November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb helaas niet meer bijgelezen dus het zal een beetje ego worden, sorry! :)
    Afgelopen vrijdag was echt een dramatische dag. Tess had heel veel last van krampjes en ze had echt heeeel de dag gehuild :( Ze was echt ontroostbaar. Gelukkig is het sinds gisteren weer veel beter en is ze weer een blije baby. Pfff, ik zal blij zijn als die periode van krampjes voorbij is!
    Gisteren zijn we trouwens voor het eerst met een bevriend koppel gaan uiteten. Mijn mama is toen komen oppassen. Het deed nog wel eens deugd om er nog eens tussenuit te zijn :)

Hier nog even een fotootje van mij met mijn kleine meisje :D

2. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch bijna 6 weken gevloeid :( vorige week hadden we voor t eerst weer pret in bed

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou hier bij alledrie na 3wk niks meer en bij alle3 na 3wk dus weer sex.....

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wat een mooie foto!!! en ze heeft mama;s lippen!!:D
    zielig heh...hier ligt de krampjesperiode gelukkig achter ons....
    oo lekker een avondje uit...wij gaan dinsdag....en kan er nog geen zin in hebben:) heel gek...bij de andere 2 nooit lastgehad....misshcien komt dat omdat Tess eigenlijk alleen bij mama stil wordt...dus ben zo bang dat ze gaat huilen en dat oma dr niet stil krijgt....:)

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    yep! was ook een tijd geleden!!!

suc6!

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over de woombie, nou werkelijk....ik krijg die rits echt amper dicht. Zo straks komt er omheen. Rekt niet zo heel veel mee. Heb de wintereditie gekocht online gewoon nieuw hoor. Niet via marktplaats oid.

Debby gewoon blijven hoor!! ik kom ook niet dagelijks voorbij hier;)

Dochterlief is nu 1 maand en ik vloei nog steeds:(

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mooi foto! Mooie meid ben je!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby: vrouwtje toch.... wat naar allemaal dat het zo slecht gaat en dat je het niet meer trekt. :( hele dikke knuffel voor jou) .. afmelden hoeft toch niet perse? je kunt ons toch gewoon even links laten liggen tot het weer wat beter gaat? dan kun je je verhaal nog eens kwijt als je dat wil en wij begrijpen het heus wel als het niet gaat. toch meiden? voel je niet schuldig hoor! hoe is het nu met Owen?

mrsnuke: ow de nieuw xbox is er.. is de WII al verkocht dan ??? ;) wat vervelend he die bemoeizuchtige schoonmoeders... en andere
    mensen ook trouwens soms, volstrekt vreemden!

peertje: ow wist niet (meer?) dat mijn achternaam bekend was hier? nou ja maakt ook niet uit hoor maar wist het gewoon niet ;)

hier ook nog steeds troep van onder :( helemaal niet leuk. paar dagen niks geweest en gistren ineens weer een hele boel :(

margootje: wat vervelend zo'n hele huildag .. :( ,.. wel lekker dat je er al even tussenuit geweest bent! lekker gegeten?? hele leuke en mooie foto trouwens!

hier de laatste dagen toch wat kortere nachten van Yinthe.. gemiddeld 5 uurtjes ofzo.. misschien iets langer.. maar de weken ervoor sliep ze gemiddeld 7 uur.. nja.. heb nog niet echt klagen toch?

zo ff wat foto's spammen

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    het naambord op d'r kamertje die we zelf hebben gemaakt..

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mijn sterke meisje

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mijn erg wakkere meisje..

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    onze huiskamer met nieuwe TV

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik ook een keer op de foto :)

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier de buitenversiering... we wilden alles weghalen en toen bleven bij de raamnstickers zitten, die moesten dan apart.. maar toen zagen we dat dat veeeeel leuker was! dus nu moet het nog maar even blijven zitten :)

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    sorry.. dat waren veel foto's.. maar dan zal ik me voorlopig weer gedeisd houden.. *bloos*

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wat een super mooie foto's allemaal Wendy. En wat heeft Yinthe een heerlijke wangetjes, bij Sara begint dat nu ook te komen. Ook de pukkeltjes trouwens, ze zit opeens helemaal onder. Volgens mij komt dat door de bv, lekkere vette slagroom :D

Je achternaam is bekend omdat we allemaal je site kennen en gebruiken!! ;)

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

hahahahahahahahahahahah tuurlijk!
    hoe dom ben ik zeg!?

ja ben ook helemaal in kwatzwijm iedere keer als ik d'r aankijk of alleen al aan d'r denk... zucht... hihihi

die pukkeltjes toch van vette melk?? had hier juist gelezen op internet dat dat daar niet aan kon liggen.. maar dinnetje van zp zei het ook al inderdaad...

maar tis nog niet erg? kan toch wel doorgaan met BV? of beter stoppen dan ?

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ wendy wat een poppie!!! echt super schattig...en wat veel haar...heb je al haarspeldjes geprobbeerd?

@ sex hier ook nog last van "bruin"....moet vanmiddag naar ha voor wond en dan vraag ik ook meteen de pil....

@wie gebruikt wat aan voorbehoedsmiddelen?

@margootje wat een mooi stel zijn jullie, ze lijkt op mama!!!

@debby dikke knuf......

Gister gewandeld in het bos, en dat viel tegen..
    Hoge bergen en glad pad, is geen goeie combi na ks
    Wel lekker om even buiten te zijn, kleine mannetje vond het ook leuk op de slee. Maar toen we thuis kwamen had hij ijsblokjes handjes..:$

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ha meiden, ik kom even mn neus laten zien en spieken naar jullie wondertjes (wauw!!!! Ik laat Renzo maar niet meekijken).

Wat gaat het hard he meiden. Sorry dat ik er zo weinig ben, vind het iedere keer zo veel om bij te lezen en daar heb ik niet altijd puf voor (ik ben maar gewoon eerlijk) sorry sorry sorry.

xxx van mij

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Leuke foto's en erg leuk naambord!

@Nony: Ik slik de pil. Ben inmiddels al aan de 2e strip begonnen.

@Debby: Sterkte en geeft toch niet dat je even geen tijd hebt om hier te posten. Wat rot dat het nog niet goed gaat met Owen..

@Peertje: Ik heb nog steeds niks gehoord over je advertentie. Gek he? Misschien op vakantie?

Wij hebben een HEERLIJKE nacht gehad! Van 22.30 tot 7.30 uur. Hij heeft gewoon 9 uur achter elkaar geslapen! Drinken gaat nog steeds zeer moeizaam. Met veel moeite krijgen we er het minimale in wat hij per dag moet drinken. Gisteren heeft ie 630 cc op.

Deel Deze Pagina