November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Yups, hier dus ook.
    Maar het verschilt wel per moment. Meestal houdt ze hem perfect in, maar soms spuugt ze hem ook snel uit... Weet eigenlijk niet zo goed waarom ze hem soms wel vaker uitspuugt. Misschien wil ze dan aandacht of spelen? Soms moet ze trouwens gapen, dan snap ik het wel :p

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja ik zou ook zeggen probeer die van Avent eens. Ze zeggen dat difrax "de perfecte speen" is als je bv geeft...Sara spuugt 'm zo uit :D De bibi pakt ze wel, maar ook niet super lang. Dat vind ik ook wel prima want ik wil ook eigenlijk geen speen kind...;)
    Mathijn is een duim jongetje....zo schattig....oké niet ideaal ik weet het. Maar wel lief! En hij duimt nog maar heel weinig, eigenlijk alleen als hij heel erg moe is.

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oh ja, weet je wat ook goed werkt!?!? Een druppel Cinababy op de speen, dan gaat ze toch een partij zuigen joh...

En die geluidjes maken die ze maken als ze de speen in de mond hebben. Een beetje dat smak geluid. Dat helpt hier nog wel eens, dan "pakt" ze 'm opeens.

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @BabyP. Leuk om even van je te horen! En fijn dat het allemaal goed (maar druk) gaat. Jij ook alvast hele fijne dagen!!

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Tja, toen ik in het ziekenhuis lag sliep ze overdag superveel en was vanaf middernacht dan altijd soms 2 uur wakker... maar is nu al een week geleden he!
    Misschien morgen toch eens proberen...

Oh ja, nu het toch over BV gaat: als ik 1 borst geef, lekt mijn andere borst zo erg, ik stop er dan een hydro luier achter mn bh maar dat is niet zo handig he!
    Heb opvangcupjes van avent gekocht maar die lekken ook dus geen oplossing!
    Blijft dit de hele bv zo of mindert dit nog?
    Ook spuit mijn borst in het begin zo erg dat ik soms helemaal m haar gezichte douche!!! Zo vervelend...

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Heb nu van MAM Dodie speentje en werkt beter dan die van difrax

7. Lilalien

Hoi!
    Leuk van je te horen en ik ben zo benieuwd of de woombie hier zal meevallen want hij slaapt ook in een wiegje om meer geborgenheid te voelen maar denk soms zou ik het bedje niet gaan in elkaar steken?
    Prettige feestdagen ook voor jullie!!

Ik voed 1 borst per keer en s'morgens meestal de beide kanten want dan zit er ook veeeeeeeeeel meer tijd tussen en dan is ie uitgehongerd.
    Anders 1 kant per keer en de 1e als het echt niet anders kan.

8. Lilalien

Ineke ,heb je de gaviscon al moeten gebruiken voor M.?
    Als ik hier de polysilane gel op de speen doe is het ook een getut van hier tot Tokio ,nog erger of hij er geen genoeg van kan krijgen ;)
    Liever de speen dan men tepel :p

Merk dus dat hier in het gezin de jongetjes echt speenkindjes zien tov.de dochter die van geen kanten een speen wilde hebben.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik moet altijd heel erg lachen als jay honger heeft en ik het nog een beetje probeer te rekken dan gebruik ik meestal even me pink.. Hij maakt dan een geluiden peet en ik liggen altijd helemaal in een deuk ik zag morgen eens kijken of ik een filmpje kan maken..

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik hoorde dat die cups eerder kunnen zorgen voor kloven. Ik heb ook flinke ts reflex maar de zoogcompressen van Pigeon (bij Prenatal verkrijgbaar) werken echt super. Heb ook andere geprobeerd maar die lekken echt snel door. Ik had dit ook bij Mathijn en het werd volgens mij niet echt minder. Het komt er bij mij gewoon in zeer rap tempo uit (Sara zit/ligt ook echt alleen maar te slikken...wordt er soms al moe van als ik er naar kijk) En ja, als ze dan loslaat dan is het feest. Vanavond spoot ik het in haar nek...:)

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat is die polysilane gel? De gaviscon geef ik soms ook op het tutje en dat houdt ze wel even in totdat het op is... maar daarna floep eruit hoor...

Spuiten hihi leuk te horen dat ik niet alleen ben! M kijkt dan naar me en tuit haar lippen, precies of ze me uitlacht haha :)

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik ga voeden en slapen! Goede nacht allemaal!!!

xxx

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja mss is dat het wel...ik weet het ook niet, let er ook niet echt op (erg zeg) maar iig onder de 10.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Is dat van urh urh...mwurha...urh urh????

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ga er hier ook 2 wakker maken ;)
    Dan boven voeden en slapen!!!
    Slaapwel meiden
    xox

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lila jij reageert juist altijd op iedereen! En wat irene zegt mss iets minder in hh doen? Je moet het hier eens zien. Interesseert me echt niks hoor. Straks wordt het helemaal wat met werken.
    Maar je hebt er drie en da tlijkt mij heel lastig...
    Hoe is het nu tussen jou en je man?

Meiden: we gaan slapen :)
    Sacha heeft net nog wat voeding gedaan niet veel hoor maar goed totaal komt net onder de liter..please please laat hem doorslapen.

Hier trouwens al heel de avond sneeuw. Hoop dat dat morgen ook zo is dan kan man maandag de weg niet op en 'moet' hij thuis werken..rot heh??

slaap lekker allemaal!!!

17. Lilalien

Polysilane upsa gel is een gel die een beschermlaag legt over de slokdarm en keel bij inname.Om branderig gevoel te minderen bij opkomen van maagzuur /voeding.

Oh en hier spuit het ook wel hier en daar als men boobs op springen staan maar dan leg ik een grote slap onder hem anders ben ik doorweekt ,soms denk ik pompen of verzuipen (van drinken):D

18. LittleMonsters

Hahaha ja en soms doet hij het zo hard dan hoor je gewoon de frustratie van waarom komt er nou niets uit

19. Lilalien

Wens iedereen een GOEDE NACHTRUST TOE ,
    mag wel want mijn man vertrok door't rood licht daarstraks zo moe is hij :( maar goed dat het ergens op een rustige plaats was....

Enneuh bedankt ovor de peptalk en advies ,doet me deugd!!!

Het gaat beter tussen man en mij ,merk wel dat hij niet vaak doorheeft hoe 'moeilijk' ik het heb met sommige dingen.
    En omdat hij nooit met iemand kan praten over issues ja dan ben ik de enige bij wie hij het uitwerkt...

Morgen dagje thuis niet naar schoonfamilie ,die eisen ons ieder weekend op maar ik heb hem doen bellen en opkomen voor zijn gezin ,we zijn zelf doodmoe en geen zin om andere te plezieren of entertainen;):p

Dochterlief hebben we een speciaal wekkertje gegeven (was eerst van de zoon maar die kan kloklezen) dat ze eens begint te beseffen dat 5u30 geen uur is om op te staan ,dus als schaapje in bedje ligt (met verlichting erachter)dan wil dat zeggen dat ze ook moet slapen ,voor naar de wc te gaan ok.
    Eens schaapje op wandel is (tekening dat die wandeld met rugzakje op de rug)mag ze opstaan.
    Op HOOP van..................................................

Ik ga eentje wakker maken ,slaapwel!

20. LittleMonsters

Wat was het een drukke avond zeg hihih

Ga ook maar een kieken bij men mannetje zijn laatste fles was om half 8 hij heeft er zin in denk nou maar hopen dat hij straks ook best slaapt

Deel Deze Pagina