November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Zo, dochter heeft weer een manicure gehad, nu verschonen en verder voeden... En dan valt ze hopelijk in slaap zodat ik de was kan ophangen en de afwas kan doen. Zo blijf je bezig :p

2. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zal t tegen vriendlief zeggen ;)

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou is toch prima! t moet wel leuk blijven , geen gevecht;)
    hier trouwens gelijk de fles hoor;)

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    babyp": das minder hahaha lig je er op te wachten!
    hier slaap ik weer veel beter sinds tess op dr eigen kamer ligt!:D

sensee: doe je wel rustig aan! je kan weinig anders dan lopen vanwege je auto, maar toch! al ben ik ook nog steeds kapot hoor als ik de kids lopend breng/haal....zeker nu met de sneeuw en ze op de slee willen en dan tess op mn buik....nou je ziet em al gaan zeker8)
    ja Tess is al 7wk heh...dus danmag ze idd best beginnen met doorslapen!!!;) andere 2 waren ook met 6-8wk aan t doorslapen!
    bedenk me nu wel...dat ze dan vandaag maar 5 voedingen krijgt....mm nouja...zal wel goe dzijn!

margootje; slaapt z ebij jullie op dr kamer? 5 graden is fris ja....maar ze ligt ingepakt, dus denk niet dat ze het koud zal krijgen....maar hou t wel in de gaten dat xze idd niet TE warm is aangekleed....
    in principe zeggen "ze" dat je je kind 1 lag extra moet aankleden dan wat jij aan hebt....dan zit je altijd goed...

nou de boodschappen zijn weer binnen....pfff nu ff relaxen en Tess eten geven....en dan vanmiddag kids halen..ben bang dat Ar t niet gaat redden om een btje optijd te zijn!

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    1 van de eerste foto's van feline...3 min oud...als ik er zo naar kijk schiet ik weer helemaal vol....het had zo anders kunnen aflopen...:(

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    zal zo nog eveneen foto plaatsen hoe ze er nu bij ligt...;)

7. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tess slaapt inderdaad bij ons op de kamer. Wat dat extra laagje betreft.... wij hebben nu een elektrische deken op bed liggen en een 4-seizoens dekbed. Verder heb ik ook een mega dikke pyjama aan dus ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is om daar voor Tess dan nog een extra laagje bij te doen ;)

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mooie foto hoor!
    hoe bedoel je had zo anders kunnen aflopen heb ik iets gemist?

9. babyproject

Ik heb het ook gemist...
    Nony... Ging het niet zo goed...? *knuf*
    Prachtige dochter heb je hoor!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ben vandaag naar het cb geweest voor de eerste keer.. had een beetje een vage man.. maar wel aardig!
    meneer is ruim 550 gram aangekomen en is nu 4198 gram hij is 54 cm weet niet wat het bij de geboorte was want toen hebben ze hem niet gemeten.. kreeg nu ook meteen te horen waarom.. het was vanwege de heupjes dat ze dat niet meer doen tegenwoordig.. voor de rest was alles oke... ze vroegen nog wel of ik hulp nodig had vanwege al het gedoe na de bevalling.. nou voel me prima hoor.. die man stond daar van te kijken.. stelletje aanstellers daar hihihi :p

vandaag zijn peet en ik 7 jaar samen.. we gaan gourmetten naja hij weet het nog niet is een verrassing voor als hij thuis komt! :D

@tatoe: mooi tatoe wen!!!
    hier komt hij denk ik op mijn kuit maar weet nog niet zeker.. ben er wel een beetje bang voor dus moet eerst even moet bij elkaar sparen :D;):)

nou ga weer snel verder want er komt zo visite moet nog was ophangen en alle groente snijden veel tedoen dus!

Hoe is het bij jullie allemaal en hoe gaat het met alle beebs????

kus en knuffels!

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ..tja als er niemand op het juiste moment had besloten om een ks te doen, zouden we er allebei niet meer zijn...:(

het waren allemaal dingen bij elkaar die de situatie gevaarlijk maakte..
    ze lag te hoog, schuin in mijn buik, met haar schouder tegen mijn oude litteken aan...

hier de foto van nu...

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ach wat een moppie! hoezo dat dan???

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    dat meen je???!! jemig....das heftig!!!
    wel een heel mooi meisje meid! lekker genieten!!!!!

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    :$jemig!! waar WOON jij dan??? op de noordpool???;)
    hier alleen een dekbed, en slaap allleen in een boxer...en t liefst had ik t raam ook nog open, maar daar is t nu iets te koud voor.....

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    las t net op je hyves! hij doet t lekker!! jij BIKKEL!!!;)
    oo lekker gourmetten!! mmmmjammieeeee
    geniet ervan meid!

16. babyproject

Oh echt waar?! :$:x
    Hoe gaat het dan nu met je?

Je dochter is zo'n schatje! Hoe ze erbij ligt: cute! Helemaal tevreden en ontspannen :D

17. babyproject

@MrsNuke: super dat jullie kleine man het zo goed doet!

Gefeliciteerd met de grote man ;) Veel plezier vanavond!

18. babyproject

@hier: wij gaan vanavond voor het eerst met zijn tweetjes weg. Mijn zusje komt oppassen. We blijven maar 2 uurtjes weg, maar vind het toch wel spannend.

Zijn jullie al eens weggeweest?

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ik zie het al voor me! Moet je op een foto hebben zoiets...hihi.
    Maar slee kan ik echt niet doen dat is te veel voor de buikspieren, mag pas na 6 wkn beginnen met tillen.
    Ja Jaime was ook 6-8 weken, is ook wel normaal heh...Maar dan nog ben ik jaloers op je hoor! En 5 voedingen is volgens mij wel ok. En als ze dr flessen leegdrinkt. Hoeveel krijgt ze nu?

Ik ga maandag anwb bellen hoor. Michiel is dan thuis dus als er iets moet gebueren is hij er iig.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh spannend! Nee hier nog niet weg geweest hoor.
    Ga je lekker uit eten?

Deel Deze Pagina