ohw meis je mag wel hier komen logeren hoor maar ja dan is je huis helemaal onbewaakt.. ik denk ook niet dat de inbreker 2x naar dezelfde komt hoor.. maja dat kan ik jou nou natuurlijk niet wijs maken. Knuffel!!
arm meisje.. hoop dat ze lekker gaat slapen! je moet doen wat jou goed lijkt meid laat je moederhart spreken zeggen ze dan toch ? hij krijgt omneo voeding dat is eigenlijk bijna hetzelfde als de hypo alleen met iets meer vetten zodat hij beter kan poepen.. maar hij heeft ook alweer 2 dagen niet gepoept na dit is de 2de dag hij is nog niet om.. en hij loopt ook weer te klooien met zijn fles.. niet veel drinken spelen enzo
@Wendy: Kan me wel voorstellen dat je bang bent met die inbraken. Rot hoor... @debby: Dikke knuffel vanaf hier. Ik weet ook even niet wat te zeggen, maar ik leef wel mee. Veel geschreven vandaag zie ik. Sorry maar geen energie om overal op te reageren. Luuk kost momenteel veel energie. Het gaat soms best goed en soms huilt hij weer heel erg tijdens de voeding en erna (en dan dus echt krijsen en zo overstrekken dat hij bijna van mn schoot af valt en dan moet ik hem echt vastgrijpen). Het ene moment is hij vrolijk en dan slaat het ineens om en heeft hij weer pijn, maar waar het dan vandaan komt??? Vandaag wezen wegen en hij was nu wel goed aangekomen gelukkig.
Oh Wendy, niet leuk als je zo bang bent!!! En zeker als je ooit een inbreker tegen je bed hebt gehad... ik zou zeggen, met gsm naar bed, Yinthe bij je en lekker deur van slaapkamer op slot doen. Als ik alleen ben heb ik ook altijd 'iets' om mee te slaan bij me bijvoorbeeld tennisraket, stok,... en haarlak, kan mezelf maar geruststellen he. Sensee, kan geloven dat het nu druk is voor je! wel leuk dat het zo goed gaat op het werk en kdv!
babyp: haahah zou ik best willen hoor, naar corsica ja zou t zeker proberen om een keer op een ochtend te zwemmen....en met zn drieën is ook relaxter! ja moeilijk...ik weet t nog niet...ik kijk ff heo ze slaapt vannacht! wendy: ahhh meid kan je idd niet iemand vragen? sensee: hahaah arme man van je! t went, geloof mij, ik heb er 3 nou lekker toch dat Sacha t goed doet! heerlijk! wat goed van jaime! en die pleisters...misschien valt dat ook wel mee! mrsNuke:ja hoop ik ook! ik beslis morgenochtend...kan dr ook een ochtendje brengen....moeilijk! mmm zou toch ook raaar zijn als t dan toch de voeding is of niet? en van niet poepen krijg je toch geen uitslag neem ik aan, is alleen heel vervelend voor hem! sterkte ermee!
Jee wat kletsen jullie veel zeg, nu heb ik nog niet kunnen bij lezen Ff ego dan maar Tess slaapt sinds 2 nachten op haar eigen kamertje en ik moet zeggen dat het me heel zwaar valt. Ik mis haar echt op onze kamer Ik heb echt het gevoel dat ik haar "achterlaat" op haar eigen kamertje... Nou ja, Tess heeft er gelukkig geen last van, zij slaapt gewoon als een os! Hoe slapen jullie kindjes trouwens overdag? Tess slaapt altijd prima, behalve tussen 19.00 en 23.00. Dan is het gewoon standaard een drama. Ze weigert gewoon om te gaan slapen terwijl ze wel kei moe is. Ze zit dan continu te jengelen en te geeuwen maar slapen? Nee, daar doet ze niet aan mee Ik vind het zo raar omdat ze verder absoluut geen problemen heeft met slapen en na de fles van 23.00u is alles meteen opgelost. Als ik haar daarna in bed leg, valt ze gelijk in slaap tot de volgende ochtend. Ik dacht eerst dat ze mss niet sliep door honger maar als ik haar een flesje bij voed, moet ze het niet hebben dus dan toch geen honger Echt heel raar als je het mij vraagt. En zo is het elke avond.... Zou het van krampjes kunnen komen ofzo? Toch denk ik ook niet dat dat het is want als we haar dan op schoot nemen, ligt ze een beetje te brabbelen en te lachen. Dat zou ze dan toch ook niet doen als ze krampjes had? Ik word er dus niet veel wijzer van
heel herkenbaar alleen dan op een ander tijdstip jay heeft het sochtends en net wat je zegt geeuwen en doen maar niet gaan slapen nu heb ik hem vanochtend om 8 uur in badje gedaan half uurtje na de fles en toen was hij helemaal relaxt en ging hij toch slapen.. en hij heeft het van 3 tot 7 dan ligt hij een uurtje te pitten en daarna is hij klaar wakker en wil hij aandacht krijgt hij dan ook dus meschien weet hij het ook al een beetje dan gaat hij heerlijk lachen verhaaltjes vertellen vind ik altijd zo'n gezellig momentje
Margootje, misschien een beetje om aandacht te krijgen? Mila heeft het s avonds ook heel erg, ze drinkt dan ook superveel en vaak en tussenin ligt ze lekker te brabbelen en genieten bij ons op de sofa... als ik dan zie dat ze te moe wordt leg ik haar slapen en valt ze bijna meteen in slaap... Is ook gek hoor, want als we ze geen aandacht geven krijst ze de hele boel bij elkaar, maar als ze dan geknuffeld wordt is ze meteen kalm en happy
@ MrsNuke: mss ga ik dat ook eens proberen: 's avonds in bad doen. Wie weet helpt dat ook wel. Normaal gezien doe ik haar altijd 's ochtends in bad. @ Ineke: als Tess begint te geeuwen, leg ik haar ook altijd in bed. Normaal gezien valt ze dan als een blok in slaap en slaapt ze dan ook gelijk 2 à 3 uur aan een stuk maar om een of andere mysterieuze reden werkt dat dus niet tussen 19.00 en 23.00. Als ik haar dan op bed leg als ze begint te geeuwen, valt ze wel in slaap maar dat duurt vaak maar een half uur. Vandaag was het echt elke 5 minuten brullen Mss is het idd wel aandacht vragen... ik weet het niet. Als ze bij ons op de bank ligt, is ze idd wel tevreden. Ik vind het in ieder geval wel heel apart. Dat ze aandacht wil, oke, dat kan ik begrijpen maar als ze op den duur zo moe is zou je toch denken dat ze wel zou gaan slapen? Pfffft, ik heb een baby-handleiding nodig
na afgelopen nacht een keer doorgeslapen te hebben, ben ik net alweer bij L geweest. Amper 3 uurtjes geslapen sinds de laatste voeding...ik snap er werkelijk waar niks van waarom hij nu weer wakker wordt. Nou maar hopen sat hij gaat slapen de rest van de nacht, maar ik ben bang dat het weer een nacht wordt van heb ik jou daar...
en ja hoor 2 uurtjes later en het is weer raak.... wanneer mag ik ook even slapen? Ik ben zooooo moe....
hmmm half 7 de voeding en meneer laat de helft staan, schiet mij maar lek! Zeg ik tegen mijn vent dat het vannacht weer feest was en dat ik moe ben, krijg ik de opmerking dat ik eigenwijs ben (en dat het dus mijn eigen schuld is) ik kon overdag volgens hem best wel even gaan liggen, ja daag met 2 kinderen die elkaar afwisselen gaat dat echt niet hoor! Volgens hem was er altijd wel een moment om te gaan liggen..nou dan moet hij er maar eens de hele dag op passen, dan komt ie er wel achter en dat heb ik hem ook gezegd! grrrr mannen...
moguh de eerste fles zit er na weer veel klooien in wat een drama is de late en vroege voeding.. ik krijg hem er met moeite in en dan nog niet eens helemaal... nee vanochtend had meneer het veels tedruk met het volpoepen van zijn net schone luier stinken stinken nou lekker zo op de vroege morgen en dan zit je nog eens een half uur in die lucht om de inhoud van de fles in jay tekrijgen af en toe zou ik het er wel even zo in willen gieten.. het is wat dat betreft wel een beetje een slome drinker.. soms zit ik 3 kwartier dat is voor nu toch best wel lang? nou vanacht weer herrie gehad met peet.. dacht om half 2 goh laat ik eens gaan kijken waar me kerel is nou dit zat nog prinsheerlijk achter de pc.. en hij mag van mij een sigaretje roken (overdag staat hij buiten) als wij naar boven gaan maar moet dan wel als hij naar bed gaat de luikjes open zetten nou weet niet wat hij had maar hij heeft daar even flink gebruik van gemaakt wat een lucht.. ik was best wel heel boos dus ben weer gaan slapen alleen dan nu met ruzie.. straks maar weer even een gesprekje aangaan nou ga even aan de gang denk ik konijnen moeten weer schoon vandaag en grote schildpadden verblijf moet ook weer eens schoon pfff zie er zo tegen op hij is 400 liter
vervelend weer heb geen tips voor je ja ik doe jay zijn speen in zijn mond en doe zijn mobieltje aan voor eeen riedeltje.. maar dat ik eigenlijk de laatste dagn niet meer nodig (klopt het even af) en mannen tjah die denken veels temakkelijk.. maar daar is peet gelukkig 2 weken geleden achter gekomen toen ik druk was met de slaapkamer moest hij 2 dagen vol voor jay zorgen nou hij zei jeetje wat een werk zeg.. dus hij zegt dat gelukkig niet meer
Goedemorgen, Hier is de fles er met gemak in gegaan, hij zit er binnen 10 minuten in, als het niet sneller is En daarna gaat mevrouw weer slapen. Ideaal dus, want dan kan ik die andere 2 aankleden. En mezelf natuurlijk. MrsNuke, balen dat je ruzie hebt. Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is. Ik ga vanavond met mijn moeder op stap, we gaan naar de Soul & Disco brothers in de schouwburg, wel leuk dus. Maar balen dat ik dan wel de finale van TVOH mis. Ik kom zo nog wel ff reageren, ik ga nu eerst de kids hun jassen aantrekken, Mas in zijn wagen zetten en Amé in de draagdoek knopen. Tot zo!
dan is het echt een trage drinken leuk even er uit lekker opstap wel jammer ja dat je tvoh moet missen.. ik ga met bakje chips op de bank hoor... kan je wel op de hoogte houden
Goedemorgen dames! @babyp: Hier vind ze ook af en toe de duim hoor! vind het wel grappig, maar heb liever dat ze der speen gebruikt.... die kan je weggooien, maar je duim wordt een moeilijk verhaal! @wendy: Alles goed gegaan vannacht? beetje geslapen?.... en wat een mooie auto.... @Debby: Fijn dat jullie weer thuis zijn.... en hoop dat het nu eindelijk is beter gaat worden..... *knuffel* @liesje: jeetje wat balen dat die nachten zo rot zijn... pffff... dat is echt slopend! Heb helaas geen tips voor je.... @Mrsnuke: 3 kwartier over de fles is best lang.... hier de omneo voeding met de s-speen.... gewoon binnen 10 minuten leeg! Hier heeft Noa voor de 2de nacht doorgeslapen tot 7 uur.... Het slapen in de avond gaat hier erg goed... gaat rond 19.00 uur naar bed en ze slaapt dan niet altijd maar je hoort der niet meer en om 23.00 uur maak ik haar wakker voor de laatste fles. Het slapen overdag is hier eigenlijk een ramp...