November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

het geeft niet het geeft me in ieder geval het gevoel dat ik niet alleen ben.. ook al is dat weer niet leuk voor jou!.. dat ik in doodziek in het ziekenhuis lag 2 weken geleden vroegen ze alleen maar of dat de kleine echt wel gezond was ze gingen zelfs aan de zusters vragen of ze hem wouden nakijken:$ en ik lag daar ook met zakken bloed en dat deed ze niets doet me best pijn maar bevestingt alleen maar weer mijn gevoel..

schoonouders wat moet je er mee!

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mm omneo zou ik ook niet doen hoor! maar je zou wel kunnen kijken of je nutrilon voor hoingerige baby;s kan mixen met h.a. dat doe ik ook met de friso comfort en standaard....

er zat veel reclame, tijdschriften in, een sudopotje(mini) groente en fruithapje, wattenstaafjes en pyjamapapje...
    ze belden mij van de week en dan sturen ze je de bon op...nemen je gegevens even door en uiteraard doen ze nog speciale aanbiedingen...(maar ze dringen niet aan!) en bij de broef die ik kreeg om m op te ghalen zat een cp boek en dan krijg j e40% korting

3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    MrsNuke, balen zeg van die voeding.
    Volgens mij is 165 cc toch best veel voor een 1 maand oude baby, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
    Ik geef BV dus ja weet ook niet zo veel van flesvoeding af.

4. LittleMonsters

belde vanochtend me beste vriendinnetje kim op zit ook hier op zwangerschapspagina ben via haar hier gekomen.. zei is nu 33+4 zwanger en is nu aan het bevallen ben best wel geschrokken en hoop zo dat alles goed gaat ze had om half 3 3cm ontsl. ze hebben geprobeert te remmen maar niet gelukt.. best wel spannend dus

5. LittleMonsters

ja naja we wachten maar af.. maar het stomme is dat volgens de verpakking is het gewoon want een baby van 4 tot 5 kilo mag dit hebben..
    nu moet ik ook komen wegen volgende week omdat ze bang zijn dat hij tedik wordt:):(

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen vervelend dat Luuk onrustig is hoop dat het met deze voeding beter gaat, alleen moeten zijn darmen misschien
    wennen dus kan hij wat krampjes krijgen.

Nony je kan ook maar beter voorzichtig zijn met zulke kleintjes. Jeetje schrikken van je vriendin. Wat zei de ha van jouw wond?

Jootje fijn dat de ha nu net langs kwam nu je een vraag had, weer een beetje gerustgesteld?

Coco de kleine man had zeker haast ineens. Wat fijn dat alles goed gaat alleen vervelend dat hij snachts wakker is. Geniet lekker van je kraamtijd.

Nazli dat was schrikken dat haar hartslag wegzakte gelukkig is het goed gegaan. Geniet lekker van je gezin.

MrsNuke schrikken van je vriendin, hopelijk is alles goed.
    Hoor wel vaak dat het cb snel kindjes te dik vind en als ze honger hebben moeten ze toch eten.

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    mrsnuke:zou niet voor omneo gaan hoor. is verdikte voeding voor spugertjes..en idd voor moeizame ontlasting.

8. LittleMonsters

Ja ik vraag me ook af of ze wel weten waar ze het over hebben

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Misschien waren ze in de war? En bedoelden ze die voeding voor hongerige kindjes?

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh ik ben blij! Net de tweede voeding Friso H.A. gegeven en hij heeft de hele fles leeg gedronken en heel relaxed, glimlachjes tussendoor i.p.v. huilen en overstrekken. Ik weet niet wat ik mee maak! Nu maar hopen dat het zo blijft.

11. LittleMonsters

hmmz meschien ga ik ook eens proberen dat mag toch gewoon of niet? het klinkt goed hoop voor je dat het zo goed blijft gaan!..

hier het mannetje in de puckybaby gedaan hij is vrij rusig zie af en toe de benen omhoog komen en hoor wat gepruttel maar het vald mee

12. LittleMonsters

na heb het er al over gehad vorige week en toen wouden ze me die ook al geven en toen legde ik mijn verhaal nog een keer uit en toen zeiden ze oh nee die moet je niet hebben en nu raden ze me het weer aan..
    ik wil die voeding voor hongerige kindje wel graga proberen maar zit er mee dat hij nu aan de hypo allergeen voeding zit en die heb je niet in die andere.. en die meneer van het cb ze dat die omneo het beste overheen kwam qua eiwitten met de h.a. maar goed hij poept goed en hij heeft wel wat krapjes maar dat heeft elke baby wel een beetje het is niet mega ernstig ofzo...

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja dat mag gewoon. Het wordt alleen afgeraden om steeds te wisselen van voeding, maar één keer wisselen is geen probleem lijkt me.

14. LittleMonsters

oke na anders wacht ik eerst even af wat de pucka doet als hij daardoor nou langer gaat slapen dan kan ik meschien zo ook al op mindere voedingen komen..

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja dat zou ik ook doen denk ik. Luuk had duidelijk last van zijn voeding en kreeg pijn en dat heeft Jayson toch niet?

16. LittleMonsters

#1236 LittleMonsters, 10 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2010
    nee volgens mij niet hoor hij drinkt ze fles lekker leeg en zijn mondje gaat al open als je vlak bij bent nou als hij echt niet wil doet hij dat niet.. peet lag in een deuk net hihihi ziet er wel schatig uit hoor net een vlindertje die nog uit moet komen:D

http://www.puckababy.com/uploaded/extra/pb_piep_grijs_stip2(1).jpg
    deze heb ik gekocht

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Thanks voor de lieve reacties meiden :), er gaat weer een zware tijd komen :).

M.b.t. ukkies; volgens mij zit Renzo in zn eerste sprongetje hoor, alleen maar huilen, continue willen eten en halve fles laten staan en heeft veel mama aandacht nodig, herkenbaar???

Hier overgestapt op Forte voor hongerige baby's en vandaag ook begonnen met JBP, ventje wilt de hele dag door eten ;). Hongerlap :).

xxx voor jullie ne bedankt voor het bergip!

18. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hallo dames
    ik heb jullie weer gevonden. hoe gaat het met iedereen?? jullie blijven maar kletsen zie ik.
    hier gaat het goed. yara heeft een peneceline kuur van 12 dagen voor puistjes die op verschillende plekken tevoorschijn kwamen. die werden waarschijnlijk veroorzaakt door een ziekenhuisbacterie, ze willen het alleen niet echt toegeven. verder doet ze het prima, ze groeit als kool. ze drinkt nu 6 flessen van 150 en slaapt de nacht al door. heerlijk.
    met mij gaat het ook wel goed. ik heb nog wel last van de wond, er gaan steeds stukjes open en er komt dan wondvocht uit, dus heeft nog extra verzorging nodig. is wel vervelend, moet dus extra rustig aan doen, maar dat lukt niet altijd.
    ik ga proberen om jullie weer te volgen.

19. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedenavond ,

Vind even de tijd om te posten want sinds maandagavond is onze kleine man niet te stoppen...
    Huilen ,huilen ,onrustig zijn ,kortom NIETS is goed tot ik dacht van ga hem inbakkeren met een doek en hupla meneerke slaapt sinds 17u30.

OF dit toeval is of niet , spreek het heel zachtjes uit want ik heb zo'n schrik dat het maar voor 1 x is.

Mijn man zegt zelf van dejavu zoals met de zoon en kan er niet meer tegen als hij begint te huilen of zeuren.
    Idem voor mij en de kindjes ,want zij hebben niet veel mama-tijd gehad en dat stoort me ook want ik merk dat zij dat ook nodig hebben en niet een mama die op de tippen van haar tenen loopt.

Ik ben ook terug beginnen vloeien of het daar wat mee te maken heeft dat mijn moedermelk niet lekker is zoals ervoor in de week zonder vloeien (want dat smaken bv-kindjes ook).

Bijkomen doet hij goed dus dat kan het ook niet zijn en horen idem.

Ineke ,hoe is het nog bij u meisje???

Ik ga op't gemakje wat bijlezen ,maar als ik iemand of iets vergeet ,sorry hiervoor!

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Moontje geweldig dat Micah met meer cc's het zo goed doet ,hopelijk zo door!
    Ik heb altijd schrik dat er wat mis is als L.langer slaapt want altijd na die helse pruttelingen slaapt hij toch wel lang maar dat maakt de rest van de dag niet goed;)

Peertje ,knuffel!

Ineke ,ik heb ondertussen wat gelezen van je en ik hoop dat vanaf nu alles goed mag BLIJVEN gaan (heb nog een email gestuurd vanavond ivm.bezoekje brengen).

Kitty ,heb ook nog de afgelopen dagen zitten denken waar is de tijd dat we die 1e positieve test hadden :p

Sense ,hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen voor S.!
    En zus en broetje trekken idd.op elkaar hoor!

Debby ,voor jullie ook een hele DIKKE KNUFFEL!!

Marleen Sab is een Duits product en niet zo heel bekend maar wel goed in gebruik!

Fem ,lieve lieve meid ,ik weet niet goed wat te zeggen en je komt zo rustig dat vertellen van je man...ik vind het zo oneerlijk allemaal,dat 2011 een goed jaar mag worden voor jullie en iedereen hier *

Miza ,wow ik duim dat de operatie goed mag gaan en dat het goed resultaat mag geven!

Jootje ,jullie een weekendje weg ,iets speciaals geboekt?

Nazli ,ook best heftige bevalling lees ik dus ,maar goed dat alles in orde is met kleine Sara en uzelf!

Ik zie foto voorbij komen van woombie of lees over puckababy ,hoelang kun je zo'n ding gebruiken en is het volledig safe kwa slapen...???????

ff terug erbij gezet:

Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten)

Geboorte:
    Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979)
    Mika - (12 november 2010) - 2970 gram - 48 cm - (Luukske)
    Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia)
    Noa - (8 november 2010) - 3195 gram - 48 cm - (Star34)
    Tess M - (3 november 2010) - 3230 gram - 48 cm (Margootje)
    Mila - (24 november 2010) - 3235 gram - 48 cm (Ineke1983)
    Tess P - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje)
    Sara - (25 oktober 2010) - 3320 gram - 51 cm - (Zora)
    Marjolein - (22 november 2010) - 3480 gram - 52 cm - (Nelly)
    Nick - (9 november 2010) - 3530 gram - 50 cm - (Kitty)
    Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram - 51 cm - (Jootje24)
    Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops)
    Amé - (31 oktober 2010) - 3810 gram - ?? cm - (MoedertjeB)
    Micah - (9 november 2010)- 3830 gram - 49 cm - (moontjee)
    Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza)
    Jennifer - (5 november 2010) - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject)
    L.S*.P. - (16 november 2010) - 4020 gram - 53 cm - (Lilalien)
    Sara - (22 november 2010) - 4100 gram - 52 cm - (IreneH)
    Yinthe - (11 november 2010) - 4175 gram - 51 cm - (wendy2010)
    Isa - (16 november 2010) - 4180 gram - 49 cm - (Lot23)
    Sem - (11 november 2010) - 4308 gram - 54 cm - (Lief09)
    Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem)

1 maand: (2e keer naar CB)
    Luuk - 3430 gram - 50 cm - (4 wk + 2 dg)
    Tess P - 3750 gram - 51,5 cm - (1 maand + 2 dagen)
    Noa - 4060 gram - 52 cm - (4 weken + 1 dag)
    Amé - 4070 gram - ?? cm - (1 wk + 3 dg) pas het aan op 7 dec
    Owen - 4120 gram - 52 cm - (5 wk + 2 dg)
    Sacha - 4120 gram - 55 cm - (1 mnd en 5 dgn)
    Yinthe - 4160 gram - ?? cm - (2 wk + 5 dg) (nieuwe update volgt over 2 wk)
    L.S*P. - 4180 gram - ?? cm - (3 wk + 2 dgn) (nieuwe update 23/12)
    Lianne - 4280 gram - ?? cm - (3 wk + 4 dg)
    Tess M - 4340 gram - 55,5 cm - (5 wk)
    Sara
    - 4465 gram - 53 cm - (4 wk + 3 dg)
    Jennifer - 4790 gram - 57,5 cm - (4 wk + 4 dg)
    Renzo - 5150 gram -57,5 cm - (3 wk + 5 dg)

2 maand: (2e keer naar CB)
    Luuk - 4070 gram - 54 cm - (7 wk + 2 dg)

Deel Deze Pagina