hey meiden, hier net een heeel verhaal getikt, en weg was ie..... ga nu even naar mijn kleine mannekes, 1 wordt wakker en de ander heeft "snoepzin"
@lot: wij hebben hier nu het boek van Ria Blom en ook wij vinden het inderdaad het meest belangrijke van al die dingen dat wanneer hij moe begint te worden dat hij dan gelijk naar bed gaat. wakker in bed leggen heeft uiteindelijk het meeste resultaat. naar wat geklooi vanmorgen kreeg meneertje om 13.15u weer een flesje. heeft even gespeeld en om 14.00u werd hij alweer moe. ongeveer 14.15u na bed gebracht en even mobile aangedaan. even volgen met de oogjes en ze werden vanzelf zwaar. en de oogjes gingen dicht en binnen 2min sliep hij. nu alweer een 45min stil. wat een verademing zo. moet wel zeggen wat wij hem wel telkens inbakeren als hij gaat slapen. het zijn nog vrij korte slaapjes, maar van helemaal niks tot ongeveer een uur slapen vind ik al een hele verbetering.
@carlo: grappig te lezen.. wij doen het altijd zo eigenlijk van begin af aan al en wij bakkeren 9 van de 10 keer ook in.. ben blij dat jullie jullie draai hebben gevonden regelmaat is heel belangrijk voor kleintjes!
mijn laatste weekje verlof gaat morgen in. hoop veranderd op mn werk dus begin wel beetje nerveus te worden wat me nu allemaal te wachten staat. nieuwe leidinggevende en paar nieuwe collega's. morgenvroeg weer naar t zh voor mn oog. is niet bepaald beter geworden, ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen. of er uberhaupt iets aan kunnen doen. meiden die inbakeren: doen jullie dit ook in de wandelwagen? Bjorn kan ook in de wandelwagen slecht zijn slaap pakken. en huilt dan veel. zit te denken om het ook in de wagen te gaan doen en dan een dunnere deken erop te leggen. dat het niet te warm word. btw, Bjorn slaapt al ruim 2 uur wat een verandering zo ineens. en dat al binnen 2 dagen. voel me zelf al een stuk energie rijker.
@ MrsNuke: ik denk niet dat wij naar de 9maandenbeurs gaan. Prachtige foto's van je mannetje! Lekker ding is het toch! Gave outfit trouwens @ Marleen: hoe gaat het met Luuk? Het zou nog best wel eens kunnen dat Luuk KISS syndroom heeft. Ik ben benieuwd wat de manueel therapeut ervan zal zeggen. @ Lot: ooh, super schattige foto van je meisje! Jij vroeg trouwens toch nog wat goede vitaminepillen zijn? Zelf vind ik dat visolie heel goed werkt. Ik voel me echt een stuk fitter als ik die inneem dus mss is dat ook wat voor jou? @ Carlo: ook al zo'n mooi kindje!! Alle novemberbeebs zijn zo te zien stuk voor stuk kanjers Heeft hij nou al zo'n bruine ogen of lijkt dat maar zo? Fijn dat je het boek van Ria Blom ook goed vindt. Ik lees het ook heel graag en het is wat je zegt: de herkenning alleen al is een hele verademing Tess slaapt nu ook veel beter overdag (zeker 2u aan een stuk en soms 3u) sinds ik haar adviezen toepas. Super dat je nu al zoveel resultaat hebt! Ik baker trouwens niet in in de wandelwagen maar Tess slaapt daar dan ook wel meestal heerlijk in dus hier is het ook niet echt nodig. @ Tjilpje: gefeliciteerd met je dochter! @ MrsMiami: leuk nog iets van je te horen! We misten je al Goh, wat zielig dat je meisje zo ziek is. Groot gelijk dat je met haar naar het ziekenhuis gaat als je het niet vertrouwd want het RS virus heerst enorm onder de baby'tjes! Wel hele mooie foto's hoor. Knap dat je meisje met 4 weken haar hoofdje al zo goed omhoog kon houden! @ Wendy: oh, nou als je dat matje gratis kunt krijgen heb je groot gelijk dat je het hebt besteld! Pfff dat is ook akelig dat iemand zich heeft opgehangen in jullie dorp Balen dat je mobiel stuk is @ Grietje: nou, dat zijn echt slopende nachten voor jou! Slaapt Tristan overdag wel goed? @ Peertje: jij ook al zo'n fijne nacht achter de rug! @ Debby: jullie blijven echt sukkelen he. Gelukkig hoefde Owen niet in het ziekenhuis te blijven. Veel succes morgen, hopelijk schieten jullie er wat mee op! @ Hier: nou, Tess ligt gewoon al 4u te slapen! Nu hoor ik haar een beetje wakker worden, wss van de honger. Vandaag hadden we nog 2 ooms en tantes van vriendlief op kraamvisite. Een van de tantes had Tess op schoot en toen Tess wat begon te jengelen, stak ze gewoon haar pink in Tess d'r mond Nou dat vind ik niet normaal hoor! Ze had haar handen niet eens gewassen en dat terwijl ze rookt! Bah! Gelukkig moest ik Tess toen gaan voeden dus heb ik haar kunnen overnemen. Oja, wanneer krijgen de ogen eigenlijk hun definitieve kleur? Bij Tess zijn ze nog steeds blauw maar dat zal zo denk ik niet blijven (ik groen, johan bruin)
nou t was eerst niet geurloos...dus hoe ze t doet ja heb net gekeken(sorry hele middag weg) en t is gewoon open zeg maar....hij is gemaakt van zo'n schildersdoek en de achterkant is niet afgewerkt....snappie?
debby: lekkere ziekenboeg bij jullie morgen een spannende dag....suc6! carlo: wij bakeren niet in in de kinderwagen, ze ligt in een babynestje dus dat is al lekker geborgen en in de wagen slaapt ze eigenlijk altijd....maar ik zou gewoon even kijken hoe hij t doet zonder.... margootje: gatver.....:x dat zou ik ook echt niet waarderen!
Hoi coco: je geeft me hoop Margootje: zou ik niet willen weten zeg, zo gewoon zonder pardon met een pink sussen. Overdag slapen; nou eigenlijk ook niet heel veel. Deze voormiddag sliep hij dus van 10.30u tot 11.30u. En toen we vertrokken naar het autosalon rond 13.30u viel hij terug in slaap in de auto, hij sliep verder tot rond 16u (is al lang!) Dan wakker, om 20u gevoed en nog wakker. Nu een beetje aan het wegdommelen... @ oogkleur, hier ook nog blauw. Kan veranderen tot 6 maanden normaal (echte kleurveranderingen van blauw naar bruin ofzo). Daarna kunnen wat nuances in het kleur ook nog wel dacht ik
he gadsie zeg bleghh nou gelukkig had je een excuus om der snel te pakken.. is mij gelukkig nog niet gebeurt.. maar wij hebben een tut dus die gaat altijd in als hij moet huilen..
oh geeft niet hoor... thnaks voor het kijken ben er nog niet helemaal achter hoe ik de achterkant moet gaan afwerken.. vind het ook zo raar als je alles ziet zitten.. toch? wonderkind
peertje ja.. volgende week zondag de laatste kraamvisite .... yep toch besteld en hoop dat ie snel binnen is..! heb vanmiddag nog ff snel een nieuwe gsm gekocht is weer een druk nachtje geweest voor je... debby volgens mij rust er een vloek op ons dorpje .. jouw nacht was ook al geen succes... veel succes morgen in AMC carlo1987 dat is zeker een vermoeiende dag geweest als ik dat zo lees, hopelijk een welverdiende n8rust voor je coco dat werken is vast wel ff lekker voor je ja.. maar kijk je wel uit dan ? volgens mij mag dat niet van het uwv, ben je dan niet verzekerd als er iets gebeurd met je... (??) lot23 tja.. nog steeds.. en volgende week zondag ook nog.. en dan was het kraamfeest ook gewoon hartstikke druk geweest.. mja.. het is niet anders. wie weet gaat isa de nachtelijke voedingen toch snel skippen.. hoop het voor je! margootje nou ja zeg! dat doe je toch niet zomaar met die pink.. en idd helemaal als ze niet eens d'r handen heeft gewassen en dan ook nog eens rookt.. bah bah! maar zonder dat laatste 2 vind ik het ook al raar eigenlijk. ogen ow joh! ik dacht dat dat al een beetje zeker zou zijn als ze een kleur hebben nu.. niet dus.. nou dan ben ik nog benieuwd hoor..
Normaal gezien hebben wij hier ook een tut om te sussen maar daar vroeg ze niet eens naar. Ze deed zo haar pink erin, alsof het maar normaal was! Echt, ik wist gewoon niet wat ik zag! Hoe schaamteloos kun je zijn? Ik snap het niet hoor. Nou, ik schrok me daarstraks een hoedje. Ik ging nog even wat kolven en toen ik met de rechterkant begon kreeg ik maar geen goede TSR. Ik heb heel even geprobeerd maar het lukte echt niet dus dacht ik: ik stop er wel gewoon mee. Toen ik de kolf van mijn borst haalde, zag ik dat mijn tepel gewoon helemaal blauw (bijna zwart ) was!! Zag dat er ff eng uit! Ik dacht even dat ie ging afsterven ofzo Gelukkig werd ie daarna weer mooi roze..... oef!! Ik had ook nog even op google gekeken over de oogkleur en idd krijgen ze meestal tussen de 3e en 6e maand hun definitieve oogkleur maar het zou zelfs nog langer kunnen duren. Ik vermoed dat Tess wel bruine ogen gaat krijgen zoals haar papa aangezien ze ookal donker haar heeft. @ Grietje: misschien is het boek van ria blom dan ook wel wat voor jou. Ik kan het je in ieder geval sterk aanraden. Na 3 dagen was Tess een heel andere baby. Bakeren jullie trouwens in? (sorry als je het al gezegd hebt maar ik weet t echt niet meer )
Hihihi mag niet lachen maar zie al helemaal voor me hoe je erbij zat... Wij bakeren in ja! Al vanaf 3 weken!
goedemorgen!! Hoe is de nacht bij jullie verlopen?? Hier redelijk goed... alleen om half 6 weer die vervelende krampen..pffff.... ben echt moe! gaat me een beetje opbreken ga ik voelen... ben snel geirriteerd. Hebben jullie hier geen last van??
hier gaan de nachten over het algemeen heel erg goed eigenlijk heb niets te klagen.. af en toe slaapt hij wat lichter en hoor ik hem wat vaker pruttelen maar dan loop ik even naar zijn kamer stop zijn tut erin zet zijn mobieltje even op een rustig deuntje aan en ga dan weer liggen 9 van de 10 keer vald hij dan weer in slaap.. vanacht werdt hij ook om half 3 wakker beetje pruttelen hup tut erin en hij sliep weer verder 2 uur laten weer heel even pruttelen tut erin mobieltje aan en hij heeft tot 7 uur geslapen nu moet ik wel zeggen dat dit soort nachten bijna nooit voorkomen 9 van de 10 keer slaapt hij van 23:15 tot 7:00 dan maak ik hem wakker anders kom ik niet uit qua flessen.. eigenlijk hebben wij heel veel mazzel want ons kereltje is altijd vrolijk en slaapt heel fijn
Dank je Mrsmiami, is eigenlijk gewoon tegen de deur in het ziekenhuis! Maar bleek een mooi effect te geven jij trouwens ook mooie avatar! is dat van een fotoshoot? Hoe gaat het met je meisje? Wendy, wat jammer van je telefoon! Grietje, wat een rotnachten bij jullie!
Debby wat rot dat iedereen buikgriep heeft! Gaat het al wat beter? Carlo, fijn dat het nu na 2 dagen al beter gaat!! Wat zijn die boeken van Rita Blom eigenlijk??? Mila was gisterenavond echt ontroostaar, huilen, stampen met de voetjes, drinken of toch niet over gezichtje wrijven (heeft wat uitslag daar) Ze wilde maar niet slapen in de box en anders doet ze dat wel! We wisten echt niet wat er was! Toen we rond 23u naar boven gingen en ze in haar wieg ging viel ze binnen 10 sec in slaap Tjaja dat wil dus zeggen dat mevrouwtje niet meer in der box kan slapen? Dat vind ik zo jammer maar dan zal ze dus s avonds naar boven moeten... Wel raar want meestal clustert ze dan... hoe zou ik dat dan moeten oplossen?
Dankje ze kon vanaf dag 1 al haar hoofd optillen. en toen bij deze foto hield ze maar liefst 17 minuten der hoofd zo omhoog.. jaja we gingen timen. sterke meid hé? dat voor 4 weken toen. Nu kan ze echt heel lang zo zitten.. haar hoofd hoeft al lang niet meer ondersteund te worden, ze houd hem zelf goed. Gisteren weer naar het ZH geweest. nog steeds hoesten en verhoging. Als advies gekregen om veel met haar te stomen. Dus nu even afwachten. donderdag horen we de uitslag. Ze denken toch aan een mex. griep of influenza
Nou het is inderdaad een erg mooi effect geworden. Want vind een hele mooie foto... Ja die avatar van mij is een fotoshoot geweest. Binnenkort hebben we er weer 1. Met zo'n petticoat en haarband enz. Als iemand ook zo'n petticoat en haarband zoek? Ik verkoop ze vind ze zo leuk
@ grietje, och och wat vervelend zeg van dat slapen. Ja dat boek van Ria Blom schijnt altijd wel te helpen als men die methode's toepast.. @ iedereen, slapen jullie kindjes al door? Anna-Sophie wel gelukkig... die wordt soms weleens pas om half 9 wakker.. heerlijk. lekker uitslapen..