September 2008 mama's deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door pisum, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik dacht ik begin het nieuwe jaar met een nieuw deel, we zaten alweer over de 5000 berichten :)

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal!

Heel goed gedaan Pisum :)

Hier niets spannends te melden. Ik ben een beetje moe maar gelukkig hoef ik vandaag ook helemaal niets behalve spelen en knuffelen met Q dus dat scheelt. Nog 4 1/2 week werken en dan heb ik verlof!

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zo Pupke dat schiet ook al op! :)

Ego: ben een paar dagen afwezig geweest, we zijn met oud en nieuw vrij onverwacht nog naar mijn ouders gegaan. Het was wel gezellig, ze zijn echt helemaal dol op de kids. R en I hebben nog verlate sinterklaaskadootjes gekregen. Man wat een verwennerij.

Rayyan werd rond 23.50 wakker van het vuurwerk. Hij was er niet bang voor, maar wilde ook niet meer gaan slapen toen het geknal over was, rond 1.00 uur. Bleef maar huilen en roepen dat hij uit bed wilde, naar buiten, etc. A is bij hem gebleven tot 1.45 en is toen maar bij R in de kamer gaan slapen. R is toen de hele nacht om het half uur ofzo wakker geworden dus A was helemaal brak zaterdag. En R was om 7.30 gewoon weer klaar om op te staan...

Ik was de halve nacht bezig met I, die gelukkig wel door het vuurwerk heen sliep, maar verder 'gewoon' rond 2 en 6 uur wakker werd om te drinken en tussendoor nog 2 keer voor een poepbroek. Dus we zaten allemaal half te slapen op 1 januari :D

En verder nog even gillen over mijn werk hoor...
    Wat ik vreesde is dus gebeurd; ik mag van heel veel klanten hun administratie sinds juli gaan herstellen omdat er geen $(%@#& meer van klopt. Op dit moment moet ik een kas bekijken omdat er een verschil is van €70.000 (dit valt toch op?! blijkbaar niet). Inmiddels heb ik het verschil teruggebracht tot €17.000 maar ik ben nog lang niet klaar :( Vind het irritant en vooral zonde van de tijd want het gewone werk ligt er ook nog. Grmbl.

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Parr, krijg enorm de kriebels van die babysite. Op de foto's zie je namelijk een pop. Je kunt poppen kopen die super echt lijken op een pasgeboren baby. Ik vind dat sowieso al vreselijk en luguber zelfs, maar helemaal als mensen er zulke debiele dingen mee gaan doen als aan hun borst leggen. Brrrr....
    Realistic AA / Ethic Newborn Reborn Baby Girl for by ShantisTotes
    Voorbeeldje

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Pisum: aaargh wat irritant van je werk!
    Sterkte ermee....

Parr en Freesia: ik ga die site even bekijken, ben wel nieuwsgierig door jullie verhalen.

Verder straks de crematie van oma. Ik zie er tegen op, maar da's niet zo gek hè....

Liefs
    Azeb

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Wij hebben ook een leuk oud/nieuw gehad. Lang geleden dat ik pas na 4.00 uur in bed lag. Gelukkig waren dametjes logeren.

Ik heb laatste dagen wel bijgelezen, maar niet gereageerd. Geen zin in. Op de een of andere manier heb ik in vakantie geen forumfut. Veel te druk met allemaal leuke dingen en vind forum dan echt zonde van mijn tijd. Even wat algemene reacties dan maar:

Groot bed: Sara heeft sinds vorige week een nieuwe kamer met een peuterbed. Ze vindt het geweldig en slaapt er heerlijk in. Isabel heeft nu Sara haar kamertje. Staat ook erg mooi.

Zindelijk: Sara ging heel goed, maar sinds paar weken wil ze niet meer op potje. Nou dan niet hoor, komt vanzelf wel weer. Knap dat hier al zoveel kindjes goed op het potje gaan. Maar weinig die het zelf aangeven. Zie je maar weet dat ze eigenlijk nog best klein zijn.

Slechte nachten: vervelend dat hier nog steeds mensen zijn met slechte nachten. Wij boffen maar met twee meiden die slapen van 19.30u tot 7.30u of later.

@Azeb: veel sterkte vandaag!

Site: hij is er helaas al afgehaald, dus heb niet kunnen kijken.

Ben vandaag nog lekker vrij en morgen weer aan het werk. Drukke maand voor de boeg met helaas ook een paar woensdagen werken, maar ja, hoort erbij.

Fijne dag allemaal!

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden!

Hier is het normale leven ook weer begonnen.
    Vanmorgen wezen gymmen. En Femke ligt nu lekker te slapen, die maak ik zo wakker, want ze moet vanmiddag naar de psz.
    Verder net de kerstboom al opgeruimd, heerlijk altijd weer!

mmm ik zie dat het al bijna half 1 is....ga snel, tot later!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Parr: hmm wat een rare mensen toch in de wereld... bah

Pupke: wauw! Heb je al een aftelkalender gemaakt? Kan je elke dag een vakje inkleuren ;)

Jannes: prima toch... ff forumbreak. Vind ik juist ook lekker, geen verplichtingen, lekker vrijlaten. Het is een hobby en geen verplichting ;)
    Leuk dat Sara nieuw kamertje heeft, gelijk lekker in haar nieuwe bedje blijven liggen dus! Goed hoor :)

Pisum: goed bezig jij!
    Dus ik ga je vandaag veel aan de lijn krijgen? Hihihi

Azeb: sterkte.. en nee.. niet zo gek dat je daar niet echt zin in hebt. Kus!

*zwaait naar Steen en Frees*

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @Freesia: ik vind die poppen maar eng! :$ :)
    (ach ja, what's new :D)

@Ingeltje: nee helaas niet. mijn collega N heeft de kasbladen niet goed in Excel en het boekhoudprogramma gezet, vandaar het verschil in bedrag. dat is jammer genoeg niet iets waarvoor ik de belastingdienst moet bellen ;)

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Poppen, ik vind eigenlijk alle poppen die op echte baby's lijken doodeng. Mikie (Jill's baby Annabell) ook :) Dan huilt hij en dan krijg ik kramp in mijn borsten :D
    Ik kan ook echt walgen van die gluurpeuters. Heb er echt een trauma van, vind ze ZO eng. Luguber, zoals ik al zei.
    Maar goed, ik ben ook als de dood van clowns :) En de Sint, dat is algemeen bekend :D

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
  12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dan heb je vast genoten van de film It. Brrrrrrrrrrrr!

heb je ook iets tegen draaiorgels?

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jannes, ja heb ik ook met open mond een docu van gezien.
    Het enige positieve is dat die vrouwen geen echte kids verpesten en die mannen geen echte vrouwen verkrachten. Hoop ik dan.

Pisum, nee draaiorgels gaan wel ;) Jij wel dan?
    Oh en IT was de allerengste film ever!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @Freesia: nee mijn broertje (die net zo gestoord is als ik :D) vindt draaiorgels eng (hij is nu bijna 23). de combi van bewegende poppen met vage muziek ;)

ik zag in Brussel een keer etalagepoppen in een metrotunnel op de muur, bij een station dus. was als kunst bedoeld, ik kreeg er de kriebels van :D

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Pisum, etalagepoppen zijn ook SUPEReng! Die was ik even vergeten ;)

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Whahahaha, ik lig in een deuk hier. Mijn schoonzusje is ook als de dood van clowns, we hebben al 3 jaar een soort kat-en-muisspel met een hele creepy clown die we steeds op een totaal onverwachte plek in haar huis/auto etc neerzetten waarop zij dan weer een hartverzakking krijgt.
    En we krijgen hem ook steeds terug, toen we het nieuwe huis net hadden had ze hem voor de voordeur begraven met 1 handje boven de grond en een kruis met R.I.P. erbij. Heel bizar, de buurt zal wel gedacht hebben dat wij niet helemaal sporen ofzo. (misschien hielp het ook niet dat we hem 2 weken hebben laten liggen)

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    whaha Yule :D

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Heb ff een vraagje, kindjes mogen toch met 9 kilo of 9 maanden in een 'echte' autostoel (dwz geen maxi cosi)?

Wij hebben nu zo'n maxi cosi ding, geen echte maar een nepperd. Rayyan heeft er tot 6 of 7 maanden ingezeten, zover ik me kan herinneren. In ieder geval was hij nog geen 9 maanden maar wel 9 kilo.

Alleen Isra lijkt nu al te groot ervoor :( ze komt met haar voeten over de rand. En haar hoofd zit aan de bovenkant ook al tegen de rand aan. Ik snap er niets van. We hebben het verkleinkussentje er al uit gehaald en nu gaat het iets beter. Maar nog snap ik het niet. Ze is never nooit 9 kilo.

Maar wat nu? Pff... zou het er aan liggen dat het een nepding is?
    Zo ja, dan wil ik best via MP (of Steen ;) ) een tweedehands maxi cosi aanschaffen. Maar dan wil ik wel zeker weten dat Isra er in past ;)

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Yule, whahahaha wat een bak! Maar goed, ik lach niet te hard, zou ook echt not amused zijn van een clown op een onverwachte plek ;)
    Mijn broer heeft ook echt jarenlang een soort horrorverrassingsspel gespeeld met een vriend. Maar dat ging echt ver, tot varkenskoppen in de achterbak aan toe ;)

Deel Deze Pagina