kijk het nog wel even aan al het me wel inbeelde.. hier ook flinke snotters in zijn neus krijg ze er ook nog eens niet uit en je hoord het roggelen achter in zijn keeltje arm kind begreep hij het maar als ik zei je moet even rogelen er zit een kikker in je keel hahaha nu klinkt het soms zo irie
tjah het zal wat wezen zal het allemaal een stuk makkelijker maken maar zal er ook wel stom uitzien denk ik dan moet ik meteen denken aan die film dat vin diesel die baby is hahah
Morgen meiden! Geen half 7 vandaag.. Maargoed het nog altijd niet de normale 4 uur die hij normaal komt.. De 10 cc extra water heeft goed zijn best gedaan.. na weer wat hulp via de temp kan hij het nu weer zelf er n heeft hij zijn broek ouwerwets weer vol gebruld yeeaahh jaaaakkkk hihi
lot: Isa ook al.. zonde he? hebben ze er ook last van of dat niet? had eigenlijk ook al wel gehoord dat je er niks aan kunt of mag doen min of meer maar wilde het even zeker weten. heeft isa het heel erg of een beetje? marleen: ik duim ook voor jullie hoor! ik voed om de maximaal 4 uur maar meestal roept ze zelf om de 3 uur gemiddeld sensee: is de beet bij Jaime al weg dan? ja heb ook gehoord dat ze daar naar een paar jaar vanaf zijn hoor. maar de baby voelt er niks van toch? ah zielig zeg die keutels.. mrsnuke: jah ik heb hier (ook?) echt een hekel aan al die kusjes van schoonloeder gelukkig heeft ze geen lippenstift op maar toch! grrrrr moontje: hoop voor jullie dat het helpt! doobie: wat leuk dat ze zo enthousiast waren! maar wat vervelend van die migraine aanval! gelukkig is het nog gezakt yinthe niest ook veel en snotteren soms ook en kreunen.. kan geen kwaad voor zover ik weet toch? als ze niest dan doet ze dat met een kreuntje na en dat is zooooooo schattig om te horen..
hier weer een goede nacht gehad. gisteren voor het eerst 5 flessen gegeven en dat ging prima. de laatste om 22.00 en moest haar weer wakker maken om half 8. mannetje is eindelijk onderweg naar huis. gelukkig is hij maandag extra dag vrij om dat senna dan jarig is. ik lees dat veel kindjes moeite hebben met poepen. senna had daar ook vaak last van. we gaven hem dan een theelepeltje sinasappelsap met vruchtvlees en dat werkte heel snel.
wij hebben zojuist besloten dat onze poes weg moet... we zoeken dus nieuw personeel voor haar... kennen jullie iemand die veel van knuffelen houdt, een platte tv heeft, en geen baby heeft. ze is zo erg met knuffelen dat het voor ons gewoon vervelend wordt. ook bij Yinthe.. ze gaat er het liefst bovenop liggen! wil gewoon ons meissie ook in de box kunnen leggen zonder dat we er bij moeten blijven staan om de poes daar weg te houden.. ze heeft vandaag de tv gesloopt.. ligt hier een heeeeeeeeel dik pak sneeuw en zijkomt daar net (met moeite) met haar koppie bovenuit.. ze is een noorse boskat (halve) en heeft dus lang haar. daar blijven allemaal sneeuwklodders aan hangen en die smelten binnen. maar ze ligt heel graag op de tv.. (???) nu is die sneeuw dus gaan smelten toen ze daar lag en dus de tv nat van binnen en kapot.. .. we toevallig.. las hier de afgelopen dagen dat iemand een nieuwe tv had gekocht, zo'n platte, en daar was ik ook ff voor gaan kijken maar inmiddels hadden we besloten om nog even te wachten daarmee..... en nu dit.. zucht.
mrsNuke: maar als je twijfelt dan zou ik t is navragen bij de HA.... wendy: ahhh dat lijkt me zooo moeilijk...je kat wegdoen...zoals ik t lees vind ik erg grappig! maar kan me voorstellen dat dat voor jullie niet zo is... zag dr foto op hyves....hubbie wil er geen kat bij,....anders had ik dr zo opgehaald.... aapje: das lekker om half8 wakker maken!! dat van de sinaasappelsap zou ik persoonlijk nou weer niet doen...maar goed gelukkig is je man weer onderweg! hier wel een aardige nacht gehad...00.00 de laatste fles....daarna heb ik dr om 2.00 en 4.00 een keer gehoord...maar ik ha d zoiets van jaa doei je probeert t nog maar ff....en is ze weeer gaan slapen en om 6.30 was ze boos! OKEEEE j ekrijgt eten daarna weer slapen en om 8.00 was de rest van t huis wakker...en Tess slaapt nog...hubbie is werken das een btje jammer dus ga zo maar is ff wat doen met de kids....
Wendy; wij hebben zelf al 2 katten.... nog 1 der bij zie ik niet zitten... lijkt mij wel moeilijk om je kat weg te doen hoor... ik moet er niet aan denken, het zijn zulke schatjes. Hier ook wel een goede nacht gehad.... 22.30 laatste fles, 2.15 en toen weer om 7 uur. het gaat steeds beter. Op 10 januari moet ik gecurreteerd worden... duurt nog ff maar er was eerder geen plaats. heb ook nog kans dat het vanzelf loskomt. daar gaan we maar niet vanuit!
maar adviseer jullie ook om haar niet zelf in huis te nemen hoor, want ze kruipt bovenop de baby's! dat is echt heel erg en problematisch hier en mijn dieren mogen altijd veel dus kan er best veel van hebben maar dit is zo erg dat zelfs ik er genoeg van heb....
Is er geen andere oplossing dan? Voor je het weet is Yinthe geen baby meer en dan ben je je kat kwijt.. Als Yinthe beneden is kat even in de hal? (of op een andere plaats?) Onze honden kunnen ook niet samen met de kinderen, maar ik zou ze voor geen goud weg doen.
Ja is weg hoor. DAcht echt met een jaar of anderhalf jaar. Zit nu te twijfelen of ze nou zo'n beet boven beide oogjes had of 1... Ze voelen het volgens mij niet. Raar ding eigenlijk heh zo'n beet...haha. Hoe het komt ook geen idee eigenlijk.
Welke tijden zijn de voeding dan? Ik denk dat ik ook over 'moet' gaan op 5. De laatste voeding slurpte hij weer 200cc weg. Anders kom ik over die liter. Die tip ga ik ff onthouden van het poepen. gelukkig is je mannetje bijna thuis! Wat een toestand op de weg gister...echt drama. (ik vind nu nog eng..maar ik ben een schijterd met mn autootje..)
Peertje hihi doei je wacht maar met eten. Maar goed als het werkt Wendy balen van de kat. Is ze oud? Anders mss heropvoedcursusje proberen. Onze katten zijn ook erg aanhalig maar Michiel is streng voor ze dus komen wel in de buurt van Sacha maar niet te dicht. En wat Marleen zegt een andere oplossing of tijdelijk ergens logeren? T'is maar voor korte tijd heh.. Marleen hoe gaat het met Luuk? Beter met de voeding? MrsNuke haha een broek vol weer...lekker hoor. Hier kwam Sacha om tien over vijf maar ik geef dan een speen en dan slaapt hij weer verder. Michiel had daar niet zo'n zin in en het was zijn beurt voor de voeding dus.....Maar hij sliep daarna door tot half tien. Jaime was alleen vroeg wakker voor haar doen..half acht. Bah ik haat dit weer echt vreselijk. Jaime is op een feestje en Michiel had haar gebracht maar die is nu de stad in. Kwam nog terug (stond al op de Neude) dat hij zn pinpas was vergeten...zat nog in mijn jaszak . Maar goed nu moet ik straks om 15 uur Jaime halen...BAH BAH BAH!!!!!! Vanavond eten in het park.
Vergeet ik weer iets. Voor de mama's met jongensbaby's of die al een jongen hebben. Ik deed gister Sacha zn luier..Dan doe ik dat piemeltje altijd naar benee dat zei de kraamhulp omdat het anders gaat lekken zo'n luier. Nu niet lachen heh maar kunnen jongens baby nu al een stijf piemeltje hebben????????? Dat piemeltje stond stokstijf omhoog ik dacht nog nee dat kan niet maar toen ik hem naar beneden wilde doen om die luier om te doen dacht ik uhhhh wat is dit in godsnaam?????
Ik kan het me niet meer herinneren van mijn mannetje... Zou zo graag even naar buiten willen met kindjes maar het is hier echt niet te doen met de sneeuw....ligt zoveel. Misschien morgen en dan met 2 wagens...
ze adviseren 7.00, 11.00, 15.00, 19.00 en 23.00, maar soms drinkt ze 200cc niet helemaal op en komt ze eerder en dan kom ik met de laatste fles uit tussen 22.00 en 23.00. het is wel fijn hoor als het lukt. dan kun je de hele nacht doorslapen als je geluk hebt.