Amé wordt opgenomen. Dus ik vertrek zo naar het ziekenhuis. Ik probeer jullie op de hoogte te houden.
@MoedertjeB: Heel veel sterkte! @Wendy: Wat een vervelende situatie.. Afstand nemen is inderdaad goed lijkt me. Ik ga vandaag weer voor het eerst werken (heb nog een baan naast het fotograferen in de gehandicaptenzorg). Ik heb er GEEN zin in.. De laatste drie voedingen heeft Luuk weer erg gehuild en ik weet dat mijn moeder er erg tegenop ziet om op te passen dus dat is vervelend. Ik wil ook liever voor mn mannetje zorgen als het niet lekker gaat..
moedertjeB: sterkte meid!!!!! wendy: afspreken om yinthe in badje te komen doen?? meid...waar begin je aan......laat ze toch ff lekker in hun sop gaarkoken...zo lief zijn ze niet voor jou!*knuffel* ik zal je een foto van Tess sturenwilde je ook t bevallingsverhaal nog of had je die nog? lief: ehm......moeilijk, er heerst natuurlijk ook griep...maar een testje kan uitsluitsel geven...waarom slik je geen pil o.i.d? leuk isa naar psz, gaat vast goed komen.... marleen: suc6 meid...snap dat je niet staat te springen!
@moedertje, succes en beterschap!! @lief, ik heb ook nog geen ongi gehad, 3 weken na de bevalling iets roze verlies, want het vloeien was al eerder gestopt, en heb idd wel af en toe de steekjes, maar geen ongi.....heb gisteren getest en hier dus NEGATIEF, maar ik heb dan ook PCO, dus in mijn geval kan het.... @wendy, jeetje wat een vervelende situatie met je s-ouders....denk gewoon dat jij het met je man voor het zeggen hebben, de rest is bijzaak! hopelijk is het te doen met de BV! @inbakeren afbouwen, hier leg ik Mika overdag gewoon in bed, en het inbakeren heb ik 's nachts ook afgebouwd, en hij slaapt zonder net zo goed(of slecht) als met! @all, vannacht is mijn schoonzus overleden, ze lag al 2 weken in het zh, had lever en nierfalen! mijn zus is lesbisch en haar vriendin is een stuk ouder, en had al een heel verleden, maar toch! het was een schat van een vrouw! dus een dezer dagen een begrafenis... Ps. willen jullie hier niks van op hyves zetten, want mijn zus kijkt ook op mijn hyves, en das te confronterend voor haar!
Buddy nieuws! kreeg net een berichtje van moedertjeb: amé moet sowieso 2 dagen blijven, ze heeft het RS virus.
@Luukske. Jeetje wat erg voor je zus! (en voor de rest van de familie natuurlijk) Sterkte!! @MoedertjeB. Lees dat Amé RS heeft...Sterkte en dikke knuff voor je kleine meisje!!
Jeezes wat lees ik hier toch allemaal... MoedertjeB: veel beterschap voor je kleintje hoor! Luukske: sterkte!
peertje tja.. vroeg het me achteraf ook af maar wilde er mijn beste bedoelingen mee laten zien.. die zijn nu weg eigenlijk heb vandaag een afspraak gemaakt bij de tandarts en daarvoor moet ik helemaal naar tilburg en das morgenmiddag. dus het badje gaat morgen niet door met hun. do en vrij kunnen ze niet en volgende week afspreken willen ze 'nog wel een keer doen' .. lekker enthousiast dus ook. doet wel pijn maar eerlijk gezegd ben ik zelf wel opgelucht. luukske tja ik weet het maar zij vinden toch echt dat zij belangrijker zijn om één of andere duistere reden. hebben ze mooi pech gecondoleerd met je schoonzus meid.. dat is niet leuk. hou oud was ze? mrsnuke thnx voor je buddy bericht! moedertjeB nogmaals sterkte en beterschap voor Amé!
@Luukske: gecondoleerd en veel sterkte voor jou en de familie. @moedertjeb: beterschap met de kleine meid! ** knuffel** voor jullie.
He meiden wat een nare berichten hier allemaal weer. Wendy, wat een gedoe met je schoonouders allemaal zeg. Zit je nu echt niet op te wachten. Sommige mensen willen nu eenmaal gewoon niet meewerken. Moeilijk hoor. Mijn zus en haar man hebben ook altijd een scheve relatie gehad met zijn ouders. En die is nu dus ook helemaal verbroken. Geen contact meer. Ik hoop dat jullie eruit komen. Luukske, gecondoleerd en sterkte. moedertje b, arm wijfie zo jong nog en dan al zo ziek. Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt. Toevallig was het net nog ter sprake in koffietijd, het rs virus. En dat je bij baby's extra voorzichtig moet zijn. Hopelijk is ze er gauw weer bovenop. lief, heb je al getest? spannend hoor. Vanmorgen is de fysio weer geweest en weer zonder resultaat. Bij mij op mijn arm lief en vrolijk en lachen naar haar, maar zodra ze wat met der wilde doen gelijk huilen. Dit was dus ook de laatste keer. Het heeft zo geen zin. Heb nu oefeningen waar we zelf mee aan de slag moeten. En dan over een maand of 2 verder kijken. Gelukkig is het niet heel ernstig met der hoofdje. De fysio moest er wel om lachen, wat voor mooie uitgesproken bekkies ze allemaal trok en wat een eigen willetje en karakter ze al heeft. Hier nog even een foto van onze deugniet. Wij zijn nog niet aan het afbouwen met het bakeren. Daar is ze nog veel te onrustig voor. Hier net wakker uit de puckababy mini.
@paint, ik heb een zijligkussen gebruikt icm de puckababy/woombie, en het heeft echt geholpen! @all, bedankt voor jullie berichtjes. de vriendin van mijn zus was "al" halverwege 50, dus veel te jong! mijn zus is trouwens 44, en dus ruim 12 jaar ouder dan ik. mijn schoonzus heeft ook 3 kinderen, in mijn leeftijd...en 2 kleinkinderen die een jaar of 10 zijn!