November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik heb zelf eczeem en Mathijn heeft het gehad. We gebruiken allebei vaseline-lanette creme. (zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek) Als het echt erg wordt dan zou ik toch een crème halen bij de huisarts!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook exzeem op de armpjes ruwe droge plekjes.. eerst gebruikte ik bepanthen maar dat hielp niet gebruik nu vaselinelanette dat lijkt wel te werken moet het wel elke dag gebruiken doe ik dat niet wordt het weer erger ik ga het er morgen even over hebben op het cb want het wordt wel minder maar het gaat niet helemaal weg.. dus meschien is het wel iets anders..

@marleen: hier had ik het over de avent vriendinnen van mij hebben die gebruikt en hoorde van hun wel positieve verhalen..

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Wendy. Jeetje joh, ik heb niet meegekregen dat je nog steeds zo'n bloedverlies had. Heel vervelend!! Sterkte!

4. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Meiden bedankt voor de adviezen, ga morgen direct wat halen.
    Vroeger had ik zelf ook veel last van eczeem.... zal ze wel van mij hebben.. hihi

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het je ook die 123-ring erbij dan? Of alleen de speen in de originele ring?

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bepanthen helpt hier juist beter dan Lanette. Zal ook wel per kindje verschillend zijn denk ik.

7. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    nee die heb ik niet.... alleen de speen

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Bepanthem is hier ook altijd goed bevallen.

trouwens, ik gebruikte eerst altijd zwitsal. Maar daar blijken beide kids niet goed tegen te kunnen. Droge hui en bultjes kregen ze ervan.
    gebruik nu de weleda producten, en dat gaat stukken beter. Die huidolie is ook geel goed. Na badderen en wassen even lekker in masseren en weg is de droge huid!

Wendy: rustig aan meis, en denk goed om jezelf.
    we zien je wel weer verschijnen als het allemaal wat beter gaat.
    tot zover eerst sterkte en een dikke knuff

9. LittleMonsters

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie avond dames,
    even snel:
    Irene, duim voor je dat je Sara inderdaad wat langer zal slapen ;)
    Marleen, als je het eens wilt proberen mag je een seintje geven en kan ik een tube opsturen als je wilt...

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    STERKTE WENDY!!!!!!!!!
    We denken aan je!

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

*Steekt haar kopje nogeens naar boven :):) :D*

Hoe is het nog met iedereen?

Heb even wat gelezen en zie dat er toch nog sommige kleintje op de sukkel zijn met dingen ,ik duim dat het snel klaarheid mag geven en in orde komt!

Zo ook voor de mama's die nog niet helemaal hersteld zijn ,dikke knuffel!*

Heb vandaag Ineke en M.gezien was leuk alleen jammer dat de dochter haar verkoudheid wat roet in't bezoek heeft gesmeten
    (wil niemand laten doorbesmetten).

Verder DRUK DRUK en nogeens druk zo met 3 kindjes maar ik probeer ook te genieten van ze allemaal :)
    L.is een guitig mannetje aan't worden die vaak lacht (denk mama's kindje) ,gaat zich weldra kunnen omrollen ,een tandje in de maak (dit keer een echte haha)en verliest zijn babyhaartjes beetje bij beetje.

Mijn oudste zoon doet het prima op school en thuis ondanks zijn stoornis en doet 2/06 zijn 1e communie.
    De dochter strubbeld met haar gezondheid ,vaak verkouden ,hoesten en bedplassen.Ze heeft geen ontsteking dus we denken psychisch dat ze nog niet is aangepast na de geboorte van L.
    Hoop maar dat dat snel in orde komt ,we doen zoveel goed voor haar maar toch......

Groetjes !

13. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Ik heb hem niet, maar hij ziet er wel handig uit.... of je het echt nodig hebt?? Ik zou het denk niet kopen......:)

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ mrsnuke ik heb hem nog van de vorige keer en vond het heel handig, lekker zacht en je kunt er een luier en doekjes in deon...dus dan hoef je niet de hele tas mee als je ergens moet verschonen...
    Hij is alleen niet heel groot..

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ wendy sterkte!!!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wendy doe het rustig aan en kom weer als je je weer beter voelt en er weer zin in hebt meid!

Verder hier tot 4 uur een redelijke nacht maar daarna minimaal elk uur eruit en daarna natuuuuurlijk verslapen en werden pas na 7 uur wakker..

Sinds dat Lorenzo zijn prikjes heeft gehad is het 's nachts bagger zeg, hij is helemaal van slag af.
    Ik had hem van de nachtvoeding af, als ik een keertje 's nachts een voeding zou geven betekent dat toch niet dat ie daar weer aan went of wel?

Nou ik ga zo eerst eens de kleine meid naar de psz brengen.

tot later!

17. LittleMonsters

je hebt heel vaak dingen niet nodig toch;) somige dingen wil je ook voor de heb hebben:)

18. LittleMonsters

ja daar zat ik ook een beetje mee dat hij niet heel groot is hoelang heb jij hem gebruikt?

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik word trouwens hier gek van mijn ongi, ben nu al bijna 2 weken ongi. Het wordt nu wel minder, tegen de tijd dat het weg is ben ik door mijn pilstrip heen en wordt ik weer ongi

grrrrrrrrr

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Irene ik heb met ons weekje centerparcs ook met Isa gezwommen al vond ze alleen het bubbelbad lekker de rest vond
    ze te koud. Maar het cb zei dat het mocht.

Peertje, Tess heeft het te pakken met doorslapen lekker hoor, hoop dat ze het doorzet.

Wendy jeetje zoveel pijn, sterkte en hoop dat de pil werkt.

Star ik heb geen ervaring met eczeem maar je kan bij de apotheek zalf halen en dat werkt erg goed voor droge plekken en misschien ook wel voor de eczeem, vaseline cetomagrogol(Isa slaapt zal straks kijken of ik het goed geschreven heb)

Marleen jeetje nu weer afgevallen, goed dat je gelijk de ka erbij hebt laten komen. Leef zo met jullie mee en hoop zo dat het snel beter gaat.

gynbezoek gister was niet wat ik had verwacht. Toch weer naar huis gestuurd voor 3 weken op de hoop dat het dan genezen is van onderen word er een beetje moe van dat het nog pijn doet en vocht afkomt. Ik hoop zo dat het snel geneest.

Ik heb het idee dat Isa niet genoeg heeft aan haar voeding van 150cc met 2 schepjes voeding voor hongerige baby's en 3 schepjes standaard. Nu wil ik haar meer geven maar weet niet waar ik goed aan doe de voeding voor hongerige baby's ophogen in die 150 en standaard minderen of over gaan op 180cc en daar de 2 soorten voeding verdelen, iemand tips?

Deel Deze Pagina