November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Liesje: Wat een dramatische nachten zeg... Dat gaat je wel opbreken om er zo vaak uit te moeten. Ik kan me voorstellen dat het er niet van komt om overdag te slapen. Dat werkt niet met meer kinderen in huis.

@MrsNuke: Heb je al wel een grotere speen geprobeerd. Drie kwartier is inderdaad wel lang. Met een kleine speen doet Luuk er ook heel erg lang over, met de M-speen gaat het een stukje sneller. Vervelend van de ruzies... :(

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Irene: haha, ik vond dat duimen ook schattig om te zien hoor :) Geeft toch niet? Als je kindje er blij van wordt.

@Margootje en @coco: leuk zeg dat jullie kleintjes al rollen van buik naar rug! Zeker snel! Misschien moet ik echt wat meer oefenen met Jen ;)

@MrsNuke: niet leuk om te horen dat het zo moeizaam gaat nu met solliciteren. Kan me voorstellen dat het hierdoor tussen jullie ook wat minder gaat... :( Probeer toch samen leuke (gratis) dingen te doen! En misschien kan Peter zn energie ergens anders kwijt? Lekker sporten ofzo?

@Marleen Poeh nog steeds niet de oplossing dus :( Ik hoop zo dat de medicijnen alsnog aanslaan... Sterkte!

@moedertjeB: fantastisch mooie foto van je kleine meid!

@hier: moet weer gaan... Heb nog niet alles bijgelezen... Gaat hard! Maar moet Jennifer ophalen van dr wendag bij de opvang.

Bad was heerlijk :D

3. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    @ Margootje: ja, heb ik dus gisteren gedaan, een flesje gegeven als 'laatste' voeding. Daardoor heeft ie dus 5u geslapen i.p.v 3 anders

4. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben Amé een fles aan het geven nu, maar ze is alleen maar aan het lachen :)

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Peertje misschien haar knuffeltje toch omruilen voor eentje hiervandaan zodat je er evt. meer kan kopen. Tygo heeft ook een lievelingsknuffel en heb er 3 van in de kast liggen zodat ik ze kan wassen en er meerdere heb als ik ze kwijt raak, en ook isa is erg gek op haar knuffeldoek.

Babyp wij zwommen altijd op donderdagavond en dan zwom de een en de andere droogde Tygo af enzo, erg handig.

Margootje moeilijk he over naar de eigen kamer vond het ook zo erg. Isa wilde ook savonds niet slapen maar sinds 3 avonden gaat het goed. Hier word overdag onrustig geslapen.

Lees straks verder bij moet even naar de ha.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @irene, ik vind het duimen wel leuk, en is eigenlijk alleen maar handig.....een speen kunnen ze verliezen, en van duimen krijgen ze minder scheven tanden dan met een speen.
    bij Luka hebben ze hem in het ziekenhuis geleerd te duimen, vooral bij prematuurtjes liever de duim dan speen....waarom?

@sens, je kunt op de gemeente toch kijken waar de bouwaanvraag voor is gedaan? lekkere afspraak!

@marleen, idd afvallen is niet goed....hij heeft calorieen nodig om bij te komen....

@all, heb net een bekeuring binnen van 4 dagen 5 dagen voor de bevalling....weet ik wel zeker dat die van hubbie is, want die had de auto toen mee ivm de ziekenhuisbezoekjes! alleen lullig....4km te hard!

heb net een aantal foto's van Mika gemaakt, kan ik straks even spammen!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mila slaapt hier ook nog altijd vlak tegen me hoor, zie het nog niet zitten om haar alleen te leggen.
    Ze is ook nog zo verkouden en rochelt zo hard dat ik het gewoon oon nog niet durf!

Ik heb trouwens in een kruidenwinkeltje eucalyptus baby-balsem en etherische olie van eucalyptus gekocht maar nu zie ik op internet dat het pas vanaf 3 maanden mag?

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: Sorry, je hebt gelijk, ik bedoelde margootje.
    Balen zeg, dat het voeden nu weer minder gaat.

@ Babyproject: Ja, die flessen van 220 zijn inderdaad erg veel. Maar ik kolf iedere ochtend één borst af en dan ga ik eigenlijk door totdat de fles vol is, en dat is dus bij 220.
    Volgens mij dronk mijn oudste zoontje ze zo goed als leeg toen ik weer ging werken maar dat weet ik niet meer zeker.

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou het is stressen! het scheelt dat ik nog nioet volledig werk, maar pffff het is af en toe chaos!:D
    nu regelen we wel dat op don en vrijdag we makkelijk eten(brood, soep, patat, pizza, macaroni) en dan op ma, di , woe koken we gewoon groente....

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: nou de nacht heb je overleefd! is hubbie er vanavond wel?
    wat ene leuke fotos van Yinthe op hyves! lief moppie!!!

debby: ah meid....kan me voorstellen dat je ff in de put zit...das ook niet leuk om te horen:(:( maar jou tijd komt echt nog! denk nu eerst ff aan jezelf meissie! anders ga je er idd aan onderdoor!!!!*knuf*

marleen: heh wat naar dat Luuk nog steeds niet Top drinkt heh....wat is dat toch met t mannetje????

luukske: heb je nou alweer geshopt???;):D:p

margootje: het ligt aan de naam!;) als Tess op dr buik ligt gooit ze zich ook elke keer terug op dr rug! hahah:D maar dat heeft niets met snel omrollen te maken hoor;)

lot:ja dat probeer ik ook, maar die moet ze niet hoor....die laat ze los en deze houdt ze echt tegen zich aan...maargoed...t zegt niks...want mn andere kids hadden dat ook in t begin met een knuffel, maar na een half jaar was t niet boeiend...nog steeds niet trouwens;) we shall see....

sensee: lekker zooitje met die aannemer zeg..dat was toch ook degene die niet was komen opdagen op een afspraak?

moedertjeB: mooie foto!

ineke: dat klopt dat mag meestal pas vanaf 3 maanden...zelfde als met dat zwitsal badje met eucalyptus...geen idee waarom....misschien heeft te maken met dr longetjes ofzo?!

vanmorgen tot 12.00 geslapen, daarna zo'n koppijn...helaas doet de aspirine niet zn werk:(
    om half 1 ging ik Tess halen en ze was kapot...ze had maar 45 min geslapen...das echt te weinig voor haar....dsu thuis gekomen al slapend in bed gelegd en ze slaapt nog.....straks maar wakker maken voor een flesje..
    net nog de oude kinderwagen van isa verkocht via MP....meisje kwam m net halen....was voor dr tante die is gisteravond bevallen en die had nog geen wagen....dus wij zijn weer 75euro rijker! altijd leuk!zij helemaal gelukkig!
    net ook nog bij de fysio geweest en die heeft mn rug losgemasseerd...zat zo vast....dus hopelijk helpt t nu weer een btje.....

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja er staat ook vanalles op de site hoor etc etc maar hun moeten het nodig vinden anders krijgt hij het niet vergoed dus ik zei al tegen peet je zit al bijna 14 maanden thuis.. wanneer vinden hun het nodig vraag je je dan af?

12. LittleMonsters

hij zet me behoorlijk voor lul:) zit ik te vertellen dat hij zolang over de flessen doet drinkt hij nu tot 2 keer achter elkaar zijn flessen binnen 15 min op :$ maargoed ben benieuwt hoe de laatste fles gaat want hij is dan zo moe op de 1 of andere manier dat hij koetelde koet drinkt en zich af en toe zelfs nog verslikt dus heb ook niet het idee dat er te weinig uit komt anders zou hij trouwens die andere flessen ook niet snel kunnen opdrinken...

13. LittleMonsters

ik heb vanmidag geshopt :D voor jay dan ze hadden bij amazingkids 70% korting:$ 2 shirts gekocht
    Amazingkids CB1378 Shirt| Webshop
    en nog een shirt normaal 25 euro en nu 7,50 zo kan ik ook nog eens leuke kleding kopen wat ik normaal niet kan betalen :D

ga vanavond nog even heen want ze hadden ook een onwijs gave spijkerbroek :D

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff... Ik kan wel janken.. (en doe dat ook bijna) Ik weet even niet meer hoe lang ik dit nog trek. Net weer een fles gegeven en dan gaat er uiteindelijk wel 105 cc in, maar hij huilt zó hard. Hij is dan zo overstuur (ik denk van de pijn) dat hij blauw aanloopt en ik in zn gezichtje moet blazen om hem adem te laten halen. Hij heeft volgens mij wel dorst, maar omdat er "iets" zeer doet laat hij de speen steeds los en gaat dan huilen. Toen ik hem net naar bed heb gebracht was ik ook in tranen (en dat gebeurt niet snel, want ik ben altijd een vrij nuchter persoon). Wat kun je je toch rot voelen als je kindje pijn heeft en je kunt niks doen. En natuurlijk ook weer weekend nu... Als het morgen nog niet beter is toch maar naar de HAP bellen denk ik?? (maar die gaan vast ook weer niks doen)

15. babyproject

Pffff... Tuurlijk moet je huilen als je kleine man zo'n pijn heeft! Ik zou ook zeker de HAP bellen als het morgen niet beter gaat, straks valt hij weer af. Ze moeten wel iets doen! Misschien handig om zoveel mogelijk voedingen te filmen? Zodat ze het met eigen ogen kunnen zien. Misschien overstappen op andere medicijnen?

Sterkte...

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb de videocamera net helemaal opgeladen om inderdaad te gaan filmen zodat ze zien wat er gebeurd. Ik maak me niet zoveel zorgen om de hoeveelheid (al is dat ook niet veel), maar meer over de manier waarop hij drinkt. Hij heeft duidelijk wel honger, maar het doet gewoon te zeer.. Ik ga hem straks ook een paracetamol geven om de pijn wat te verlichten en dan morgen even aankijken.

17. babyproject

@Marleen: wel ook even een voeding filmen zonder pijnstiller he...? Straks denken ze morgen nog dat het wel meevalt ofzo... (als het minder is door de paracetamol).

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke; das nog is leuk shoppen heh!!!! leuk shirtje!!!

marleen: pfff zo zielig voor t ventje! en kan me voorstellen dat hoe nuchter je ook bent....je een keer breekt....als je je kindje ziet met zoveel pijn:(
    sterkte meid....en zeker bellen als t niet beter word!!!!

19. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Wendy: overdag huit ze niet, behalve als ze krampjes heeft wat de laatste 2 dgn weer een stuk erger is..... wanneer houd het eens op... pffff.....

@Marleen: begrijp heel goed dat je hebt zitten huilen..... is ook zo zielig!!! Gaat echt aan je hart als je je ventje zo'n pijn ziet hebben!!! Als het niet minder wordt zou ik zeker morgen naar de HAP gaan.

@Mrsnuke: heel leuk truitje zeg.... en ben je nog terug geweest voor het broekje?

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Marleen. Jeetje joh, denk je net dat het beter gaat met de medicijnen... Zo vervelend voor jullie!! Niet twijfelen om de HAP te bellen hoor! Sterkte!!

Deel Deze Pagina