nony: toe maar, een rolex... haha gaaf hoor (als je er van houdt dan, mijn smaak is het niet zo eerlijk gezegd). lief dat je die krijgt van m! nog steeds zo'n last joh.. wanneer moet je terug naar de gyn? nog lekker wezen wandelen?? sensee: op de slaapkamer hangt ie nog nie.. hebben verkeerde beugel mee gegeven.. we hebben boven een tv met dvd speler ingebouwd maar die zit wel in de weg voor de beugel .. en nu hebben de rtl's last van de sneeuw dus die ontvangen we niet .. ben je nog naar het bos geweest? ahhh pannenkoekenboerderij! je brengt me op ideeen... tjilpje: ahh ook al zo drukte bij je thuis. geniet van de vakantie. hopelijk knap je er wat van op doobie: k had ook nog nooit van een bev.kado gehoord tot ik er hier over las een paar maanden geleden dus dan is het een kwestie van een keer zp 'per ongeluk' open laten staan. lila: ahhh dat lijkt me zo lief kindjes die met de neusjes tegen de ramen staan gedrukt om naar de sneeuw te kijken.. hiihihi... peertje: hahahaha hoe weet jij dat ik dan ben? ik heb nog niks gehoord van die stomme pieeeeeep...
Oh echt? Heb je hem besteld op Woombie Nederland? Misschien kun je even met ze bellen. Volgens mij is het een eenmanszaakje, ik had ook contact met haar en ze is heel redelijk. Misschien kun je hem omruilen voor een andere? Jennifer weegt inmiddels ook meer dan 5 kilo en past zonder problemen in die tot 13 pond (wel de overgangsWoombie, die heeft meer stretch). En anders stuur je hem toch gewoon weer terug? Je hebt recht om dit binnen 7 werkdagen te doen en dan krijg je je geld terug.
Breek even in, Ik zag dat jullie het hadden over de woombie. Hier ook een gebruikster ervan (nu inmiddels niet meer want ze is al groter en heb hem al lang weer afgebouwd.) De woombie moet idd strak om het lijfje zitten anders mist het zijn effect. Hij lijkt vaak ook te klein, maar omdat het rekstof zit past hij wel meestal. En het kan zijn dat ze de eerst paar keer echt protesteren ertegen. Ze zijn het niet gewend. Als het goed is moet dit ook steeds beter gaan. Je moet dus niet zeggen eigenlijk na 1x of 2x gebruik het is niks bij de meeste kindjes dan want er kan altijd een andere oorzaak zijn (maar over het algemeen genomen is het eerst wennen eraan), want ze moeten er dus meestal aan wennen. Oja en wat doe je voor kleertjes aan in de woombie. Ze hoeven in principe niet warm aangekleed te zijn want dat is gevaarlijk. Soms kan het zelfs alleen in een rompertje. Hier had mijn dochtertje een rompertje en een dunne pyjama aan. Dus misschien te warm of te koud? Afbouwen: hier kunen ze ook een terugval van krijgen. Is ook normaal. Bij mijn dochtertje heb ik 3x overnieuw geprobeerd om hem uit te laten voordat het goed ging. Eerst alleen overdag uit en had ze hem alleen s'nachts nog om (was veel te bang dat mijn nachtrust eraan ging haha) daarna toen dit goed ging helemaal uit. Nu moet ik wel zeggen dat ze toen die met armsgaten nog niet hadden. Hier was het een groot succes. Breek weer uit
hier bij idem site besteld en is idd zeer vriendelijke dame! De oudste kreeg op de late namiddag ineens koorts en diarree , de jongste diarree idem neeeeeeeeeeeee wil niet dat ze ziek vallen want ze hebben zo'n leuke dingen op school te doen de komende dagen... hier was de brug afgesloten voor verkeer is er spekglad
Sorry, sorry, sorry, ik meld mij hier maar af . Red het gewoon allemaal niet meer en de zorgen zijn ook nog niet voorbij , ook Ryan is inmiddels strontvervelend en luistert niet (zal ook de leeftijd wel zijn) en ik trek het gewoon niet meer. Zit nu zowat te huilen achter de pc.
Oh Debby *dikke knuffel* Wij begrijpen allemaal dat je minder tijd hebt voor ons, maar hopelijk kan je af en toe nog wat komen posten? Je bent hier steeds welkom hoor!!! Oei Lila, diarree! Tis te hopen dat het snel overgaat!
hello lady's wij hebben vanmidag de xbox360 met kinect gekocht.. echt onwijs leuk zal ik dan me laatste zwangerschapskilo's kwijt gaan raken met dansen heb vanmidag eindelijk eens wat tegen me schoonloeder gezegt we kwamen ze opweg naar de stad tegen.. en toen begon ze weer te zeiken of hij het niet koud had dus toen zei ik netjes nee hoor ma hij heeft het niet koud! daarna zei ze weer: maar krijgt hij geen koud hooftje dus ik weer nee hoor mam hij heeft het niet koud.. toen ze het voor de derde keer zei was mijn geduld op en zei ik nee mam hij heeft het niet koud en hou nou eens op zeg!!:x:x dus toen keek ze me aan ja maar ik zeg het alleen uit bezorgtheid.. dus ik zei na 10 keer ben ik het zat! nou kreeg 2 boze gezichten naar me toe (schoonloeder en schoonpa) maar het intereseerde me niets ik ga niet meer over me heen laten lopen scheit aan peet scheit aan iedereen ik ben het zat! zo dat moest er even uit lucht op zeg pffff hoe is het voor de rest met iedereen ??? @debby: dikke knuffel voor jou het is net makkelijk allemaal @lila: ook een dikke knuf voor jou! kan het me allemaal wel heel goed indenken meis! en voor iedereen die er 1 nodig heeft een dikke knuf! hier trouwens nog steeds geen sex gehad wat een drama zeg gister had ik in ene weer een beetje bruin en het is meteen weer van de baan blleeeghhhhh
@debby: Sterkte! @mrsnuke: Haha, sorry maar ik moet altijd zo hard lachen om jouw verhalen over je schoonloeder. Je schrijft het echt heel hilarisch. Het is heeeel herkenbaar! Goed van je dat je er iets van hebt gezegd.. ik ben wat dat betreft een beetje een schijterd, maar hubbie heeft ook al tegen me gezegd dat ik het gewoon moet zeggen als ik me irriteer, dus dat heb ik dan ook maar gedaan..
voor mezelf een gebreid jurkje, een topje een vestje en 2 shirts.... voor de kids voor onder de boom een pyjama(beide zara) voor isa dora spel, luiertjes voor de pop, strijkkralenvormpjes. voor job: 2 dingen van lego, en strijkkralenvrompjes voro tess een maxicosi spanner van woezel en pip voro hubbie: davidoff champion luchtje en douchegel en bij de zara voor isa nog 2 shirts en een spijkerrokje o en voor hubbie nog 2 overhemden bij de WE nou dat was t wel.....
hele goede service heeft ze! ik "ken" haar van een ander forum...en toen ik bij haar een woombie had besteld...en npooit ontvangen, ha dik gemaild en heeft ze een nieuwe gestuurd!
sterkte meid....het zit jullie ook niet mee!!! maar hou ons op de hoogte van je mannetje heh!!!!! *knuffel*
Hier ook nog steeds niets.... Steeds als ik denk nu gaat het de goede kant op komt er weer een nieuwe lading Heb soms ook echt rood bloed, dus niet alleen bruine meuk. Weet ook niet of dat normaal is...
Hoi lieve Debby ,niet wegblijven ,dan zou ik ook moeten wegblijven want ik kan ook soms dagen niet komen posten. Als je zin hebt spuw het eruit ,als je het je kan opluchten????!!!!! xxx*knuffel*xxx
ivm.sex... Voor de dames die van een meisje zijn bevallen is het bij jullie ""langer"" vloeien??? Want dit zou te maken hebben met dat het hormonenspel iets meer van de kaart kan zijn dan bij een jongen. Bij mijn 1 een zoon vloeide ik geen 10 dagen en hadden na 14 dagen sex Bij de 2e een dochter vloeide ik 4 weken en erna sex. Nu (zoon) na 2 weken niets dan op 2,5 weken terug een 2 tal dagen en op 3,5 ter week terug sex. Maar euh de 1e keer was niet min ,pijn en dan niet eens aan de knipkant.dan 4 dagen erna wat het in orde.