@debby: hoop dat jullie ventje snel weer bij jullie thuis kan zijn! @miza: prachtig mannetje! @all: ik kreeg vanmidag de schrik van me leven.. ik was onwijs moe het vald me toch nog wel zwaar allemaal (ziekenhuis gedoe de nachtelijke uitstapjes etc etc) dus dacht nu eindelijk eens ga even een uurtje liggen.. ging liggen en kon eigenlijk gelijk me ogen al niet meer open houden.. maar opeens hoor ik heel in de verte iemand in me huis lopen.. dus durf al bijna niet te kijken maar doe me ogen open staat me schoonmoeder in ene in de kamer nou meiden ik kreeg zowat een hartverknettering zeg pfff was ze zomaar even binnen gekomen met de sleutel ze had me wel zien liggen maar dat boeide der denk niets.. stond eigenlijk met me mond vol tanden dus heb niets gezegt ze zei kom even een bakkie doen en bij jayson kijken.. later zei ze nog wel goh nou heeft mam je wel wakker gemaakt.. ik dacht goh je meend het.. een half uurtje later ging ze weer weg maar mijn slaap was weg dus nu zal ik vanavond wel weer instorten
ik zal straks nog even een foto update doen op wie lijkt jullie kindje? op papa of mama? of op geen van beide? ons mannetje lijkt echt op papa toen hij klein was..
dat lijkt me idd wel schrikken zeg.. komt je schoonmoeder altijd zo binnen? hier komt niemand zomaar binnen met de sleutel..
Wat een lekkerdingetje zeg! En wat al veel haar.. Punkie hihi Hier lijkt jayson op mij hij heeft niets van peet.. Hij zei laatst je weet zeker dat hij van mij is hahaha Fijn is dat he douche met de kleine!
Jee seg!!!!:x Zou je de sleutel ineens niet terug vragen of ander slot???! ZOiets doe je gewoonweg niet! Mijn eigen moeder met sleutel durft geeneens zomaar binnen te komen die zet alles wat ze me wil brengen dan aan de deur af ook al zou ze weten dat ik thuis ben.
"Normaal gezien" volgens de wetenschap en de natuur.... in 98% van de gevallen... trekt de baby altijd de eerste maanden erg op de papa kwestie dat zo de natuur aangeeft van kijk de baby is een nakomeling van degene die hem of haar verwekt zou hebben.
Groot nieuws voor ons klein mannetje ,hij krijgt zijn 1e tandjes... De 2 onderste ,het viel me al op na de geboorte maar dacht :nee ben je gek nu al en idd. (zie FB of hyves voor de foto). Zo raar maar hij ziet ervan af zenne ,erg vaak huilen en ontroostbaar ,dacht eerst bv loopt niet goed of krampen maar nee na alles te chekken bleek dat het te zijn. Bekijk bijlage 111752
Oh hihi...die van mij lijken beide enorm op mij...whaahaaa. Jaime is een kloon en mss wordt sacha dat ook wel.... Meiden leuke foto's van de baby's. Leuk om te zien ook dat ze er allemaal anders uitzien heh...hihi
Noa lijkt echt op papa..... iedereen die langs komt zegt dat..:x Vind ik niet erg hoor! papa is iig trots!!
Hier precies hetzelfde! Iedereen zegt dat Jen op manlief lijkt. Ik zie het zelf niet zo. Heb wel mijn eigen babyfoto's erbij gepakt, maar ze lijkt idd niet op mij... Misschien komt dat nog? Leuke foto's van mooie baby's! Lilalien: wooow! Nu al tandjes?! Snelle jongen