Nee hoor niet ijdel....ik wil ook graag mooi op de foto!! Anders eens Floradix proberen. Ik vind het heerlijk en het geeft ook een extra oppepper na een bevalling. Floradix Vita Kruidenelixer - Salus Benelux
Hoi , ivm.goed uitzien vind ik ook doodnormaal, mijn man let daar ook op hij zou niet bij me blijven als ik rond zou lopen als een sloerie ofzo. Zeg nu niet als je ziek bent ofzo ,of net bevallen bent Buddy ,ivm.tepelhoedje heb ik op 't andere forum gereageerd! Luukske ,amai idd.duur is speelgoed ,maar hier zijn we consequent wij kopen geen groot speelgoed ,dati s iets voor de grootuders want die zagen en zeuren altijd wat ze kunnen kopen. Wij kopen kledij ,binnenkort is het weer solden en dan is dat ook veel geld wat gespedeerd wordt. Hieri s het momenteel echt erg kwa uitgaven weer met de auto ,eindejaar enz.te denken dat we ferm veel geld terug gaan krijgen van de belastingen maar er weer langer op wachten dan vorig jaar..............:x
@Star: dat heb ik ook! Alsof ik opeens een heel ander figuur heb. Krijg mijn broeken moeilijk dicht van boven (die heupen), maar ze zitten wel baggy bij mijn bovenbenen en kont..?!
jullie zijn niet de enige hoor. ik had dat ook hoor. Voelde me ook net zo'n dweil wilde ook steeds bevestiging horen van mn man dat hij mij wel mooi vond.
Pfff ik voel me een papzak...flubberbuik, die nog steeds niet lijkt weg te gaan, nog 10 kg teveel aan vet en 1 en al striae...maar wel met Huge (.)(.)
Alsof ik mezelf hoor, voel me ook echt een papzak, ghehehehe, hier nog 8 kilo teveel hoor.... en dan heb ik niet eens de huge ( . y . ) boehoe
Nu nog even een ego berichtje vanaf hier: Bv lijkt hier beter te gaan. Zit nu steeds keurig 3 tot 4 uurtjes tussen. Is nog wel pijnlijk, vooral bij het aanhappen, maar lijkt wel wat beter te gaan. S'morgens hebben we de taken wat verdeeld waardoor ik iets meer lucht heb en ik moet zeggen, vind het heerlijk gaan zo. Hormonen lijken er ook "goed"op te reageren. Huilbuien zijn al 2 dagen verleden tijd (hopelijk blijft dat zo!) Denise gaat nu standaard 1x in de week naar mijn ouders zodat ik die dag even een beetje kan bijtanken. Denise is gewoon erg ondernemend en verveeld zich snel. Brengt haar humeur niet echt in het positieve dan. Lianne heeft vandaag echt bijna niet geslapen doordat ze veel last van krampjes had. Zo zielig! in de draagdoek sliep ze dan wel heel even. Nu ligt ze echt Knock-out! ow ja en Fem: Die tijd om te kletsen kan ik ook niet vinden..
hai dames... niet veel onthouden van wat ik allemaal heb gelezen omdat ik te moe ben... verslagje van vandaag; ludwi was vandaag zwarte piet en moest optreden in theater in goes.. yinthe en ik zijn mee geweest en nu staat yinthe met papa-piet op de foto! ech leuk! ook nog even naar tattoo shop geweest en ze hebben een hele mooie tattoo ontworpen voor me met Yinthe d'r naam erin..
nou dan ben ik zeker de enige die zichzelf er helemaal goed uit vind zien! niks geen ander figuur, alsof ik net op vakantie ben geweest, zo fit...........oh nee wacht....DAT WAS IN MN DROOM......8) jootje: dank muppet heh! hopelijk brengt t zo een btje rust bij jullie!! ah die krampjes ook... wendy: haha papa piet! leuk!!!! ben benieuwd naar je tattoo! hier: vandaag jubileum....14 jaar samen met mn liefie...en 3 kids rijker....pff time flies when your having fun!
hoi dames, Ik kom bij jullie kletsen. ik heb nog dan wel nog steeds BIB, maar binnenkort is alles voorbij..
ff een kleine update van hier... kan nog niet de tijd vinden om bij te lezen...baal ik wel van...heb nog erg last van mijn buik....tja ik heb er zelf voor gekozen om meteen een extra stukje vel te laten weg halen....wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan....dus alles gaat in een heel erg rustig tempo...ben nog 2,5 kilo te zwaar dus dat schiet al lekker op, ga van de week kijken of ik mijn oude spijkerbroeken weer pas... met feline gaat alles goed, komt overdag om de 3/4 uur laatste voeding rond 10 en dan pas weer rond 4/5 uur.....dus dat zijn voor mama lekkere nachten, heb het idee dat het met de krampjes ook al minder wordt. vandaag is de navelstreng er af gevallen... kom snel een paar foto's spammen...van onze kleine prinses... hoop dat het met alle mama's goed gaat en de kindjes ook...lees veel over krampjes, las ook al over tandjes en over owen waar het nog niet helemaal lekker mee gaat...dikke knuf voor jullie..
jij krijgt ze iig nog dicht... hihi... ik niet:x vind ik wel balen want heb zoveel broeken... echt zonde! hoop dat het nog veranderd.
Peertje: Ja Sara is inderdaad erg snel gegroeid, keek er zelf ook van op. Liesje: Leuke foto's, echt een schatje. @ figuur: buikje is wat slapper dan voorheen, was 20 kilo aangekomen maar hoef er nog maar 6 tot ik weer op mijn startgewicht zit. Dus ben helemaal niet ontevreden.
WHAAAAHHAAAAHAAAA jij bent echt grappig!! Ik zat echt met grote verbazing te lezen.... ....ooooow het is een grapje Feliciteerd hè met je 14 jaar! Fijne avond