@Sensee, als Owen niet goed groeit, dan wordt hij denk ik opgenomen ter observatie en zal hij weer een sonde krijgen. Ik moet er nog even niet aan denken en weet eerlijk gezegd ook niet wat ze echt gaan doen zeg maar, niet besproken, alleen dat hij wel moet gaan groeien. Sorry voor mijn "gezeur" hoor, ik voel me gewoon in- en inverdrietig zo langzamerhand .
margootje: o wat fijn! ja dat zal best dat ze dr slaap moet inhalen! ja Tess komt ook nog 1x 'snachts...vind ik ook best gezellig, zolang ze daarna maar wel weer verder gaat slapen! hahaha star: thnx sensee:thnx!!aaah leuk!!! hihih ja ze worden zich steeds meer bewust van de omgeving! en lampen...daar is Tess verzot op! wat geef je sacha nu voor voeding dan? comfort met standaard? tis hier ook per dag verschillend...maar harde keutels heeft ze niet meer! debby: ik weet ook ff niet meer wat ik moet zeggen....*knuffel*
Debby wat vervelend dat Owen zo verkouden is, hoop zo dat hij gegroeit is en jullie kunnen genieten, zo veel zorgen die jullie hebben, dikke knuffel!! wendy wat een geweldige jas! Margootje geef je fv of bv, Isa had ook zo'n last van krampjes en hier helpt het erg goed dat we 10cc meer water in de fles doen, vandaar dat ik het vraag. Zo zielig die krampjes. Hier gaat het goed, Isa doet het snachts steeds beter dus wij komen ook weer aan slapen toe. Mijn man moet morgen weer werken dus dan ben ik alleen met de kinderen even wennen. Ik moet zelf nog rustig aan doen omdat ik nog last van mijn bekken heb maar geniet verder zo van ons gezin.
nou ik kom ook voortaan hier bij praten. want ben nu immers ook mama Debby, mooie foto zeg! hier een fotootje van vandaag!
@fv en bv.....ik geef het om-en-om, maar doe dus kolven, gezien mijn tepels en borsten gewoon TE groot zijn voor Mika, en hij is dus een speen gewend. wat ik in de kraamweek heb geleerd is dat als je bv geeft, en te weinig hebt je gerust kunt bijvoeden met fv, maar dat je dit in een spuitje moet geven, om tepel-speen verwarring te voorkomen.... @peertje, leuke foto @debby, gooi het eruit....het is niet makkelijk, en het MOET eruit! @sens, ja het zou super zijn als het een rooie is....haha...hij heeft echt zo'n warme kastanje gloed over zijn haartjes....mijn schoonmoeder zag het straks ook.... enne wat een energie voor studies, heerlijk als je dat kunt!
Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten) Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979) Mika - (12 november 2010) - 2970 gram - 48 cm - (Luukske) Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Noa - (8 november 2010) - 3195 gram - 48 cm - (Star34) Tess M - (3 november 2010) - 3230 gram - 48 cm (Margootje) Tess P - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Nick - (9 november 2010) - 3530 gram - 50 cm - (Kitty) Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram -51 cm - (Jootje24) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Amé - (31 oktober 2010) - 3810 gram - ?? cm - (MoedertjeB) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer - (5 november 2010) - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) L. - (16 november 2010) - 4020 gram - 53 cm - (Lilalien) Sara - (22 november 2010) - 4100 gram - 52 cm - (IreneH) Isa - (16 november 2010) - 4180 gram - 49 cm - (Lot23) Sem - (11 november 2010) - 4308 gram - 54 cm - (Lief09) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Luuk - 3430 gram - 50 cm (bij 4 wk + 2 dg) Tess M - 3600 gram - ?? cm (bij 2 wk + 5 dagen) wordt nog aangepast Sacha - 3650 gram - 50 cm (bij 3 week) > later nog even aanpassen? Tess P - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Amé - 4070 gram - ?? cm (bij 1 wk + 3 dg) pas het aan op 7 dec Owen - 4120 gram - 52 cm (bij 5 wk + 2 dg)
Heb Sara ook aan de lijst toegevoegd. Ik lees al wel mee hier maar het kost me nog veel moeite om te reageren. Klinkt vaag maar ik bedoel eigenlijk dat alles nog veel energie kost. Voeden, kolven, ritme vinden, kraamhulp over de vloer.... Ik hoop snel de rust te hebben om hier actief mee te gaan kletsen!
Komt er nog een zwaarder beebje dan Renzo de revue passeren?? hahahahaha. Ik zit voor het eerst vandaag en ben helemaal óp, pffffff, niet niks, twee spruiten !!! Morgen naar het CB en controle bij de KA, ik ga morgen starten met diëten, er gaat echt niks meer af hier en voel me echt een papzak, ik moet en zal nog 12 kilo kwijt van mezelf!!!!!!! Grrrrrrr (haha). Dikke kus voor jullie en sorry voor mn ego bericht... Ohja Debby; wat een plaaaaaaaatje zeg!!!
Heeey!! Ik kom me hier ook maar even melden, aangezien het hier drukker is dan in het andere topic. Nog steeds met BIB. Ik zag dat Marjo bevallen was: Van harte gefeliciteerd. En weer een keizersnede. Er zijn er echt een hoop bevallen met een keizersnede of niet? Ik heb gisteren en vandaag helemaal niks van me laten horen op het forum. Maar mn man is vrij en we zijn erg druk geweest, dus geen tijd voor het forum. Gisteren de hele dag de deur uitgeweest, visite, boodschappen, met de honden wandelen ed. En vandaag uit eten geweest, weer gewandeld (als het nou eens zou helpen...) en een schoonmaakaanval gehad. Zit nu dus lekker in een schoongesopt huis, dus laat die baby nu eindelijk maar eens komen. Wil ook graag 'legaal' hier mee komen kletsen, hihi. Fijne avond dames. Ik ga lekker een warme douche nemen denk ik en dan op de bank ploffen onder mn dekentje.
Hey meiden, Zo, wat hebben wij een druk weekend achter de rug! Ga nu bankhangen. So you think you can dance kijken. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Heb een beetje bijgelezen, maar niet alles, heb ook niet alles onthouden... - Heb mooie foto's gezien van mooie beebjes! - Ik hoop dat Owen goed gaat groeien! - Jootje: hoe gaat het nu met de BV? Lukt het een beetje of ben je inmiddels overgestapt? - Tjilpje: ik heb gister (of eergister) al je post gelezen over dat je zo verdrietig bent over je bevalling... Wat erg Ik hoop dat je er met iemand over kunt praten, want dat is wel belangrijk hoor! En je hebt alle reden om te "klagen", het is niet niks zo'n gebeurtenis en als het dan heel traumatisch is verlopen drukt dat een stempel op alles. - Verder hoop ik dat jullie allemaal zo veel mogelijk genieten van jullie beebjes en dat alles zo voorspoedig mogelijk loopt! Hier gaat het allemaal goed. Ben begonnen met afkolven zodat ik hopelijk 1 voeding per dag kan uitbesteden aan manlief en zodat ik af en toe iets langer van huis kan. Gaat nog niet heel geweldig, maar zoiets schijnt tijd te kosten? Heb ook een kleinere borstschild moeten halen, want de standaardmaat is me te groot. Net even heerlijk gedoucht met de kleine! Vindt ze heel fijn! Vanaf morgen zal ik weer wat actiever zijn en reageren... Sorry voor mn ego-bericht...
debby: LIEF! coco: ppffff meid, t mag nu wel komen hoor!!! babyp:lekker heh dat douchen! oo ik hoop dat t gaat met je bv, zou lekker zijn als je man ook een voeding kan geven dan! Fem: dat zal wel meevallen met dat papzak suc6 morgen bij cb en KA! hihih ja pittig heh als je dan alleen bent! en weet je...dat riep ik ook altijd met 2...en nu ben ik blij als ik er ff 2 heb, dan denk...eitje mrsMiami: wat een poppie!!!!
hey meiden, even buddynieuws van debby: ze zijn weer richting het ziekenhuis met Owen ivm verkoudheid, slechte intake/spugen etc....ze vertrouwen het gewoon niet! einde buddynieuws! @fem, ik moet ook nog 14-15 kilo kwijt, ebn 10 kilo kwijt na de bevalling, maar was er ook ruim 25 aangekomen.... enne denk dat niemand Renzo gaat overtreffen, haha... @all, Mika ligt in zijn wiegje, en ik loop al de hele dag met hoofdpijn rond...hubbie was gisteravond/vannacht kapot/lastig, en dat heb ik gemerkt ook....hij had een erg kort lontje, en is in Luka's bed gaan slapen....heb alle voedingen zelf gedaan, en dus vanochtend zelf op....liep rond met de hoofdpijn, maar verrekte het om het te zeggen....ben vanmiddag in janken uitgebarsten, van de hoofdpijn en van de pijn in mijn polsen/duimen van het carpaal-tunnel syndroom....ik stoot me op de stomste plekken, heb moeite met Mika op te pakken etc... vergeet gewoon dat ik ook duimen heb(heb gewoon af en toe geen gevoel erin)....en dat is er vandaag uitgekomen.... volgens de ha kan het 6 weken duren, als bhet niet minder wordt, krijg ik spuiten in mijn gewrichten....
@Luukske. Wil toch even snel naar je reageren.... Sterkte meid, snap goed dat je er even doorheen zit. Knuffel voor jou!! @Debby. Jij ook sterkte meid. Het houdt echt niet op hè. Hoop dat het allemaal meevalt met Owen. Welterusten voor iedereen!
@all, opnieuw buddynieuws van debby: Owen is voor een aantal dagen opgenomen, debby zit er doorheen!!! einde buddynieuws!! @Irene, ach het zal wel weer minder worden, in vergelijking met Debby's kraamtijd, is het mijne niks.... maar het komt er nu wel gewoon uit....vooral op de dagen dat we rust hebben, zoals het weekend.... morgen gaat Luka weer naar school, en ben ik alleen met Mika...ga dan even de frisse lucht opzoeken, even eruit....