@Lot, hier gaat het wel. Ik ben vooral erg moe en het is dat ik voor de mannetjes uit bed moet, anders zou ik het liefste de hele dag in bed liggen. Voel me gewoon 'leeg'. @Jootje, wat een mooie foto's van Lianne! @Luukske, kan me voorstellen dat je afleiding zoekt als Luka op school zit. En lekker aan het bakken, leuk hoor! En wat lief van Luka, nu al een huwelijksaanzoek gedaan . @Moontjee, die gevoelens zijn heel normaa hoor meis! Ik heb ook tranen met tuiten zitten huilen in de auto toen ik Ryan voor het eerst wegbracht. Heb manlief toen gebeld en die vroeg hoe het gegaan was, waarop ik antwoordde 'huilen'. Dus hij vroeg (heel logisch) Ryan? En ik: nee ik . Nu kan ik erom lachen, maar op dat moment niet .
Ben blij dat ik in die tijd Denise alleen hoefde te halen van de crèche! Bij het wegbrengen was ik vast en zeker ook gebroken.... nu breng ik mijn beide dames naar een vriendin van me. Dus dat valt gelukkig allemaal wat mee. Is net even anders dan bij "vreemden"achter laten. Maar zal ongetwijfeld mij eerste werkdag een aantal keren bellen hoe het gaat
marleen: jeetje arm ventje...dan ook nog een griepje...goed dat je gebeld hebt....beterschap! grietje: wat een lief ventje!!!!! star: wat een moppie!! lekker bolletje! jootje: mooie foto van je moppie!! aapje:beterschap meid en auw...je litteken.... luukske: haahha die luka! gezellig middagje dus! moontjee: is toch niet erg meid....tis ook allemaal niet niks...je kleintje loslaten...weer een nieuwe fase.....komt goed meid! net weer een ochtendje op mn werk geweest, was weer gezellig...nu kapot...dus zo ff slapen.... Tess is voor t eerst bij mn schoonmoeder met isa(vorige keer was ze hier) geloof dat t wel goed gaat....ze is alleen stront verkouden(alweer) en t komt dr ogen uit...zo zielig ze krijgt ze 'sochtends niet open...moeten we eerst die brokken weghalen en dan gan ze een btje open....en ze stikt weer erg ind r eigen slijm...maar desondanks blijft ze lachen! vanmiddag ga ik naar een andere fysio die iets doet met medical tape...is kijken of dat gaat helpen...erger dan nu kan niet worden...we shall see....
@debby, ja ik merk dat afleiding wel helpt.... @moontjee, kan me voorstellen dat het niet leuk was, maar super attent van hubbie!! @peertje, neem je rust! enne dat van die oogjes ken ik, Mika heeft het al vanaf zijn geboorte, hij heeft de traankanaaltjes te smal...eerst was het aan beide ogen, nu alleen nog rechts.... @all, heb Mika eens een fles van 180 gemaakt, omdat hij om de 3 uur komt vanochtend, en hij is zo goed als leeg...heb hem nu op bed liggen....heb dit ook al 's avonds geprobeerd maar dan krijgt hij hem niet op....
Hoi meiden, Ik kom ook weer een keer aanwaaien... Weer lang niets van me laten horen. *shame* Tijd voor een upje dus. Met Marjolein gaat het allemaal wel goed. Ze zit sinds een paar dagen onder de eczeem, maar lijkt er geen last van te hebben. Haar huidje voelt echt aan als fijn schuurpapier. Vanavond even een badje met Balneum voor haar maken. Verder heeft ze snel last van smetplekken in haar nekje. Niet veel meer aan te doen dan met water schoonmaken en droog proberen te houden, al valt dat niet mee als ze stiekem spuugt... Ze kan haar hoofdje nog niet echt omhoog houden op haar buik, maar dat oefenen we ook veel te weinig. 's Avonds wil ze alleen niet in haar wiegje slapen, dan moet ze echt bij je op schoot liggen. Ik ben al niet zo'n baby-mens, doe ze mij maar als ze een jaar oud zijn ofzo. Maar na de laatste voeding slaapt ze gelukkig wel gewoon door (sinds maandag) tot de volgende ochtend. Marjolein begint nu echt te lachen, dat is zo grappig. In het begin was ze erg zuinig met haar lachjes, maar nu laat ze graag een big smile zien. En dat lieve babygebrabbel, heerlijk! Ze groeit ook goed, 't is echt een dikkertje vergeleken met haar zussen destijds. Twee gespierde spijkers... De tweede afspraak (7w2d) bij het CB woog ze al bijna 5,5 kilo. Over twee weken mogen we weer, dus ik ben benieuwd. Ze doet het in ieder geval goed op mama's melk. *trots* Hmz... Duty calls... Marjolein is wakker. Voedertijd... Groetjes, Nelly
debby: ben niet aan t slapen, isa en tess komen nu net thuis met sch.moeder...ja zo zielig! luukske: ja ik was zo blij dat Tess eindelijk een paar weken niet verkouden was...maarja...wat wil je met een chronisch verkouden zus en t kdv.....8) wat goed van mika...dan zal ie overdag wel meer honger hebben.... nelly: zielig zo'n huidje........maar verder doet ze t wel goed dus! ik ben juist wel een baby-mama....heerlijk frutten!
Ze is toch weer gaan slapen, dus kan ik nog mooi een fotootje posten. Oja, Marjolein heeft haar duimpje bijna gevonden... Was is dat smakken en mopperen 's nachts irritant, zeg! Hihi...
nelly: ah wat een droppert!!! heerlijk die spekkies leuke foto van alle3! hier ook 1 die dr duim bijna heeft! speen wil ze echt niet...alleen in uiterste nood!
@duim, hier ook 1 die zijn duim heeft gevonden, wil de speen niet echt, alleen af en toe in de maxi cosi.... @nelly, leuke foto's! @all, ben even internet aan het afstruinen naar bakspulletjes/vormpjes....jeetje, het is echt verslavend!
@Luukske, wat goed dat Mika een fles van 180 leegdronk! @Nelly, wat heerlijk dat het goed gaat met Marjolein. Lekker genieten dus . Wat een leuke foto's en heerlijk spekkies inderdaad . @Speen, hier juist wel een speenverslaafde, terwijl we gedacht hadden dat hij zou gaan duimen....niet dus .
Geeft hier iemand al rijstebloem? Zo ja, hoeveel schepjes door de fles en welke speen? Ik meen dat Peertje het ook al gaf of vergis ik me?
@debby, ik geef het in de laatste fles...1 tot 2 schepjes, gebruik zelf de 123 avent speen vanaf 3 maanden, en dat gaat wel, moet alleen daarna goed de top schoonmaken, want hij verstopt anders....
zo ben weer lekker thuis het even geshopt.. ze hadden bij de hema een leuk shirt en lang vest die heb ik gehaald.. bij action heb een leuke moilot gekocht en een strak shirtje die mijn buikje verbergt straks wordt me kaptafel opgehangen eindlijk! en een tak wordt opgehangen in de woonkamer hij komt voor het raam en dan allemaal leuke dingen erin van die hartjes vogeltje!.. heb nu koppijn me lichaam kan geen rust vinden dus ben oploop heb weer een nieuwe bikini besteld dit is de laatste broek maatje 36 en top maar d als deze niet past dan weet ik het ook niet meer dan geef ik het op dan is het me niet gegunt en zal het wel een waarschuwing zijn heb trouwens die xs little swimmers gekocht bij de etos in zo'n pakket dus hoef geen luiertje meer te lenen! in ieder geval wel bedankt voor de degene die ermij eentje wouden lenen! nou ga zo maar weer kokkerellen waar ik ook geen zin in heb maar goed er moet toch gegeten worden..
"Grappig" Ik roep altijd tegen iedereen: Baker je al in? En zelf niet doen hè... Dat komt eigenlijk omdat ze, behalve dat ze 's nachts een keertje komt, verder goed slaapt. Rond zeven uur bedje in, late voeding om 23 uur, lekker verder slapen, 's nachts rond 4-5 uur en weer verder slapen. Maar overdag...is toch minder... Dus ik gisteren inbakeren in een hydrofiel en ze heeft de hele dag super geslapen. 's Ochtends gelijk al 2,5 uur wooow dat zijn we hier niet gewend. Dussss moraal van dit verhaal ik heb nu een paccodoek gekocht via MP. Alleen nu hoop ik dat ik geen spijt krijg want ik twijfelde heel erg over de puckababy... Ach we zien het wel. Thanks voor de tip
Fijn dat je de zwemluiers hebt gevonden! Verder alles goed trouwens? Krijg het idee, als ik teruglees, dat er iets is maar dat ik het gemist heb...
Ja ze waren niet zo duur 7,99 en kreeg je er ook een cape bij niet duur! Ik had een stukje geschreven maat toch maar weer weggehaald.. Alleen coco heeft het felezen ik dacht dat niemand het had gelezen.. Dus je hebt iets gemist maar toch ook weer niet hihihi