November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Wat een mooie foto's zie ik weer voor bij komen.... zijn echt allemaal schatjes!!:)

Wendy, heb gewoon nog wat bloedverlies in combinatie met slijm en wat stolsoltjes.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh joh die zie ik nu pas! Wat een knapperd. En wat heeft ze mooie grote ogen zeg..ongelofelijk!

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    ze??? :D je bedoelt vast hij :p

Moooooie foto's hoor! Van allebei. Ze kijken zo helder al. Wel een verschil met Sara hoor, die heeft alleen maar haar ogen dicht omdat ze slaapt ;)
    Maarre...het zijn wel allemaal mooie kindjes hè die november beebs!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh idd sorry...

Maar is logisch toch dat Sara haar ogen nog veel dicht heeft. Dat was hier ook zo.

Mooie kindjes maar denk ook pittige...schorpioentjes..

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat een lieve foto's allemaal ik ben peet al steeds aan het aansporen zodat we hopelijk met baby's weet je het nooit moooie foto's kunnen maken boven.. maar er komt steeds iets tussen:( hij groeit zo snel straks ik hij 1 en hebi k nog geen foto's :(

6. LittleMonsters

niemand ervaring met de zonnebank:(:(

@moedertjeb: nu ik je bericht lees krijg ik in eens een ingeving dat ik je helemaal niet meer terug heb gesms't sorry hij staat wel al in de wacht maar was nog niet klaar met tikken en jayson vroeg aandacht hihih

@hechtingen: ik heb er denk ik nog 1 in zitten had er 2 maar 1 heb ik erzelf uit kunnen halen die andere zit nog een knoopje in volgens mij

7. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    ff bijlezen....

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nee geen ervaring, maar denk dat t inmiddels al wel weer kan hoor!

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes iedereen!!!
    Heb niet kunnen bijlezen, hadden vanochtend bezoek van mijn grootouders die lekkere soep hebben gebracht voor ons en de consulente van Kind&Gezin (zoals CB bij jullie denk ik)
    Mila is weer netjes goedgekeurd!!!
    Ze is op 5 dagen 200g bijgekomen op mamamelk alleen!!!
    Weegt nu 3.640g
    We moeten wel een oogje in het zeil houden ivm verborgen reflux maar voorlopig nog geen paniek, het is nog doenbaar!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo Ineke ze is veel aangekomen zeg! Super.

Peertje waarom moet je wachten dan? Of is heenen weer rijden de moeite niet?
    Zoveel regen was hier vanochtnd nog niet..nu wel helaas. Smerig weer is het.

MrsNuke gewoon ook overdag foto's maken joh. Beter teveel dan te weinig is toch digitaal. De niet mooie gooi je gewoon weer weg. Het gaat echt snel dus hup pak die camera! Hier ligt die trouwens gewoon altijd op de eetkamertafel nu.
    Uhh zonnebank weet ik niet maar zou denken van wel. Trouwens...hier in zwangerschap met 16 weken zaten wij een week in spanje en ik ben gewoon heel de tijd in de zon geweest hoor.Niks aan de hand.

Sacha heeft trouwens berg op zn hoofd. Maar dan niet bovenop maar op zn voorhoofd rondom zn wenkbrauwen. Zo vies. Heb die berg pads gehaald. Lijken wel wat te werken.

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    MrsMiami, ik zou hierdoor niet stoppen hoor! Kunnen 'regeldagen' zijn!
    En je kan ook eens proberen 1 borst gedurende 3 uur aan te bieden zodat ze genoeg achtermelk krijgt (die is dikker dan de voormelk)
    Ook raad ik je bv-thee aan, gewoon te koop, bijvoorbeeld van Weleda! En ik neem korreltjes op aanraden van mijn vroedvrouw Galactogil van bij de apotheek... en dan na de 3 uur deze borst verder leegkolven zodat ze snel weer gestimuleerd wordt!

Liesje, ik heb hier in een van mijn boeken net gelezen dat je best begint met de namiddagvoeding over te slaan (minste productie) dat 1 of 2 dagen en dan een middagvoeding, weer 1 of 2 dagen en dan zo steeds verder en verder afbouwen...

Wendy, bv-kindjes moeten zo'n 100-150g per week aankomen dus dat zit goed hoor!!!
    Bv-kindjes komen eerst minder aan maar halen die 'schade' achteraf in :)

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vandaag naar het inloopspreekuur van het CB geweest om te wegen. Luuk is in 8 dagen 100 gram aangekomen. Niet veel dus.. Verbaast me niet, want hij heeft de afgelopen dagen een stuk minder binnen gekregen. Verder maar gewoon afwachten wat de Pepti gaat doen.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou we wonen op zich best dichtbij, maar om terug te gaan kids uit te kleden, dan kan je weer opnieuw beginnen....en de juf neemt afscheid, dus we willen er allebei wel ff heen...vandaar dat we ff bij vrienden gaan zitten die wonen tegenover de school;)
    kreeg net wel briefje dat t zingen buiten niet doorgaat enm t diner dus een half uur vervroegd is....
    hier regent t echt al de hele dag...bah!

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ineke: netjes hoor 200gr in 5dagen!

marleen: mm hij is in iedergeval aangekomen....

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier sneeuwt het nu :x

Marleen wat peertje zegt hij is iig wel wat aangekomen maar veel is het niet. Ga je volgende week weer?

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga volgende week maandag weer wegen. Dus over anderhalve week. We houden het gewoon goed in de gaten.
    Wel even qua vergoedingen wat gezeur. Ik begreep dat ik een machtiging zou krijgen voor de voeding, maar die krijg ik nu nog niet. Eerst moet hij het vier weken gebruiken, dan een provocatietest en dan pas krijg ik een machtiging. Ik moet nu die speciale voeding dus allemaal zo betalen. Nou ja, is geen ramp, maar was makkelijk geweest als ik nu al een machtiging zou krijgen.

17. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hallo dames!

Even weer een teken van leven...
    Ik lees zo nu en dan wel bij, maar kan niet alles van jullie volgen..

Star; wat naar dat je nu een curretage moet ondergaan meid.. Veel sterkte!

Moontje; schattig he? Als ze naar je lachen. Hier lacht hij sinds een week. Maar wel zonder geluid.. Het lijkt zo mooi!

Mooie foto's zag ik voorbij komen!

Vandaag de vk gebeld. Ik vloei namelijk nog steeds.. Het was 2 weken na de bevalling bijna over, toen een weekje bijna niks en nu alweer 2 weken helder rood! Verder nergens last van, maar wordt wel een beetje bang van het verhaal van Star.. En de afspraak voor de nacontrole staat pas op 11 januari, dus dat is dan wel een beetje laat.
    Maar goed, ze belt me vandaag nog terug. Dus ik ben benieuwd wat ze zegt...

18. LittleMonsters

zo de visite is weer weg was gezellie! nu ga ik maar weer verder met eten want gaan witlof met ham en kaas eten jam jam maar anders ga ik het niet redden

hier afrekening binnen we moeten bij betalen gadsie had het al wel een beetje verwacht peet heeft natuurlijk het hele jaar thuis gezeten dus kachel stond in de winter ook elke dag aan en we hebben toch best wel een strenge winter gehad

19. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Wil je niet bang maken.... maar dat had ik dus ook... verloskundige toen ook gebeld en die zei je bent ongi geworden... wat ik nu betwijfel natuurlijk...:x

20. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Nee ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet mijn ongi is. Het is helderrood.. Niet veel, maar ik denk over de hele dag gekeken toch wel een verbandje vol.. Maak me er wel zorgen over.

Deel Deze Pagina