WELKOM THUIS! wat vervelend van je litteken....had bij de oudste een ks gehad, maar helemaal geen last gehad! dus sorry kan je niet helpen! maar doe rustig aan meid! en neem alle hulp aan!!!
Tess slaapt in een woombie slaapzak, dan in een wrapper en daaroverheen een katoengebreid dekentje....(ze houdt niet van kou)
yep, manlief skied al vanaf zn 5e en laatste 10 jaar snowboarden, ik skie een jaar of 5, ben niet zo'n held hoor oh jullie zijn wel lang dan! hier ik 1.63 en hubbie 1.80 job is 5,5 en is nu 1m11(vrij klein) en isa is 1 meter met dr 3.5(on verhouding tot job groot)
Hmm die ken ik niet. Wij waren bij coldenhove en nog eentje in Drenthe. Maar bij het Loo is het wel leuk heh...Ook de heide! Wij willen mss in januari nog een x gaan
Ik had het ook links dat nare gevoel. En dus zowel bij Jaime als bij Sacha. Heb het bij Sacha nog gezet hier, dat 'knoopje' en die was ineens weg toen. Maar wat is voor jou normaal stappen? BEdoel je dan lange stukken lopen of meer in huis wandelen? Hier het lopen merk ik nog steeds dat ik best snel moe ben. Het in huis was na 1,5 week weer gewoon goed. Maar nu dus echt helemaal GEEN last meer echt niks dus meid nog ff volhouden hoor! Neem je wel je paracetamolletjes?
Jaime heeft vanavond een uur op de slee gezeten! en in het park van de heuvel afgegaan. Echt stoer! De poes heeft 2 muizen gevangen. Ik hoorde het al op de dag het getrippel (hadden we eerst niet, sinds dat slopen van het huis hiernaast alle vloeren eruit gehaald hoorde ik het getrippel). Ieeeuwww wat vies zijn die beesten zeg! Sacha ligt te slapen nu en wij gaan ook. Verwacht gewoon weer 2 keer vannacht al had hij vandaag weer een record gedronken van 850cc totaal
en nog eentje toen was ik net lekker met mama onder de douch geweest en papa had hem me lekker in gestopt omdat ik het koud had. (droog hem trouwens niet af hoor met die handdoek )
ineke: bij mij heeft het zo'n 1.5 week geduurd voor ik weer beetje normaal rechtop kon lopen. na 2 weken voor t eerst even naar de stad geweest en nog erg snel moe... mooie foto's! peertje: gaaf hoor skieen! dat denk ik tenminste.. heb het ook nog nooit gedaan... mrsnuke: wederom vind ik het mooie foto's ik heb eigenlijk nog helemaal geen mooie poseerfoto van Yinthe en mij.. alleen steeds dat ik aan het voeden ben en in het zh dat ik er nog gesloopt uit zie.. vandaag toch eens even wat leuke foto' proberen te maken denk... en moet nieuw ondergoed hebben.. kan geen enkele onderbroek vinden die lekker zit, steeds die randjes op mn ks wond.. vandaag komt wijkverpl nog een keer langs om Yinthe te wegen.. ben benieuwd hoe het er voor staat!
@mrsnuke ; mooie foto's.... wat een schatje! Hier een rot avond en nacht achter de rug.... Noa heeft heel de tijd last van darmkrampjes. Echt heel zielig.... dat gehuil gaat echt door merg en been! Vannacht heb ik ze maar op mijn borst gelegd en zo heb ik heel de nacht geslapen...( wat je slapen kan noemen) Dan heeft ze er het minst last van. Hoe doen jullie dat trouwens?
meehuilen, heeft ze niks aan maar kan het niet tegenhouden. heb paar dagen infacol gebruikt maar naar mijn idee was het toen erger. ben d'r weer meegestopt en nog beter gaan letten op wat ik eet en drink en nu is het even een paar dagen goed.. maar ja.. voor hoe lang??
hier nu wel een probleempje... Yinthe sliep eerst supergoed. nu gaat eht 's avonds laat steeds slechter... hele dag is het goed maar owee als wij zlf naar bed willen. dan is ze niet te troosten. gisterenavond maar iets 'nieuws' geprobeerd; hebben haar in haar eigen ledikantje gelegd. dat leek te werken, ben benieuwd of het toeval was of niet. wilde haar eigenlijk voorlopig nog op onze kamer laten slapen maar moest gewoon ff iets proberen wat ze niet gewend was. ze ligt dan ook maar 1 meter verder bij me vandaan dan wanneer ze wel bij ons op de kamer ligt, enkel met een muur ertussen. babyfoon ook gewoon aan en naast mn hoofd zetten + deuren open.. mja. het hielp vannacht wel
@wendy: meehuilen... dat doe ik ook.... Ik geef geen bv. Het ging erg goed tot gister.... Zal vandaag wel ff bij de drogist gaan kijken... je hoort ook dat ze ze venkel thee geven? iemand ervaring mee? Heb wel de fv wat verdund met 10 cc extra water, in de hoop dat dat een beetje zou helpen.
hier ook aan de infacol.... heeft met vlagen last van krampjes...maar is dan meteen ontroostbaar....zo zielig... heb vandaag een nieuwe kraamhulp, ze blijft tot zaterdag....heerlijk en het is er een van de oude stempel.....erg fijn...