Zwangerschapsbroeken/rokken heb ik hier nog genoeg... enige probleem was dat ik bij de laatste zw in de laatste weken nergens meer in kwam (inclusief de zw.kleding)... wat was ik blij dat het hoogzomer was en dat ik van die makkelijke jurken aan kon doen... zag niet uit maar zat heerlijk!
dat is wel mazzel, een moeder met één maatje meer.. hahah.. ik pas me broeken ook niet meer.. loop al in me joggingbroeken.. erg florisant ook hahahha.. En ik vind dat buikje die ik al had niet erg.. Maar anders denken jullie misschien dat dit al me buik nu is hahaha liefs Iloontje
Nee, maar ik ben heel open geweest over mijn zs, dus heb gelukkig geen reden om mijn buik te verbergen. Het is ook alleen mijn buik die is gegroeid/opgezet dus ik kan sommige broeken nog aan en heb vaak jurkjes aan, dus no problem!
Bij mij weet ook iedereen het dus vind het niet erg als het zichtbaar is. Heb nog 1 spijkerbroek die dicht kan, verder niks meer eigenlijk, haha
Vandaag weer tijd voor een buikfoto. al met al 2 kilo in gewicht afgenomen. Maar die buik groeit, lijkt het wel?? In mijn album staan ze naast elkaar
Hier mijn buikje met 8 weken, al mn broeken kunnen gewoon nog dicht, maar ik zie toch al wel een verschil met de foto van 4 weken en 4 dagen ( zie pagina 2)
Klopt! De mijne lijkt ook iets hoger te zijn.. maar in de ochtend ben ik niet zo fit dus nog ff wachten
Babywens, jij hebt echt mooi buikje... Het lukt mij niet om zelf goed foto's te maken 's morgens van buikje. Licht waar de spiegel hangt is ook niet optimaal dus hij flits in de spiegel...hm...jammer
Dank je Ik was van mijzelf al niet de allermagerste hoor, dus het is niet helemaal een babybuikje, maar toch wel meer dan voorheen Ik ga altijd voor de spiegel staan, zodat ik in de spiegel kan kijken naar de camera. Kun je precies zien hoe de foto eruit ziet, snap je?
Zodat je de camera naar je buik richt ipv naar de spiegel? Wat een idee.. hihi (je moet er maar opkomen!) Hier heb ik gelukkig een heel lief mannetje die ik gewoon dwing een foto te maken (en met tegenzin doet hij dat dan ook.. maar hij doet het, dat is het belangrijkste).... mijn eerste foto moet nog komen... denk dat ik manlief zometeen nog ff het bed uit trek (hij heeft buikpijn dus issie ziek en gaatie helemaal dood.. ) voor een foto...
Wat een prachtige buiken weer hier zeg. Ik hoop nog steeds dat ik binnen een paar weken uitgedeukt word.
Afgelopen dinsdag getest en zwanger en dit is de eerste foto van mijn buik. Had altijd al een klein buikje, maar hij voelt nu wel erg opgezet. Vind het erg leuk om alle zwangere buikjes te zien, wordt volgens mij steeds leuker hoe verder we in de zwangerschap zijn
Jaaaaa, ben er superblij mee Tis misschien niet t modernst maar erg fijn. Ga toch zaterdag maar ff bij prenatal kijken voor wat Zwbroeken