November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou vooruit, toch ook maar effe bijgelezen ;) hahahaha

@ Star;
    Ik heb hier dus wel het idee dat ik weer ongi ga worden, pijn in mn buik, honger, puisten.. hmm... gatver, ben er zo klaar mee, hahahaha. De zoutoplossing lijkt hier enigzins te gaan helpen!!

@ Lief;
    Hmpf, hier is ook wel wat reconstructie vereist na 2 zwangerschappen, maargoed ;).

@ Lilalien;
    hahaha, ja, jeweetwellen ;). Hier ook nog vloeien, vertel het ook elke dag tegen Femman; 'Helaas schat, nog niet over' ;). Oh beterschap voor je man he..

@ MarjoM;
    Hoe gaat het?? Wat een prachtig meisje hebben jullie geknutseld, heerlijk tevreden!!!

@ Sensee;
    Hoe is de nacht gegaan met de voedingen??? En hoe is het met je auto afgelopen? Gefeliciteerd met Sacha's 1e maand, gaat hard he, Renzo is morgen ook alweer een maand.

@ Margootje;
    Jij ook gefeliciteerd met Tess 1e maand! Gaat hard he... Hier ook nog geen pret in bed gehad hoor ;) hahahahaha. Wauw wat koud bij jou, maar als ik zo lees wat jij tess aandoet; wauw!!! :$ is dat niet teveel? hier een winterslaapzak gekocht, is misschien ook wat voor je, gewoon bij de Prenatal...???

@ Coco;
    Pffffff, wat een geduld moet jij toch hebben, trek je het nog een beetje?

@ Peertje;
    150cc is dat 5 scheppen??? renzo heeft soms echt niet genoeg aan 4 scheppen, denk eraan om de avondvoeding met 1 schepje te verhogen....?! Ohhh ik ben jaloers dat jij naar Najib gaat!!! Vind hem ZOOOO leuk! En ja, dat ben ik he; met mn last minute kado's voor de Sint ;) hahaha

@ Marleen;
    Wat een schatje zeg!!!!

@ Nony;
    Hoe is het met jou en Feline??? Wat een prachtige foto zeg van jullie meisje... Pfff, wat heftig allemaal joh *knuffel*. Hier een mannetje met navelstreng om zijn nek bij geboorte en daarna zuustof gekregen, ben me rot geschrokken... :(

@ MrsNuke;
    Hoe is het daar bij jou> Ik hou je via Hyves wel in de gaten, hihi, lees standaard je www's daar :). Gefeliciteerd met jullie 7 jarig samenzijn. Hoe bevalt zijn nieuwe baan trouwens?

@ Liesje;
    Heyy... leuk je hier te zien :). Mooie naam hebben jullie uitgekozen ;).

@ Moontjee;
    Je kunt bij het CB tussendoor extra gaan wegen he, is dat niet iets voor jou??

@ BabyProject;
    Hier ook eentje met een huiluurtje overdag hoor, na wat te eten gaat dat hier best goed. Overdag weleens een momentje dat hij na 2 of 2,5 uur komt, voor de rest om de 3 / 3,5 uur (eindelijk). Nope, hier nog niet weggeweest, volgende week waarschijnlijk... veel plezier vanavond he... (ik ben wel al alleen weggeweest, telt dat ook? ;)).

@ Miza;
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat, hier lijken de twee ook enorm veel op elkaar! Zal ook eens foto's plaatsen... Zo te lezen gaat het goed met zijn schoudertje, wat fijn zeg.

@ Annanas;
    Welkom en gefeliciteerd met je nov. beebje ;).

Hier alles okay, heb wel weer zin in pret in bed (wie zei dat nou? vond ik zo grappig nl) maar vloei nog :( boehoe. Sharon is ook een beetje ziekjes, ben ik bang dat ze Renzo aansteekt, ieuw. Niet teveel aan denken. Kleine man slaapt goed, maar wordt echt om de 3 uur wakker dus wil eigenlijk zijn laatst efles ophogen. Gewoon proberen vanavond.

Nu moet ik rennen want twee ukkies gaan douchen / badderen.

xxx van mij

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, vanochtend sint viering gehad bij Luka op school, Mika is bij opa en oma gebleven, daarna Mika opgehaald en naar de babyborrel gegaan van mijn werk....daarna Luka ogehaald, hubbie van zijn werk gehaald, en naar de McDonalds geweest....

morgen de sint cadeaus inpakken,vandaag nog kleertjes binnengekregen.....dus die gaan er ook nog bij....

verder heb ik op mijn hyves een foto gezet van een kraamcadeau dat ze gisteren met de post kwamen bezorgen....
    voor diegene die ik niet op hyves heb staan, zal morgen de foto verkleinen en hier komen spammen.....moet zo Mika verzorgen en fles geven, hij begint wakker te worden....en moet Luka nog wat in zijn schoen doen....nog 2 daagjes en dan hebben we dat ook weer gehad....

3. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    wat een plaatje...:)

4. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Fem : Gisteravond ineens weer volop vloeien... niet normaal meer. schrok er ook echt van moet ik zeggen. dus heb direkt ff de vk gebeld... zij zei ga er maar vanuit dat je ongi bent geworden! vind het wel snel na 3,5 week... ze zei er zijn altijd uitzonderingen op de regel..... vandaag is het eigenlijk weer zo goed als weg... dus ik weet het nu niet meer.... ben wel gister direct met de pil begonnen!

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    yep, 150cc is met 5scheppen....hopelijk slaapt ze vannacht weer zo goed! maar ze slaapt nu al vanaf 17.30 en om 20.00 fles gehad en weer verder gaan slapen.....

hahaah achja als je alles maar binnen hebt inmiddels!
    ik zou t zeker proberen hoor, zn fles verhogen, hij is al 5 kilo!

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    had je fotos gezien! leuk man!
    pff ik zal blij zijn als t maandag is, sint weer weg! hopelijk iets minder hyper!;):D

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Starl
    Oh lekker weer aan de pil, ik twijfel nog een beetje, Femman heeft al gezegd dat hij graag wilt laten steriliseren, maarja, eer dat dat gedaan is ;). Misschien ga ik voor een spiraaltje.. eerst maar eens aan de condooms :D hahahaha. Hier vloei ik met name bruin (lekker ranzig praatje, maargoed ;)), hoop dat mn cyclus nog ff niet op gang komt, lekker hoor niet ongesteld zijn, hihi.

@ Peertje;
    Ja, wij gaan straks voor de 5 scheppen. Hij heeft om half 8 gegeten en nu laten we hem zelf komen, we zien het wel. Ik kan zn fles wel verhogen, maarja, als hij 7 x per dag komt... we gaan morgen eens kijken of we het naar de 4 uur kunnen rekken, dan gaat er een fles af en kunnen we hem meer scheppen aanbieden. 's nachts drinkt hij niet eens alles op dus een schep verhogen zou moeten kunnen...... :)

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo allemaal..
    vandaag weer zeer druk dagje gehad, vanavond sint gevier bij mn zwager..
    nu babymeisje met veel verdriet... volgens mij buikkrampjes..
    :( man wil haar troosten maar ze is ontroostbaar. zou haar het liefst zelf willen hebben nu maar ja.. kan haar moeilijk uit haar papa's armen trekken.. boobs doen wel pijn nu sinds ze zo aan het huilen is..
    verder weer hele hoop frustratie's gehad vanwege mn schoonloeder, dus ben echt ff nie in goed humeur.. morgen beter denk ik.. hoop ik...
    hoop dat het met jullie goed gaat..

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Baby Buddy nieuws van Nazli!!!!

Gisteren om 14:50 is Sara geboren met een natuurlijke bevalling. Ze weegt 3770 gram en is 48 cm lang.
    Nazli kan zeker 5 dagen niet op internet komen , omdat ze in het ziekenhuis moet blijven.

Einde baby buddy nieuws

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nazli: Gefeliciteerd met jullie meisje!!! Wauw, toch nog spontaan! Super, nu lekker genieten!!!!

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    Goedemorgen dames!

Hoe is t hier? allemaal een fijne nacht gehad? Helaas heeft Tess niet weer een nacht doorgeslapen;) ze werd om 4.30 wakker en had zo erg gepoept, zat helemaal onder de oksels....fijn karweitje zo midden in de nacht8) maarja...dan zou ik ook niet verder slapen...dus fles erin en daarna weer slapen....tot 8.30....niet slecht.....

het sneeuwt nu hier weer....hubbie is met job naar zwemles en als ze terug zijn gaan we met opa en oma even naar de ijsbaan...kunnen ze nog even schaatsen....

Fem: hoe is t gegaan? nog 5sch gedaan?

wendy: hoe is t met je meisje? was ze nog lang onrustig? misschien een combi van kramp en teveel prikkels gehad?
    mm was t weer gezellig met schoonLoeder?

Heb gisteravond de Nuvaring ingebracht en merk er helemaal niks van! ben benieuwd hoe t voelt als we t gezellig hebben in bed....

oja...en ik ben een fles van tess kwijt:( hubbie maakt 's nachts altijd de fles, dus geen idee waar ie m gelaten heeft en kan m niet bellen, want die ei is zn foon vergeten....*zucht* dus ga weer verder zoeken......

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@fem: hier is alles goed! peet is aan het werk gister kwam hij voor het eerst vrolijk thuis hij had het naar zijn zin gehad kwam denk ook doordat het lekker bedrijfig was op zijn werk!
    hier ook zin in pret.. maar vloei niet meer heel erg maar al een weekje een beetje bruin de ene keer erger als de andere keer:( ook heb ik het idee dat het niet helemaal ruikt zoals het moet:):( niet dat je denk jeetje mina wat gebeurt er in jou broek maar weet het niet... maar even de dokter bellen als het volgende week nog zo is..
    er heerst weer een griepie he hoop dat het je kleine mannetje bespaard blijft!
    hier komt jayson ook om de 4 uur dus moet er snacht ook standaart uit.. hij krijgt om 12 uur de laatste fles dus dan liggen we om kwart voor 1 in bed (hij drinkt niet mega snel) en dan komt hij om 5 uur weer..

@star: schijnt ook normaal tezijn volgens mijn kraamhulp dan denk je oh ben er vanaf en dan inene is het erweer heel vervelend vooral als je net in de stad loopt ofzo :( ik heb nog steeds maandverband in me broek niet van die lappen maar van die duntjes..

@wendy: arm meisje is ze snel weer rustig geworden?
    vervelend he die schoonloeders.. meschien moeten we ze voor een tijdje op vakantie sturen :D

@nazli: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter sara!!!

@Peertje: arme jij dat zo op je nuchtere maag! hier poept jayson altijd in de naacht en hij doet het maar 1 keer per dag dus dan kan je wel raden hoe zijn luier er snachts om half 6 uit ziet:$
    hier sneeuwt het behoorlijk erg wandelen zit er straks echt niet meer in had gister al constant vastlopers :D
    ondertussen de fles alweer gevonden?

@all: hier een goede nacht gehad was helemaal gesloopt dus was snel in slaap.. peet vertelde dat ik weer lekker in de weer was er zaten aapies achter me aan die kleine vond ik wel lief maar de grote was is bang voor en had de safariman al ingelicht maar die deed er niets aan:(:(:) hoezo waar ben je met je gedachte :D:D en het stomme is nog dat ik het wel weet maar praat gewoon door!!! dus pret voor peet..
    vandaga moeten we op verjaardag van een dochter van vrienden.. heb er niet veel zin in.. ze hebben namelijk nog helemaal niets van hun laten horen sins jayson eris geen kaartje niets:( snap er niets van want me schoonouders hebben wel een kaartje gekregen dus hoop dat die van ons ergens gesneuvelt is... maar vind het jammer dat wij nu daar heen gaan met jayson in plaats van dat ze eerst even bij ons op kraamvisite zijn geweest.. maar doe het voor kel want die is heel lief en is wel al langs geweest met een kado... meschien dat ik wel ga zeggen go had jullie wel even verwacht..

net het mannetje weer in de tummy gedaan hij vond het eerst helemaal niets maar nou lijkt hij het wel lekker tevinden hij wou vanochtend alleen eerst niet gaan zitten hij stond de heletijd.. uiteindelijk ging hij lekker zitten en op en neer springen :D:D nou ligt hij weer lekker teslapen wat een leven nietwaar.
    nou ga me even douche en aankleden.

tot later meiden knuf en kus

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nazli gefeliciteerd!!!

buddy van nazli; bedankt voor je bericht!

(site is weer aangepast)

bij jullie ook zoveel sneeuw!!???

14. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    zo ff moeten zoeken, maar weer gevonden!:D Gezellig!
    Kom van de week effe alles bijlezen en beantwoorden enz. enz enz

15. babyproject

babyproject Niet meer actief

Pfff, als het zo doorgaat, zijn we zo echt ingesneeuwd! :$
    We zijn nog maar een uur terug van boodschappen doen en onze voetafdrukken zijn allang niet meer te zien.

Wordt nog wat, want ik heb om 3 uur een afspraak bij de kapper! Ik lijk wel gek! Ik zou eigenlijk lekker warm op de bank moeten blijven met Jen en manlief en een kop warme choco, maar in plaats daarvan ga ik deze sneeuwstorm door voor een beetje mooi haar... ;)

16. babyproject

Moeten we trouwens nog iets doen aan de gewicht en lengte lijst? Hij raakt nu vrij makkelijk "kwijt", plus het gebeurt nogal eens dat kindjes "eruit vallen" omdat niet de meest recente lijst is gequote... Ik weet alleen niet wat handig is? Iemand ideeën?

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nazli: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Sara!

Nu ben ik officieel nog de enige novembermama die moet bevallen.
    En voor mijn gevoel laat de bevalling nog wel even op zich wachten.

Verder geen tijd om te reageren en bij te lezen, heb het nog druk want Sinterklaas en de pieten komen vanmiddag!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hahhaa, wendy, wat heb je dat leuk gedaan. Last but not least, hihihi....

19. babyproject

20. babyproject

@Coco: nog even volhouden meid! Het kan niet lang meer duren nu!

Deel Deze Pagina