@debby: verdorie wat een rot nieuws nou weer!!! het zit jullie zo tegen het is niet eerlijk! snap heel goed dat je er helemaal doorheen zit.. probeer er wel met iemand over te praten anders stappelt het zich alleen maar op sterkte voor jullie! @ all: hier gaat het wel goed de gebroken nachten breken me een beetje op ben best wel moe! morgen gaat peet ook weer tewerkt het zal wel heel erg wennen worden.. zal stil zijn in huis! Jayson doet het goed het is een heerlijk ventje begint ook een lekkere bolle toet te krijgen drinkt zijn flesje lekker leeg.. hij is al zo gegroeit zo wakker en wijs het gaat me veels te snel allemaal heb soms het idee dat ik dingen mis zo snel dat alles gaat.. merk ook dat ik de laatste tijd een beetje verdrietig ben over hoe het allemaal is gelopen de eerste 2 weken na de bevalling net of het nu allemaal tot me door dringt! Ook mis ik mijn buik onwijs erg het gevoel dat hij helemaal van mij was het getrappel pfff nu moet ik hem delen vind het niets hihih maar ben ook heel blij dat ik hem kan zien groeien lachen.. die lekkere ongecontroleerde bewegingen hij is de hele dag aan het kungfu fighten hihih de moeilijke gezichten die hij trekt af en toe hihihi... zo moest dit even kwijt hihihi mannen snappen dit toch niet mijn man dan! slaaplekker allemaal!
sensee: thnx ga ik toch nog eens terug naar de site van landal, had al wel gekeken maar nog niet heel specifiek... mrsnuke: lijkt mij ook erg leuk om zo'n dag te organiseren! maar idd waar dan ??? debby: Mooie foto!!!! ... aahhh naar het zh... ??!! *schrik* Owen opgenomen lees ik nu... hoop dat het ONDERHAND snel beter zal gaan met hem... debby hoop dat jij even op kunt laden nu... ineke: hier ook idd kinnetje zachtje duwen, werkt bij Yinthe ook goed (meestal) margootje: fijn dat het weer wat beter gaat met Tess! mrsmiami: leuke foto! wat een dotje ook zeg!
hier gisteren kraamfeest gehad... ! was errug leuk en Yinthe is behoorlijk verwend.. kleine bofbibs! we waren eerst bang dat we daar met 10 man zouden zitten omdat er zoveel afmeldingen waren gekomen maar uhmm.. dat was niet zo.. hahaha! is maar goed dat er nog zoveel afmeldingen waren want er was geen vrije stoel meer te vinden. t was gewoon bomvol in ons zaaltje... ! zag vooraf wel een beetje op tegen gisteren omdat Yinthe zoveel last had gehad van krampjes maar daar was gisteren geen sprake meer van. ze is behoorlijk wakker geweest en zonder huilen. alleen en keer toen ze honger begon te krijgen. was een zeer geslaagd feestje!
@Luukske, dank je wel voor het melden! Kwam nog even snel online voor we Ryan naar de psz brengen en weer naar het zkh gaan naar Owen. Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb vannacht heel slecht geslapen (niet zo vreemd). Hopelijk krijgen we vandaag meer duidelijkheid (vandaag zou Owen onderzocht worden, omdat de ka gisteren druk was op de SEH). Gelukkig maar dat ze te druk was, want het was dezelfde tr** als die we vorige week eerder hadden (de spoedarts die ik bijna over haar bureau zou trekken ). Ik vlieg weer weg!
Debby; ontzettend veel sterkte. Het is allemaal niet eerlijk! Wendy; mooi dat jullie kraamfeest zo'n succes was! Wat een mooie baby's zag ik nog voorbij komen!
@ Wendy: Fijn dat het een geslaagd kraamfeest was. Lijkt me wel druk hoor. Maar je hebt alle/de meeste visite in één keer lekker gehad. Fijn dat Yinthe ook zo zoet was. @ Debby: Nogmaals een hele dikke knuffel! Heb weinig tijd vandaag. Nu even als een speer douchen. En dan hebben we weer een volgeplande dag. Zal dus denk ik niks meer van me laten horen vandaag op het forum. Maar jullie hoeven je geen zorgen te maken dat ik stiekem aan het bevallen ben, want zodra er babynieuws is zal ik dat via peertje en/of mrsmiami laten weten.
ja ik zei het tegen peet en die zei al meschien is het een idee om een beetje in het midden af tespreken zodat het voor iedereeen een beetje tedoen is! lijkt me wel leuk maar dan zal het wel volgend jaar worden ivm met drukke dagen sinterklaas kerst oud en nieuw etc etc wat leuk dat het lekker druk is geweest! veel cadeautjes is altijd leuk @all: kon jayson gister avond niet wakker krijgen dus het was een beetje een rotnacht hij kwam best heel vroeg weer waardoor ik er omhalf 6 weer uit moest.. eenmaaal beneden gekomen viel hij als een blok in slaap heb hem maar in de box gelegt en ben zelf maar op de bank gaan liggen uiteindelijk werdt hij om kwart over 7 wakker vraagje aan jullie naja of jullie dit ook hebben.. ik heb eigenlijk elke avond wel dat als peet naar bed komt ik in paniek raak omdat hij in mijn wereldje boven op jayson gaat liggen peet moet me dan helemaal wakker maken en laten zien dat hij gewoon in zijn bedje ligt is dit normaal? ik heb allemaal zulke vage dingen nou ben nu home alone was wel weer vreemd om peet weg te zien gaan.. stond ouderwets weer zijn broodje te smeren en zijn kopje thee temaken.. zei al nu heb we echt een burgelijk gezin mama smeert papa's brood en papa gaat centjes verdienen hihihi ga straks lekker wandelen als het weer het toe laat want gister kwamen we thuis en toen had jay zo'n kouwe neus dat hij helemaal een beetje wit was arm kind
Morgen , Sorry dat ik weer even niet ben geweest ,druk met ziek wezen en de kindjes ook buiten L. die het goed steld. Ik hoop dat hij ervan bespaard blijft.De dochter is nu terug naar school ,de zoon ligt ziek op de sofa ,dokter komt straks. Heb ook een klap gekregen dit weekend van alles doen ,mijn bekken doet ENORM zeer en had weer ineens veel vloed als ik voedde. Dat lijkt nu weer in orde ,maar dat kan op en af gaan. Morgen met de mini-pil starten ,moet me er zelf aan herinneren telkens. Debby ,een HELE DIKKE knuffel meisje ,het is niet eerlijk en ik wil zo graag dat Owen het goed steld! Ik zag ook ERG MOOIE BEEBS voorbij komen op foto *SMELT* Ivm.dromen ,ik droom enkel als ik langer dan 3-4 uur kan slapen en tot zover is dat soms niet het geval omdat de zoon vanacht ijlde en ik continu naar hem moest lopen om hem te controleren. L.sliep van 22 uur tem 4 uur vervolgens tem 7 uur , en nu ligt hij sinds 9 uur in bed na eten ,badtijd en knuffeltijd met de kindjes en papa. L.heeft een echt typisch clustermoment tussen 19 uur en 21 uur Zo ga me nu wassen ,straks komen ze weer opmeten en wegen mede ik niet goed onder de voeten kan met mijn bekken (wel lief ,anders moest ik naar't bureau gaan hier verder op). Liefs Lila & co x
@ debby ahhhh het zit jullie ook niet mee zeg, hoop dat het allemaal snel voorbij is...hele dikke knuffel Zo daar ben ik dan precies een week na spoed ks....met een dochter die alweer een week oud is....wat vliegt de tijd... Het is hier nog een beetje rommelig, moet nog een ritme vinden met voeding (geef fv maar borsten staan op barsten...) Met mijn buik gaat het redelijk (ze hebben meteen het oude litteken weggehaald en een extra stukje!!)moet nog 3 kilo en zit dan weer op oude gewicht...heb nog tot vrijdag kraamhulp das best lekker.. Ge even een bakje fruit maken voor zoon en mezelf....hoop snel mee te kunnen kletsen... groetjes aan alle mama's en beebjes..
Nony ,welkom terug thuis ! Moest lachen dat extra stukje toch weggehaald Doe maar op u gemakje en mooie naam heeft je dochtertje ondanks het niet weten wat te kiezen! *** Mijn buddy Ineke komt vandaag thuis met Mila , WELKOM THUIS Mila en Ineke , geniet ervan!***
@ Debby, wat vervelend meid, het zit allemaal niet mee hé? nou een dikke knuffel voor jou!! @ Coco, Buddy!!! heb je nog steeds niks? och och nou nog ffies volhouden, gaat vast niet lang meer duren. @ Hier, Anna-Sophie zit nu al over haar geboorte gewicht heen. Ze is in 2 dagen tijd gewoon 180 gram aangekomen :O Dus vanmiddag mag ik lekker ff naar buiten met de kleine.. Ennnn... mijn buik is weer helemaal strak.. je ziet niet eens dat ik vorige week maandag nog met een dikke buik liep. Ook mijn huid is niet meer slap. Ben zo happy!
Debby jeetje zeg het zit echt niet mee. Veel sterkte! Mrsmiami jeetje heerlijk je buik weer plat en geen huid meer over dat is hier helaas niet zo. Irene heerlijk weer thuis! Moontje wat zielig dat Micah zo'n pijn heeft.
Even snel een update... We zijn net bij Owen geweest en het gaat beter, hij heeft neusdruppels gekregen, alleen hoest nu ook. Tegen de hoest doen ze niets. Hij is ook goed gegroeid, weer een zorg minder. Als hij zo goed blijft gaan, dan mag hij morgen weer mee naar huis (gelukkig!). Toevallig kwam onze eigen ka nog op de afdeling en ze zag ons en kwam direct even binnen om te vragen. Superlief natuurlijk! Ze was vandaag eigenlijk vrij, maar kwam voor een ander lastig patientje. Dus wij het hele verhaal verteld en ze vond het goed dat we gebeld hadden en dat hij opgenomen is. Ze vertelde ook dat kindjes met reflux/kma met een flinke verkoudheid vaak een grote terugval vertonen (dat was duidelijk bij Owen ). Kortom: we hebben er goed aan gedaan om hem op te laten nemen en hopelijk mag hij morgen mee naar huis en laten we dan hopen dat het EINDELIJK eens goed mag blijven gaan bij ons.
Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten) Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979) Mika - (12 november 2010) - 2970 gram - 48 cm - (Luukske) Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Noa - (8 november 2010) - 3195 gram - 48 cm - (Star34) Tess M - (3 november 2010) - 3230 gram - 48 cm (Margootje) Tess P - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Nick - (9 november 2010) - 3530 gram - 50 cm - (Kitty) Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram -51 cm - (Jootje24) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Amé - (31 oktober 2010) - 3810 gram - ?? cm - (MoedertjeB) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer - (5 november 2010) - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) L. - (16 november 2010) - 4020 gram - 53 cm - (Lilalien) Sara - (22 november 2010) - 4100 gram - 52 cm - (IreneH) Isa - (16 november 2010) - 4180 gram - 49 cm - (Lot23) Sem - (11 november 2010) - 4308 gram - 54 cm - (Lief09) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Luuk - 3430 gram - 50 cm (bij 4 wk + 2 dg) Tess M - 3600 gram - ?? cm (bij 2 wk + 5 dagen) wordt nog aangepast Sacha - 3650 gram - 50 cm (bij 3 week) > later nog even aanpassen? Tess P - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Amé - 4070 gram - ?? cm (bij 1 wk + 3 dg) pas het aan op 7 dec Owen - 4120 gram - 52 cm (bij 5 wk + 2 dg) Renzo - 5060 gram - 57 cm (??) (bij 3 weken + 4 dg) Even snel vanaf hier, vanmorgen naar de KA alles is okay, gewogen en gemeten maar hij is ineens een cm gekrompen....??? Naja, vanmiddag nog naar het CB, merk het wel. Ga nu snel op de bank liggen heb zo'n last van aambeien dat ik niet kan zitten (en dit kleine stukje tikken doet enorm pijn... van achteren... ). Dikke knuffels voor jullie!
Middag.. zo pos. als ik was...zo verdrietig ben ik nu alweer. Heb net alweer spruw ontdekt in Lianne haar mondje. Zijn net 1 dag van de vorige kuur af! Ze is al 4 dagen onrustig, wil niet slapen, steeds kleine beetjes drinken. Ik weet dus nu waarom. Mijn borsten doen ook onwijs pijn, ondanks de zalf die ik erop smeer. Denk er toch overna om over te stappen op fles. Ik hou dit niet vol, en kan zo niet genieten. Denise krijgt zo ook te weinig aandacht (vooral omdat Lianne de laatste dagen steeds om de 1,5 uur komt en veel huilt) en dat maakt me dan nog meer verdrietig dan ik al ben. naja, nu hou ik op met klagen...en neg. zijn. de wijkverpleegkundige komt zo om te wegen. Ben benieuwd! Ze zou vorige week vrijdag al langs komen, maar er kwam wat tussen waardoor ze niet kon komen! vanmiddag moet ik nog even de deur uit om mijn bril te laten maken. Denise vond het modelletje zo niet mooi genoeg, en heeft 1 stang de andere kant opgebogen Ze zien me weer aankomen, ben al eerder heen geweest met de bril, toen had ze de andere stang verbogen! Dick heeft donderdag en vrijdag lekker vrij gevraagd. Ik zie er nu al naar uit