Ja vreemd he!! Hier ook niets gehoord van cb en kh. Ik had het een keer gehoord en las het vanmiddag in de WJO. Ga jij nu 3o druppels geven? Want ik twijfel dus nog steeds, stom he
hey meiden, @coco, gefeliciteerd met jullie zoontje....leuke naam zeg! @sens, S is goed gegroeid zeg! @marleen, hier ook een manneke dat echt ingebakend moet worden....Mika heeft het echt nodig! @mrsnuke en moontjee, ik heb bij Mika ook dat er af en toe geen touw aan vast te knopen is qua voedingstijden, doe dus gewoon op verzoek.... @mrsnuke, balen dat de mooie lingerie niet in je maat was...hier na het stoppen van de bv weer snel naar mijn eigen maat.... @sex, hier nu een aantal daagjes niks gedaan, we hebben nog steeds niks gebruikt, maar vind het zelf wat minder, omdat het behoorlijk "strak" aanvoelt....die hechtingen zijn echt strakker gezet, en nu ze eruit zijn, voel ik ze nog zo nu en dan...haha....hubbie vind het prachtig dat strakker voelt, maar ik dus niet zo.... @cb, ik moet komende dinsdag voor de 1e keer...ben benieuwd naar het gewicht van Mika, want drinken doet hij goed, ik voed op aanvraag, en zit op zo'n 6 voedingen van 120/4, een enkele voeding wil hij iets meer, en dan maak ik een beetje bij.... @all, gisteren kraambezoek gehad, Mika is weer flink verwend met mooie kleertjes, gelukkig verschillende grotere maatjes, en vandaag ben ik zelf nog even gaan shoppen(nadat ik met de auto op de keuring was geweest) en had 3 pakjes(broekjes en truitjes), 2x BFC en 1x Imps & Elfs, voor net over de 20 euro!! vandaag en gisteren ging het weer beter met me, maandag was echt een "shit"dag, met mijn jankbuien.... vrijdag hebben we weer kraambezoek opstaan, en zondag gaan we even lekker eruit met zijn 4tjes, en maandag komen een paar collega's van mijn man op bezoek...we verdelen het dus lekker, niet te veel in 1 keer....
@ Coco: gefeliciteerd met jullie zoontje! @ Peertje: ik denk niet dat ik al ongesteld ben. Ik geef bv dus mijn cyclus zal sowieso niet geweldig zijn en de gyn had ook een inwendige echo genomen en daarop was nog niet te zien dat de boel al echt terug goed aan het werk was Had ik ook niet verwacht aangezien mijn eierstokken nogal lui zijn. @ BabyProject: ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die momenteel nog niet zo'n zin heeft in seks Ik voelde me al een beetje abnormaal als ik zo hoor hoeveel zin de rest heeft! Ik vind het ook echt doodeng zeker omdat ik zo veel last heb gehad van de knip. Hopelijk komt het ooit nog goed.... @ MrsNuke: weet je zeker dat hij huilt van de honger? Misschien is er wel iets anders aan de hand? 165cc lijkt me zeker niet te weinig. @ Marleen: fijn dat Luuk zo hard gegroeid is! Dat is zeker een hele opluchting. @ Irene: ik geef Tess alleen vitamine D (5 druppeltjes). Vitamine K heeft ze bij de geboorte gekregen in een spuit. Nou, Tess is dus echt gigantisch hard gegroeid! Ze is al ruim 1100 gram aangekomen! Ze zou ook 8 cm gegroeid zijn maar dat kan best minder zijn aangezien ze de eerste keer volgens mij niet zo nauwkeurig meten omdat ze de beentjes niet strekken. Hopelijk blijft ze zo goed groeien.
Nah, heb gelezen op basis van welk onderzoek dit is bepaald... Vind het een beetje onzin eigenlijk. Ik denk dat ik er een beetje tussenin ga zitten: ik ga het verhogen naar 10 druppels, net als de vit D. Jennifer is zo gezond, denk niet dat het nodig is om naar 30 te gaan. Misschien slaat dit nergens op
@moontje: ik gaf hem toen al 165cc.. @margootje: heb geen idee dan moet het al iets lichamelijks zijn want hij krijgt alles.. Jay slaapt nu gelukkig heb hem boven neer gelegd is het ook wat rustiger en donker.. Vind hij meschien wel fijner.. Ga even info inwinnen over dat overstrekken want dat doet hij namelijk best veel tijdens het eten en als we hem oppakken.. Wist niet dat dat erg was.. Meschien huilt hij daarom zoveel maar hij doet dat al vanaf zijn geboorte en nu is hij pas huilerig...
geef ik mijn mannetje dus veelsTE weinig en dat zij de kraamhulp dat hij maar 120 cc mocht.... maar ik merk dat hij het dan echt niet volhoud tot de volgende voeding....
Het stomme is dat hij snachts heel goed slaapt.. Ik weet me geen raat ik heb af en toe ook een beetje het idee dat hij nog steeds honger heeft als hij zijn fles op heeft want hij blijft soms die zuig beweging maken klinkt een beetje stom maar het is echt zo Of meschien is het een soort van dagje dat alle baby's hebben jay is ook maar 2 dagen ouder..
ja dat zag ik ja dat hij maar 2 dagen ouder is.. ik heb ook het idee dat micah te weinig krijgt en hij huilt al een paar dagen heel veel.. liefs
Ja raar hè maar hij drinkt wel 165cc terwijl dat best veel is meschien hebben we hongerlapjes je hebt wel voeding voor hongerige baby's maar ik gebruik hypo voeding vanwege peet zijn allergieën en dat heb je maar in 1 soort.. Ben jij al helemaal gestopt met de bv.. Je bent toch overgestapt? Meschien dat het daar een beetje door komt meer krampjes meschien poept hij ook minder jay ging minder poepen dat hij overging op fv? En hij heeft meer kast van krampjes
wat een ellende dat internet hier. Maar heb gevonden wat ik zocht...... Coco van harte gefeliciteerd met je zoon!!!!!!
Hey meiden, dit is niet te geloven.. ik heb ons kleine mannetje gistere avond 165cc gegeven.. en vanmorgen om 06.30 ging de wekker.. ik schoot eruit.. want het eerste wat in mijn opkwam was.. "micah heeft zich vannacht niet gemeld!"dus ik ging kijken.. sliep die nog als een roos...
hoe beroerd het gister overdag ging hoe goed het weer snachts ging jay sliep als een roosje snap ik ook wel als je de heledag waker bent! hij kwam om 5 uur weer hij ligt nu nog lekker te slapen! me moeder komt straks gezellig hier.. mis mensen om me heen dus ben blij dat er eindelijk iemand komt! wou vandaag naar de markt maar hij waait best hard zeg! en moeder is nog niet helemaal de ouwe dus weet niet of ze mee durft.. ga een poging wagen om haar mee te krijgen. hoe is de nacht bij andere geweest?
meid je moet echt op je moedergevoel afgaan! als jij denkt dat ie hnger heeft hem meer aanbieden!!! ze kunnen t allemaal zo mooi vertelllen....maar ze zijne r niet bij als ie hele tijd huilt!!!! lees net dat ie heeft doorgeslapen vannacht op 1665cc! toppie meid! gewoon vandaag ook meer geven! gaat goed komen!