November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    volgens mij moet je een account hebben...maar weet niet zeker....

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb wel facebook dus kan dat niet beoordelen...

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik heb ook gestemd maar heb ook facebook dus weet het niet..
    onze micah heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen:D:D en het ging super

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoi dames. Ik heb niks bijgelezen, kom me alleen even snel melden, nog steeds met BIB. Ga er nu snel weer vandoor. Mn verslagje van gisteren in het ziekenhuis staat in het bevallingslijst topic.
    Fijne dag iedereen en misschien tot vanmiddag.

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ik lees nu pas het verhaal van Ineke! Jee wat erg! Weet iemand hoe het nu met haar is?
    Sterkte meid!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hier gaat het nu zozo, ik weet niet waar Lorenzo last van heeft, hij huilt nu voor zijn doen veel, vannacht heb ik inclusief het voeden er 1,5 uur mee gezeten en hij bleef maar huilen.
    Ik ben op een gegeven moment maar beneden gaan zitten zodat mannetje kon slapen, maar die kwam zelfs na een tijdje beneden.
    Ik heb zitten te janken van machteloosheid omdat je niet weet waar hij last van heeft.
    Mannetje heeft hem lekker tegen hem aan gelegd en toen viel Lorenzo pas in slaap. Vanmorgen hebben we door de wekker heen geslapen omdat we allebei zo moe zijn.
    Vanmorgen was het verhaal weer precies hetzelfde, ik heb gevoed beide kanten met een luierverschoning tussendoor en meneer bleef maar schreeuwen. Geboerd en al en hij bleef maar schreeuwen, heb ik hem op dezelfde manier als mannetje tegen mij aan gelegd en nu is ie stil en heb ik hem op bed gelegd.
    Dit doet me weer denken richting reflux want op de momenten dat ie stil wordt hebben we hem rechtop tegen ons aan liggen.
    Gisteren hebben we Infacol gehaald tegen krampjes, dat ga ik straks ook proberen...ik wil toch weten wat er aan hem mankeert...

sorry voor het ego verhaal

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Liesje: hebben hetzelfde met Lianne gehad.
    Schijnt dat ze rond Lorenzo zijn leeftijd veel krampjes hebben.
    Lianne spuugt ook veel, dacht eerst ook reflux..maar dat is volgens mij niet zo.
    Hebben in het begin heel veel met haar tegen ons aan rond gelopen met name in de ochtend en avond.
    Gebruik nu Infacol en het gaat een stuk beter! dus wie weet helpt het jullie ook.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Buddy: heb gestemd op je mooie foto hoor! :)

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hebben we gelukkig gisteren gehaald en ga het ook zeker gebruiken.
    Hoe snel bracht het bij Lianne verlichting?

10. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    ik gebruik het ook...en had wel het idee dat het direct verlichting gaf!:)

11. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    zo'n nacht hebben we hier ook achter de rug.... de 1ste 3 wkn nergens last van gehad.... misschien komt het omdat ze 3 wkn te vroeg was??

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Lorenzo was juist te laat...ik ga gelijk zoeken in de krampjes, reflux of iets anders...want ik vind het zoooo zielig :(

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou hier een verschrikkelijke ochtend ik schrok in ene wakker en keek op de wekker kreeg de schrik van me leven 9 uur!!! omg peet ligt nog naast me dat klopt niet die moet om 9 uur beginnen:$:$ verslapen:$:$ dit is net zijn 2de week:( en je dan al verslapen het is ons nog nooit maar dan ook echt nog nooit gebeurt ik heb er echt een stront hekel aan.. peet ging meteen bellen halfe dag kwijt we verslapen ons hier niet.. we zijn allebij als de doods dat hij straks weer thuis zit.. tot overmaat van ramp zit er zo'n dikke laag ijs op de ruiten dan hij tot 2 keer aan toe in paniek binnen komt rennen ik krijg het er niet af elies moet een andere krabber hebben5 min later ik glij constant weg kan geen kracht zetten.. heb maar een beetje warm water in de plantenspuit gedaan dat werkte gelukkig beter.. weet het het is niet goed voor de ramen maarja jammer even.. ik hoop dat ze hem niet te streng aanpakken hij was helemaal in paniek die arme jongen wacht berichtje maar af

hier ook een kleine man die de laatste dagen wat huilerig is geen idee wat er is maar laat hem maar een beetje gaan..

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    oo das echt klote.....:( hoop echt dat ze t begrijpen.....

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoop het ook echt ik vind het echt verschrikkelijk ben er beroerd van

16. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    zo ben ik ook weer eens een keer.

heb vrijdag lekker geshopt, heerlijk zeg!
    weer wat nieuwe kleren en natuurlijk ook wat voor de kleine gekocht...
    zo leuk al die kleine kleertjes.

oh oh de BV geven doet zo zeer.
    was vrijdag avond naar een lactatie deskundige geweest en die zei dat ik een schimmelinfectie aan mn tepels had.
    erg pijnlijk.
    dus heb nu medicijnen voor de kleine en voor mezelf zalf.
    tword al ietsjes minder, alleen het blijft nog zo ongelovelijk zeer doen.
    tvoelt alsof er scheermesjes over mn tepels heen gaan.
    wie heeft dat nog meer? of gehad?

hier nog ff een foto van Anna Sophie spammen

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Mrsmiami: spruw bedoel je?
    hebben het ook gehad...niet leuk!

mooie foto hoor :)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ mrsmiami: Balen zeg van de spruw/schimmelinfectie. Hopelijk ben je er snel vanaf en kun je van de borstvoeding gaan genieten.
    Mooie foto!

@ MrsNuke: Heb je je man al gesproken? Wat zeiden ze op zn werk?

19. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Liesje: Ik zou ook denken aan reflux, zeker omdat hij de laatste tijd toch ook meer had gespuugd? Erg he? Als ze zo huilen en je kunt niks doen :( Het breekt mijn hart.

@MrsNuke: Oh! Dat is echt naar wakker worden! Slecht begin van een dag. Hoe is het gegaan op Peet zn werk?

@star: jij ook al zo'n vermoeiende nacht :( Hopelijk was het eenmalig!

@mrsmiami: wat een schatje is ze! Leuk zo op het kleedje! Balen van je schimmelinfectie/spruw. Gelukkig heb je nu medicijnen en zal het hopelijk snel minder worden. Al eens overwogen om over te stappen op FV? Ik weet niet of ik het zou volhouden als ik elke 3 uur scheermesjes over mn tepels voel...

20. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Moontjee: ja duurt echt lang eer je kaartje komt. Vandaag zat t weer niet in de bus :( heeft de rest het wel aangekregen ondertussen?

@ Luukske: af en toe moet je ook aan jezelf denken en dan moet de kraamvisite maar even wachten voor ze langs kunnen komen! Als het je te veel wordt, moet je dat gelijk aangeven hoor!

@ Liesje: hopelijk gaat het nu weer wat beter met Lorenzo. Het is echt verschrikkelijk om je beebje zo te zien en horen huilen terwijl je niet weet wat het probleem is. Ik geef Tess ook infacol en ik had ook wel het idee dat het direct beter ging met de krampjes.

@ MrsNuke: wat kl*te dat jullie overslapen waren!! Hopelijk heeft zijn baas wat begrip...

@ MrsMiami: dat bv geven pijn kan doen weet ik maar al te goed!! Ik heb gelukkig geen schimmelinfectie gehad maar weet bloedende kloven en een borstontsteking. Ik heb vaak genoeg zitten janken tijdens het voeden omdat het gewoon zoooo'n pijn deed! Gelukkig is het 100% gebeterd en heb ik nu nergens meer last van. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter!

Deel Deze Pagina