Hier mijn buikje weer, s' smorgens bij 8 weken. Ik sta er echt versteld van hoe dat kan gaan...... eerste zwangerschap was er niets te zien tot 16 weken. raar hoor hoe dat werkt..... ik sport(e) heel veel dus had een behoorlijke strakke en platte buik, maar het gaat toch echt sneller. Dit is mijn 3e zwangerschap, vorige keer begon het bij 11 weken er een bolling te komen. mijn taille verdwijnt ook....echt heel bijzonder....denk steeds dat ik gewoon mijn maag van streek heb eb dat het wel weer verdwijnt, maar dat doet het niet.
Iedereeen die deze week 'n echo heeft: veel plezier! Ik moet nog een kleine 3 weken wachten en oeffff...wat duurt dat lang! Normaal gesproken vliegen de weken voorbij, maar nu gaat het allemaal zo langzaam!
Welkom en gefeliciteerd! Je kan in deze topic komen meekletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/258931-november-2011-mamas-302.html#post9605483 Er is ook tijdelijk een 2e topic, November 2011 meiden. Later voegen we ons weer toe in 1 topic als het rustiger is. Dus kun je zelf kijken waar je wilt kletsen
super buiken meiden! Zal die van mij van vanochtend plaatsen, vind het belachelijk hard gaan! Bekijk bijlage 141615
ah het is nog wel een darmen buik maar in de middag is het bovenaan al stevig met voelen. Wel raar zo..
wauw mooie buikjes zeg!! hahaha ga ook maar es een foto maaken, heb alleen het gevoel dat er nog maar weinig te zien is hahaha
weers blij, dan heb je ook vast geen last van je darmen! . Je kan ook een fotootje plaatsen, en dan kijken wij of er echt niks te zien is in vergelijking met de vorige x
Dat dan weer wel, nog steeds een lichte bolling onder mijn navel van al de gassen enz maar ik kan nog wel gewoon naar het toilet dus daar ben ik zooo blij mee. Ik zal binnenkort wel weer ff een foto maken, kunnen jullie idd vergelijken en misschien zien jullie wel verandering maar als ik meet dan ben ik nog steeds 89/90cm in omtrek dus denk niet dat er iets te zien is.
Tijdens een druk weekend ff hier nog een foto posten van mijn buikje deze week. Foto is van gisteren (kwam net uit bad ). Morgenvroeg eerst echo laten maken en daarna weekje op vakantie... tot volgende week!!!!!!