meiden ik zie het soms even niet zitten. Bjorn kan zo veel huilen en krijsen op een dag. hij is de hele dag wakker en wil alles volgen, tot aan krijsen van vermoeidheid toe. als je hem op bed legt bij de eerste signalen van slaap dan begint het al. hij accepteerd het niet. ook naast je op de bank leggen is geen optie, dan blijft ie weer wakker liggen. in de wagen valt hij met hazenslaapjes in slaap maar zodra je stopt met rijden is het weer krijsen. dit is nu al ruim 1,5 week zo de hele dag aan de gang. ik zie het echt even niet meer zitten, ik ben zo emotioneel vermoeid. ben de hele dag maar bezig met hem tevreden houden, anders is het de hele dag door krijsen. niet huilen maar luidkeels krijsen, soms maak ik me ook wel zorgen of er niet iets meer aan de hand is. sorry voor ego berichtje maar moet even mijn ei kwijt. P.S. even een fopspeen vraag. Bjorn doet weinig/eigenlijk niks met bibi en avent speen, zou ik nog de difrax speen gaan proberen of zal die die dan ook niet willen??
Debby nee toch net thuis en nu weer het volgende virus, beterschap! Marleen jeetje het gaat met ups en downs zo he, apart dat het per keer verschilt. Goed dat je je camera heb geladen dan kan je het filmen en bij twijfel gewoon aan de bel trekken bij de hap. Sterkte. Carlo als je Bjorn inbakerd werkt dat niet? Je kan een andere speen proberen maar de kans is groot dat hij die ook niet wil. Hoeveel drinkt hij nu per keer? Ben bij de ha geweest met mijn onderkant en moet volgende week weer naar de gyn. Er zit gewoon nog een plekje waar ook wat vocht vanaf komt, niet echt een ontsteking of wild vlees maar er zit toch iets wat pijnlijk blijft dus we zullen woensdag zien bij de gyn.
@Mrsnuke: ff een vraagje.... hoelang duurde het voordat de omneo echt goed ging werken? gebruik het morgen 2 wkn, maar ze heeft alweer 4dgn niet gepoept en heeft er erg last van.
@ MrsNuke: balen dat Peet nog steeds geen baan heeft. Kan me goed voorstellen dat hij na 90 sollicitaties de moed een beetje verliest. Best begrijpelijk dat jullie huwelijk eronder lijdt. Mss moet je idd eens een grotere speen kopen van Jayson. Ik vond dat Tess de laatste week ook erg lang deed over haar fles en heb vandaag een level 2 speen gekocht en nu ging het weer een stuk vlotter. Oh, nu lees ik dat hij toch weer snel heeft gedronken. Nou ja, misschien vindt ie het gewoon leuk om jou te kwallen @ Marleen: goh wat een tegenvaller dat het drinken nu weer zo slecht gaat. Ik had er zo'n goede hoop op!! Je bent trouwens echt geen klager hoor. Elke moeder zou zich zoals jij voelen als ze haar kindje zo ziet lijden. Ik weet niet of jullie dichtbij de belgische grens wonen maar anders kun je eens in belgie naar de kinderarts gaan? Lees nu dat het weer echt niet goed gaat met jou en Luuk Ik heb echt zo erg met jullie te doen.... Ik zou ook gewoon naar de HAP gaan of mss zelfs wel naar de spoedafdeling. Laat ze maar eens zien hoe Luuk drinkt, misschien nemen ze het dan wel serieus. Nou, ik kan je wel vertellen dat ik in jouw plaats toch al veel eerder ingestort was hoor. Knap dat je je zo lang staande weet te houden. @ Sense: jee wat een eikel is die aannemer!! Alsof jullie achterlijk zijn? Niet op je kop laten zitten hoor! @ Babyproject: voel je je weer wat beter? @ Grietje: oh nou das toch al een begin he, 5 uur in plaats van 3! Tess drinkt 's avonds (23.00u) vlot een fles van 200ml en dan nog voeding voor hongerige baby's dus dan is het ook niet gek dat ze om 8u nog lekker ligt te snurken @ Luukske: pfff, flauw he, een boete voor 4km/u te hard! @ Ineke: je moet heel erg goed oppassen met etherische olie van eucalyptus. Je mag enkel eucalyptus radiata gebruiken bij baby's en kinderen. De eucalyptus globulus wordt ten strengste afgeraden bij zwangere vrouwen en kinderen onder 12 jaar. Dus wel ff goed controleren voor je die bij Mila gebruikt! @ Peertje: ooh dus Tess houdt me hier gewoon een beetje voor de gek?? Haha, ik vond ook al wel dat het meer op "omvallen" leek dan "omrollen" Fijn dat je de oude kinderwagen hebt verkocht. @ Debby: jeetje zeg, het kan voor jullie nou ook nooit de goede kant op gaan he! Heel veel sterkte hoor, hopelijk gaat het snel weer beter met Owen. @ Carlo: wat zielig dat Bjorn zoveel huilt, zowel voor hem als voor zijn mama. Misschien moet je het boek van Ria Blom eens lezen (regelmaat & inbakeren). Daar heb ik enorm veel aan gehad en sinds ik alle tips toepas, huilt Tess echt 70% minder. De beschrijving die je van Bjorn geeft (hazenslaapjes en wakker worden zodra hij het matras raakt enzo) staat ook heel erg in het boek omschreven. Ik kan het je in ieder geval echt aanraden om eens te lezen. @ Hier: vandaag met mijn mama naar de ikea geweest. Ze is sinds 2 dagen weer vrijgezel en moest dus even opgebeurd worden en wie kan dat nou beter dan een vrolijke en blije Tess? 's Avonds zijn we bij mijn vader gaan eten. Was ook heel gezellig maar Tess had ondertussen nog steeds maar amper geslapen dus uiteindelijk was ze zo moe dat ze alleen nog maar moord en brand kon krijsen We zijn dus maar extra vroeg naar huis gegaan en nu ligt ze al weer een hele tijd diep te slapen. We hebben nog wel leuke speeltjes en kleertjes voor haar gekocht Oja, wat een rommel zit er trouwens in de babydoos van prenatal!! :x Het enige leuke wat er in zat waren een paar sokjes, rijstebloem en een potje worteltjes..... Hallo, ik hoef écht geen maandverband in mijn babydoos hoor!! :x Ik gebruik niet eens maandverband! Wat heeft een baby nou aan maandverband?? En een waardebon die december 2010 is vervallen.... Joepie . Echt een mega tegenvaller!
hier had jay maandag voor het laatst gepoept en nu poepte hij vanochtend pas weer.. begon alweer een beetje bang teworden dat het weer niet ging werken allemaal.. merkte wel dat hij ervan af moest maar heb hem express niet geholpen omdat hij het zelf moet kunnen.. uiteindelijk maar goed want vanochtend deed hij het zelf weer.. en het was ook gewoon zacht.. is het wel zacht? of weer harde keutels? maar merkte wel dat jay er last van had hoor de laatste 2 dagen huilde hij wel meer en perste ook weer meer..
oh leuk ikea hier een fan.. ja stom he die boxen hier had ik ook bonnen die voordat jay geboren was al verlopen waren terwijl er op ze zijkant van de doos staat dat hij tot februari 2011 mag worden uitgegeven en tjah maandverband zit je ook niet echt op te wachten na (ik dan) 8 weken met lappen in me broek te hebben gelopen..
daar was ik ook weer...shame on me!! een paar dagen niet geweest! was niet fit, maar heb gelukkig geen hoofdpijn meer, waar neusspray wel niet goed voor is Lianne is gelukkig van de spruw af, aleen kreeg ze ineens allemaal rode vlekjes op de romp. wellicht heeft ze de 6e ziekte al gehad (wel vroeg)Heb in ieder geval mijn vrolijke babbelende meid terug! Ze drinkt ook weer wat beter! Ik geniet volop MrsNUke: Nadat ik ben gestopt me bv bij Denise had ik ook theezakjes...maar het komt wel weer goed hoor!! tenminste was bij mij wel zo. Duurt wel even, maar er is hoop haha Marleen: had ook al op je hyves gereageerd, maar vind het echt naar voor jullie...Je staat zo machteloos.
1 goedemorgen!!! hier EINDELIJK weeer een nacht doorgeslapen!, YEAH!!!! van 23.45 tot vanmorgen 7.00! nou netjes toch! zal t dan toch t lampje zijn? nu ligt ze lekker op dr speelkleed, dr broer en zus te volgen en te praten.... mrsNuke: misschien hoort t ook gewoon bij Jay ....dat ie zo weinig poept? doutzen...tja....die zal wel een hele club personel coaches om dr heen hebben8) jootje: nou hopelijk heb je nu alles weer gehad...en is t weer gezellig in huis! margootje: haaha ja die tessjes leuk dagje dus! hahah en Tess helemaal vermoeid! ja die boxen zijn niet zo bemoeiend! maar GRATIS!' carlo: moeilijk meid...misschien krijgt ie idd teveel prikkels dat ie niet meer kan slapen? inbakeren misschien? luukske: nee ha dje niet gezegd! SHAME ON YOU leuk weer! die foto;s zijn schattig!!!!! ja gaat hier weer goed! wat zijn de plannen voor vandaag?? hier nog geen idee...
hallo allemaal.... ! van alles gelezen, leuke dingen maar ook weer minder leuke dingen.. heel veel sterkte voor de mama's en kindjes die t nodig hebben.. knuffel! de nacht weer veilig doorgekomen. vandaag ff nieuwe buitenlamp ophangen en heb ook gelijk rookmelders gekocht want die ontbraken hier in huis ook nog. vandaag komen ze vandaag onze oude salontafel ophalen en wil ik een vriezer scoren want heb geen plek meer om m'n kolfopbrengst in te vriezen. hangtieten.. tja.. dat vraag ik me ook af hoe het er straks uit zal zien... had voorheen een mooie b mag ik wel zeggen. netjes vooruit, was er best wel trots op.. wat zou daar straks van overblijven. hoe kan ik het mooiste resultaat krijgen? ineens stoppen? (en yinthe afbouwen met kolfmelk?) of de aanmaak ook afbouwen?
Gisteravond dronk Luuk weer maar 30 cc met veel huilen. Daarna is hij in slaap gevallen tot half7. Ik snap ook niet zo goed dat hij met zo weinig drinken een hele nacht slaapt. (7 uur achter elkaar). Vanmorgen had ik verwacht dat hij heel veel dorst zou hebben, maar weer dronk hij maar 30cc en is daarna meteen weer in slaap gevallen. Dat gaat me ook zorgen baren, want ik vind hem wel erg veel slapen. We gaan maar goed in de gaten houden dat hij niet suf wordt. Ik moet alleen zo gaan werken... Staat mn hoofd helemaal niet naar. De volgende voeding nog even aankijken en als het dan weer zo weinig is dan gaan we naar de HAP. Werken is trouwens niet zo lang hoor. Ik moet eerst een familiefoto op locatie gaan maken en daarna nog 3 meiden in de studio (tot half 1)
Margootje heb je veel aan het boek van Ria Blom gehad? Isa is overdag ook best onrustig en ook als zij haar matras raakt is ze wakker. Peertje heerlijk dat ze door heeft geslapen, zou dat lampje dan toch helpen... Wendy gelukkig ben je de nacht weer doorgekomen, vandaag dus even maatregelen treffen voor de inbrekers, is je man zijn nachtdienst weer over voor een paar dagen. Had zo met je te doen, ik zou het ook zo eng vinden. Sensee jij geeft Sacha friso extra toch? Heb je dit geleidelijk opgebouwd of in een keer over,hoe ging dat met krampjes? Isa krijgt 1 schepje extra erdoorheen maar heb niet het gevoel dat dit werkt dus wil eigenlijk een schepje ophogen maar hoop niet dat ze kramp krijgt. Marleen hoe is het met Luuk? en met jouw? Debby knapt Owen al een beetje op?
Marleen, Ik was aan het posten zie dat jij toen had gepost maar het gaat dus nog niet echt top, hou hem goed in de gaten en anders gewoon aan de bel trekken hoor.
ging vannacht toen ik naar bed ging nog ff bij der kijken....toen rook ik het al... ze had gepoept! het is wel gewoon zacht geen keutels. H Vervelend dat het eenpaar dagen goed gaat en dat het dan weer niet gaat:x
lot23 nee nachtdiensten zijn helaas nog niet over. vannacht was ie er ook niet en 5 min na zijn vertrek gisterenavond sloeg bij mij de angst al weer dramatisch toe... nog 2 nachtdiensten te gaan... zucht.. zijn vermoeiende dagen zo want slaap erg licht en weinig.
ik zie dat jullie baby's al keutels /drolletjes hebben gepoept? moet dat? yinthe poept alleen nog maar smurrie...moet ik me daar zorgen om maken?
Ah wat goed! Wat kan een moeder dan blij zijn he als de buren mij konden horen zouden ze wel denken die spoort niet hihi.. Nee jay heeft geen harde keutels gekukkig maar was bang omdat het zolang duurde dat bet weer hard werdt maar dat was niet zo... Zou het even aankijken hoor zolang het gewoon zacht is!
Wendy, Isa poept ook geen keuteltjes hoor maar smurrie volgens mij doen veel kindjes dat nog. Wat heeft Yinthe een mooi koppie zeg in je profielfoto. Snap dat je nachten dramatisch zijn zo, voel je je wel een beetje veilig met de hond erbij? Balen nog 2 nachten alleen.
ja ben zeker heel blij met de hond... al weet ik niet zeker of ze altijd alles zal horen maar wel grote kans daarop. en kamer waar yinthe en ik liggen doe ik op slot en heb haarlak naast mn bed staan voor als ze toch zover komen. en 2 telefoons.. bedankt voor je antwoord over de smuriepoep hihi. lekker smakelijk he?