittleMonsters

Hoi beppie82... Ben je ons aan het bespieden hihi

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen,

de nacht is gelukkig goed gegaan, hij is heel even wakker geweest en toen zou mannetje erheen en toen viel hij vanzelf weer in slaap dus hij heeft vannacht doorgeslapen.
    Dat had ik wel nodig want ik werd niet eens wakker van hem vannacht, zo kapot ben ik terwijl ik normaal bij het 1e kuchje of huiltje al wakker ben.
    Maar eens zien wat vandaag brengt!
    Straks eerst naar de psz en even naar AH.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik meld me even (ben jullie nog niet vergeten hoor!). Owen heeft het RS virus en het leek erop dat hij niet opgenomen hoefde te worden. Vrijdag waren we in het zkh, gisteren weer en toen hing het op het randje van wel of geen opname. We mochten hem nog mee naar huis nemen als wij het zelf vertrouwden en we waren al lang blij! Maar helaas...hij moet toch opgenomen worden. Hij drinkt heel erg slecht tot weinig, dus krijgt weer een sonde :( :(. The story continues dus....

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Debby. Nee! Het houdt maar niet op.... Sterkte meid!! Knuffel voor jou en je mooie mannetje!!

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Nee he... Wat rot.. Sterkte!

Luuk heeft de laatste 3 flessen zo goed als leeg gedronken. Zouden de medicijnen aan slaan? Ik durf bijna niet meer blij te zijn, maar we hebben goede hoop.

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    MrsNuke, ik herken je frustraties helemaal moet ik zeggen... ik durf m'n kast zelfs niet op te ruimen al wordt het dringend tijd!
    EN daarbij word ik geconfronteerd met mijn tweelingszusje die er alweer lekker strak bijloopt in leuke kleedjes, jeans ed MAAR ik trek me op aan het feit dat zij na haar 2 bevallingen telkens max na 6 maanden alweer haar figuurtje terughad en ik daar stiekem ook op hoop...
    De boobs vind ik niet erg (zijn die van jou nog steeds zo groot, zelfs na stoppen bv? stiekem wel leuker dan kleiner) maar die onstevige buik he, daar erger ik me dood aan! Maar komt wel goed hoor, ik ga trouwens dringend een matje kopen om buikspieroefeningen te kunnen doen!

Ga je in MONOkini babyzwemmen doen? :D Zullen de papa's blij mee zijn hihi of bedoel je TANkini? Die ga ik deze week ook kopen want we gaan 29-01 met zus en man naar sauna en dan durf ik een bikini nog niet aan, al vindt mijn man natuurlijk dat ik er super uitzie... jeah right!

Marleen al polysilane gel geprobeerd voor de voeding? Legt een film op de slokdarm zodat drinken geen pijn doet en is geen medicijn eerder natuurlijk, zonder bijwerkingen... ideaal voor verborgen reflux om ontspannen te kunnen drinken!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ineke: Luuk heeft medicijnen gekregen via de kinderarts en dat is Motilium (3x daags) en Nexium (1x daags). Nexium is een maagzuurremmer en Motilium zorgt ervoor dat de maagwerking beter is en daardoor is het sneller uit de maag.

20. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Denk dat iedereen dat probleem wel een beetje heeft.... Mijn broeken kreeg ik ook niet meer verder dan mijn knieen... maar nu gaat het al beter gaan weer over de heupen, alleen gaan nog niet dicht! Borsten zijn ook nog steeds groter.... dezelfde maat als bij de zwangerschap! ( dit vind ik niet erg hoor!) Ze zeggen dat het wel goed komt, maar dat het 9 maanden kan duren.

Dus geef de moed niet op!!

Deel Deze Pagina