November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Oh ja die borsten pfff ze zijn groot maar ze zijn niet zo vol meer als toen ik bv gaf.. Das normaal natuurlijk.. Maar zit een beetje te klooie met bh's niet gaan lachen hoor maar doordat ze slap zijn vallen ze soms een beetje uit me bh en dan heb ik geen 2 bobbels maar 4... Ai ai wordt ik niet vrolijk van..

Kleintje is een beetje jammerig.. Gister ook al snap er niets van er is de hele dag niets aan de hand en savonds begint hij te poepere.. Maar heb het idee dat hij savonds last van kramp heeft of moeilijk kan poepen terwijl hij overdag voor mijn gevoel helemaal geen last van krampjes of wat dan ook... Iemand een idee?

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, pff ben blij dat ik niet de enige ben die weinig tijd kan vinden om uitgebreid te reageren... sorry hoor meiden, vind het zo gezellig bij jullie en nu ben ik zo druk...

@ MrsNuke; goeie vraag, ik zou het echt niet weten, we lopen hier ook al te emmeren met Renzo, zijn het krampjes? Last van zijn buikje? Moe? Hongerig? Echt geeeeeeeen idee, is het met Sharon toch makkelijker; die zegt het gewoon ;) hahahaha

M.b.t. foguur; heb het idee dat mn flubberbuik wel platter wordt (en kan mij het schelen, trek gewoon een corrigeer-geval aan ;)) maar mn heupen lijken breder??? Kan ook mn gewone broeken nog niet allemaal aan hoor, hier nog 7 kilo te gaan (en dan nog heel veel, maar dit is tot gewicht aan begin van zw. schap ;)).

Meiden, fijn nacht, hopelijk krijgen we wat rust te pakken ;).

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    star34: wil hem aan de binnen kant van mn onderarm hebben... :)

bevallingsverhaal kun je naar mij mailen (ludwi-wendy@zeelandnet.nl) dan zet ik ze straks allemaal op de site, die ik helemaal aan wil passen als iedereen bevallen is, weet nog niet hoe maar suggesties zijn welkom...

peertje: hihihi leuke droom heb jij gehad! ;)(vergelijkbaar met de mijne waar ik mn leuke kleren allemaal weer aan kan.. ) nog gefeliciteerd met jullie jubileum van 14 jaar gisteren!

nazli: kan nu echt niet lang meer duren meid! je weet de uiterlijke datum.. hoop dat het niet zo lang meer zal duren hoor! *knuffel voor de laatste loodjes*

nony: he meid! wat jammer dat je nog veel pijn hebt maar wat ontzettend fijn dat Feline zo lekker slaapt 's nachts! super! (ps, klopt het dat jullie de geboortekaartjes nog niet verstuurd hebben ??? ) :)

kleding: heb mn oude kleren nog maar niet geprobeerd, durf de confrontatie nog niet aan.. ;)
    kilo's: vorige week was ik ongeveer 12 kg lichter dan vlak voor de ks maar dat betekend dat er nog een stuk of 8 meer aan zitten dan aan het begin van de zws.. :( vandaag weer wegen...
    buik: die is nog steeds beetje bol... :( tattoo is redelijk netjes gebleven.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga zo de huisarts bellen denk ik. Ik heb geen goed gevoel bij Luuk momenteel. Hij is nu al 3 a 4 weken verkouden en hoest nu ook soms. Verder drinkt hij sinds gisteren slecht en huilt veel dus toch maar even vragen. Ik zie er alleen wel tegenop om met zo'n kleintje door de kou te gaan nu ie toch al niet lekker is.

Sorry, verder even geen tijd om te reageren, want het is hier spits.

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier is papa piet;

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

succes bij de HA marleen!

7. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Achhh.... echt zielig.... das wel erg lang idd, maar hij heeft geen koorts?.... Noa is ook al een week verkouden en het gaat ook niet echt over! Kijk het nog ff aan... had wel HA gebeld, maar die zei zolang ze geen koorts heeft is het niet erg.

8. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Wendy; leuke foto van papa piet en de kleine!

Tattoo op je onderarm.... ja dat is een mooie plek...papa gaat hem daar ook laten zetten..... Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik het zal doen!

Het bevallingsverhaal zal ik wanneer ik ff tijd heb maken en naar jou versturen! Wel leuk om ieder zijn ervaringen te lezen....

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoi! Hier ook nog steeds BIB.

@ Peertje: Gefeliciteerd met je 14 jaar.

@ Wendy: Hier ook een foto van mn zoontje met papa Piet toen hij 6 maanden was. Leuk he...

Hier komen Sinterklaas en zwarte Pieten zaterdagmiddag langs. Onder voorbehoud, want als beebje anders besluit...
    Ik wil dus vandaag of morgen bevallen en anders pas na de Sinterklaas.

Vanmiddag weer naar de vk. Hopelijk nu echt voor het laatst!

10. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hallo!

Mooie foto's zag ik voorbij komen!

Peertje; prachtige avater! Waar heb je dat mutsje vandaan als ik vragen mag?

Mrsnuke; kan me jou mannetje heel goed voorstellen. Mijn mannetje had precies hetzelfde, heeft 10 maanden zonder werk gezeten. Hij pastte toen altijd op ons dochtertje. En toen moest hij ineens weer 40 uur per week aan het werk.. Dat was even slikken! Maar het komt goed hoor :D!

Gisteravond moesten we even weg. Opa en oma hebben op de kindjes gepast. Ze hadden hem om 21:00 uur de fles gegeven, 120cc. Om 23:30 heb ik ze weer opgehaald. Toen wou ik hem de fles nog geven, maar hij sliep zo erg dat hij maar 50cc opdronk. Heb hem lekker op bed gelegen en toen heeft hij doorgeslapen tot vanochtend 6:00 uur!!! Goed he?? Het zal wel eenmalig zijn, maar ben wel trots hoor!

Vandaag naar het CB. Ben benieuwd hoe hij gegroeid is.

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ wendy klopt we hebben nog geen geboortekaartjes verstuurd.....en omdat we nog geen datum voor kraamfeest hebben en omdat ik me nog niet echt top voel....

wat een schattige foto met papa piet...:D

12. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    ik had op de lijst micah erbij gezet maar ik zag dat hij er alweer af was:(..
    liefs, simone

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    irene: joh ik droom altijd zo grappig! jammer dat de werkelijkheid altijd net ff anders is;) enne thnx, viel als een blok in slaap!

wendy: heb jij mijn verhaal eigenlijk wel gehad?
    leuk die foto met papa piet!

marleen: ahh sneu zeg!!! hopelijk valt t mee...maar een btje frisse lucht is gezond heh....binnenhouden is ook niet altijd goed;) beterschap met m!

coco: thnx;) oo hoop echt dat t je laatste bezoekje is!!!

kitty: dankje! bij de hoogvliet, zat in een zakje met een slab en een kerstsok, voor 3 euro....
    oo lekker zeg! das een heerlijk nachtje geweest!

hier helaas een wat raar nachtje gehad, is ook onze eigen schuld hoor, we waren zo moe gisteravond, dat we echt geen zin hadden om wakker te blijven voor de laatste fles(rond 00.00) dus we zijn naar bed gegaan en we zouden wel zien hoe laat ze kwam,.....nou 1.15 wakker, dus fles, daarna weer slapen en toen werd ze om 5.00 weer wakker...dus maar fles erin...maar voor mijn gevoel was t elk uur....naja...kids zijn vadaag naar school en kdv, dus ik kan bijslapen als ik wil!
    heb net ook wel de fles verhoogd naar 150cc...en die ging zo op! dus we gaan is kijken vandaag heo dat gaat!
    er is hier behoorlijjk sneeuw gevallen vannacht en t sneeuwt nog steeds....moet straks wel ff boodschappen doen...maar dat is dan ook echt t enige....en vanmiddag kids halen uiteraard met slee;)

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    oja...vanddaag is Tess alweer 7wk!!!:$ echt t gaat zo snel....straks is t januari en dan moet ik weer werken...bah!:(

15. LittleMonsters

ja dat had ik ook!

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Net naar de HA gebeld en we moeten het nog even aankijken. Als hij echt heel slecht gaat drinken dan morgen weer bellen. Vanmorgen heeft hij wel 100 gedronken dus dat valt mee gelukkig.

Wij hadden ook zo'n nacht Peertje. Luuk heeft om half 10 de laatste fles gehad (krijgt ie normaal rond half 12) en nu werd hij om iets over 1 wakker en om 5 uur weer. Ik weet dat frisse lucht goed is, maar wij wonen in de polder helemaal op de vlakte en je wilt niet weten hoe hard het hier waait.

Net onze oudste naar de PSZ gebracht, helemaal geschminkt als zwarte piet. Zo lief om te zien...

@Wendy: Leuk met papa Piet op de foto. Ben benieuwd naar je tattoo. Ik heb zelf eigenlijk helemaal niks met tattoo's :)

@Kitty: Zo, dat was een goede nacht! Lekker hoor!

17. LittleMonsters

@marleen: hoop dat jullie mannetje snel wer opknapt..

@tatoe: hier ook iemand die een tatoe gaat laten zetten! de j en de p maar dan mooie sierletters! en zo heb ik ook een beetje de naam van peet.. hij wou dat niet maar onze zoon is toch naar hem vernoemt dus hij heeft geen andere keus hihihi hij komt trouwens op mijn onderbeen ben wel een beetje bang voor de pijn hahah maar het zal vast niet zoveel zeer doen als weeen :D:D

ga vandaag denk even naar de stad wil nieuwe sneeuwschoenen hebben! en bij de nelson waren ze in de aanbieding :D ook ga ik nog maar een extra spijkerbroek kopen kan moeilijk de hele week in dezelfde lopen..

Hier weer een goede nacht mannetje kwam om kwart over 4 en daarna nu net om 9 uur.

nou ga me even aankleden

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

nou, vandaag naar de kapper zal ook niks worden, het sneeuwt hier flink....dan morgen maar poging nr 10 proberen.....

vannacht goed geslapen, ondanks Mika en ik snip verkouden zijn....hij heeft rond 22 uur de laatste fles gehad, en rond 2 uur, en toen pas vanochtend.
    we hebben hem nu 2 nachten in zijn eigen bedje liggen, en niet meer in de wieg op de kamer....en het is vannacht goed gegaan...

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: sterkte met Luuk! hopelijk gaat t weer de goede kant op! oo jullie ook zo'n nacht! pff vermoeiend dan weer heh!
    hahah ja ookee...de polder is ook wel weer een btje teveel van t goede!!!;)

mrsNuke: lekker zo'n nacht! veel plezier vandaag met shoppen!;)

luukske: oo lekker dat mika ondanks zn verkoudheid toch goed slaapt!!!! joh de kapper loopt niet weg.....volg week nieuwe kans;)

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Peetje: inderdaad vermoeiend als je gewend bent er maar 1x uit te hoeven en dan nu ineens weer twee keer :D Ik hoop vannacht op een betere nacht.

Deel Deze Pagina