@Mrs. Nuke: Bij luuk is er dus zeer ws. sprake van koemelkallergie. Waarom denk je dat Jayson dat zou kunnen hebben? De symptomen bij Luuk zijn: onrustig drinken en weinig drinken, last van zn buik/krampen, eczeem, langdurig verkouden en overstrekken. Bedankt voor jullie reactie over de voeding en hoeveel tijd er tussen. Luuk zit nog steeds op 7 voedingen (en gisteren zelfs 8!). Ik laat er nu ook max. 4 uur tussen zitten. Meestal zit er maar 3 uur tussen en één keer per dag maar 2 uur en dan kan ik het ook niet rekken. Misschien nu met de nieuwe voeding wel. Gaan we morgen proberen. @Moontje: Oh, dus jij hebt ook niks van Duitsland gehoord? Dan zal het vast niet meer aankomen hier. Ik wacht het even af met bestellen. Even kijken wat de nieuwe voeding doet. Dan is het misschien helemaal niet meer nodig.
Maar hij zat eerst op 6 toch? Hij geeft denk ik toch aan dat hij eten 'nodig heeft' mss dat hij met de kleinere porties het nu nog even beter kan verwerken? Hier 2 uur echt niet. Merk dat als hij gaat miepen na korte tijd en je hem op de arm neemt hij wat rustiger wordt. Maar de woeste honger was vandaag ook nietleuk, hele rare geluiden maakt hij dan...echt ik moet het eigenlijk eens filmen het is net smiegel...
Een collega van mij haar dochter kon nooit poepen zielig heh? Toen ik vertelde van Sacha zei ze wij deden wel eens wat olie bij de voeding en dat hielp wel wat. Maar ja ik vind dat ook zo wat...olie erbij doen Het kan helpen om hem te tempen doe ik bij Sacha ook wel eens, dan komt het er flink uit. Of dus die comfort voeding. Het is echt zielig heh als ze zo'n pijn hebben met poepen. Welke voeidng had jij? Nutrilon of friso? Ik vind eerlijk gezegd 3 dagen per 3 weken overwerken niet veel maar goed. Ik werk standaard over en Michiel hier ook. Bij mij veel avondvergaderingen. Ook weekend wel eens nog plan schrijven om subsidieverzoek bijprovincie in te dienen, openingen van een tentoonstelling/project etc. Ja als het wat in het laatje oplevert...die keuze kun je maken heh. Ik was vandaag heel blij met mn salarisstrookje...meer dan het dubbele van het normale inkomen per maand. Maar ja dat is echt een keuze die je maakt meid. En bij mij de overuren ook tijd voor tijd maar dat is ook lekker hoor!!!
hij moet overwerken door fouten van andere die hij dan weer moet oplossen.. hij kon niet kiezen het was alleen tijd voor tijd.. anders vond hij denk ik ook minder erg geef nutrilon.. en tempen deed ik ook wel eens maar zal dat nu wel hepen het is zooo hard
Tijd voor tijd is vaak beter hoor. Als je de uren laat uitbetalen betaal je vaak nog flinke belasting (in mijn geval 42%) en dat is ook niet fijn. Je kan het ook zo zien dat jullie straks lekker lang op vakantie kunnen gaan. Of Peet als Jayson een keer ziek is dat hij dan thuis kan blijven om voor hem te zorgen, doorbetaald! Zielig heh zo'n harde poepie. Ik kende het ook niet van Jaime. Hier hij is net beneden en had ook weer van die knikkers in zn luier. Echt sneu.
Hij heeft inderdaad even op 6 voedingen gezeten, maar toen ging hij steeds slechter drinken en toen ging dat dus niet meer. Doordat hij zo weinig per keer drinkt is het ook wel nodig dat hij 7 voedingen krijgt, anders komt hij echt niet aan de hoeveelheid die hij moet hebben. Zo lang het maar 1 keer per dag is dat er 2 uur tussen zit, dan vind ik het niet zo erg. Daarna slaapt hij dan altijd wel weer 4 uur.
jayson drinkt wel heel onrustig maar of dat nou komt doordat hij honger heeft of iets anders weet ik niet.. hij kreunt best wel veel heeft last van droge plekjes die een beetje rood zijn en plots zijn ze ook zo weer weg hij niest best heel veel is verkouden overstrekt zich tijdens het voeden.. heeft last bij het poepen de ene keer is het gewoon of iet wat dun de andere keer zijn het gewoon keiharde keutels heb niet het idee dat hij krampjes heeft.. maar het is zo ie zo een bikkel want hij kan heel moeilijk poepen maar hij heeft nog helemaal niet gehuild ook spuugt hij wel eens niet heel veel hoor maar wel wat ook heeft peet behoorlijk wat allergien : hooikoorst, dierenallergie, huisstof, bepaalde noten, bepaald fruit, een extreem droge huid zo dat was het ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet ik heb vorige week het cb gebeld daarover maar zei vonden de symptomen te weinig om er nog wat aan te doen zal even precies zeggen wat zei zei: de symptomen die jij mij verteld vind ik nog niet erg genoeg het moet eerst veel erger worden voordat ik ergens aan ga denken vuil kreng..
Zo Sacha krijgt nu zn laatste voeding. Heb maar weer 180 met 6 scheppen gedaan we zien wel wat hij eet. Jaime heeft morgen een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje van de kdv. Ze wordt vier. gaat ook naar de school van Jaime. Jaime had al 2 tekeningen gemaakt voor haar, erg lief. Michiel heeft er bijna 3 uur over gedaan om naar huis te komen. Stiekem hoop ik dat het maandag nog erger sneeuwt...dan kan ie niet gaan werken
ja ook dat vraag ik me af want peet is de enigste in de buitendienst daar ook heeft hij de leiding over een wajonger waar zoals peet het zegt hij moet oppassen maargoed het is niet anders hij heeft nu al 4 dagen opgebouwt heheh
marleen: oo ik hoop t zo!!!! *DUIM* sensee: ja dat geef ik ook 4 om 2! hier ook een gaaf huidje en geen berg. moontjee: zou t idd wel in elke fles doen...dan heb je denk t beste resultaat! suc6! doobie: oeee das minder migraine....gelukkig weer beter! Tess komt overdag sowieso om de 4 max 5 uur...en anders maak ik dr wel wakker...anders komt er helemaal geen ritme in.... vandag was t; 02.30(150)-7.15(180)-11.45(180)-15.45(180)-19.45(180)- en straks dus nog..... mrsNUke: overwerken, tja...hier moet manlief morgen ook extra werken en heeft vande week ook 3 avonden tot diep in de nacht thuis gewerkt...maarja...tis uiteindelijk voor een goed doel.....is t ook niet dat ie gewoon nog een btje moet wennen aan t werkende leven? en tijd voor tijd, dan kan ie trocg weer een dagje vrijnemen in januari ofzo?
Nee bedoelde ik ook dan heeft hij gewoon meer voedingen nodig. Is er wat bekend wanneer zo'n koemelkallergie zich openbaard? Ik bedoel dan als Luuk minder ging drinken op een bepaald moment, is dat het moment dat baby's last ervan krijgen? Ah hij moet ook net als alle andere baby's zn ritme vinden. En ws als hij straks de juiste voeding heeft hij dat heel snel doorheeft!
Liefie ze kreunen volgens mij allemaal als ze drinken...hier iig beide kindjes. Michiel had astma en allergisch voor katten en weet ik het wat. het spugen hoort erbij, mondje terug geven. Doen ze gewoon. En het niezen ook heh ze moeten wennen aan de buitenwereld. Hier vanochtend een kereltje die serieus 10 x achter elkaar moest niezen, ik dacht nog even je blijft er toch niet in maar toen stopte hij..haha. Komt helemaal goed met Jayson, volgns mij een super gezonde baby!
Ik ga ff ingrijpen hierzo man geeft de fles maar zeg tnu ja hij wil niet meer...nou ik dus nu ff doorslapen dus nu maar ff wel drinken... Allemaal alvast slaap lekker...
ik sluit me bij sensee aan! hier precies zo, kreunen, niezen....niet gelijk van t ergste uitgaan heh!
Hoi , Ivm.voeden op verzoek is dat dan met fv of bv.?? Want ik voedt op verzoek maar soms zit er minder dan 3 uur tussen en hem laten rekken tot 3 uur is dan onmogelijk. Moontje ,succes met de sab simplex! Luukske ,veel plezier met het shoppen en komen spammen hoor! Ireneh ,hier is ook in elke gemeente een Zara en redelijke prijzen maar goed ook. Fem ,hoe is het nog met je man en met jezelf? Wuppie ,kom je af en toe nogeens bijlezen ,hoe maak jij het nu?? Ineke ,hoop je snel met M.in't echt weer te zien ,kunnen ze hier van onze kleintjes tesamen een leuke foto zien Wendy ,idd.niet makkelijk als alles op 1 hoop vald om moeten op te lossen *knuffel*.Hier heeft de kat ook zitten spugen jakkes ,gewoon een schrokbeest is het. Ik zag weer een hele hoop mooie baby-en grote kinderen foto's voorbij komen in mooi kerstoutfit !!! Iedereen die het eens moelijk heeft of met de kleintjes *een hele DIKKE KNUFFEL* Voor zover ik van mezelf kan opmerken ben ik helemaal hersteld ,vanonderen ,baarmoeder (bloed niet meer dus is leuk). BI is zo goed als voorbij ,enkel als ik eens teveel doe komt het wel opzetten of met dit weer doen zowieso mijn gewrichten meer pijn. Met -14 kg mag ik niet klagen ,maar mijn man ziet graag rondingen en wil liever dat ik niet teveel afval want anders kan hij me een nieuwe garderobe gaan bekostigen Hier slaapt ons mannetje van 22/23 uur door tem 5/6/7 uur afhankelijk hoe hij het aangeeft voed ik op verzoek.Vanmiddag was van 15 uur tem 19 uur.Zijn spugen was net voor 15 uur erg alles wat hij had gegeten voor de 1e maal in een golf uitgespuigd was vies om te zien en erna was hij teut,heb hem al slapend in bad gezet. Hier een rustig weekendje voor de boeg ,hopelijk voor jullie ook! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
jawel snap het wel het is alleen zo raar dat het allemaal na de voeding komt die plekjes het niezen en het is wel meer als een mondje het spugen en 2 a 3 uur na de voeding trekken die plekjes weer weg en na de voeding krijgt hij weer rode vlekjes en droge plekjes en begint hij weer te niezen maar meschien maak ik me wel tedruk hoor
Hier ook een man die heel veel overwerkt. Hij doet dit voornamelijk thuis. Regelmatig werkt hij tot half 12 of later. Soms loopt het wel de spuigaten uit en we hebben nu een afspraak dat hij het wel probeert te beperken, want gezin is ook belangrijk. (en hij is al 60 uur per week van huis weg dus hij werkt sowieso al heel veel). @koemelkallergie: ik heb zelf ook astma en ben voor veel dingen allergisch. Luuk had de hele tijd al wel wat klachten, maar ik begon het pas verontrustend te vinden op het moment dat het drinken steeds slechter begon te gaan. Op het CB vonden ze hem ook zeker niet fit en daarom wilden ze hem ook niet vaccineren. Ook omdat hij al zo lang achter elkaar verkouden is. Dan bedoel ik dus niet niezen, maar echt al weken achter elkaar veel snot in zn neus en constant een dichte neus. Ik ga zo de laatste fles geven. Even kijken hoe dat gaat. Vandaag ruim 600 op en hij moet nu de late fles dus nog, dus vandaag heeft ie voldoende op. Welterusten allemaal meiden! Ik hoop op een goede nacht voor jullie allemaal!
Oja hier heeft L.vaak last van babyacnè ,komt en gaat. Ivm.KMA zou ik naar de kinderarts gaan ,ik ken enkel advies voor bv.mama's daarin om een dieet te volgen maar heb je weinig aan ivm.flesjes. Is ook niet fijn als ze zo afzien