Je hebt helemaal gelijk. Maar dat is echt met alles heh. Geniet ervan. Als ik terugdenk aan de tijd dat mn schoonvader zo ziek was...brrrrr vreselijk. Hier nu ook echt dankbaar voor alle dingen die goed gaan en vreselijk genieten van het leven. Het gaat al veels te vlug, helemaal wanneer je kindjes hebt.
Helpt t bij S nog goed? Ik vind het zo jammer dat t helemaal uit Duitsland moet komen (zeker nu met die stakingen, dan zal t wel ff duren voordat het er is)
haha Hier op school na twee of drie keer te laat krijgen de ouders 'straf'.Heb het nog niet meegemaakt hoor . Jaime is altijd keurig op tijd...aan de vroege kant zelfs.. Zo boodschapjes zijn weer binnen en oh wat heb ik zin in kerst als ik al die lekkere hapjes zie liggen bij de Jumbo!...jummie. Die supermarkt is net een jumbo geworden maar eigenlijk bevalt de Jumbo mij wel Zo nog ff de gemeente bellen. Die zou nog iets doorgeven aan mij en heeft hij nog niet gedaan. Kan de rechtsbijstand verder met onderzoeken naar mogelijkheden schadevergoeding.
Ik heb het al even niet gebruikt nu...Maar toen hij die krampen had hielp het uitstekend! Bij Jaime hielp het toen ook heel goed..daar heb ik zelfs bij besteld.Bij mij was het heel snel bezorgd volgens mij met een dag of 2. Ik stond er van te kijken.
Dank jullie wel voor de reacties iedereen! De gyn die eerst niet wou komen is net hier geweest... ik had weer stolsels... maar weeral vindt hij het niets ernstigs (vond het niet nodig om naar m'n buik te kijken) en zei dat ik het in het oog moest houden! Hij kan ook niet zeggen of ik nu een verhoogde kans maak bij een 2de kindje en of het nog opnieuw kan beginnen! Wat een leuke vooruitzichten zeg als ik morgen misschien naar huis mag! Hopelijk heeft mijn eigen gyn morgen meer te vertellen! Aan iedereen, ik heb nog niet veel bijgelezen, sorry, maar ik kom heus weer bijlezen!!! Groetjes en geniet van jullie schatjes!
wat een verhaal meis jeetje mina en wat een lul van een vent zeg.. hoop dat je weer lekker snel naar huis mag en verder kan genieten!
hello lady's @ voeding: heb me vergeist in het tellen hij krijgt minimaal 6 voedingen en soms 7! @om de hoeveel uren: het komt niet constant voor hoor dat hij om de 2/3 uur komt is nu sins geboorte 2 keer gebeurt normaal komt hij overdag om de 4 uur en snachts 5 uur.. ben gestopt met de infacol want heb het idee dat het niet helpt en hij poepte ook moeilijker.. @verkouden: hier zag ik gister wel een stukje snot (lekkere praat weer zeg) zitten.. ik had zo'n snotverwijderaar gekocht (peertje) nou die dingen werken echt voor geen ene meter zeg.. gelukkig kosten hij niet zo duur hij nieste later en toen zat hij dichterbij dus toen kon ik het pakken hihihi tot nu toe een lege neus hahah hier ligt het mannetje op bed na zijn voeding! het gaat vandaag een stuk beter gelukkig!
@marleen: inbakeren heb ik nog niet geprobeert heb wel al info ingewonnen over het overstrekken en kwam een paar goede dingen tegen die ik nu probeer ook met betrekking van vast houden op welke manieren etc etc en het lijkt dat hij het fijn vind als hij als een propje wordt vast gepakt.. dus meschien is dat inbakeren ook iets voor jay.. je heb toch ook speciale dingen daarvoor met een ritsje weet alleen even niet meer hoe die dingen heten.. het zag er heel makkelijk uit ga het eens opzoeken!
ik heb een woombie...IDEAAL! www.woombienederland.nl heel makkelijk enniet al te duur! je kan ook eerst op marktplaats kijken....worden ze ook vaak aangeboden...of t wat is...had ik bij tess ook, net van deweek nog 1 besteld(wle nieuw)
de puckababy....super dingen!! makkelijk aan en uit trekken en bij zoontje hielp het heel goed,twijfel of ik het nu weer zal gebruiken....ze is s'avonds zo druk met haar armpjes...
Op het CB raden ze de Pacco doek aan (die werkt met klitteband) en die hebben wij ook. Ideaal ding vind ik. Ik heb ook een puckababy gehad (dat is niet echt inbakeren, maar meer een slaapzakje),maar dat werkte hier bij beide kinderen niet.
Oh, ik zie dat het bij jou wel werkt. Ik vind het dus niks.. Ik denk ook niet dat het zal helpen als je kindje overstrekt (zoals Luuk en Jayson)
Sab Simplex besteld. We zullen zien of het werkt! Ik vraag me wel altijd af waarom dat niet in NL verkocht wordt. Ik ben dan bang dat niet misschien niet zo onschuldig is??
dit is Tess in een woombie....tis net een coconnetje... en overstrekken lukt dr volgens mij niet hoor!
Ga even kijken op hun website thanks voor de tip.. Ga net even boven kijken bjj jay.. Ligt hij weer boven de dekens.., maar hij slaaot nu wel laat hem maar even liggen denk ik!.. Nou ga ook even een uiltje knappen ben zo moe dat ik er koppijn van heb.