November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die kennen we hier ook...WAt bijdehand heh.
    Zit ie met vette pruillip (zo'n hangende lip) ik denk hij heeft wat. Heb je hem opgepakt en op schoot doet hij het nog eens, zeg ik wat is er ventje...gaat ie lachen..en niet zo'n beetje ook :$

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    JA dat sprongen dat dacht ik van de week ook. En verdomd hij is me toch actief in de box nu! Slaan tegen zo'n tuimelaar en zo'n speelbal. Echt lief om te zien!

Wat heeft L uitgezocht uit de 'winkel' na zn sprong?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo lang verlof :$!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier vanavond de kerstboom versierd. Ik zal morgen een fotootje plaatsen van Jaime die dat doet. Was leuk maar meiden...geen aanrader hoor een kind van vier de kerstboom laten doen. Al het resultaat mag er wel wezen.

Jaime gaat maandag met de bso naar theater kikker. Echt leuk vind ik dat dat ze dat soort dingen doen!

Aannemer van het huis hiernaast zou vanavond langskomen maar is gewoon niet geweest. L*l. Van mij hoeft hij niet maar hij had ons gebeld dat hij een afspraak wilde. Heb dan gewoon het fatsoen af te bellen heh.

Morgenmiddag met mn moppie weer verder met kerstversieren :D Leuk!

Slaap lekker allemaal en hopelijk weinig voedingen vannacht!

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    whahahaha te erg heh....ja dat lipje kennen we8) of heel hard verscheurend huilen...dat je denkt wat is er aan de hand....pak je dr op...stil en lachen;)

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hahah nou j ebent al verder dan wij zijn....ben blij als dat ding eenmaal staat....pfff mooi klusje voor hubbie en kids;)

oo leuk, is dat van theater Terra? daar zijn wij vorig jaar met kids geweest en dat was echt leuk!!!

nou wat een aso.....dan niet hoor!

slaap lekker!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Is een theater in Utrecht. Ben er zelf ook nooit geweest hoor. Erg gaat mn kind van vier er eerder naartoe dan ik...en ik ben nog wel beleidsmedewerker cultuur:(

Ga je wel eens naar het poppentheater in Amstelveen? Dat vinden jouw kids vast ook leuk. Heel knus theatertje. Echt voor de kleintjes een mooie plek om kennis te maken met theater.

Ja stom heh van die vent. Nou Michiel belt hem morgen. Deelt hij mede dat we onze rechtsbijstand erop hebben gezet..En hoef hem hier ook niet meer in huis..

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Zo de spagetti was heerlijk en met gehakt!! Hahaha

Ja heb nog best lang had nog 3 halfe week aan vakantiedagen van dit jaar die plak ik achter me verlof aan..

Jay heeft vanochtend volgens mij ook voor het eerst echt gelachen ik moest niezen en toen ging hij lachen dus ik dacht zal wel toeval zijn maar toen moest ik nog een keer niezen en toen lachte hij weer zag er echt heel pittig uit!!!

Voor de vrouwen die al sex hebben gehad.. Hoe hebben jullie jullie man zover gekregen of wouden ze al zelf want krijg peet echt niet mee in bed.. Welk excuus kan ik gebruiken..

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lekker hoor zo lang verlof! Dan is het alweer bijna voorjaar.

Lief heh dat lachen zien ze er gelijk zooo anders uit. Ik vind dat tandloze mondje altijd zo grappig, maar mss omdat ik er al een heb rondlopen met alle tanden.

Ja zover gekregen weet niet ook niet echt over gehad. Maar ik zei gewoon als hij boodschappen ging doen dat hij condooms moest halen :p en dat deed ie.
    En verder niet bewust over gehad ofzo. Ook niet meteen dat die dingen in huis waren gedaan, maar gewoon een gezellige avond gehad en toen kwam het....hihi.Maar eerlijk gezegd, sindsdien ook niet meer...dus de teller staat op 1 x p twee weken :)

Ik ga mn baby even halen. Wil hem zo toch echt de laatste voeding geven...word zo moe van die nachtvoedingen...

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik wil ook!!!!!!!!! :p Heb echt mega zin.... Voel me lichamelijk prima, geen last van mijn wond alleen ik vloei nog steeds!! Wanneer gaat dan nou eens over, want ik heb echt zin in pret in bed :D:D

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Die van mij wil wel hoor...maar het verschil is wel dat ik een ks heb gehad. Kan me voorstellen dat het gevoelsmatig voor een man, als er een kind uit is gekomen :) en je misschien hechtingen oid had, het even anders voelt.... Ik zou het er wel even over hebben. Gewoon vragen of hij soms bang is om je pijn te doen. Als je hem op zijn hart drukt dat je dat dan wel aangeeft kan hij zich er misschien overheen zetten... Nou meid, zet 'm op zou ik zeggen... Go for it... Morgen verslag :D:D (geintje)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha echt herkenbaar! Ik had dat toen ook dat S 2 weken was. En dan ineens had ik weer wat bloedverlies. Maar toen het weg was gedaan. En aan andere kant volgens mij kan het toch gewoon met condoom? Hier nog steeds meer zin dan manlief hoor,, alleen die condooms vind ik zo irri!!!
    Wat ik mij nog afvroeg, had jij je nog laten steriliseren met de ks?

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahaha morgen verslag...

Hier nu laatste voeding is alweer later dan ik had gehoopt..pffffffff.
    Morgen cb om 9.20 uur...dat wordt lachen..NOT:x Wat een tijd ook...doen ze zeker omdat ze weten dat ik er al eentje heb....stelletje ongeemancipeerde mutsen

14. LittleMonsters

Nou verslag wordt niets hehe weer niet gelukt hellaas het rottige is dat ik niet zo goed tegen condooms kan krijg er een naja hoe zeg je het netjes volgens mij kan dat niet krijg er een droge doos van schaam schaam.. Kan er een fles glijmiddel tegenaan gooien maar hou een schraal gevoel.. Heel irie maargoed doe er nu alles voor haha normaal trek ik hem al naar 2 dagen naar boven.. Dus die 4 halfe week is me veels telang pfff...

Ging gister trouwens kijken voor een mooi lingerie setje bij hunkemuller nou wat een stomme winkel zeg alle mooie bh's pas ik niet omdat het maar tot een bepaalde maat gaat en anders kom je in een andere stijl en ik wil evengoed een voor gevormde bh nou die gaan maar tot d.. Dus ben die dikke memme nou alweer zat geen mij me kleine c maar weer terug.. Zullen Ze nog kleiner worden?

Hoe bedoel jij dat sensee hoe later je de voeding geeft hoe langer hij het vol houd als ik jay bijvoorbeeld om 11 uur geef dan komt hij rond de 4 uur als ik mazzel heb hier gaat de laatste fles erom ongeveer 12 uur half 1 in dan slaapt hij tot 5 uur door soms half 6

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    goedemorgen!

heb net 1e voeding gegeven, vandaag komt meisje van cb. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is...en of ik die nachtvoeding al mag laten vallen...

Gister voor het eerst buiten gewandeld met prinses en kleine man, heb een nieuw kinderwagen...nou denk dat feline nog 2 weken in het bakje past..:$ (zo'n ieniemie bakje)
    Best lekker weer buiten, wel koud maar kindjes vonden het allebei heerlijk..
    Gister ook geboorte kaartjes op de post gedaan...eindelijk!

@sex hier nog niet vloei nog steeds, en wond doet echt nog pijn...:(

Vandaag dagje alleen met mijn meisje...heerlijk!!!

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ben niet zo van de cd's dus heb liever dat het vloeien snel over is...
    Enne, Ja ik heb me gelijk laten steriliseren met de ks! Dus hoef nooooit meer aan de pil oid! Joehooeee ben ik echt blij mee, geen hormonen meer.

Ik had trouwens ook de nuvaring (weet niet meer wie die nu heeft) en mij beviel dat erg goed. Stukken minder hormonen, 3 weken in, 1 week uit. Hubbie zei altijd dat hij ging ringsteken :p. Maar voor degene die last hebben van de ring tijdens sex, hij mag ook een paar uur (!!haha, als je het zolang volhoudt) uit.

17. LittleMonsters

Hahaha geweeeldig ringsteken! Omg ik pies zowat in me broek... Af en toe denkt je hoe komen ze erbij hahaha mannen

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier nooit geen problemen gehad om hem weer het bed in te krijgen (of de bank of de tafel ;):D)
    ik zit met smart te wachten tot het vloeien stopt zodat we weer kunnen...moeten alleen nu een condoom gebruiken en dat vind ik dus maar 10 keer niks ;)

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    :D:D:D zo wordt de sex nog humoristisch :p

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja juist! Heerlijk toch, niets fijner dan een beetje pret (als in lachen) in bed! :p

Deel Deze Pagina