Ja hier ook de comfort erbij maar dan meer omdat hij al vanaf zn geboorte last heeft met poepen . Ben hier alleen nog steeds aan het rommelen met hoeveel schepjes comfort en hoeveel hongerige baby's. Had eerst 4 hb en 2 cf maar dan had hij eerst harde drol en dan normaal (in dezelfde poep zeg maar). Maar ging dus 3 om 3 doen maar dan is het weer veels te dun. Sacha zit al best even op die hongerige baby's. Zit ook al sinds half december op 5 voedingen per dag...van die 200 cc... Hebben ze in je oog gespoten met een naald dan?? Klinkt niet leuk. Ik was dus met Jaime van de week bij zkh oogarts en kreeg ze druppels voor meting en onderzoek of er iets in haar oog zit dat afwijkt (laatste was gelukkig niet het geval..stel je voor zeg..) Maar zij werd ook helemaal raar van die druppels. Echt niet leuk!
wat een ongelofelijke piep nacht zeg! Binnen het uur er gewoon 3 keer uit zonder een aanwijsbare reden, bah wat baal ik daarvan, als meneer nu een vieze luier heeft ofzo dan zie ik het nut ervan in maar nu niet....ben weer helemaal kapot! Ik hoop dat rihanna nog even slaapt maar dat geluk zal ik ook wel niet hebben...
hmmm volgens mij klopt mijn banner ineens niet meer...lorenzo is al wel ouder als 1 maand, 1 week en 5 dagen. Raar want vannacht klopte het nog wel...
Hier een berichtje van een hele wakkere uitgeslapen mama. R. heeft geslapen van 21.45 tot 6.40uur! Alleen mn oudste zoontje kwam vannacht tot 2 keer toe naar onze slaapkamer gelopen omdat hij in het grote bed wilde slapen. Maar die heb ik met wat moeite weer terug naar zn eigen bed kunnen brengen. @ Liesje: je banner klopt gewoon hoor. Wat balen van je nacht.
Goedemorgen lady's! Ben zo jaloers op de mama's waarvan de baby's doorslapen! Hier nog steeds niet! Vind het nu wel slopend worden moet ik zeggen.. pfff... wil ook weleens een nacht door kunnen slapen! Ze komt gelukkig maar 1 keer. .. tusen 4 & 5 uur. Hoop wel dat ze gaat doorslapen voordat ik weer gaat werken.
Ik ben zo blij! Luuk drinkt super! Ik heb echt het idee dat de medicatie aanslaat. De laatste 7 flessen heeft hij bijna allemaal leeggedronken en hij drinkt nu zonder te huilen en ligt er relaxed bij. EINDELIJK gaat het de goede kant op! Ik heb wel het idee dat hij wat in wil gaan halen. Vannacht kwam hij al om kwart voor 3 en toen dronk ie ook de hele fles leeg en vanmorgen om kwart voor 7 ook weer wakker en op 10cc na zijn fles leeggedronken. Ik denk dat hij nu wel bij zal komen qua groei.
zewas vorige week 3 maanden! gaat zo snel! rollen...denk met een maand ofzo....of langer hahah! je weet t nooit! hahah ja sufferds...ik zelf ben niet zo handig, ar wel en mn vader helemaal! dus dat zou wel goed komen!!! hahaha ja volgende maand nog 1x prikken en dan ff rust! (2.3.4 maanden krijgen ze prikken)
@Marleen; wat goed zeg!! Hopelijk komt Luuk nu goed aan en groeit hij lekker als hij zo goed blijft drinken en de medicatie dus inderdaad aanslaat! Ben blij voor jullie!!! @Hier; hier gaat het super eigenlijk. Sem slaapt de hele nacht door, laatste fles rond 22.00 uur en meneertje wordt tegen 08.00 uur weer wakker. Z`n poepen gaat ook een stuk beter, hij krijgt 1 tot 2 flessen per dag met een klein beetje oliijfolie. Laatste poepluiers waren ook niet meer donkergroen maar gewoon gelig. Nu ook al aan het aftellen naar het einde van m`n verlof... 7 februari moet ik weer aan het werk en 8 februari gaat Isa voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Moet eerlijk zeggen dat dat me best wel zwaar valt. Ik zie haar al 3 dagen een stuk minder omdat ik dan werk en dan gaat ze ook nog op m`n vrije dagen een ochtend naar de psz. Voor haar is heel goed, maar ik heb haar ook nog nooit bij "vreemden" achtergelaten. Ik heb ook geen idee hoe ze gaat reageren als zij daar blijft en ik ga weg. Maar goed, ik heb nog eventjes.
marleen: echt super hoor.....we duimen nog even verder...maar dit is toch weer iets! star: nou tess is 3 maanden en slaapt ook nog steeds niet door.... word er onderhand ook wel een btje ..... van! coco: ooo heerlijk zeg! oke behalve je oudste dan! hier: nou weer een verschrikkelijke nacht gehad.... had dr gisteravond dus toch maar een keer wakker gemaakt, om 23.00, dronk ze maar 130....dus vannacht om 2.45werd ze wakker...oke dat mag...dsu fles gemaakt, 160cc helemaal op....daarna weer slapen...werd ze om 4.45 wakker....JA DAAAAAg....honger kan t niet zijn...maar ze was heel druk aan t doen dus speen erin, op dr zij en toen viel ze wel in slaap...tot 6.15..toen mocht ar eruit en fles geven..... had wel t idee dat de woombie waar ze vannacht in sliep(grotere maat) dus nog te ruim is.....maarja...die ander word nu echt wel te klein....dilemma dus...ik weet t niet meer.....HELP!
ieps! Tristan had gisteren om 19.45u gedronken. Hij sliep rond 22u... en ik was zo moe dat ik hem niet wakker heb gemaakt en zelf rond 23u in bed ben gekropen... ook al dacht ik... nu moet ik er waarschijnlijk onmiddelijk weer uit! Wel, hij heeft gewoon nog tot 02.45u geslapen! Er zat dus gewoon 7u tussen zijn voedingen! Nu nog op het juiste moment doen hé Jammer genoeg is hij erna wel nog wakker geworden om 05.30u... Mijn nacht was dus toch weer niet compleet maar kvond het toch een prestatie van mijn schat!
@ Peertje: De prikjes worden altijd volledig terugbetaald, zijn standaard. De druppels voor RS-virus worden niet terugbetaald maar ik vond het toch handig als ie daarvoor beschermd kan worden. 't Is dus een mogelijkheid maar het moet niet. @billen, ja, waren ook de bovenbeentjes hoor (in ons dialect is dat allemaal hetzelfde )
Ik ben erg blij voor jullie zeg! Hopelijk blijft het nu zo doorgaan en zit er een permanente verbetering in!
Grietje, druppels voor RS-virus? Waar kan je die halen? Of bedoel je Rota? Die heb ik al klaar voor morgen naar K&G te gaan... Goed dat Tristan flink slaapt nu nog wat proberen schuiven he! Marleen, JOEPIE! Super zeg, ben blij dat de medicatie aanslaat! Medicatie uitspugen, wat kan ik hieraan doen? Mila deed het zo goed met haar Zantac, ze moet 2x een spuitje van 1.4ml maar sinds 3 dagen weet ze dus dat ze kan 'uitspugen' ze vindt het nog grappig ook! Ik probeer haar lippen dicht te houden en zo maar dan wacht ze gewoon met spugen!!! Daardoor is ze natuurlijk weer chagrijnig als ze s avonds maagzuur heeft! MrsNuke, ik heb ook de QuinnyBuzz (wel 3 wielen jammer genoeg) maar ik zou zeggen: goed platleggen en misschien een voetenzak of zo zodat hij toch goed 'omringt' ligt? of een opgerolde handdoek onder z'n poepje en zo... de draagmand is inderdaad erg smal, lengte valt nog mee... Ik wil trouwens na de babywens hier graag endermologie gaan doen, das om alles weer lekker strak te maken, wel 400-500 euro maar een vriendin van me heeft het gedaan en het ziet er fantastisch uit, zeker als je slank bent maar enkel aan je zwangerschapsflubber wil werken!
@Ineke: Herkenbaar probleem met het uitspugen van medicatie. Spuit je het goed achterin de wang? Luuk moet 3x dgs 1,5 ml Motilium en 1x dgs 10(!) ml Nexium (10ml water en dan nog het zakje erbij dus ik denk dat ik op 12ml zit in totaal). Dat is echt veel voor zo'n kleintje. Ik spuit het heel rustig in zijn mondje, maar toch loopt het eruit. Lastig!