Zo weer een week verder! Ik zal vanavond weer eens een foto maken.. Heb vandaag lekker een positiebroek aangehad, moest de band natuurlijk wel omvouwen, maar zat superlekker!
hey meiden, net terug, ze zei dat ik idd nog ma 5 weken ben.. had een cuclus overgeslagen en daarna zwanger geworden. over 2 weken weer echo. groetjes
Dat dacht ik inderdaad ook al. Hoe vind je het zelf, dat je minder ver bent dat je dacht ? Was verder alles goed, konden ze al iets zien ?
Mijn buikje is weer ff wat minder, weet ook niet hoe dat komt. heb wel een broek van mijn zus geleend en heb tas vol zwangerschapsbroeken maar nog niet geprobeerd. Bella, was verder de echo helemaal goed, kon je al iets zien?
Ik vind kleren uitzoeken iedere morgen weer een uitdaging moet ik zeggen. Mijn collega's weten het nog niet, maar ik vind het zelf al goed zichtbaar. Wat een mooie buiken komen hier weer voorbij.
hey,, ze konden alleen zien dat me baarmoeder 1/3de gegroeit was, is te vroeg om nu iets te kunnen zien zijn ze daarom over 2 weken weer terug.. ik maak me nu toch wel zorgen.. groetjes
Mooie buikjes, tja het begint echt te groeien he. Ik vond dat het bij mij wel meeviel, maar mijn moeder vond dat het toch echt duidelijk was. Tja en als je moeder dat zegt zal het wel zo zijn.... Maar vergeleken met votige week is ie nog niet gegroeid.(zie fotoalbum) Dus volgende week maar weer een foto. Ik ben afgevallen ipv aangekomen, maar toch meer buik! Grappig hoe dat werkt
@Bella, komt wel goed meis, probeer je niet te druk te maken is niet goed voor je kleintje. Zelf moet ik ook zo voor mijn eerste echo dan weet ik ook hoever ik echt ben, spannend:S
En hoe was de echo?? Hier nog geen buikje.. Ben ook wat steviger en het is mijn eerste kindje.. Vanavond krijg ik bezoek van Moeders voor moeders..
Hoi meiden! Wat een mooie buikjes allemaal! Ik kom mij ook hier melden.... Ik krijg morgen mijn eerste echo, dan hoor ik hoever ik precies ben, hoop ik! En dan plaats ik dan een foto!!!
dat is een hele mooie test meid.. moeders voor moeders kom volgende week woensdag na mij, ben benieuwd