November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    MoedertjeB sterkte en hoop dat je meisje snel opknapt.

Marleen succes vandaag met je eerste werkdag! Hoop dat het goed gaat met Luuk dan ga je zelf al rustiger werken.

Luukske gecondoleerd!

Paint balen dat de 2de poging ook niet goed ging, hopelijk gaan de oefeningen zelf wel goed.

Hier een ziek mannetje thuis, hij begon gisteravond met oorpijn echt hard huilen en alleen bij ons willen slapen, dus even naar de ha en hij heeft een virus wat wel 2 weken kan duren en antibioticadruppels voor zijn oren. Hij speelt wel een beetje maar kan weinig hebben. Heb Isa gisteravond de late fles om half 1 gegeven, toevallig kwamen we ook zo uit maar het idee was dat ze dan tot een uurtje of half 7 slaapt nou om 5 uur was mevrouw wakker beetje snel voor de nachtslaap dus even aangekeken, speen wilde ze niet maar heb even afgewacht en het huilen werd al snel mopperen en toen sliep ze weer verder tot kwart voor 7 dus het wakker worden rond 5 uur lijkt er gewoon in te zitten, haar ritme we zullen zien hoe het vannacht gaat. Morgen heb ik een heerlijke dag voor de boeg met mijn moeder en schoonzus een hele dag naar de beautyfarm, massages, zwemmen, pedicure, manicure en gezichtsbehandeling dat is nog eens een leuk kado heb er helemaal zin in.

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooooh Lot....IK WIL OOK!! :D Wat een heerlijk vooruitzicht, ben dol op dat soort verwendagjes!! Waar ga je precies naar toe?? Ik wil nog steeds een keertje naar de Veluwse Bron, schijnt daar echt super te zijn, maar wel erg duur.

Wij hebben trouwens hetzelfde met Sara en om 5 uur wakker worden. Niet het idee dat ze nou echt honger heeft maar meer dat ze gewend is om rond die tijd wakker te worden. En hoe krijg je dat er nou uit hè :(

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nou, ik ben weer terug van mn werk :( Mn moeder belde of ik alsjeblieft terug wilde komen, want Luuk huilt de hele tijd. Ze kreeg ook zijn medicatie er niet in. Wat een toestand. Ik ben nu dus weer thuis en hij heeft bij mij iets meer gedronken.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi dames!
    Even een teken van leven van mijn kant!

Ik heb vreselijke last van netelroos sinds vorige week woensdag... dacht eerst aan 'winterbenen' maar het breidt uit en ha zei netelroos!
    Nadeel is dat ik met de bv dus GEEN medicatie mag nemen hiertegen (kans op wiegendood door dit soort pilletjes) dus enkel een zalfje!
    EN ik weet niet eens waardoor ik het heb, dus zolang de oorzaak niet gevonden is, betert het niet he... heb niets speciaals gegeten, geen nieuwe zeep/waspoeder sowieso le chat hypoallergeen,... misschien stress?
    De jeuk is echt niet te harden, zit overal behalve borst - hals- gezicht! Duim dat het daar ook niet zal komen hoor!
    Morgen naar homeopaat...

Ondertussen zijn we hier grote opruiming aan het houden, man heeft vrij 3 dagen en we ruimen alle kasten op om alles klaar te maken voor de 'verhuis' naar veranda tijdens verbouwingen volgende maand!
    DRUK!!!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, balen zeg dat het zo is gegaan voor je ma en Luuk!
    wel fijn dat je weg kon op je werk!

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

weer even een buddynieuws!

kreeg net een berichtje:

Dat moedertjeb in het ziekenhuis blijft en dat amé nu een sonde heeft omdat ze te uitgeput is om zelf te eten.

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Luukske; gecondoleerd!

@MoedertjeB, veel sterkte met Amé! Dikke knuffel

Hier; ben niet zwanger, testje was witter dan wit.
    Vannacht en vanochtend wel pittige buikpijn gehad maar verder nog niets. Dus wacht het maar weer verder af.

@Peertje; ik wil een spiraaltje en had met de ha besproken om eerst 2 keer ongesteld te zijn geweest voordat ik hem laat plaatsen. Dit ivm met lengte van menstruatie want moet op de 1e dag van menstruatie bellen om een afspraak te maken voor aan het einde van de menstruatie. Dan kan hij makkelijker geplaatst worden. Spiraaltje moet ook nog besteld worden enzo.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, gecondoleerd meis, heftig hoor :(.

@MoedertjeB, arme Amé, heeeel veeeel beterschap en sterkte meis! Denk je ook om jezelf?!

@Lief, gelukkig niet zwanger ;).

@Wendy, gelukkig dat je die afspraak met je s-ouders dus ook 'makkelijk' kon afzeggen. Moeilijk om even afstand te nemen, maar wel het beste lijkt me...

@hier, even een off day, dus een korte reactie.

9. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Rijkelijk laat maar ik kom me hier ook even melden!:D Op 10 november mama geworden van zoontje Daan (eerste kindje).

En nu even kijken wie de novembermama's zijn! ;)

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy; nou lekker laten gaan dan...niet meer aanbieden...laat hun nu maar eens een 1e stap zetten! goh ik ken die mensen niet eens, maar mag ze nou al niet!:D

marleen; jeetje das rot zeg...voor je meoder ook niet leuk! sterkte!

lot: lekker vooruitzicht zeg!beterschap met je zoontje!

paint: geweldige foto! balen dat t weer niet is gelukt!

lief: o vandaar! mm wel vervelend dat je t nog niet bent....maar als ik t zo lees met die buikpiijn enzo...zal t best wel eens een dezer dagen kunnen doorzetten!

11. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Probeer eens een hele koude douche! Dat hielp bij mij toen ik het had. Is niet leuk maar het kan wel helpen! Succes

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Irene ik ga naar het Bilderberg Hotel Heideborgh in Garderen. Wat jij met Sara hebt lijkt precies op Isa hier, ik heb haar voor het eerst laten mopperen, ben er nooit zo van maar dacht moeten het eens aankijken wat ze doet. Na heel even werd het mopperen al met langere tussenpozen en na nog geen 15 minuten sliep ze weer, dus niet echt honger anders was ze niet gaan slapen.

Marleen jeetje wat balen zeg, gelukkig heeft hij bij jouw iets gedronken maar dit is niet hoe je het wil.

MoedertjeB ach wat zielig voor jullie meisje.

Lief hier ook nog niet ongi geweest na de bevalling. Ook ik wil een spiraaltje plaatsen dus moet even afwachten ook omdat ik nog niet genezen ben van onderen en de ha wil er nu geen een plaatsen ivm evt. infectiegevaar. Al heb ik de laatste tijd verhalen gehoord van mensen die zwanger raakte met een spiraal twijfel ik toch een beetje, heb jij er ervaring mee?

Debby dikke knuffel, al bij de psycholoog (was het geloof ik) geweest?

Annanas nog gefeliciteerd met je zoon, gaat het allemaal goed?

Ineke wat vervelend zeg zoveel jeuk!

Ben benieuwd hoe het bij Fem gaat?

13. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Nee, ik heb er nog geen ervaring mee. Hmm zwanger met spiraal, klinkt niet echt betrouwbaar dan!
    Maja, aan de andere kant, er zijn ook meiden die zwanger raken door de pil heen.
    Ik heb wel veel verhalen gehoord en gelezen dat ze veel buikpijn en bloedverlies door de spiraal hadden. Ik heb bij de ha nagevraagd hoe dat zou kunnen en volgens haar komt dat vaak voor bij vrouwen die al problemen met hun baarmoeder/eierstokken hebben of hebben gehad. Ontstekingen e.d. Ze zei ook "hij is er sneller uit dan erin". Dus mocht het problemen geven dan kan hij er zo weer uit.

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Grietje, ja douchen doe ik nu soms 3 keer per dag!!!! Had jij het ook tijdens de bv? Wat heb je er toen tegen gedaan en hebben ze een oorzaak gevonden?
    Ben zo bang dat het ook naar m'n gezicht komt he!

Moedertje B wat lees ik nu? Sterkte voor jou en je meisje!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ineke, jeuk is vaak erger dan pijn....hopelijk is het snel over!

@lief, fijn dat je geen posi test had!
    ik had dat hier ook wel....ondanks het welkom zou zijn....heb bij Luka meds moeten nemen, en tussen Mika en Luka zitten 5 jaar, en daarin ben ik ook moeten gaan spuiten, heb na de geboorte van Luka nooit anticonceptie genomen, maar nooit "geluk"gehad, ondanks ovu testjes!

@all, Mika net weer een fles van 150/5 klaargemaakt, maar drinkt zo'n dikke 100cc in nog geen 5 minuten, de fles is binnen 5-10 min leeg....had de fles strak aangedraaid, volgens mij "snapt"hij eindelijk dat hij moet drinken....zit nu ook op 5 flessen.

vanavond naar een workshop frobbelen!

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou lekker toch dat mika t snapt;)
    leuk vanavond, veel plezier!

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    frobbelen...????

wasda??

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

iets maken knutselen :D meestal staat de ö zo toch en spreek je het zo uit: freubelen?
    of heb ik het ook verkeerd nu ? ;):D

19. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    mrsnuke ik heb op je zoontje gestemd als baby van de maand

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Owen is vandaag voor het eerst naar het verpleegkundig kdv en het is goed gegaan! Hij heeft redelijk gedronken, wilde alleen nauwelijks slapen :D. Dat was te merken, want vanaf de terugreis naar huis heeft hij liggen slapen tot de fles van 19.00 uur (die helemaal leeg ging = 100 ml!) :D.

Deel Deze Pagina