November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@wendy: peet vond het maandag niets.. had eigenlijk een huilende man savonds (schrok ervan want hij huilt noooit:$) hij had ons zo gemist en zei kunnen we geen paar miljoen winnen dan stop ik direct met werken om bij jullie tezijn:) het ging allemaal even te snel en doordat hij zolang thuis is geweest was het heel moeilijk om de stap weer te zetten..
    gister kwam hij alweer vol leuke verhalen thuis hij had verschrikkelijk gelachen dus dat was al beter..

het grappige is wel dat hij meestal savonds achter de pc duikt en er niet meer achter vandaan komt maar nu zit hij constant bij ons.. krijg constant knuffels en kusje omdat hij me zo gemist had.. het heeft dus ook zijn voordelen hihihi..

vandaag blijven we maar een dagje binnen denk ik het is zooooo koud..
    morgen moet ik met jayson naar het cb maar moet lopen en het wordt nog kouder dus denk dat ik maar afbel anders kom ik daar met een ijsklompje aan:$
    vrijdag ga ik voor nieuwe schoenen en nog een broek want pas me ouwe broeken nog steeds niet:(:) iedereen zei met jou postuur van vroeger nou die heb je zo weer terug een week geloof me.. nou geloof mij er zit nog steeds 7 kilo aan :D niet erg hoor ben nu op een gezond gewicht maar dat betekend wel dat ik mijn maatje 32 broeken niet meer pas..
    heb nog wel steeds een klein bobbeltje onder aan me buik niet heel erg ofzo maar hoop wel dat hij nog weg trekt en heb nog steeds een bruine streep om me buik neem aaan dat die nog weg gaat:(:(

ga me zo maar even aankleden zit nog in me ochtend jas :D denk dat we vandaag heerlijk in een joging en trui gaan lopen heb geen zin in strakke dingen.

OH JA BEN WINNAAR GEWORDEN VAN BUIK VAN DE MAAND VERKIEZING :D:D:D

THANKS VOOR ALLE STEMMEN DIE JULLIE HEBBEN GEGEVEN

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: aahhh die man van jou...schattig!
    als je Jayson gewoon dik aankleed is er niks aan de hand hoor;)
    hier moeten we elke dag wel lopen van en naar school en Tess is de enige die t lekker warm heeft!8) had vandaag ook wel de regenkap over de wagen, dus ligt ze lekker uit de wind, in dr skipak en in dr babynestje....

oo leuk zeg...wat was de prijs????

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Het is niet zo erg als haar handjes koud zijn he? Baby's hebben nog een slechte doorbloeding, dus handjes zijn vrij snel koud. Je kunt het beste in haar nekje voelen om te bepalen of ze het echt koud heeft. Ook kun je misschien wat vaker tempen om te checken hoe warm ze nu is.
    Pas op dat je haar niet te warm maakt he? Te warm is veel slechter dan iets te koud.

4. babyproject

@MrsNuke: Lief die man van jou! Het heeft inderdaad zo zijn voordelen. Hopelijk gaat ie zn nieuwe baan wel leuk vinden! Das toch wel belangrijk.

Maatje 32! :$ Als moeder hoor je daar ook niet in te passen ;):D

En wat peertje zegt: gewoon lekker gaan hoor! Ik was gisteren ook wandelen met Jen en zij had het heerlijk warm! Ik had inderdaad ook even de regenhoes erom toen het iets harder ging waaien en het een beetje sneeuwde. Maar verder gewoon dr pakje, een mutsje, en twee dekentjes.
    Zorg trouwens dat je jezelf ook warm aankleedt en handschoenen zijn geen overbodige luxe! Zeker niet als je daarna je beebje moet uitkleden, beetje gemeen met van die koude handen :p

Die streep op mijn buik zit er hier ook nog. Ik had gelezen dat hij meestal wel wegtrekt, maar bij sommige meiden blijft ie zichtbaar :(... Ik ben benieuwd... Het is niet erg sexy.

5. LittleMonsters

ja dat is ook zo hij heeft het elke keer warmer als mij moet wel even boodschappen doen.. dus zal hem zo lekker warm inpakken ja..

ik heb geen idee wat de prijs is heb ook nog geen bericht ofzo want dacht zelf klik ereens op om te kijken of het al afgelopen is en toen zag ik dat ik gewonnen had hahaha

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi meiden ,

Ineke ,
    Is het tussen de 16 à 20° op de slaapkamer?
    Hier was het gisteren effe 17°c maar dan nog slaapt L.goed in zijn body ,kruippakje ,wrapper en dan dat speciale donsdekentje
    geen wantjes of mutsje aan erbij maar je kunt ook sokjes over de handjes doen als ze echt koude handjes heeft ,deed ik bij de andere 2 ook toen.
    Je ziet ook wel als ze het goed heeft dat ze meestal erg relaxed liggen te slapen :):)

Mrs.Nuke ,PROFICIAT met je winnen van je buikfoto!

Peertje ,idd.snelle Eddy is hem :D;)

Ivm.kledij passen ,pas in men gewone kledij maar toch heb ik zo'n babybuikkwalletje ;):)

Groetjes x

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Mrs Nuke, gefeliciteerd met je gewonnen buikfoto! Leuk hoor.

Slapen gaat hier afwisselend in de kinderwagenbak en in het bedje. Ligt er een beetje aan of de fysio of andere hulp verwachten, tijdens zijn slaap.

Hier een maatje kleinere kleding dan voor de zwangerschap, maar goed ik ben dan ook een zwaargewicht en met de stress en spanning vanwege Thijs zijn niet bewegende armpje vliegen de kg´s er af.

We hebben zojuist de gehoorscreening bij Thijs gehad. Dat doen ze de eerste weken niet in het ziekenhuis.
    Deze was goed, erg fijn, want alles schiet telkens door je hoofd. Zijn hele linkerkant heeft toch een enorme klap gehad tijdens de bevalling.

Nu gaan we even op pad. Ilse heeft zo sinterklaasviering op school. Thijs gaat naar mijn oma toe. Kan die ook even lekker knuffelen.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik moet even spammen :D

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en deze :D

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    liesje: ahhh wat een scheet!!!!!

mrsNuke:L precies...wij hebben t kouder hoor!;)
    hahahah nou vind toch wel een klein prijsje op zn plaats;):D

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    whahahahahaahahahahah:D:D:D

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Awel das erg goed om horen dat de gehoortest van Thijs prima in orde was!
    En kan zeer goed geloven dat door die ENORME stress je niets anders doet dan afvallen ,heb het ook gekent in de periode dat we voor de screening gingen voor de oudste op a.s.s .,was toen -13 kg.

*Knuffel*

13. LittleMonsters

heb nu maatje 34/ 36 ook goed hoor! ben nou eenmaal slank gebouwt :D :p ben allang blij dat er wat aan blijft zitten.. 9 van de 10 keer val ik veels te veel af ben ik helemaal niet blij mee kan er alleen niets aan doen..

@liesje: wat een lieverd!

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ik wil je met ALLE LIEFDE wel wat kilo's geven hoor! Heb zat!!!!!:D

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kilootjes, zit op ruim 10 kilo minder dan mijn dikkebuik gewicht, moet er gewoon nog 15 kilo af....wat ik wel raar vind is dat ik wel gewoon in mijn oude kleding pas, dus of ik toch nog vocht heb zitten?!
    heb wel weer steeds meer pijn in mijn polsen/vingers, dus zal binnenkort echt wel evn bij de HA langs gaan.....
    morgen of vrijdag eens tijd vrijmaken voor de kapper....vrijdagmiddag heb ik de babyborrel van mijn werk!

@all, net even met mijn ma en Mika naar toysXXL geweest, sint inkopen....potverdrie....wat is speelgoed toch duur...Luka wilde een auto op afstandsbediening....bijna 100 euro....en hij is vandaag 3 weekjes geleden jarig geweest....
    mijn ma is gelukkig verstandig geweest en heeft niet te veel speelgoed gekocht, maar ook een paar lekker warme truien en een pyama, want hij krijgt zoveel....
    voor Mika heeft mijn ma ook wat kleertjes gekocht en een super leuke mickey mouse met geluid....
    ik heb zelf voor Mika ook maar wat gekocht, kan het niet maken voor Luka om Mika nu niks te geven....want waarom krijgt hij wel iets van Sint en Mika niet?!
    heb online trouwens ook nog een knuffel met naam besteld voor Mika en voor de beide jongens een kerstmuts met naam laten maken...bij Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado en bij Persoonlijk bedrukte kinderkleding en babykleding met naam - simply colors heb ik 2 joggingpakjes en 2 pyamaatjes besteld, dus de mannekes worden behoorlijk verwend!

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja het is zo'n 17-18 graden op de kamer... de VV was er net weer en ze zei dat het eigenlijk zelfs niet erg is dat ze koud haar hoofdje heeft zolang haar temp maar goed is!
    Dat is de manier waarop ze haar lichaam kan 'regelen'...

VV heeft vandaag met 1 borst geholpen zonder tepelhoedje!!! Ik was zo ongelooflijk blij! Wel eerst een kwartier werk om de tepel 'drinkbaar' te maken door de stuwing.
    De volgende borst wilde ze ABSOLUUT niet, heb 15 min met haar geprobeerd, toen even gerust en daarna opnieuw maar niets aan te doen, met hoedje dronk ze alweer 15 min!
    Frustrerend hoor!

Liesje wat een schatje!

17. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    och och wat balen zeg, het zit ook niet mee zeg!
    wanneer houd het eens op toch?
    nou laten we hopen dat het allemaal nog wel meevalt en dat hij vandaag lekker naar huis mag.

18. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ gewicht ben ook meer afgevallen dan dat ik aangekomen ben.
    en hihi heb nu al weer mijn 4 blokken (wel licht) op mijn buik al weer terug (helaas mijn 8 blokken nog niet).
    Tgaat zo snel, kon de dag na de bevalling alles al weer aan.

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zie nu pas het nieuws van je debby! Wat een tegenslag alweer zeg :( knuffel!

Hier past mijn kleding nog niet omdat hij spant op mijn ks... denk dat het anders wel snel zal lukken!

Weet je wat ik jammer vind... jullie zullen me ijdel vinden, maar ik zie ZOOOO bleek en ziek uit dat ik niet mooi op de foto kan met Mila... hopelijk slaan de vitamines snel aan :)

20. babyproject

Ik vond die foto van jou met haar anders goed gelukt hoor! Maar ik ken het probleem. Als ik de foto's terug zie van de eerste week denk ik ook: wat een spook... Zeker omdat Jen vaak zo rood gekleurd is ;)

Heeft niks met ijdel te maken, je wilt toch gewoon mooie herinneringen in fotovorm?

Deel Deze Pagina