Er zijn heel veel mama's die zich hier nog niet aangemeld hebben. Op zich zijn er al best veel bevallen ondertussen.
als mn oudste 2 er niet zijn(ma do en vrijdag), dan ga ik nog wel elke keer ff naar bed of slaap 's ochtends langer....heb ik bij mn andere 2 nooit gehad of gedaan....maar nu echt nodig! heerlijk relaxed hoor! sensee: hier ook half januari weer werken, heb er nu al geen zin in....hoop dat t nog veranderd!!!! hihih spitsuur....ik ken dat!
Hi Dames, Even hoi zeggen, ik ben nieuw in deze groep. Ik ben vrijdag 12 nov bevallen van een hele lieve meid. groet, Aukie
Welkom Aukie! Peertje hoeveel uur werk jij? Ik heb op zich tzt denk ik best zin om wat te doen. Tenminste bij Jaime was dat wel zo. Geloof je meteen als je zegt dat jij zo'n hectisch momentje kent . Dat langer slapen doe ik wel...maar goed tot half tien ofzo Marleen ik slaap ook niet hoor...1 keer in het zkh geslapen. Kan mij er gewoon niet toe zetten. Saai hier in huis. Ze liggen alletwee te slapen en Michiel is niet thuis.. Ga maar ff kijken of er wat op tv is. Ben benieuwd hoe laat Sacha zich meldt...
Voed je helemaal op verzoek Sensee? Ik ga Luuk zo maar eens wakker maken. Er zit nu 3 uur tussen en anders kom ik straks zo raar uit met de late voeding.
Nee zeker niet op verzoek....ik wil er ritme in hebben . Nee maar serieus we houden wel aan om de 3,5 uur. Maar soms probeert hij door te slapen na die laatste voeding dan denkt hij al dat het nacht is. Als het dan te lang duurt maak ik hem ook wakker. Nu wat rot want hij had om half zes gehad...werd negen uur weer wakker...nou ja we zien wel. Doe jij soms wel eens minder dan 3 uur tussen de voedingen?
@sensee: Ik probeer er ongeveer 3 uur tussen te houden overdag en soms wat langer ('s middags zit er meestal 1x 4 uur tussen). Eén keer per dag heeft ie ook een huiluurtje en dan krijgt hij meestal al na 2 a 2,5 uur.
@Fem, misschien even je ijzer laten controleren als je nog zo moe bent? @Hier...hier gaat het allemaal niet zoals het zou moeten/mogen . Arnoud thuis, Owen gisteren weer dehele middag in het zkh (voornamelijk wachten!) en Owen vandaag voor de 2e keer gezakt voor de gehoortest. Ik word er erg verdrietig van . Heb net een blog geschreven op Hyves, zal het hier even plakken. What doesn't kill you, makes you stronger... ...maar hoe sterk kan iemand zijn? ...hoeveel kan iemand hebben voordat hij/zij instort? Momenteel voel ik me niet sterk en loopt het allemaal ook niet van een leien dakje. Arnoud is overspannen thuis, gisteren weer de hele dag met Owen in het zkh gezeten (zie www.ryanroge.blogspot.com voor het hele verhaal) en ik probeer mezelf maar steeds moed in te praten om er voor mijn mannen te zijn. En Ryan...die moet alles ook maar meemaken http://cache.hyves-static.net/images...verdrietig.gif . Gisteravond zei hij tegen Arnoud "papa is verdrietig" en dat doet me pijn. Pijn om te zien dat zo'n klein (en toch ook al groot) mannetje het door heeft dat niet alles loopt zoals het moet lopen. En Owen heeft pijn (pijn in zijn darmpjes/maagje/waar dan ook...). En Arnoud heeft "pijn" en ik....ik probeer mezelf staande te houden, sterk te zijn, ons gezin te steunen waar ik kan en mijn "pijn" te vergeten en het even opzij te zetten. Er zijn nu anderen die het hard(er) nodig hebben en het verdienen dat ik er voor ze ben!!! @Auke, welkom! Zal trouwens Owen zijn nieuwe gewicht even invullen, hij is afgevallen, vandaar dat we ook naar het zkh moesten en omdat hij zoveel pijn had, de arts van heb cb vertrouwde het ook niet en heeft direct de ka gebeld. En tja...van het een kwam het ander gisteren .
Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten) Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979) Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Tess - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram -51 cm - (Jootje24) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer (5 november 2010 - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Sacha - 3370 gram - 50 cm ( bij 1,5 week) > later nog even aanpassen? Luuk - 3190 gram - 50 cm (bij 3wk + 2 dg) Tess - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Owen - 4120 gram - 52 cm (bij 5 wk + 2 dg)
sensee: ik werk 3 dagen van 9 uur...gaan proberen volg jaar een dag eraf te halen...even kijken hoe we t doen met opvang enzo.... aukie: welkom en gefeliciteerd met je dochter! debby: had bij zwanger al gereageerd
HET ALLEREERSTE ECHTE LACHJE IS EEN FEIT!!!!! zo leuk weer!!! was tegen tess aan t praten en opeens lachen joh! geen stuipje meer, maar bewust! heb een net niet foto kunnen maken met mn foon en daarna was t over,....MAAAAR dat gaat goed komen...dus foto houden jullie tegoed
Ah jullie zijn hier al lekker aan het kletsen!! Ik doe ook mee hoor! De vorige keer dat ik hier wat plaatste, was net voor mijn bevalling. Toen wou ik nog zo graag dat ik hier officieel mee mocht kletsen... En nu is onze kleine man alweer 10 dagen oud. Het gaat zo snel. Debby; een hele dikke knuffel voor jullie. Het is allemaal niet eerlijk.. Heel veel sterkte! Nou, ik zal een flesje klaarmaken. Hij is weer hongerig! Mijn mannetje poept niet zo goed. Hij heeft er niet echt last van heb ik het idee, maar soms poept hij zomaar een dag niet. En als hij daarna weer poept, is het best wel hard... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Ik doe al een beetje extra water bij de voeding, dit hielp bij onze dochter wel, maar nu nog niet echt.. Tot later!
Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten) Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979) Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Tess - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Nick - (9 november 2010) - 3530 gram - 50 cm - (Kitty) Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram -51 cm - (Jootje24) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer (5 november 2010 - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Sacha - 3370 gram - 50 cm ( bij 1,5 week) > later nog even aanpassen? Luuk - 3190 gram - 50 cm (bij 3wk + 2 dg) Tess - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Owen - 4120 gram - 52 cm (bij 5 wk + 2 dg)
@Peertje: Ah... het eerste lachje.. LIEF! Hier nog geen lachjes gezien @Kitty: Ik heb geen tips wb niet goed kunnen poepen van je mannetje. Ik zou ook zeggen extra water erbij, maar als dat niet helpt dan heb ik ook even geen opties. Aan de andere kant als hij er geen last van heeft dan is het misschien ook wel niet zo erg. @Debby: Wat rot nou allemaal toch weer.. Qua gehoortest is het nu ook twee keer mislukt bij Luuk en nu komen ze met een ander apparaat om het weer te testen. Is Owen verkouden? (dat kan de reden zijn). Ook wel erg vervelend dat hij afgevallen is. Ik hoop dat de nieuwe voeding beter werkt.
Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten) Geboorte: Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979) Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Tess - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Nick - (9 november 2010) - 3530 gram - 50 cm - (Kitty) Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram -51 cm - (Jootje24) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer (5 november 2010 - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1x naar CB) Sacha - 3370 gram - 50 cm ( bij 1,5 week) > later nog even aanpassen? Luuk - 3430 gram - 50 cm (bij 4 wk + 2 dg) Tess - 3750 gram - 51,5 cm (bij 1 maand + 2 dagen) Owen - 4120 gram - 52 cm (bij 5 wk + 2 dg) Ik heb het gewicht nog even aangepast, want Luuk is afgelopen woensdag nog gewogen.
kitty: ik geef tess friso comfort en daar poept ze erg goed van! zou t ff aankijken, als ie last gaat krijgen kan je altijd een pak kopen en dan mengen met je gewone voeding. marleen: hij doet t goed heh, luuk!
@Kitty, geen idee eigenlijk, maar als hij er geen last van heeft, zou ik me er nog niet te druk om maken. En je zou inderdaad andere voeding kunnen proberen, maar dat zou ik pas doen als je ziet dat hij er echt last van heeft. @Marleen, Owen is niet verkouden, dus dat is het niet. En hij was ook niet net in bad geweest of zo :S. Bij Ryan hebben we het ook gehad hoor, was de 3e keer pas goed, maar toch...we hebben al zoveel meegemaakt, waarom nu dit ook weer denk ik dan he. Ze komen nu volgende week vrijdag weer langs.
Hier vandaag de vk nog over de vloer gehad, voor afsluiting van het geheel. Zijn er achter gekomen dat Lianne spruw heeft. Dus mama aan een zalfje en Lianne aan een ander middeltje. Ik had al een vermoeden, aangezien het aanhappen bij de borst echt enorm pijnlijk is! Hopelijk doet het snel zijn werk en zijn we snel weer spruwvrij.