@ MrsNuke: Zo jij kan naaien!!!! Ziet er heel leuk uit hoor! Vind dat Delfts Blauw erg leuk!!! Dikke duim voor jou! Wat zielig dat je mannetje zo overstuur was! Zielig he als je die traantjes ziet?! Maar mooi dat je complimenten hebt gekregen normaal heeft het cb altijd wat te zeuren dus dat is dan ook wel eens leuk om te horen! Wat belachelijk dat je moet betalen voor de ambu! Ze weten gewoon niet waar ze het geld vandaan moeten halen! :x @ Peertje: Ach wat zal dat verschrikkelijk voelen als je hoort dat je meisje zo huilt op het KDV. Gelukkig doet mijn meisje het nog prima maar ze heeft pas 2x 3 uurtjes gewend en vanaf volgende week gaat ze iedere dinsdag dus ik ben benieuwd. Nou hoop dat je meisje het snel naar haar zin gaat krijgen want anders zit je ook niet lekker denk ik. @ Marleen: Wij hebben ook de 123 speen van Difrax! Zo'n onhandig ding! Die streepjes op de speen zie je bijna niet dus nu heb ik op de ring maar zelf streepjes gezet! Vind het 3x niks! Maar ga binnenkort wel een gewone speen halen want ze had deze eigenlijk omdat ze heel snel dronk dus dan konden we altijd op 1 beginnen maar omdat wij nu JBPM door de voeding doen moet ze hem op 3 drinken anders komt er niets uit. @ Wendy: Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel op mag knappen! @ hier: Nou ik hoop weer af en toe hier te komen posten maar jullie kletsen allemaal zo erg dat ik het allemaal niet kan bijhouden. Moet ook eerlijk gezegd zeggen dat ik niet altijd zin heb om 10 pagina's terug te gaan lezen ofzo... Maar ik ga proberen wat actiever te zijn want vind het wel gezellig met allemaal meiden die kleintjes hebben van dezelfde leeftijd. @ tandjes: Misschien heel raar maar herkennen jullie dit? Ons meisje heeft de volgende klachten: - Kwijl heeeeeel erg - Heeft af en toe 1 rode wang (links) - Drinkt soms slecht en gaat dan op de speen kauwen (wederom links) - Heeft meer poepluiers Allemaal klachten die bij tandjes horen heb ik gelezen maar is dat niet een beetje vroeg???
mrsNuke: ahh arme JAY! die prikjes zijn ook niet leuk!!!! gelukkig heb je t weer gehad! en hij is goed gegroeid hoor!!! marleen: wat goed van Luuk!!!! 2g4e: hihih klein reusje..... ja mn mopje had t zwaar, t scheelt dat ik er ook werk! carlo: leuk en stoer!!!!!!!!!! moontjee: fijn toch!!!
@ Peertje: O echt? Dat is dan toch wel een fijn gevoel weer... Neem aan dat je dan dus de dames goed kent. Mijn schoonzusje werkt ook op het KDV waar ons meisje heen gaat. Ze zit heeeeeeel af en toe op de groep van Isabella maar het idee dat er een bekende werkt, maakt het net even wat geruststellender zeg maar hihi..
Acch wat zielig voor Jay! moet volgende week weer.... zit er wel weer tegenop.... maar ja.... hoop dat ie er verder niet veel last van heeft. Wat achterlijk zeg dat je daarvan een rekening krijgt.... was toch een spoedgeval dan hoeft dat toch niet??
MrsNuke knap gedaan hoor, goede leerling Carlo mooi ventje heb je hoor, en stoere kleren. Peertje zo vervelend als de kleine zo wennen moet, dan kan je zelf ook wel huilen he. Marleen hoe is het de rest van de dag gegaan?
@all nogmaals bedankt voor de "tips"tegen eczeem... heb het vandaag erg druk gehad.... ga morgen echt wat halen!
@peertje: wat vervelnd dat ze zo heeft gehuild op het kdv...hoop dat het de volgende keer beter gaat. trouwens ik krijg toch ook nog een intake gesprek en de wendagen beginnen vanaf de datum dat ze terecht kan:x vind ik weer minder, want dan werk ik al! @Marleen: super dat Luuk vandaag goed gedronken heeft! @Carlo: wat een stoer mannetje!
De wendagen beginnen vanaf de datum dat ze terecht kan? Wat stom geregeld zeg!!! Dan is het toch geen wennen meer?
dat is bij ons in principe ook hoor! en dat word bij ons ook gezegd tegen de ouders als ze een plek krijgen dat ze rekening houden met de wendagen! ze kunnen niet eerder omdat er dan geen plek is heh
das vervelend voor jullie...maar hier is dat idd ook zo! en dat word ook tegen ouders gezegd, zodat ze er rekening mee kunnen houden...maar als je t niet wist dan is t wel rot ja!
Ik moet volgende week weer werken en heb deze week 2x 3 uurtjes gehad om te wennen... Vind het toch maar een raar iets hoor! Maar goed als het dus op meerdere kdv's zo geregeld is zal dat wel. Wel irritant als je dan met je werk zit!
snap er ook niets van maar het schijnt normaal te zijn volgens die mvr die ik aan de lijn had.. moesten jullie ook bloedonderzoeken zelf betalen? dat moet ik ook zelf betalen
meiden even een vraagje? mijn moeder moest vandaag oppassen op micah en (ze bedoeld het goed) heeft micah diksap van bon bebe gegeven(heel dun) mag micah dat al hebben? hij vond het trouwens heerlijk maar ik ben bang dat hij dat niet mag hebben.. hij is bijna 3 maanden..
Hallo!!! Wat een drukte zeg! Vanmiddag gaan poetsen bij mn oma, Mila mag gewoon mee en ik mag voeden en zo tussendoor dus is niet echt werken, eerder bezoekje brengen en tussendoor helpen poetsen haha Gisteren en vanavond bij m'n ouders geweest voor het eten, zusje en gezin waren daar ook en m'n mama heeft Mila telkens een flesje afgekolfde melk gegeven. Zo went ze aan de fles en kan ze zaterdag ook goed drinken als we naar de sauna gaan en kennen mn ouders haar gedrag als ze moet boeren of stoelgang maken. Ging gisteren helemaal niet goed maar vandaag al veel beter! Morgen nog eens proberen... ZE slaapt ook al 2 namiddagen in haar 'nieuwe' woombie, met dank aan Lilalien en het gaat haar heel goed af, anders zat ze constant met haar armpjes te krabben aan haar oren en hoofdje waar ze die uitslag heeft. Morgen shoppen met m'n zus! Maar het gaat zo koud worden! Zou ze genoeg hebben met een berenpakje en dekentje erover? Of moet ze extra muts en toch maar in de voetenzak van de maxicosi (vond die krap worden)