November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel voor jullie medeleven! Het houdt hier inderdaad nog niet op :(. Owen stikte net zowat in zijn eigen hoest en spuugde ook weer (kwam zelfs zijn neus uit) en liep helemaal rood aan. Dat doet even pijn aan je moederhart :( :(

@Marleen, wat fijn dat het met Luuk beter lijkt te gaan nu hij medicijnen heeft tegen de reflux!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Ah arm ventje...:( Ik heb zo met jullie te doen. En dan nog zo hoesten dat het zijn neusje uitkomt. Ik vind het echt zo rot..

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Debby, dikke knuffel voor jullie, het gaat maar door bij jullie.
    nu mag het toch wel een keer genoeg zijn he!

Marleen, ik hoop dat de oplossing bij jullie nu gevonden is.

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik met Lorenzo naar de kinderarts zal gaan, afgelopen nacht heeft ie goed geslapen maar ja hij heeft overdag slecht geslapen...
    Hij is dik over de 5 kilo dus hij mag ook flessen van 180+6 hebben maar drinkt ze eigenlijk nooit leeg, toevallig alleen gisteravond omdat hij op standje automatisch ging omdat ie sliep.
    Nog meer kindjes die een kleinere fles krijgen vergeleken met zijn/haar gewicht?

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Debby, bah, nu RSV!!! Sterkte!!!
    Ik heb wel vernomen dat het superveel toeslaat dit jaar! Een vriendin van Lilalien en mij is ook alweer 3 dagen in het ziekenhuis geweest maar haar baby die precies even oud is als Mila!
    Het zou erg rondgaan bij kleine baby's en je moet je kleintje goed in het oog houden...

Margootje, gelukkige verjaardag!!!!!!! ;)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Margootje, gefeliciteerd met je verjaardag meid!

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Margootje: happy B-day meid!!!

MrsNuke en Ineke: kan me voorstellen dat dit frustrerend is!!! maar komt wel weer goed!!!

Misschien is het maar best dat het niet té vlug in orde komt... is mss vreemd gezegd maar ik weeg nu minder dan voor de zwangerschap. Tristan "éét" me op! Hij at 3 keer vannacht. Ik heb niet veel energie meer... (ik ging van 66 naar 80 naar 64kg nu)

'k Heb wel het geluk dat mijn buik terug redelijk 'strak' is (wat je strak noemt natuurlijk) Ik ging met BV van een B naar een C-cup maar mijn borsten zitten wel vol striemen! (heb ik niet op mijn buik, gelukkig).

Straks ga ik op nacontrole bij de gyn, laat he! 'k ben ondertussen al bij mijn ha geweest voor die ontsteking aangezien mijn gyn. niet te bereiken was... heb bijna geen zin meer om te gaan maarja, zallek toch maar doen!

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Liesje: hier ook geen volle flessen leeg hoor!
    soms zelfs niet eens 150cc

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik word niet goed van die hoofdpijn...
    begint nu weer ..Zit een mannetje met hamertje boven mijn oog te bonken. :(

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Grietje hier ook van 56-64-54kg dus -2kg maar buik is niet mooi strak en dat stoort me wat krijg meeste broeken weer aan maar het zit niet meer zo mooi vind ik, heb precies zo puilend buikje en lovehandles als ik te strakke jeans draag!
    Dus dan maar legging en jurkje ;)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    margootje: gefeliciteerd!!!!

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Margot Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag.

Jootje. Heb je geen voorhoofdsholteontsteking? Anders zou ik toch even langs de HA gaan hoor....

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Denk het irene...tranen staan me in de ogen. Die rot advil doet zijn werk nog niet! pfff
    Tis echt alleen de li kant..kan mijn oog ook niet openhouden

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Jootje toch ocharme, lijkt me zeer pijnlijk... vorig jaar in februari heeft mijn schoonbroer een slijmontsteking gehad in zijn sinussen en de pijn die jij beschrijft lijkt daarop!
    Ging niet snel over en zeker niet zonder medicatie! Ik zou dus niet aarzelen en hulp inschakelen, zo is het voor niemand goed he!
    Veel beterschap!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @margootje, happy birthday!

@jootje, beterschap!

@liesje, Luka is hier ook ruim over de 5 kilo, en drinkt ook niet wat hij mag, maar voor hem is het voldoende, en hij komt goed bij. volgens het cb niet erg dus!

@marleen, hopelijk helpen die meds...het klinkt iig goed!

@mrsnuke, ineke en alle andere die hun kleding niet passen....hier nog 1, en heb nog 1 broek die past, en bovenkleding zit niet echt lekker, maar ik verrek het om nieuwe kleren te kopen, ga komend weekend weer sporten!

@zwemlessen, hier Luka opgegeven, en zijn idd iets van 700 euro kwijt voor abc.

@peertje, beterschap met je rug!

@sens, ben benieuwd naar het brilletje!
    enne van het shoppen is niks meer gekomen, wilde naar Roermond gaan, maar zijn uiteindelijk bij de meubelzaken in Roermond uitgekomen....zijn gaan kijken voor een nieuw tv meubel en een bijpassende dressoir....maar nog niks gekocht!

@doorslapen, I WISH!! Mika is 's nachts klaar wakker, krijgt in het donker de fles, en wordt gewoon standaard rond dezelfde tijd wakker....

@ongi, hier nog niks!

@debby, beterschap met de kleine man!

@nony, dikke knuf!

@all, zit er af en toe een beetje doorheen, weet niet wat het is, door de week gaat het, maar als hubbie thuis is overdag is niks goed...
    ik merk dat ik mijn pa af en toe mis, terwijl het 1,5 jaar geleden is dat hij is overleden. ik zie op tegen mijn werk, mijn polsen gaan niet vooruit, noem maar op....

gelukkig vanavond weer een workshop, even iets voor mezelf!

ga even de stofzuiger door de kamer halen, en Mika de fles geven! en even kijken wanneer het babyzwemmen begint hier, dan ga ik dat met Mika doen....even ontspannen!

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Margot, ook nog een keer vanaf hier Fijne verjaardag!

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debby jeetje zeg, het volgende bij jullie. Hoop dat Owen snel opknapt. Sterkte!

MrsNuke ik herken je gevoel, kan ook mijn eigen broeken nog steeds niet aan, weet dat het bij Tygo ook even duurde maar als ik dan vorige week in centerparcs loop in mijn tankini en voel mijn buik dan voel ik me ook zo onzeker en wil dat kwabje kwijt.

Liesje Isa mag voor haar gewicht ook 180 maar drinkt deze ook niet leeg.

Margootje gefeliciteerd!

Wat fijn dat het vandaag wat beter gaat met Nony.

Luukske dikke knuffel!

Prikjes: weet iemand hoe de zalf heet die je op de beentjes kan doen voor de prikjes, ben de naam kwijt.

Isa heeft vannacht doorgeslapen, laatste fles om 22.15 en toen om 6.00 uur weer dat is voor het eerst zo goed ben benieuwd wat ze vannacht doet. Overdag blijft ze soms zo onrustig en vraagt snel weer om een fles ze red de 4 uur gewoon niet alleen als we met haar rondlopen dan red ze het iets langer. Morgen naar het cb, de eerste prikjes gedsie.

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: 9 maanden ontzwangeren zeggen ze heh.....en jij hebt een pracht figuur, waar een mooi mannetje uit is gekomen! bedenk dat maar elke keer als je naar hem kijkt!

debby: sterkte meid:( hopelijk gaat t snel weer beter....

marleen: ik juich in stilte........

luukske: denk aan jezelf meid....en gewoon leuke dingen gaan doen!

margootje: gefeliciteerd meid!!!

lot: arniflor kan je erop smeren das een blauwe tube tegen kneuzingen enzo
    lekker nachtje!

jootje: je hebt toch wel de HA even gebeld heh??!!! niet mee doorlopen hoor....daar word t niet beter van!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Klopt het dat we al een tijdje niks van mrsmiami hebben gehoord? Iemand enig idee waarom ze er niet is?

@ carlo: Welkom terug.

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, bedoel je het zalfje om het huidje te verdoven van te voren, of voor als het prikje is geweest?
    het zalfje om van te voren te verdoven heet Emla, het is er ook in pleistervorm, en kan 15-30 minuten van te voren worden aangebracht op de prikplaats.
    voor erna kun je het beste gewoon masseren, want het gaat voornamelijk om de stijfheid die de prikjes veroorzaken. en koelen met een compres kan ook!
    ik had alleen pcm in huis, just in case, maar heb alleen gemasseerd en Mika had nergens last van!

@peertje, hoe is het vandaag gegaan met je klachten?

@coco, zie wel activiteit van mrsmiami op hyves....

@all, krijg woensdagochtend kraamvisite van 3 vriendinnen met hun kindjes, een van 1,5 jaar, een van 9 maanden en 1 is 1 week jonger dan Mika. zal dus een gezellige boel worden.

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @IreneH: gisteravond inderdaad geprobeerd met hydrofiel luiertje. aangezien het weer feest was. om 00.30u nog aan het spoken, vanaf 22.30u al geprobeerd in bed te leggen. en vanaf dat t luiertje om ging was het stil. we hebben dus vandaag gelijk een inbakerslaapzakje besteld. zal ws morgen binnenkomen. ben heel benieuwd. bedankt voor jullie tip(s), over het hydrofielluiertje en het slaapzakje

ik moet morgen even na de huisarts, vanaf 4 januari draag ik een bril. en sinds afgelopen vrijdag heb ik ineens een hele rare vlek op mn rechteroog met kijken. het zit niet in de bril. en ik weet dus dat het niet met de sterkte te maken heeft, aangezien de ogen pas zijn opgemeten. morgenvroeg kon ik terecht. ben benieuwd.

Deel Deze Pagina