November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, ik zou ook zeker aan de bel trekken meis als het zo blijft :(. Ik weet hoe je je voelt helaas...

@Hier, Owen heeft waarschijnlijk een buikgriep. Spuugt de hele dag al (zelfs knalgeel gal) en er blijft weinig binnen. De ka belde nog even hoe het ging (na gisteren) en zei dat we het echt goed in de gaten moesten houden en anders direct de SEH moesten bellen :( :(.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

tuurlijk ben ik terug gegaan ;) heb nog 2 shirts gekocht en het broekje plus nog een broekje :D:D heb het net al even aan gedaan om te kijken of het paste en het stond hem zo gaaaaaf :D zal snel weer foto's spammen :D

hoop niet dat jullie gek worden van al mijn foto's :)

meneertje ligt weer lekker teslapen hier..

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah nee he... Arme Owen. Bij jullie is het ook van het ene over in het anders... :(

4. LittleMonsters

ik was naar de ehbo gereden en geeist dat er naar gekeken werdt en dat bedoel ik nu niet raar ofzo maar ik was eigenlijk al gek geworden:(:) en jullie lopen hier al zolang mee dit kan toch niet zo.. dit kunnen ze toch niet maken:(
    desnoods moest ik bijvooorbeeld jay achterlaten als er maar naar gekeken werdt als er maar naar een oplossing zou worden gezocht! laat je niet van het kasje naar muur sturen hoor! jullie mannetje heeft genoeg geleden het wordt tijd dat ze er goed naar gaan kijken toch?

en ik zeg het nog een keer bedoel dit niet raar maar heb bewondering voor jullie dat jullie zo sterk zijn!!

een hele dikke knuffel voor jullie!!!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Doet me goed dat jullie zo meeleven. De laatste voeding ging er wel weer helemaal in (zonder paracetamol). Ik vind het allemaal zo gek! Ik stond klaar met camera en toen dronk ie zonder huilen????? (terwijl hij de rest van de dag wel gehuild heeft). Na de voeding trouwens wel weer huilen.
    Ik wil sowieso dinsdag wel naar die therapeut, want ik lees heel veel goede ervaringen van mensen met kindjes met dezelfde klachten als Luuk (manueel therapeut is het)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het "lastige" is dat het dus soms wel goed gaat en dat geeft je dan weer hoop. Wel fijn voor Luuk dat hij soms zonder huilen drinkt natuurlijk, maar daardoor wel verwarrend. De vorige voeding zat ik er echt helemaal doorheen met dat keiharde krijsen en zo overstrekken dat hij bijna niet op schoot te houden was. En nu die laatste voeding, ligt ie wel weer relaxed en drinkt in één keer de fles leeg. Heel gek... Hij slikte nu ook niet zo raar, maar gewoon normaal dus ik snap dat dan weer niet. Waarom gaat het heel vaak niet goed en dan ineens weer wel?? :(

7. LittleMonsters

leesnet ook dat doutze is bevallen van een zonde zoon Phyllon .. 8 pond..
    zal zei ook hangtieten hebben nu:p zal toch wel vervelend zijn lijkt mij als je lichaam niet zo denderent meer is zei moet haar geld ermee verdienen..

maargoed ook genoeg geld om eventueel iets te laten doen dat scheeld weer

8. LittleMonsters

ja snap het niet.. de ene keer niets aan de hand de andere keer niet te houden.. je zou toch denken als hij bijvoorbeeld een geiriteerde slokdarm zou hebben bijvoorbeeld zou dat toch elke keer moeten zijnen niet dan niet dan wel.. maar heb wel heel veel bewondering voor jullie!

9. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    haha:).... maar die zal er idd wel direkt iets aan doen als dat nodig is!:D Moet zeggen dat ik niet echt last heb van hangtieten.... wel 2 maten groter nog steeds.... dat vind ik niet erg.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je voor de bewondering... :) Is niet nodig hoor, het moet nu eenmaal. (ik kreeg ook al bemoedigende woorden van de huisarts vorige week dat ze vond dat ik zo sterk was onder de omstandigheden dus dat is wel fijn om te horen)

Ja ik vind het ook gek dat het soms wel goed gaat en snap het ook echt niet. Nu krijgt hij na sommige voeding medicatie en voor sommige voedingen weer andere dus soms denk ik dat het daar ook mee te maken kan hebben. Het lijkt wel of het erger is als hij bijna weer toe is aan medicatie?? Maar dat kan ook weer toeval zijn?

11. LittleMonsters

ik had een mooie grote b cup en nu een een e cup heel leuk hoor als ze naar voren staan :D maar dat doen ze niet :p;) kan ze eerst mijn rug op meppen en dan met mijn hielen terug schoppen :D:D (bewijse van he )

12. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    hihi *LOL*.... het is niet grappig dat je dat hebt... maar wel grappig hoe je het omschrijft!:p:p ik had een kleine c en nu een d....

13. LittleMonsters

ik vind het erg knap in ieder geval! dat jay gister zo liep te eteren terwijl hij net 30 cc op had en niet meer wou drinken heb ik hem op een gegeve moment aan peet gegeven..:)

meschien komt er weer irietatie als de medicijnen bijna zijn uitgewerkt ga zelf maar na als je bijv. je been gebroken hebt (wel een ruim voorbeeld maargoed) en je een asprine neemt als die bijna uitgewerkt is dan komt de pijn ook weer terug op een gegeve moment

14. LittleMonsters

moet er maar lol om hebben ook al vind ik het niet leuk hoor maar ze gaan niet vooruit staan als ik ze afkraak.. als dat zo was dan was het nu denk zo geweest borsten waar ga je met dat meisje heen :D

15. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Je hebt wel kans dat ze wat kleiner worden... weet niet of je nog veel zwaarder bent als voor je zwangerchap?? Vaak als je afvalt worden die dingen ook kleiner:)

16. LittleMonsters

\nog een paar kilo maar die mogen er van mij wel aan blijven..
    denk dat als er nog een paar kilo afgaat ik ze moet oprollen en vast moet zetten een wasknijper.. dan heb ik theezakjes;)

17. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    laat dat er dan maar aanzitten... hihi:D... borstspier oefeningen ofzo doen... zeg ook maar wat:(

18. LittleMonsters

ja hahah eerder der aan als der af :D ja doe ik nu al ja..

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mrsnuke, denk idd dat Doutzen zo wat kan laten doen, als het minder fraai uit ziet....balen dat wij niet zo'n dikke beurs hebben als haar....misschien wel dik, maar minder gevuld!
    dus ook lekker geshopt!

@marleen, wat vervelend dat dat echt zo op en af gaat....
    en het gaat je echt door merg en been als je kindje pijn heeft, heb da bij Luka ook gehad (was dan wel na een ok, en moest me van de arts niet zo aanstellen....heb me toen opgepakt met Luka, en zijn naar het ziekenhuis gegaan, heb een 2.opinion geeist, was zo pissig....kan me heeel lang groothouden, maar op een gegeven moment breek je, en komt de woede/hulpeloosheid eruit!). PETJE AF VOOR JOU ALS MAMA!!!

@peertje, heb idd goed geshopt, had voor hubbie 2 vesten van McGregor en 1 van Gaastra, voor Mika een shirtje van Adidas en voor Luka een polo van Tommy Hilfiger en een winterjas van Gaastra(en dat was alleen gisteren, heb ik het nog niet over eerder deze week, haha).
    hoe gaat het bij jou? een beetje opgeknapt?
    enne, MP is altijd een leuke extra bron van inkomen!

@all, heb op hyves een paar foto's van onze kleine spruit gezet, moet ze nog verkleinen om hier te spammen, maar ben helemaal "in love" met dat mooie manneke!!

zo, ga nu even tvoh kijken!

20. LittleMonsters

had je foto's gezien.. wat een heerlijk mannetje:D

liegerd er is nu pauZe :p:D

Deel Deze Pagina