Ik wou zeggen kreeg in ene een dejavu... Hier precies hetzelfde gehad! Hoop dat ze er weer snel bovenop is! Kan je vertellen het is geen pretje... Maar als het bloedniveau weer op pijl is zal ze zich vast wel beter voelen... Had ik dan tenminste hoop het voor jou ook! Sterkte ermee meis Ik gebruik infacol heb net weer een flesje opgehaald!
Thx! en idd voel me ook wel beter na paracetamols Wel goed van S.dat ze zo goed slaapt en dan knappen jullie ook op! Hier heb ik van de Etos van Daphne dekkers oogschaduw meegenomen voor de feesten voor groene ogen ,ben benieuwd of het me zal lukken. Vandaag me ook weer goed bijgetrimd overal ,knip is genezen ,draadje uit ,geen bloedverlies meer maar WEL aambei of kloof aan men achterste. Man man zei jee wat zien vrouwen af voor-tijdens-en na een bevalling (was lief van hem om te zeggen).
Hier ook een kindje met krampjes de laatste dagen. Het ging een hele tijd goed, maar nu drinkt hij erg onrustig. Kan ook door de verkoudheid komen, maar volgens mij zijn het krampjes. Gebruik jij nog steeds Sab Simplex Sensee? Ik zit er over te denken om het ook maar te bestellen.
Ok infacol dus ,dan gaan we dat ook maar halen naar't schijnt is colikind niet zo goed en bij etos waren ze ineens allemaal op Dit is de sint zijn werk van vanavond Bekijk bijlage 112879
hij krijgt 120 water met 4 schepjes melk alleen ik bedoel als hij tussen de voedingen door honger heeft..
Pfff... 'k Was hier en daar een beetje aan het bladeren, niet echt aan het lezen, ben aan het wachten tot Marjolein komt voor haar voeding, maar mijn oog viel op dit berichtje. Ik geloof dat je in je profiel lid kan worden van een club. Misschien dat we daar een november2010clubje aan kunnen maken waar we de lijst kunnen bijhouden? Geen idee hoe het werkt en wat er allemaal mogelijk is... Laatst had ik toevallig op een linkje in iemands handtekening geklikt en dat bleek ook een club te zijn. Of anders misschien op de site van Wendy? Of op de november2010mama hyve?
@nazli, gefeliciteerd met jullie dochter! @coco, ik duim dat het niet vandaag gaat worden!! @ineke, jeetje meis das schrikken! beterschap en doe rustig aan! @moontjee, ik ben bij Mika ook wat aan het ophogen, hij zit nu op 120cc maar dat is snel op, en ik heb heb eergisteren zelfs een beetje suikerwater gegeven, want hij bleef maar huilen en echt honger hebben... nu net ook bij de laatste voeding heb ik 150 gemaakt, en hem vol laten drinken, en hij dronk ongeveer 130-140.... @lila, de kindjes worden lekker verwend zie ik! @peertje, ben benieuwd hoe de nuvaring bevalt.... hier er nog niet over uit welke anticonceptie we gaan gebruiken....we hebben tot dusver niks gebruikt.... @all, vrijdag dus babyborrel gehad op mijn werk, was wel gezellig, en heb een leuk gevuld spaarvarken gehad en nog wat kleinigheidjes, erg leuk!! ben vanmiddag eindelijk naar de kapper geweest....hehe....werd echt tijd....ze waren inmiddels zo lang dat ik nu op het punt stond om ze door te laten groeien....heb normaal heel kort haar, maar doe nu een poging ze door te laten groeien....en heb dus een "tussenmodel" laten knippen.... hier is de sint tafel ook gedekt, Luka krijgt een flexwheel auto, wat kleding en een adventkalender...en van mijn ma(die komt morgen) een disco lamp, beyblades en kleding, en bij mijn schoonouders krijgt hij een leercomputer! Mika heb ik een pakje van Noppies/woezel en pip gekocht, en een Vtech bal(is wel pas vanaf 6 maanden, maar kon het niet maken voor Luka...), en een knuffel met zijn naam en geboortedatum. van mijn ma een mickey mouse met geluid en kleding, en van mijn schoonouders ??? verder krijgen beide mannen een kerstmuts met hun namen erop! heb net trouwens ook een audi pakje besteld voor Mika....voor kerst! Luka krijgt een spel oid met kerst! oh ja, en Luka wilde nu nog een zusje erbij, dan was ons gezin "compleet" volgens hem....haha....
Ha meiden, Ik kom weer effe bijlezen, hier een ventje die niet wilt slapen, dus dan maar ff naar zp . @ Nazli; Ohhh, eindelijk is ze er dan, wat fijn!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sara! Succes in hetz kh en tot snel, lekker genieten hoor!!! @ Wendy; Hoe is het uiteindelijk met Yinhte afgelopen gisteren, is ze nog een beetje tot rust gekomen (vast wel)?? Ja, hier is ook een flink bergje sneeuw gevallen zeg! @ Doobie; heyyy, hoe is het daar?? En hoe is het met je mannetje? @ Babyproject; Heb je het nog gered naar de kapper?? Wat een weer he, bah bah, ja, leuk als je binnen zit haha. Wat een plaatje van jullie boksertje zeg!! Heel lief. @ Moontjee; Hoe gaat het nu met Micah?? Ik hoop wat beter, heel sporadisch mag je hem wel iets meer geven hoor, een keer een schepje extra is helemaal niet zo erg.. @ Lilalien; Jeetje, bedankt voor je bericht van Ineke, schrik er heel erg van, hoe kan dan nou in ene zeg??? Ohh, ik hoop dat het goed gaat met dr... Doe je dr de groetjes.. pfffffff... Ik gebruik cinababy van vsm trouwens.... @ Marleen; Hopelijk is daar alles ook okay? @ IreneH; hey Buddy, hoe is het daar? Ik hoop goed . Oh zo te lezen gaat alles lekker, leuke familiebaden hebben jullie, gezellig zeg en wat leuk dat ze zoveel op elkaar lijken! @ Nelly; vind ik ook een leuk idee een clubje...??? @ Luukske; Lekker bezig geweest jij . haha en, komt er nog een zusje?? hahahahaha. @ Coco; Jeetje joh, laatste nov mama... ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen, spannend nu hoor..! @ Peertje; Hier helaas ook nog geen doorslaper hoor, het is 1 uur en ik ben nog wakker hwhahahahaha. Heb hem gisteren idd 5 scheppen gegeven en gewoon na 3 uur weer wakker van de honger he , lekker vreetzakje, hahaha. Heb je de fles nou nog gevonden??? @ MrsNuke; Ohhh, wat fijn dat peet het zo naar zijn zin heeft zeg, echt heerlijk dat ie weer wat lekkerder in zijn vel zit, echt heel fijn voor hem ! Hier is het vloeien eindelijk over, heb ook ca. 3 of 4 dagen bruin gevloeid en nu is het over... yahoo!! Lekker hoor om de 4 uur, hier dus gewoon nog niet he... ghehehehe. Wat droom jij leuk joh . Hier alles goed, we hebben nog geen 'pret-in-bed' maar wel 'pret-onder-de-douche' gehad, telt dat ook??? Natuurlijk vergaten we alweer een cd, dus ik zie mezelf alweer helemaal zwanger zitten *ahem* zit er niet echt op te wachten, dus heb ze gelijk maar ff pontificaal in zn gezichtsveld gelegd, hahahahaha. Vandaag sinterklaas gevierd, was superleuk en ze zijn allebei enorm verwend, was leuk... Renzo gaat eindelijk een poging doen om te slapen, dus mama gaat zo lekker mee . Morgen krijg ik nog wat kraamvisite maar ik hoop zeker weer even langs te schieten . xxx van mij
fem: ja hoor ze is nog goed tot rust gekomen. rest van de dag is het eigenlijk wel goed gegaan... (gelukkig) pret in bed; hier nog niet... kreeg eerst overal te horen dat dat 6 wkn niet mag en nu zei de HA vrijdag dat dat gewoon mocht vanaf week 1 vanwege ks ???? snap er niks meer van. anyway, ik heb geen zin... durf niet. dus is er nog niet van gekomen. ben wel lief geweest voor hubs onder de douche haha vond ie ook wel wat... hier is er weer 1 klaar wakker! heeft flink gedronken net en nu met ogen wijd open in de box... ik ga maar eens even kijken of ik de tom tom kan resetten want die weigert dienst en is toch wel makkeiljk als die het morgen doet... ineke... hoop dat het weer wat beter gaat met je.. hopelijk horen we snel wat van je...
@ Ineke: Wow, wat een schrik zeg zo opeens. Hopelijk ben je snel weer opgekanpt en gezond weer thuis. Sterkte meid. @ Luukske: Nee, ik hoop ook niet op vandaag. Denk het niet hoor, want voel hier nog steeds niks... Hahha, die Luka, zei het het echt zo, dat jullie dan compleet zijn? @ Wendy: Jij was er weer vroeg bij vandaag. Ben je wakker gebleven? En is het gelukt met je TomTom? Hier gisteren Sinterklaas gevierd. We hadden ook een pakje voor de baby erin zitten, maar die hebben we maar weer eruit gehaald. Hele gezellig avond gehad. Eerst stond J. op de bank te springen en te zwaaien toen hij Sinterklaas en de Pieten voorbij zag lopen, toen ze binnen kwamen kroop hij snel onder de tafel, en daarna steeds aan mn been hangen en erachter verstoppen. Maar toen de cadeautjes tevoorschijn kwamen kwam hij een beetje los en uiteindelijk durfde hij zelfs op de foto met Sinterklaas. Hij is goed verwend met Thomas de trein treinbaantje, heel veel hotwheels auto's (een echte jongen he...), een voorleesboek, kleur-/stickerboek, Disney film en tijgerpantoffels. Nu zit hij alweer lekker overal mee te spelen dus Sint heeft goed uitgezocht. Sorry dat ik hier nog niet zo veel meeklets, maar jullie hebben het (begrijpelijk) alleen maar over babies, en krampjes en flesjes e.d., en dan zit ik hier nog met mn BIB, beetje frustrerend. Maar zodra hij/zij eruit is, kom ik weer helemaal meekletsen hoor!
Coco; ik snap best dat dit frustrerend is hoor!! je mag wel tegen mij aankletsen hoor, dat je het zat bent, over de laatste loodjes, dat je het spannend vind etc etc etc. geen probleem . Dikke knuffel voor jou iig, ik hoop dat uk besluit om snel te komen.... Wendy; is het nog gelukt met TomTom??? Hier staat de dora dvd op die ze gekregen heeft van de sint, ik zal strakjes wel moeten kleien / knutselen etc, whahahahaha, dus ik geniet nog ff van mn rust .
coco das toch te begrijpen dat dat frustrerend is... ? maar we leven allemaal met je mee denk ik hoor.. ik iig wel.. ja tom tom doet het weer! ja bent ook op gebleven! voel me kiplekker (tot nog toe)
@pret in bed. hier is het gewoon weer als voor dat ik zwanger werd hoor. in het begin deed het wel een klein beetje pijn maar nu is het weer gewoon goed. uiteraard wel met Condoom.. voor infecties en wil niet nu al weer zwanger zijn
hier een leuke Sintochtend ,de kinderen zijn over the moon Doet moedershartje deugd! L.heeft vorige nacht gegeten om 22 uur en geslapen tem 6u40 vanmorgen... was zelf enorm verschoten hij heeft nu wel 3 x gedronken dus de schade is ingehaald 6u40 -8u30 en nu na bad heeft hij altijd dorst Nu ff doordoen want moeten om 13 uur bij mijn ouders zijn en dan door naar de schoonfamilie. Hier is de sneeuw weg ,ruimte gemaakt voor de regen
Nazli van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sara! Ineke, jeetje meis, hopelijk ben je snel weer in huis. Dikke knuf. Coco ook dikke knuf, hopelijk heb jij je wondertje ook snel in je armen. Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders om daar sint te vieren en gaan daarna gourmetten. Ah de kleine man is wakker, ga hem lekker badderen. Allemaal een fijne sintdag.
hey meiden ik ben echt ten einde raad.. mijn schatje blijft maar huilen. hij is alleen stil als hij eten krijgt of als je hem wiegt(duurd ook best lang) en als hij slaapt (maar dat doet hij bijna niet)