November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja hier ook een dekbed en heb nooit pyama oid aan. Gewoon niks ;). Maar moet zeggen ik heb een 'kacheltje' in bed...haha.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    :$ OMG! Ik ben dan zo blij als ik weer zoiets hoor (want heb het echt vaker gehoord) dat ik die ks gevraagd heb hoor!

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    @wendy, wat een prachtige tatoo!

@mrsNuke, van harte gefeliciteerd met jullie 7 jarig samen zijn.
    Gourmet ze straks. En fijn dat alles oké was op het cb met de kleine man.

@Sensee, wat balen van de auto.

@Nony, wat een mooie meid is Feline.
    En logisch dat je vol schiet bij die eerste foto's.
    Ik kan nog steeds niet goed kijken naar de allereerste foto van Thijs met al die slangen enz.

@margootje, wat koud zeg..brr. Hier is het 18 graden en ik ben zelf al een ijsblokje 's nachts, hihi.:p
    Thijs heeft het wel lekker warm, die ligt alleen onder een dubbelgeslagen ledikantdekenen lakentje.
    Wel ligt hij op een molton uit het ziekenhuis, die ze daar ook in de wiegjes gebruiken.

@Annanas, nog van harte met jullie zoon Daan en welkom.

@gezellig doen in bed. Euhm.. hier nog even niet. Durf dat echt nog niet na de totaalruptuur.
    Eerst maar eens de echo afwachten voort in januari.

@all, bedankt voor de fijne reacties op mijn egonieuws van gisteren.
    Het gaat heel goed zonder de sonde. Thijs drinkt bijna alle flessen leeg, helemaal super. :D
    Hij laat af en toe 10cc staan.

Ik heb zonet foto's van hem gemaakt in hetzelfde groen/witte setje kleding als zijn zusje als baby zijnde.
    Het kon wel een tweeling zijn, wat lijken ze op elkaar! :$
    Marc dacht dat ik met de foto's van de kleine man aan het kijken was, maar dat was dus Ilse 3 jaar geleden.:D
    Zal de foto's een keertje uitzoeken en plaatsen.

Thijs krijgt twee maal per week fysio. Gisteren kon ze ons vertellen, dat ze vernam dat Thijs zijn schoudertje iets bewoog!
    Hij was zo boos dat ze met hem bezig was dat hij tegendruk gaf. Het is allemaal heel gevoelig.
    Nou eerlijk, kon wel janken van geluk. Er beweegt toch al iets, ook al is het maar weinig.

Dikke knuf voor allemaal!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    wzsdxazdXAEZSZA

oh dat was jaime..hihi.
    maar super zeg dat hij zo goed groeit! Smakelijk voor vanavond!

hier net wat ging luier verschonen en doe net qzn beentjeqs omhoog om met1 dat doekje te doen begint ie me toch te poepen :$ het spoot er gewoon uit...over mij...zijn broek..de schone luier etc...BAH!
    Daarna was het doekje van zn piepie gaat ie nog plassen ook...ALLE kanten uit :$:x BAH.
    Gelukkig hielp Jaime mij met andere luier etc.

Ga met mn meisje schilderen.

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nee hier nog niet met zn 2en weggeweest...denk dat dat pas 21dec gaat gebeuren...gaan we naar Najib en dan gaat job bij een vriendje logeren en als tgoed is Tess en Isa bij mn schoonouders...maar moet er nog even niet aan denken(aan t logeren, al wil ik wel heeeel graag uitslapen)...

wel lekker hoor ff eruit!

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    haha vreselijk:D
    nee moet je idd ook nog niet doen hoor!
    ja volgens mij is dat ook wel gemiddeld! nog even en sacha slaapt ook door!
    ben gister begonnen met 150cc en die gaan schoon op!
    suc6 met je auto!

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nee in de zomer ik ook niet...maar dit is wel errug fris;)
    haahha ja ik heb ook een kacheltje lekker!

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou ik had m o.a. daarom ook graag willen hebben:(

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    whahaha, lekker heh :D tis heel herkenbaar, Tess kan dr ook wat van, maarja vind t beter dan niet kunnen poepen!!
    veel plezier met schilderen!

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou dat zou ik me kunne voorstellen hoor dat je nog geen sex wilt! pfff een totaal ruptuur is niet niks!

ahh leuk dat ze zo op elkaar lijken!!!!
    meid ik hoop zo met je mee.....elk begin is er 1!
    jouw ventje komt er wel!!!!

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Sense ,proficiat mat sascha's vermaanding ;)

Coco ,ik duim voor je !!!

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hm. Nu heb ik zin om lekker uit eten te gaan ;):p
    Wat een teleurstelling, haha. Nee, we gaan naar de verjaardag van een goede vriend van ons. Ook leuk denk ik dan maar :D

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gisteren zat er opeens onverwachts bezoek uit Spanje op de bank:

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hihihi dat heb ik ook gehad :D
    toen was hij 2 dagen oud ik lag nog in bed maar wou ook graag een luiertje verschonen dus peet had de hele boel op bed gelegt.. maar toen moesten we nog tempen dus ik stop die termo in ze kont nou alles zat eronder hahahah we hebben hydrofiel dicht gevouwen en in de prullenbak gegooit hahahah daarna pieste hij ook alles onder :D inclusief mijn dekbed:)...
    peet had het laatst ook ging hij plassen in plaats van zijn hand erop teleggen pakt hij zijn piepie en gaat hij mikken :D de vloer zat eronder hahah

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Meiden kom later nog heb een mega chagerijnige man rondlopen (denk dat hij ziek wordt of zich zo voeld).
    Zucht ,is echt niet fijn om zo thuis te zitten ,ben blij dat hij er is maar ik moet hem de hele tijd zeggen of aanhalen doe je dit of dat aub.en uiteindelijk is het van dat je commandeerd ofzo:(

16. babyproject

@Miza: zo goed dat Thijs tegendruk geeft! Ik hoop dat de 2-wekelijkse fysio gaat aanslaan! Ik ben benieuwd naar die foto's.
    Kan me voorstellen dat je nog geen "pret in bed" wilt. Ik durf het zelf ook niet aan en ik heb geen totaalruptuur gehad! Wel een flinke knip... Dus ik wacht ook nog even...

@Sensee: whahahah, sorry :) Babies: you gotta love them :D Jen doet het ook best vaak: poepen terwijl net haar luier uit is. En dan houdt ze ook niet op he? Blijft maar doorgaan. En ook plassen inderdaad. Maar gelukkig is ze een meisje, dat scheelt. Lief dat Jaime je geholpen heeft!

@peertje: oh, daar moet ik ook nog even niet aan denken, uit logeren! Je hebt nog even om je voor te bereiden! Ik ben blij dat wij het rustig opbouwen op deze manier ;)

@Marleen: aahhhh, cute foto!

17. babyproject

Oh ja mannen hebben soms zo hun buien!
    Heel vervelend als ze uit zichzelf niks doen... Je kunt niet alles in je eentje! Zeker niet met zoveel kids. Sterkte met die vent van je!

18. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik meld mij hier ook even gauw. Sophie is alweer bijna een week oud! Ik knap al aardig op, maar de energie is nog altijd minimaal. Morgen is de kraamhulp voor het laatst, lief meisje hoor maar vind het wel weer fijn dat daarna het 'normale' leven weer door gaat.
    Hier een foto van ons meisje:

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ha meiden, hier druk met de kado's voor Sinterklaas, heb een hele dag lopen shoppen (erg vervelend ;)) en daarna alles inpakken, blehhh, ben nog niet klaar en vanavond de hele speelgoedmand leegruimen voor het nieuwe spul ;).

Hoop dat bij jullie alles goed is, tegen de tijd dat ik ga werken heb ik vast wel weer tijd voor jullie ;) hwhahahaha.

Dikke kus en knuffel van mij

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    babyp: nee ik ook nog niet...gelukkig duurt t nog ff! en als ik t echt niet wil, komt schoonmoeder hier in huis...maarja dan kan ik niet uitslapen.....*dilemma*

marjoM: wat een poppie!

marleen: ach wat een scheet!!!!!

lilalien: oh is t weer is zover...gezellig bij jou;)...sterkte ermee!

fem: zo das op de valreep;)

Deel Deze Pagina