Keurig buikje mamavanchayenne! Heeft iedereen hier het thuisfront (ouders/broers/zussen) al ingelicht over hun zwangerschap? Ben ik even benieuwd naar. Misschien moest je het wel vertellen, omdat er een buikje zichtbaar werd. Wij wachten tot de eerste echo (over 3 weken). Zodra we weten dat alles in orde is, gaan we de families bezoeken. Ik kan niet wachten!!! Mijn ouders hebben inmiddels 4 kleinkinderen, maar de ouders van m'n vriend nog helemaal geen. Dus dat is toch extra speciaal voor hun...denk ik tenminste.
Heej meiden! Gefeliciteerd Sansky! MamavanCheyenne: mooi buikje hoor! Sunny: bij mij dacht ik dat ik een miskraam had, dus mijn moeder gebeld ... Nu is het misschien toch goed, heb straks de echo, dus die weet het al en wat vriendinnen waarmee ik altijd nogal wijntjes drink (dronk )!
mijn buik is ook al flink aan het groeien ! Dat had ik de vorige zwangerschap ook. toen liep ik met 8 weken al in zwangerschapsbroeken. Ben bang dat dat nu ook gaat gebeuren
Ik heb vandaag de hele dag een positiebroek aan gehad, wat heeerlijk!!! geen druk op de onderbuik, ik kan het meiden aanraden die ook druk voelen.. prenatal heeft mazel dagen en gisteravond tussen 17 en 21 uur kreeg je 25% korting ik was dinsdag wezen passen en toe gaf de verkoopster aan dat ik beter tot woensdag kon wachten, scheelde me bij 2 broeken toch ruim 20 euro.
Hier is het thuisfront nog niet ingelicht. Wil eigenlijk w88 tot 12 weken omdat het de laatste keer met 12 weken is misgegaan, maar vrees (aangezien het al de 5e zw is) dat ik dat niet kan volhouden. Als men ernaar vraagt dan gaan we niet liegen (en een aantal mensen weten het dus ook al) maar wel duidelijk met de melding dat we het nog niet bekend willen maken. Mijn ouders hebben nog niks gevraagd (of durven dit (nog) niet), maar vermoed dat ze komende week (dan gaan we samen met ze op vakantie) wel wat vragen gaan stellen. Maandag heb ik eerst nog de echo voordat we vertrekken dus als die goed is ben ik al wat zekerder om het te vertellen.....
vandaag weer foto gemaakt mannetje ziet er elke week naar uit. Zal hem ook in album zetten, dan staan ze weer naast elkaar. Lijk al erg gegroeid maar ben juist 1 kilo lichter dan voor de zwangerschap
klopt om die reden draag ik al bijna 2 weken ze. Ivm onderbuik druk, werd nog misselijker van en kreeg een soort kramp gevoel van
Goed en niet goed, beebje blijkt 6 dagen jonger dan we dachten maar das ok. Is dus 8 weekjes en nu 5 daagjes. Zijn er wel achter dat ik of endometriose heb of 2 vleesboompjes Dus volgende week wo terug naar de gyn. Verloskundige zei dat t allemaal geen problemen hoeft op te leveren, maar ik voel me niet happy. xxx
De test zag er goed uit, de streep was net zo duidelijk als de controlestreep, dus ik kan ook meteen aan de slag. Maandag wordt mijn eerste krat hier afgeleverd, dus dan gaat mijn taak beginnen.
Mooie buik weer ricmar! Schiet al aardig op bij jou! Ik mag vanavond ook weer, want ik heb gister een goede echo gehad en een kloppend hartje gezien! . Was echt zo bijzonder. En Ziggy: ja kan je banner gewoon kopieren en plakken in je handtekening, dan zien wij het plaatje ook . Gefeliciteerd!
hallo dames kom ook maar een keer een foto van mezelf plaatsen. klets wel al mee in de november topics..... vind mijn buik ineens hard gaan... hebben jullie dat ook?? was na mijn zwschap 7 kilo afgevallen en had voor het eerst sinds jaaaaren weer een platje buik.. ik weet nog niet of mijn banner klopt,ben onverwachts en niet geheel gepland zwanger geraakt.... Bekijk bijlage 141509
Zo, hier mijn foto dan. Mijn buik is niet echt dikker, maar ik kan wel zien dat de vorm aan het veranderen is. Het is nu dus volgens de laatste echo 5w6d, dus dat hou ik maar aan. Ik wil proberen dit iedere week vol te houden, lijkt me heel leuk om later een rijtje van te maken!