helemaal goed marleen! top! MIZA: ach meid...hoop zo dat je kleine mannetje snel mee naar huis mag! en voor jou ook heftig! hoop dat alles in januari goed is! zal je blog in de gaten houden!
Het wordt hier al gezellig druk! Pffff...vandaag een drukke dag met een puberende peuter. Ryan is zo dwars als een banaan en vooral als ik Owen de fles geef. Ik ben 1 uur bezig geweest om beide mannen te laten slapen, Ryan was gewoon dwars en Owen heeft onwijs veel last van krampjes (hartverscheurend huilen ). Heb vanochtend Infacol gehaald, hopelijk helpt dat bij hem, want het is zooo sneu. Nu zelfs onder het slapen hoor ik hem af en toe huilen . @Miza, dat zou fijn zijn als Thijs mee naar huis mag! Bij ons in het zkh moesten we echt wachten tot Owen voldoende zelf kon drinken (hij had ook een sonde) en de sonde eruit was. Moeilijk he als dat kleine mannetje niet zelf zijn flessen leeg kan drinken. Hebben ze enig idee waardoor dat komt?
o das minder debby! pfff vermoeiend! heb je nu ff rust? hier nu juist weer ff gestopt met infacol....we hebben t de 1e 4wk wel voor elke voeding gebruikt....en had t idee dat t toen wel hielp!
@Peertje, Ryan is inmiddels alweer wakker, maar hij zit lief te spelen. Dus kon even bijlezen op het andere forum en reageren . Gaven jullie het voor de voeding of door de voeding?
Fem OMG heb ik even gemist dat Renzo maar liefst 58 cm is wowie dat is echt wel heeeeeel groot zeg. Net als bij Marleen/Luuk dat verschilt 11 cm . En hij eet goed zeg! CB moet hier nog langskomen. Ze zei net dat er nogal wat baby's geboren zijn en het nogal druk is...nou ja boeien. Ik vroeg nog wat komen jullie doen dan. Nou praten over in welk gezin het kind terecht is gekomen dan en of er nog dingen zijn qua gezondheid die ze moeten weten...tsja dat eerste doe maar ff copy paste van Jaime en dat tweede kan ook met een gesprek daar heh. Ik heb nie zoveel te melden hoor. Debby heb je infacol al gebruikt? zielig heh de krampjes. Hoe ze dan ook met die beentjes krommen. Hier dus de infacol de deur uit gedaan door die keutels. Vanochtend leek zn poepie wat normaler . als hij nog erge last krijgt van de krampen ga ik sab simplex bestellen, bij Jaime hielp dat erg goed. LAstig heh 2 en dan zo'n peuterpuber erbij... Marleen ik zal Sacha als hij 1 mnd is nog aanpassen. hij was net op cb alweer groter 3370 en anders blijf ik aan de gang. Raar joh van de broer van je man. Dat doe je toch niet. Mag dan wel single zijn maar je hebt ook jegens anderen verantwoordelijkheden heh. Peertje Tess is ook al bijna een maand..pff gaat snel zeg! Gaat alles lekker bij jullie thuis? Miza meid wat een verhaal. Ik vind het zo sneu. Dat van jou en mogelijke incontinentie heb ik even gemist. Ik hoop dat dat je bespaard blijft. Ik bied Sacha trouwens 90 cc met 3 scheppen aan. Hij drinkt meestal 70 a 80 cc maar soms ook 95. Maak mij moet ik zeggen minder druk om dat hele eten dan toen bij Jaime. Hij regelt het zelf wel. Komt nu in de nacht nog 1 x voor een voeding, meestal tusesn half vijf en vijf uur...Mij hoor je du sniet klagen.
debby; wij gaven t voor elke voeding, ze vind t wel erg lekker! maar nu zonder gaat de afgelopen 2 dagen wel goed...*afkloppen* sensee;ze was gister precies een maand! echt zoo snel! ja gaat lekker hoor! sacha ook alweer bijna 2wk! tis net alsof je gister bevallen bent!
Haha, Jennifer trekt ook altijd gekke bekken, maar de Infacol vindt ze lekker. Vitamine D ook trouwens. Vitamine K niet
Het smaakt ook naar sinaasappel heh...haha. Kan mij voorstellen dat het nogal een verschil is als je alleen maar zoete melk krijgt..hihi. Ga wel de sab simplex maar bestellen. Hij lag net wat ongemakkelijk na de fles..
Net buiten gewandeld met mijn twee mannen. Wat een heerlijk weer. Echt genieten zo! Luuk is vandaag 4 weken. Gaat echt snel allemaal. Tess ook alweer een maand. Is voorbij gevlogen he, die maand!
hihi ja tess vond t na een paar keer echt lekker...zat ze echt zwaar te zuigen aan t tuutje en te smakken...... oo lekker heh marleen! ja tijd gaat snel heh.....
@Sensee, hij heeft nu 2x Infacol gehad, maar ik hoorde nu dat het niet samen gaat met relux . En Owen heeft juist medicijnen tegen de reflux, dus niet handig als het een beter wordt en het ander weer slechter...wat is sab simplex? En gaat dat wel samen met reflux?
Sab simplex is ook tegen de krampjes maar of het kan met medicijnen tegen reflux weet ik niet . Ik had het bij Jaime in Duitsland gehaald of tenminste besteld. Vond het erg goed spul. hier een linkje: St. Josef Apotheke - Sab Simplex
Gewicht en lengte lijst Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979 Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Tess - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer (5 november 2010 - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Sacha - 3130 gram - 50 cm ( bij 1 week) > later nog even aanpassen? Luuk - 3190 gram - 50 cm (bij 3wk + 2 dg) Tess - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Owen - 3910 gram - 52 cm (bij 3 wk + 5 dg) heb die van tess aangepast...vandaag cb geweest en alles goed....ze vonden dr een fijn meisje en ze keek erg wijs rond.... volg keer is 13 dec en dan krijgt ze dr 1e prikken
Ik heb vandaag een osteopaat gebeld en ze belt vanavond terug om een afspraak te maken. Luuk heeft een erge voorkeurshouding en overstrekt zich steeds. Toch maar even naar laten kijken en ik hoor goede verhalen over osteopaten. Ben benieuwd!
Gewicht en lengte lijst Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979 Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Tess - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer (5 november 2010 - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Sacha - 3130 gram - 50 cm ( bij 1 week) > later nog even aanpassen? Luuk - 3190 gram - 50 cm (bij 3wk + 2 dg) Tess - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Owen - 4140 gram - 52 cm (bij 5 wk) heb die van Owen aangepast, vandaag is hij gewogen, omdat de ka morgen even belt voor zijn gewicht. Hij is 230 gram gegroeid in iets meer dan een weekje, WOW!