November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

Tgaat nu zelfs al weer wat beter, ik smeer gewoon goed met het zalfje die ik heb gekregen en dat werkt opzich al best goed.
    het is nog lang niet helemaal weg alleen het is wel wat minder geworden

2. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Sex, hier ook nog niet.
    vreselijk zeg want wil het wel graag.
    Maarja ik vloei nog steeds een klein beetje!

3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Mag je eigenlijk al sex hebben als je vloeit? zeker alleen met condoom?

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben bij het cb geweest. Het goede nieuws is dat hij flink gegroeid is. Weegt nu 4120 en is 55 cm. Bij geboorte was het 3130 en 50 cm.
    Ze vond hem nogal sterk, is hij ook. Hij rolde alweer bijna om...
    Slechte nieuws is dat ze wel een heel licht hartruisje hoorde. Dat had Jaime toen ook (althans dat was een flinke hartruis). Maar goed kan er op duiden dat ook Sacha een asd heeft. Ik zal het wkz bellen dat ik met de controle van Jaime in januari hem daar ook even laat onderzoeken.

Hou het even hierbij. Baal er behoorlijk van, ondanks dat wkz al had gezegd je hebt 5% meer kans dat hij het ook heeft...valt toch beetje tegen.

5. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MrsMiami: Da's fijn dat het ondertussen al een stuk beter gaat! Hopelijk kun je snel van de borstvoeding gaan genieten.

@ Sense: He wat rot dat ze bij Sacha nu ook een lichte hartruis hebben ontdekt. Hopelijk stelt het niks voor. Gelukkig is hij in ieder geval flink gegroeid.

@ Hier: gisteren op controle geweest bij de gyn en alles zag er prima uit. Ik baal nu wel ontzettend dat ik na zijn onderzoeken nu plots weer veel harder ben beginnen vloeien. Het was verdorie bijna gestopt! :x Gatver!
    Zo meteen krijgt Tess haar gehoortest. Normaal gezien wordt ze dan ook gewogen en gemeten dus ik ben benieuwd of ze hard is gegroeid.

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ***babynieuws***

coco is vanmorgen om 9.50 bevallen van een gezonde zoon, na een supersnelle thuisbevalling!
    hij is 52cm en weegt 3840gram!

***einde babynieuws***

coco gefeliciteerd meid!!! lekker genieten!!!

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hij heet: R O N I N A L E X A N D E R !

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    SEX: tja dat ging vanzelf....hahah:D manlief heeft er totaal geen problemen mee...(hij heeft ook niet gekeken hoe ze eruit zijn gekomen hoor, bleef keurig bij hoofdend staan, de HELD;))
    ik heb de nuvaring nu een weekje in en bevalt met tot nu toe wel! voel m niet zitten....nog geen sex gehad met dat ding, dus geen idee of hubbie kan ringsteken:D:D

sensee: oo hij is goed gegroeid!!! ben benieuwd hoeveel Tess nu is, mag maandag weer en dan gelijk prikken....
    oe kan me voorstellen dat je t niet lekker zit...mede door jaime dr ziekte....hopelijk valt t mee.....

margootje: fijn dat controle goed was....balen van t vloeien....weet je zeker dat t geen ongi is? dat hoor je ook wel eens....dat t na t vloeien overgaat in ongi!

9. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Coco, gefeliciteerd meid.
    nu lekker genieten!!

10. babyproject

babyproject Niet meer actief

Jaaa Coco! Eindelijk. Goed gedaan meid! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er maar van!

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Seks: wauw, dat jullie allemaal zo'n zin hebben! Ik vind het nog best wel eng. Heb laatst gekeken en de knip zag er uit alsof het inmiddels genezen was en sinds een paar dagen vloei ik niet meer. Maar durf niet zo, ben bang dat het pijn doet, zeker omdat je door de hormonen kennelijk heel droog blijft... Manlief en ik hebben al wel andere dingen in bed gedaan, dat dan weer wel ;)

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @coco JAAAA eindelijk GEFELICTEERD met jullie zoontje!!!
    en nu lekker genieten...

13. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Joeeehoooe COCO, super gefeliciteerd meid met jullie zoon! Geniet ervan!!!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hij krijgt nu nog steeds 7 voedingen. Over de dag genomen krijgt hij wel genoeg binnen, maar door het onrustig drinken, drinkt hij wel minder. Ik denk dat hij geen spruw heeft. Ik zie niks. Ik ga vanmiddag naar het CB en dan wordt ie weer gewogen en gemeten. Ben benieuwd. Ik hoop dat ie over de 4 kilo is. Vandaag krijgt ie ook waarschijnlijk zn eerste prikjes. Moet even in overleg, want hij is nog vrij jong.
    De nieren zijn niet gecheckt na de geboorte. Dat was iemand anders denk ik.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Coco: Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat fijn dat hij er eindelijk is!

@sensee: Kan me voorstellen dat het een behoorlijke tegenvaller is dat er een hartruisje te horen is bij Sacha. Ik hoop dat het meevalt. Leuk dat Jaime de kerstboom heeft versierd. Hier dit jaar geen ruimte voor een kerstboom. De box staat er nu en ik weet niet waar ie moet staan. We hebben wel zo'n miniboompje. (staat nog niet trouwens)

@seks: Tijdens de hele zwangerschap geen seks gehad dus het is al héél lang geleden. (bijna 11 maanden dus). Komt overigens door man en niet door mij. Ik slik nu de pil weer en als ik ongesteld ben geweest is het veilig en zullen we wel weer het één en ander gaan doen.

16. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Coco van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! geniet ervan.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@coco: Gefeliciteerd met jullie zoon
    Nu lekker gaan genieten!!

hier een mannetje die niet meer slapen smidags gister lag hij ook al de helemidag naar zij mobieltje te staren nu weer druk hem af en toe maar even aan anders gaat het ook zo vervelen denk ik...

heb mezelf een nieuwe broek kado gedaan vandaag.. een drollevanger zoals peet het noemt :D ben er helemaal blij mee :D

zag voor jay ook nog iets leuks bij de hema:D ga ik morgen even halen want dan kan ik meteen iets mee trerug nemen wat ik dubbel heb... een onwijs leuk blouch met daarbij een spencertje en een spijkerbroekje die van binnen lekker zacht gevoert is.. weet zeker dat peet dat helemaal leuk vind.. denk alleen dat ik het allemaal een maatje groter koop maat 62 want hij heeft al zoveel in 56!

18. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    zo weer ff terug van de stad.
    heb zulke leuke sokken gekocht.
    met van die rouches er op. zo schattig!

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    net even bij de prenatal geweest en weer leuke outfitjes gescoord....was heel lief, Tess zat steeds met grote ogen te kijken en ik begin tegen dr te praten en begin ze te lachen met hinnikjes ertussen...zo lief!

mrsNuke: oo schattig, zal ie vast leuk vinden;)

mrsMiami: ja je blijft shoppen met kinderen.....*kijkt naar bankrekening....8)*

kerstboom mag hubbie zaterdag doen met kids....*vind dat zo'n stomklusje....als eiu eenmaal staat vind ik t super:D*
    hier wel ruimte voor een boom, scheelt dat we vorig jaar zijn verhuisd, dus een grotere woonkamer hebben!

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

#1040 Lilalien, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2010
    Hoi meiden!

Heb gisteravond nog gehoord van Ineke ,ze zal zelf persoonlijk alles komen vertellen uit respect laat ik dit over aan haar ,ze is aan de beterhand ,stilletjes aan maar als we allemaal duimen zal het misschien sneller goedkomen!

Ivm.sex ,gisteren dan toch de knoop doorgehakt ,zondag was me iets te pijnlijk en dan niet aan de knipkant maar aan de andere (snappen waar snappen valt....).Dus ik dacht ja sinds 1 week niet mee vloeien hup en zonder condoom want die zondag met condoom vond ik irritant bah en hij ook.Maar toen het hoogtepunt ging komen deed onze jongste zijn best om de pret te bederven (huilen in zijn wiegje);):(.Dus voor herhaling vatbaar enkel ben in sinds vanmiddag terug beginnen vloeien of het nu daardoor komt geen idee (en voor ik vergeet te zeggen gebruik de minipil ,sterilisatie zag mijn man niet zitten mede hij nog een 4e wil over 3/5 jaar).

Sense ,ik kan best geloven dat je baalt en onzeker bent ivm.het hartruisje ,ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen voor hem!!! xxx

Moest wel lachen ringvangen en van het shoppen :)
    Onze rekening laat shoppen even niet toe ,ga wel binnenkort bij een speciale acitie in een winkel om keldij voor de kindjes
    (1 stuk kopen en't 2e aan 2€).

COCO VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon !!! xxxx

Ivm.voedingen na de horrornacht en dag van eergisteren op gisteren sliep L. van 23 uur tem 7 uur - 9 uur -11 uur -14 uur tem nu nog in bed.
    HIj ziet echt af van zijn tandjes die omhoog komen en hij is alerter geworden volgt supper goed mee en lachen ook af en toe.
    Hij zat gisteren zelfs aan zijn knuffeldoekje te frummelen :)

En als ie zo onrustig is is hij na 1 minuut knock-out hierin ;):D
    Bekijk bijlage 113718

Groetjes!

Deel Deze Pagina