November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Feline vind het, als ze krampjes heeft, het lekkerst om bij mij op haar buik te liggen...
    Dus herken het wel, alleen durf ik het nog niet zo goed aan om haar in de box op haar buik te leggen..

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Nony. Ik durf haar ook niet op haar buik in de box te leggen. Ook omdat het boxkleed vrij dik is en dus niet plat. De hocker is heel stevig, hydrofieletje erop en slapen maar!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha jouw man..wat is hij dan van sterrenbeeld?

Jaime had als ze niet gepland met ks was gehaald ook schorpioen geweest..Ze had 1 minuut later geboren moeten worden en was geen weegschaal geweest. Maar veel karaktertrekken van schorpioen heeft ze hoor. Manlief en ik beide stieren. Ik nog met ascedant stier ook...schorpioenen en stieren gaan goed samen heb ik altijd begrepen.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah lief! Ze kijkt erg wijs al zeg!

Zara idd niet in Utrecht..helaas. Wij kopen altijd in spanje. Gaan volgens mij al jaren 2 keer per jaar daar naartoe en dan koopt Chiel m leeg..haha. Verder bv vorige keer weekend london, zara leegkopen, new york zara leegkopen..hahah. Voor kids hebben ze ook leuke dingen heh.
    Oh en ze hebben nu wel een heel grote Zara in Amstelveen zitten, vlakbij mn werk...

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo alles is weer binnen...wat een gladheid zeg! Het blijft ook wennen Sacha inpakken, inladen, naar school rijden, parkeren, uitladen, jaime inpakken, tas en knutsels mee, jaime en sacha inladen, naar huis rijden, sacha huilen want wil alweer eten (krap aan 3 uur ertussen) maar jaime wil ook een boterham..met ei. Eerst ei bakken daarna eten maken voor sacha..

Maar goed het is allemaal maar weer gebeurd. Ga ff met mn meisje op de bank. Sacha ligt volgens mij te poepen in de box :p

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hier weer zo trots op ons kleine mannetje!! hij heeft geslapen van 24.00 tot 07.45!!!:D
    ik zag trouwens mooie foto's langs komen!

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy; oo lekker ochtendje:( is de rust weer terug?

irene: wat een moppies!!!!

moontjee: nee die voeding ken ik verder niet!

luukske: oo lekker zo;n tv! zo'n verschil!hahaha
    nou voeding op voorraad genoeg dus!;)
    lief die foto van mika! hahaha luka is ook stoer! heel ander koppie dan zn broertje....

sensee: jaaa ZARA in a'veen...IK=BLIJ! hahaha ga dr volg week nog ff heen voor ies....
    erg heh die sneeuw! ik moet vanmiddag de kids halen.....
    vanmorgen was t iook drama op de weg.....:(

er ligt hier nu zo'n 10cm!:$ en t sneeuwt maar door!
    vanmorgen babymassage gehad met een paar meiden van de zw.gym...was erg leuk! Tess heeft genoten....en ze hadden een tummytub en daar mocht tess ff in(aangezien ze t badje helemaal niks vind....veel te bloot voor dr)nou genieten joh, en afzetten....dus moet ik toch weer naar de prenatal*heh wat rot*

gisteravond trouwens friso extra gegeven,....nou mevrouw was er om half 3 weer8) dus een flesje van 150 gegeven...en vanmorgen 7.15 weer een van 180 en toen heb ik 4 sch comfort en 2 sch extra en daar deed ze t vanmorgen heel goed op, dus om 11.45 weer gedaan, nu ligtze in bed...

zou vanavond uit eten gaan met een paar meiden...alleen er komen er een paar uit huizen/bussum en 1 uit wormer....mmm dat gaat dus niet door....snap ik wel....zou zelf ook niet graag met dit weer lang rijden en dan grote kans dat je nog vast staat ook.....*had me zo verheugd op carpaccio, biefstuk, mjam*

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja en hij is groot heh in Amstelveen!
    Jammer dat de friso niet hielp..half drie is best vroeg.
    Vraagje jij bent tess meer voeding gaan geven toen ze ging huilen toch als de fles op was?
    Ik zit hier ermee dat Sacha eigenlijk al zn voedingen helemaal leeg drinkt. Hij gaat niet huilen dan, maar komt nu echt na 2 uur en 3 kwartier weer voor een fles :$. Dan rek ik wel maar hij wordt dan best boos...Net na 3 uur en 15 minuten eten gegeven en hup weer leeg maar wat eraan voorafging...woedend was hij. Ik weet nu niet of ik meer moet gaan geven of dat hij daar nog te klein voor is..

JAmmer van je etentje...mss met je man en kids dan? Waar ging je eten in Aalsmeer?
    Hier gaan we morgenavond eten in het park, even de baby laten zien. En op zaterdagavond vindt Jaime het daar zo leuk want dan is Arthur er...de man met de gitaar die spaanse muziek speelt..hahaha

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    ooooh meid wat vervelend voor je!! ;)

Ja da's wel serieus balen, dat zou ik ook doen. Ik heb net enorm zitten smullen van een vers wit bolletje rijkelijk belegd met overheerlijke rosbief....mmmm.....dat heb ik zoooo gemist!!

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hee meiden wisten jullie dat je ZARA tegenwoordig ook online kunt bestellen....:D
    in alkmaar ook een ZARA, en ondanks dat man in kinderkleding zit, kan ik daar helemaal los gaan....:pvoor kindjes en mezelf....

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nony ik had wel eens gelezen ergens dat ze idd online zouden gaan verkopen maar dat doen ze dus nu al..hmmm

Vind altijd wel dat in spanje ze nog meer en ander soort assortiment hebben. En goedkoper heh net als desigual..zo daar baalde ik van dat ik mn jas daar zag hangen bijna 100 euro goedkoper...slik.

Irene lekker rosbief!

12. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @irene senna is vorige week 4 morgens wezen wennen op de basisschool. hij vond het wel leuk, maar hij was steeds bang dat we hem niet meer op kwamen halen omdat er nu een baby bij is.

@sense ik kletste toen niet mee, ik was toen nog niet zo handig met dat soort dingen haha.

ik ben bang dat mijn mannetje vanavond niet thuis kan komen door de sneeuw:(. hij is onderweg vanuit frankrijk naar rotterdam, maar in frankrijk mogen ze niet meer rijden en moesten dus via duitsland naar nederland proberen te komen en dan ook nog een keer weer vanaf rotterdam naar huis zien te komen. ik hoop dan maar dat hij morgenochtend thuis komt.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja echt wel!
    ja ik ben meer gaan geven en nu gaan ze ook vrijwel op, maar moet ze meer moeite doen en is daarna veel tevredener.....je kan de fles met extra geven heh...doe ik nu ook....2schepjes...

nou dat eten word niks vandaag....kids zijn op vrijdag altijd kapot...en job zn laatste schooldoag en hij izt er echt doorheen....tijd voor vakantie...dus dat word ene patatje op de bank!
    jij wel weer;) hihi leuk!

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    joh ik heb zo'n rotleven;)

ja balen...maarja...dan maatr een patatje vanavond!
    oo lekker!!!

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja had ik ook nog zitten kijken...mar ik heb t graag even in mn handen! en A'veen is hier heel vlakbij! als dat niet zo was geweest was ik online gaan bestellen ja!;)

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    o bah....dsas niet fijn! hopelijk gaat ie t redden vandaag!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Aapje, is je man vrachtwagenchauffeur? Dan is het in Wallonië (België) dat ze niet mochten rijden, maar is denk ik opgelost! Of heeft Frankrijk de maatregel overgenomen?

Hier vanochtend naar een babywinkel geweest om een doop-outfit voor Mila te kopen, waren we 60 euro kwijt :O wel met poncho want de kerk zal niet erg warm zijn vrees ik...

Daar draagdoeken gezien, maar manlief wilde dat ik eerst zeker wist welke ik echt wou... het waren die van Babylonia, iemand hier ervaring mee?
    *sorry weet niet meer of ik dit al gevraagd heb*

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    WAT????????? NEE dat wist ik niet.....ga NU effe kijken!! :D:D:D

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Aaah wat zielig!! Dat ze zoiets bedenken he. :(

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Ineke. Nee sorry heb geen draagdoek dus ook geen ervaringen om te delen...

Deel Deze Pagina